Wel, het is daar prachtig weer. Het lijkt me echt een hele gave stad. Alles is natuurlijk dichtbij. Het is ook een hele rijke stad, dus heel veel dure auto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef errrrr het volgende:
tsja, alles is daar nogal duur denk
En wat wil je daar allemaal doen, leuk om er is te zijn, maar om er lang te zijn, denk het niet...
En heb je er niet een visum voor nodig ofzo, omdat het anders veel te druk werd ?
Ik dacht dat je niet meer binnen Europa wou? Of nu toch opeens weer wel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel, het is daar prachtig weer. Het lijkt me echt een hele gave stad. Alles is natuurlijk dichtbij. Het is ook een hele rijke stad, dus heel veel dure auto's.Oh en dicht bij het strand natuurlijk. Ticket naar Nice kost 100 euro en dan moet je nog 20 min. met de trein voordat je in Monaco bent. Dus.
Retour, dat is dan ergens in de zomer. Het maakt nogal uit of je bijv. in het weekend of doordeweeks vliegt. Woensdag is meestal het goedkoopst. Het staat gewoon op je identiteitskaart, dus geen visum nodig. Het lijkt mij wel tof.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef errrrr het volgende:
retour of enkeltje?
rijke stad -> dure autos -> dure rest
en ja, tuurlijk is het er mooi... maar dat laatste punt, visum, is dat niet zo?
Verder is gewoon zuid-frankrijk (middellandse zee) verder niet zo'n slecht idee, daar treinen / strand ofzo, heb je ook mooie steden en mooie natuur, en het is lekker weer...
Helaas speelt geld toch wel een aardig grote rol, dus het wordt waarschijnlijk wel binnen Europa. Als er dan één stad is waar ik graag nog eens heen zou willen, is het Monaco wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer binnen Europa wou? Of nu toch opeens weer wel?
Trouwens, voor dit soort afstanden hebben we dan de beschikking over een aantal rijbewijzen.
hey, vliegen op zo'n afstand, ts... en dan kan je niks, zit je daar vast in monaco... nee, lijkt me niksquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Retour, dat is dan ergens in de zomer. Het maakt nogal uit of je bijv. in het weekend of doordeweeks vliegt. Woensdag is meestal het goedkoopst. Het staat gewoon op je identiteitskaart, dus geen visum nodig. Het lijkt mij wel tof.
Het is 1500 km.. dat lijkt me niet echt om de hoek. Het was ook niet bedoeld als vakantie voor 3 weken. Hoogstens voor 5 dagen tot een week ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, vliegen op zo'n afstand, ts... en dan kan je niks, zit je daar vast in monaco... nee, lijkt me niks
Verassend, maar ook een goed nummer vind ik...quote:
ehm, iig een stuk minder ver dan griekenland, en dat ging ook prima... en ik zou wil opzich wel wat langer op vakantie... alleen een stad vind ik eigenlijk te weinig in de zomer... een beetje touren door zuid-frankrijk lijkt me wel wat...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is 1500 km.. dat lijkt me niet echt om de hoek. Het was ook niet bedoeld als vakantie voor 3 weken. Hoogstens voor 5 dagen tot een week ofzo.
Buiten Europa hoef je niet per se meer geld kwijt te zijn, hangt er heel erg vanaf hoe je het aanpakt. Het voordeel van Europa is wel dat je veel met de auto kan doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Helaas speelt geld toch wel een aardig grote rol, dus het wordt waarschijnlijk wel binnen Europa. Als er dan één stad is waar ik graag nog eens heen zou willen, is het Monaco wel.
Juist, daarom moet je dus met de auto, heb je alle vrijheid, je kan gaan en staan waar je wil.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, vliegen op zo'n afstand, ts... en dan kan je niks, zit je daar vast in monaco... nee, lijkt me niks
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Die computergestuurde bus is een beetje gecrasht.
[afbeelding]
Gewoon eerst met de auto richting het zuiden, het zuiden van Frankrijk idd, vervolgens kan je ook nog wel naar Barcelona, wat costa's meepikken voor de liefhebbers..etc. Of je kan richting Italië,quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
ehm, iig een stuk minder ver dan griekenland, en dat ging ook prima... en ik zou wil opzich wel wat langer op vakantie... alleen een stad vind ik eigenlijk te weinig in de zomer... een beetje touren door zuid-frankrijk lijkt me wel wat...
Ja maar dan moet je wel een paar mensen die kunnen autorijden hebben (en idd een auto)... vooral die auto is het probleem denkquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gewoon eerst met de auto richting het zuiden, het zuiden van Frankrijk idd, vervolgens kan je ook nog wel naar Barcelona, wat costa's meepikken voor de liefhebbers..etc. Of je kan richting Italië,. Kortom, dat zie je dan wel.
Het grootste probleem zal zijn, waar haal je goedkoop een goede auto vandaan...
Een paar rijbewijzen is het probleem niet denk ik zo, ik ben er mee bezig, Leon heeft een rijbewijs, Erwin heeft een rijbewijs. Jij bent voor die tijd jarig, Niels is voor die tijd jarig en had ook grote plannen. En dan heb ik het nog niet eens over iedereen van Cel 4 gehad. Dus vast nog wel wat, en het is dan allemaal heel kort, dat weet ik, maar je moet toch ergens beginnen. Anders kan je nooit zoiets doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een paar mensen die kunnen autorijden hebben (en idd een auto)... vooral die auto is het probleem denk
JacqueSquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef errrrr het volgende:
Ik word trouwens echt ziek van m'n keel, irritant zeg... hopen dat het nou 's over gaat
Nu maar snel naar bed, moet morgen het 1e uur weer opdraven voor Jacque, en daarna hard wiskunde maken
natuurkunde, hm, geen slecht planquote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali, ik had alles weer eens gesloopt vandaar...
Alles is weer gemaakt en heb m'n instellingen van m'n router ook iets beter. 256bit enctryptie op m'n WiFi en een statisch IP-adres ingesteld voor m'n router. Heb internet, dus kabeltex staat het toe
Nu is het even wachten totdat nerdonielso.mine.nu weer goed staat, maar ouwesunder.nl werkt weer.
Nu: natuurkunde maken
Kweeniequote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef MrAli het volgende:
Hoe gaat iedereen hier trouwens met Ouwe Sunder?
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
KweenieIk ook niet..
Als tarzan(*hint naar Ali*) Jaja..
of als de vriend van Shakira Valt te proberen..nog steeds..
maargoed: serieus nog geen idee. Moet maar is met Erwin overleggen. Doe dat, en geef de goeie ideeën even door.
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kweenie
Als tarzan(*hint naar Ali*)
of als de vriend van Shakira
maargoed: serieus nog geen idee. Moet maar is met Erwin overleggen.
Vertel!!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef SuUz2ko het volgende:
Ik weet wel hoe Erwin gaat.
Heell sexy namelijk
Ik word ook wel nieuwsgierig van dat "heel sexy" stukjequote:Note to self
Macom 7 dBi Omni ANCC-156A-S-12-NF
1 MECS nm1500tncmrp
Linksys WAP54G (?)
Kijk, Erwin is gewoonlijk al sexy, maar in dit pak nog meerquote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik word ook wel nieuwsgierig van dat "heel sexy" stukje
Maargoed, hij komt vanavond vast nog wel ff online.
natuurkunde leren is saai
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:05 schreef NerdoNielso het volgende:
Wat jij wil
en omdat ik wil weten wat voor pak hij aan trekt....
zijn birthdaysuit!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:08 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
een heel stout pak! (hint, hint, hint)
Intresse Suuz.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Kijk, Erwin is gewoonlijk al sexy, maar in dit pak nog meer![]()
En waarom willen jullie Jongens (!) dat weten?
Antwoordenboekjes maken is heel lastig hoor, check je wiskundezooi.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Bij 3c van de d-toets natuurkunde moet je uitrekenen hoeveel gram lucht er in zo'n luchtbel zit van 0,56 cm³ op 20 meter diepte. Dan heb je keurig het aantal mol berekent en dan moet je dat keer de molaire massa van O2 doen om het aantal gram te krijgen. Echter, bij mijn weten heeft O2 een molaire massa van 2 x 16,0 = 32. Dus hoe komt ie bij die 28.8?
Oh, en waarom heeft ie bij 3d het goede antwoord doorgestreept en het vervangen door een fout antwoord? 2,98 / 1,02 is namelijk niet gelijk aan 3.
quote:
quote:
lucht is geen O2, maar ook heel veel shizzle er doorheen zoals stikstof, die 28,8 gram per mol is aan het begin van de opgave gegeven, dus dat moet je maar ff gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Bij 3c van de d-toets natuurkunde moet je uitrekenen hoeveel gram lucht er in zo'n luchtbel zit van 0,56 cm³ op 20 meter diepte. Dan heb je keurig het aantal mol berekent en dan moet je dat keer de molaire massa van O2 doen om het aantal gram te krijgen. Echter, bij mijn weten heeft O2 een molaire massa van 2 x 16,0 = 32. Dus hoe komt ie bij die 28.8?
Oh, en waarom heeft ie bij 3d het goede antwoord doorgestreept en het vervangen door een fout antwoord? 2,98 / 1,02 is namelijk niet gelijk aan 3.
Leuk he VWO?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:39 schreef MrAli het volgende:
Nog maar 18 bladzijden biologie te gaan.
Ik vermaak me prima hoor, alleen dit hoofdstuk is niet bepaald een pretje. Mede dankzij een storende factor die nogal veel met het vak biologie te maken heeft, zelf raden welke.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Leuk he VWO?
Thermodynamica is stom.![]()
Oh, ok, die 28.8 gram had ik even over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
lucht is geen O2, maar ook heel veel shizzle er doorheen zoals stikstof, die 28,8 gram per mol is aan het begin van de opgave gegeven, dus dat moet je maar ff gebruiken.
en bij 3d moet je de afrondingsshizzle goed doen,.
Als je je badkuip nou gewoon volgooit met whiskey, is dat niets?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:50 schreef errrrr het volgende:
Bio leer je je altijd helemaal de stront, en voor het proefwerk hoef je eigenlijk niets te weten, als je maar nadenkt...
Natuurkunde was weer zwaar, echt lang, en liep dom te doen, en sommige dingen wist ik ook gewoon niet meer... beetje te weinig aandacht aan besteed denk, bijna alles eigenlijk dit blok. Hoorde dat ik voor scheikunde een 9.3 had, das dus wel mooi.
Vanmiddag ook scheikunde PO gedaan, alcoholgehalte van sinasappelsap / bier / wijn / vaag russisch spul bepalen door tot de helft in de dampen, bij te vullen met water en dan het verschil in gewicht weten. Mbv het verschil in soortelijk gewicht tussen water en alcohol kan je het alcoholgehalte dan bepalen...
Nouja, we zaten er vaak een ruime factor twee naast, maar konden wel duidelijk aan de resultaten zien waar meer in zat en waar minder... aantal problemen dus, vooral dat 1 mL meer/minder 5% alcoholpercentage scheelde (bij de wijn / sterke drank zelfs 10%). Ach, de duplobepaling waren dus wel redelijk
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je je badkuip nou gewoon volgooit met whiskey, is dat niets?.
Je was zeker meteen even begonnen met een gastenboek aan te maken op InTouch?! Good Boy!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, als de alchol is verdampt heb je nog een shotglaasje over![]()
Je kan er gewoon niet tegen dat je het niet snapt.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Kansberekening < Wiskunde.
Zo, dat moest even gezegd worden.
1 + 1 = 2, snap je dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat je het niet snapt.
Dat is heel wat anders.
Vorig jaar ging bij eigenlijk alle B1 mensen de cijfers omlaag toen we bij kansberekeing aangekomen waren. Alleen bij mij is m'n cijfer toen nog aardig gestegen, qua moeilijkheid vond ik er niets aan. Alleen moest je die termen even goed in je kop stampen en goed opletten welke je nodig heb.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1 + 1 = 2, snap je dat?
Dan snap je kansrekening ook.
Het heeft geen drol met wiskunde te maken, bah.
Kans, weeeheee, verwachting. Wat ís het? Het is niets!
Wiskunde is een exact vak, het leert je problemen te analyseren, complexe vergelijkingen op te lossen en verbanden te zien. Kansberekening is domweg getalletjes optellen en dan beweren dat je dat kunt verwachten. Maar dat is ook alles wat je ermee kunt, het blijft verwachting, en dat heeft dus niets met wiskunde te maken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vorig jaar ging bij eigenlijk alle B1 mensen de cijfers omlaag toen we bij kansberekeing aangekomen waren. Alleen bij mij is m'n cijfer toen nog aardig gestegen, qua moeilijkheid vond ik er niets aan. Alleen moest je die termen even goed in je kop stampen en goed opletten welke je nodig heb.
Vorig jaar precies heeft iemand nog die gitarist van Pantera over de kling gejaagd.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:50 schreef MrAli het volgende:
Op de minuut nauwkeurig 25 jaar geleden..
Wat zo iemand toch bezield heeft..
Mijn vader was er helemaal bedroefd door gister.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:50 schreef MrAli het volgende:
Op de minuut nauwkeurig 25 jaar geleden..
Wat zo iemand toch bezield heeft..
Het is wel een tikkeltje overdreven. De statusgevoeligheid valt wel mee, maar dat geld verdienen in combinatie met die bmw op de oprit kan wel kloppen.quote:De opwaarts mobiel
De carrièregerichte individualist met een uitgesproken fascinatie voor sociale status, nieuwe technologie, risico en spanning.
Maatschappelijk succes en hogerop komen vormen voor de opwaarts mobielen belangrijke drijfveren. Hun geluk wordt voor een belangrijk deel door hun carrière bepaald ('mijn werk is mijn leven'). Zij hechten er tevens veel waarde aan om aan anderen te kunnen laten zien wat zij hebben bereikt. Over het algemeen is men duidelijk materialistisch ingesteld; (veel) geld verdienen en consumeren zijn belangrijk. Opwaarts mobielen leiden een bijzonder druk en gehaast leven en voor huishoudelijke bezigheden als boodschappen doen en koken is nauwelijks tijd. In het algemeen zijn mensen binnen dit milieu vrij statusgevoelig en sterk prestatiegericht. Veel tijd voor rust en ontspanning lijkt er niet te zijn. Ze zien het gezin wel als de ideale leefvorm, maar tonen doorgaans geen sterke familiaire betrokkenheid.
Vervolgens zijn op u de volgende waardenprofielen van toepassing, van meest naar minst passend:
Nieuwe conservatieven
Kosmopolieten
Moderne burgerij
Gemaksgeorienteerden
Postmoderne hedonisten
Traditionele burgerij
Postmaterialisten
Hier nergens last van.... mijn moeder belde me op m'n mobiel op om te vragen of ik ook zonder stroom zat want bij haar op het werk zaten ze ook zonder.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:55 schreef MrAli het volgende:
Stroomstoring, lekker is dat, zit je rustig je theorie te leren, boem..allebei de computers uit, desktop en server, lichten uit.
Gelukkig heeft het niet te lang geduurt en doet alles het nu weer.
Kut Nuon.
Vrijdag volgende week slimboquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
Sorry Niels, kan niet morgen...
Rijden en werken...
Ik had het niet tegen jou slimbo, maar tegen Niels Witte...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Vrijdag volgende week slimbo
de 16e
Geeft niet, zoeken gewoon ff verderquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
Sorry Niels, kan niet morgen...
Rijden en werken...
Beste jaap, laat morgen ff weten of ie weer okay zitquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef MrAli het volgende:
Goed, na ongeveer een liter bloed verloren te zijn weer terug uit Cel 4.
Volgens mij 'zit ie weer okay' hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beste jaap, laat morgen ff weten of ie weer okay zit.
Ik werk niet met profielen, dus dat zou ik niet weten...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Firefox adepten, even hulp nodig.
Gister begon hij te zeuren dat ik ff nieuw profiel aan moest maken ofzo, nouja, gedaan, maar nu heb ik dus een fresh default kutprofiel.
Waar is mijn oude, normale profiel met skin, bookmarks en cookies?.
Tis al geluk, danzij Niels (W). Heel gekloot nog, in heel de menu structuur van Firefox níets te vinden. Pas in: C:\Documents and Settings\Ruben\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles Stonden er toen twee, de ene 70 mb, de andere 6, dus die van 6 maar ff verplaatst en toen vroeg hij bij het openen van firefox: 'selecteer uw profiel' en jawel, hij stond er weer tussenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik werk niet met profielen, dus dat zou ik niet weten...
Maar kan je niet je oude profiel gewoon laden ofzo?
Ik heb een keertje zoiets gehad, na een update ofzo, dat ik een profiel aan moest maken, toen heb ik het profiel default aangemaakt en kon ik vrolijk verder gaan, maar daar heb jij nu weinig aan denk ik.
Zo, een profiel van 70 MB.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tis al geluk, danzij Niels (W). Heel gekloot nog, in heel de menu structuur van Firefox níets te vinden. Pas in: C:\Documents and Settings\Ruben\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles Stonden er toen twee, de ene 70 mb, de andere 6, dus die van 6 maar ff verplaatst en toen vroeg hij bij het openen van firefox: 'selecteer uw profiel' en jawel, hij stond er weer tussen.
Dank je Niels.
Ja hele bende aan bookmarks, skins, plugins en shizzle.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zo, een profiel van 70 MB.Maar mooi dat het weer werkt, dat kut Microsoft ook altijd.
Wanneer hadden jullie ze besteld dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Drommels, onze ouwe sundpakken die komen niet op tijd.
Dat wordt nog ff snel iets improviseren dan maar,.
ja gister, en we zouden vandaag ff bellen, want ze waren altijd zwaar aan het pimpen van jaaah, levertijd één dag! ook op zaterdag!!!eeneen11!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wanneer hadden jullie ze besteld dan?
Vanmiddag met JP eens kijken hoe we het een en ander gaan doen.
Dat is wel goed balen ja, waar had je besteld? fopshop.nl?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ja gister, en we zouden vandaag ff bellen, want ze waren altijd zwaar aan het pimpen van jaaah, levertijd één dag! ook op zaterdag!!!eeneen11!
Fuck..
ja, de fopnazi'sshop.nl.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is wel goed balen ja, waar had je besteld? fopshop.nl?
Als het maandag nog aan komt dan kan het nog, maar daarop gokken is vrij risicovol.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ja, de fopnazi'sshop.nl.
Hopen dat Marcus nog ff wat kan vinden bij z'n neef, anders moet ik maar gaan panieken.
Nee joep had ze gebeld en ze zeiden al dat ze het dan pas maandag op de bus zouden doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als het maandag nog aan komt dan kan het nog, maar daarop gokken is vrij risicovol.
damn, ook best lullig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee joep had ze gebeld en ze zeiden al dat ze het dan pas maandag op de bus zouden doen.
Annuleren die handel!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee joep had ze gebeld en ze zeiden al dat ze het dan pas maandag op de bus zouden doen.
Inderdaad, dus toen hebben we ze even duidelijk gemaakt dat we die pestbende van hun niet meer hoefden en dat ze maar een rectaal touché aan moesten gaan vragen als ze nog geld zouden willen zien.quote:
Tss, de kerstshow in tuincentrum Eureka was veel gaverquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef DearPrudence het volgende:
Net naar de kerstmarkt geweest in Oosterend. Leuk.Kerstig
Dat wordt dus niet neuken vanavond Niels!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, na 1500 oliebollen gebakken te hebben (nouja, meegeholpen aan) ruik ik een ietpietbeetje naar oliebollen
a) wanneer komen er foto's van ali's gezicht & wtf is er gebeurd (weer tegen dat paaltje bij de rotonde opgereden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet neuken vanavond Niels!
Balen die blondines uit Eureka even.
Gister was vrij ruig en Ali kwam met z'n voorhoofd tegen de kast aan, de hoek, dus die had toen een snee van zo'n 1,5 cm boven z'n wenkbrauw en dat liep nog best te bloeden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
a) wanneer komen er foto's van ali's gezicht & wtf is er gebeurd (weer tegen dat paaltje bij de rotonde opgereden?![]()
b) Oh voor die tijd ga ik wel even douchen. Morgen wordt relaxed trouwens. 2000+ oliebollen (dat zie ik Joram nog niet doen)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet neuken vanavond Niels!
Balen die blondines uit Eureka even.
http://www.lovethosekids.com/illusions/mindtrick.htmquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef errrrr het volgende:
http://www.lovethosekids.com/illusions/aaillus.htm
leuk hoor
ik had 6.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.lovethosekids.com/illusions/mindtrick.htm
Das raar,.
Fijn dat je Firefox probleem is opgelostquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Das raar,.
Tja, ik koos 6, dus hij had het mooi fout.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Das raar,.
http://www.lovethosekids.com/illusions/mindtrick2.htm
godverdomme!
Ik hoor bij de 98%.
![]()
riiight..quote:You should now have a three digit number: 110
The first digit of this was how many times you want to eat out each week.
The second two digits are your age.
Nee,quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Is een potato een vegetable?(anders zou het een tomato zijn hehe)
Ik was eerst ook heel verbaasd, maar hij is wel erg goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Okee.. en concentreer je nu eens op twee tegelijk.
ik heb 'm al eens eerder in het echt gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik was eerst ook heel verbaasd, maar hij is wel erg goed.
De kunst van het weglaten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ik heb 'm al eens eerder in het echt gezien.
hij speelt gewoon valsquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik was eerst ook heel verbaasd, maar hij is wel erg goed.
Check de posts van de afgelopen uren Hans.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef errrrr het volgende:
Hey trouwens Ali, hoe is het met je?
Geen ernstige schade opgelopen gister?
Niels, dit ziet er tenminste nog een beetje mannelijk / stoer / kinky uit. Dat kan je van jou neus niet zeggen in Oostenrijk, afgelopen winter.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
a) wanneer komen er foto's van ali's gezicht & wtf is er gebeurd (weer tegen dat paaltje bij de rotonde opgereden?![]()
b) Oh voor die tijd ga ik wel even douchen. Morgen wordt relaxed trouwens. 2000+ oliebollen (dat zie ik Joram nog niet doen)
Jezus, hij had het idd een heel aantal keer goed...quote:
hij heeft het iedere keer goed Ali.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jezus, hij had het idd een heel aantal keer goed...
ik had die twee idd ook niet... ook 6 en bij de andere koolquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Das raar,.
http://www.lovethosekids.com/illusions/mindtrick2.htm
godverdomme!
Ik hoor bij de 98%.
![]()
Hey, ik had ook 110... insultingquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hey, ik had ook 110... insulting
1 dag per week uit eten, jarig in 1988
Toch raar dat wij allemaal 6 kiezen btw, de elite gaat voor 6 ipv 7
bron: BBCquote:Many houses have been damaged, with some reporting feeling effects from the explosion as far away as Oxfordshire - while it was heard in a number of counties and even France and the Netherlands.
Dacht dat dat onderhand wel duidelijk was, oliedepot met geschat 3 miljoen gallon benzine/kerosine is ontploft, ten noorden van Londen, beste rookpluim.quote:Op zondag 11 december 2005 17:41 schreef errrrr het volgende:
Ruben, als je nou ook even verteld wat dat is en hoe het komt?
(en ligt het aan mij of doet DearPrudence's avatar het niet?)
klopt, je moet "view image" doen in ff dan werkt het vaag genoeg.quote:Op zondag 11 december 2005 17:41 schreef errrrr het volgende:
Ruben, als je nou ook even verteld wat dat is en hoe het komt?
(en ligt het aan mij of doet DearPrudence's avatar het niet?)
quote:Op maandag 12 december 2005 16:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Boevenpak gescoord, toch nog goed gekomen.
Jij ook toevallig.quote:
Ah, natuurlijk. Das al een stuk beter inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef errrrr het volgende:
Kees, zit nu even scheikunde verslag te maken, had toch niks anders te doen... maar ik kwam erachter dat we echt stom bezig waren. Met die berekening bepaalden we het aantal ml ethanol in de gemeten hoeveelheid, en dat hebben we opgeschreven als percentages. Bij de 100ml dingen klopte dat, maar bij de 50 ml dingen natuurlijk niet!
Brandewijn nu 15%, sterke drank 26%, klopt al beter
Goedzo!quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. veels te afgezaagd.![]()
Oh ik was dus niet de enige met lege bandquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Ouwe sunder was echt meesterlijk. Om een uur of half 7 richting Erwin gekropen met een giga hoeveelheid bier in m'n lichaam en hopen dat er nog iemand op is om je je jas met fietssleutel te geven. En ja hoor, Erik was er nog samen met 2 anderen en later kwam Jaap nog ffies. Toen m'n fiets gepakt en met een platte voorband naar huis gefiets om er vervolgens op 3/4 achter te komen dat je achterband ook ineens lek is. Nouja, straks maar is plakken.
Psst, mss iemand die de banden leeg heeft laten lopen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Oh ik was dus niet de enige met lege band
Mijn achterband was namelijk ook leeg![]()
Z'n been is verbrijzeld en het is de vraag of ze hem kunnen maken of als hij eraf moet zegmaar. Wist ook wie het was, maar dat ben ik weer vergeten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef MrAli het volgende:
Toen ik gister langs de rotonde reed, iets later dan jullie omdat ik nog ff terug was geweest, lag daar een kar op z'n kant. Die was zo stom geweest om een extra rondje te rijden over de rotonde, en dat dus iets te snel deed. Toen is ie om geflikkerd, ambulances en politie er al bij, hoorde mensen schreeuwen van de pijn. En nou hoorde ik bij de Pizza vanavond dat dat echt vrij ernstig was allemaal...
Damn, langs die kar zijn we dan 30 seconde ofzo voor het ongeluk gereden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef MrAli het volgende:
Toen ik gister langs de rotonde reed, iets later dan jullie omdat ik nog ff terug was geweest, lag daar een kar op z'n kant. Die was zo stom geweest om een extra rondje te rijden over de rotonde, en dat dus iets te snel deed. Toen is ie om geflikkerd, ambulances en politie er al bij, hoorde mensen schreeuwen van de pijn. En nou hoorde ik bij de Pizza vanavond dat dat echt vrij ernstig was allemaal...
hm, geen idee meer wat voor kar het was...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, langs die kar zijn we dan 30 seconde ofzo voor het ongeluk gereden.
Hoorde dat die gast z'n voet kwijtraakt, shame.
Niet zoveel zuipen hansjequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
hm, geen idee meer wat voor kar het was...
Ja idd, daar reed ik ook bijna op te pletter, daarom weet ik het nog.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef errrrr het volgende:
Owja, ik weet het weer, die tracker
Ben ik nog bijna tegenopgereden, sneed de bocht een beetje af
ik dacht toen al, en zeker nu ik erover nadenk, best riskant was dat...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja idd, daar reed ik ook bijna op te pletter, daarom weet ik het nog.
oud nieuwsquote:
rrrrrrrrrrrrrrrroddels.... ali?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:43 schreef MrAli het volgende:
De roddels zijn trouwens weer volop aanwezig..
Beste uitspraken die Einsteinquote:"Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one."
"I never think of the future. It comes soon enough."
"The eternal mystery of the world is its comprehensibility."
Beide kanten een beetje op toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Martine
Achja Ali, je hing ook een beetje om d'r heen, maargoed, dat doet iedereen bij alles op een avond zoals maandag
[afbeelding]
[afbeelding]
De echte kleuren zijn iets mooier, brak inscan-apparaat
Das wel grappig ja, alleen vinden andere gebruikers van de piste dat niet zo tof heb ik het id.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
http://ataka.speedriding.(...)20de%20l%27hiver.mpg
best vet
De meest geniale uispraken ooit:quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Beste uitspraken die Einstein
http://rescomp.stanford.edu/~cheshire/EinsteinQuotes.html
StumbleUpon is leukquote:* Lawyer: "Now sir, I'm sure you are an intelligent and honest man--"
* Witness: "Thank you. If I weren't under oath, I'd return the compliment."
Plan?quote:
Mooi, komende maandag dus niet op school...quote:"Please excuse Jennifer for missing school yesterday. We forgot to get the Sunday paper off the porch, and when we found it Monday, we thought it was Sunday."
quote:"Patient has two teenage children but no other abnormalities."
Ja was je dat niet van plan dan?quote:
Niet bepaald nee.quote:
Tsja wie jij wil, er zijn toch zat kandidaten?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.![]()
Maar bij wie zou ik dan volgens jou moeten gaan inbreken?
Nee, ook niet bepaald Hans.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja wie jij wil, er zijn toch zat kandidaten?
heuy, was ook niet serieus bedoelt ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, ook niet bepaald Hans.
Maar je zal geen goede indruk achterlaten, dus doe ik het maar niet.
Het werkt nog steeds niet, ik had het voor elkaar dacht ik, maar toen was de map foto's van het Cel 4 account gefacked, maar dat is dus weer gerepareerd.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
heuy, was ook niet serieus bedoelt ofzo
en dat samba heeft even geduurt
Moet ik even een zwarte broek + zwarte schoenen zoeken. En voor wie is het witte shirt noodzakelijk?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Niels Witte, Alwin Bakker, Suzanne Schagen
morgen staat er om 15.00 een taxi bij de bushalte bij de eendenvijver (Elemert oid?)
Zorg dat je daar in komt
Zwarte broek + Zwarte schoenen + wit shirt (mits noodzakelijk)
Computeravonturen van Ali.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:29 schreef MrAli het volgende:
Gelukkig, in Safe Mode was ie nog wel zichtbaar, maar ik kan die overbodige accounts dus nu niet meer weg krijgen.Even bij het Welcome Screen dubbel op Alt+Ctrl+Del gedrukt en ik kon wel als Administrator inloggen. Vervolgens het Welcome Screen maar helemaal uitgezet, dus hou ik er alleen door dat kutwindows maar een paar overbodige accounts aan over, ik dacht even dat het veel erger was.
Top dat jij wel wat zinnigs te vertellen hebt zodat het niet helemaal uitsterft.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Computeravonturen van Ali.
Zinderend spannend.![]()
Ja, weetje?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Top dat jij wel wat zinnigs te vertellen hebt zodat het niet helemaal uitsterft.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, weetje?
Ik liep naar boven he? Net, naar mijn kamer! Jaja, oooh, damn, ik stond er zelf ook wel een beetje van te kijken. Maar toen! Ja, toen stapte ik dus zo op de overloop. Och, man, ja, ik weet ook niet wat ik toen dacht hoor. Maargoed, ik stapte dus zo op de overloop, en ja, toen dacht ik zo van: shizzle. Volgens mij ben ik iets vergeten. Daar heb ik overigens zo'n hekel aan he, dat je dan weet dat je iets vergeten bent, maar niet weet wat. Dus ik denk, dan stap ik weer even naar beneden. Maar toen terwijl ik mij dus op mijn hakken rond aan het draaien was om om te draaien stootte ik met mijn teen tegen de muur! Ja, sjongejonge, dat was niet mis zeg. Het leek wel alsof het allemaal in slowmotion ging. Zo van -ffieeeee- *blomp*, en toen verloor ik dus enigszins mijn evenwicht, maar gelukkig kon ik nog matrix style naar de trapleuning grijpen, en kon ik mezelf zo van een pijnlijke dood redden! Toen liep ik dus nog wat onvastig van de schrik snel naar beneden, en aldaar aangekomen realiseerde ik dat ik m'n verstand daar had laten liggen! Tja, daar denk je ook niet zo 1 2 3 aan of wel soms?
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbowquote:From an aeroplane, one has the opportunity to see the whole circle of the rainbow, with the plane's shadow in the centre.
Zie ook het BookStackingProblemquote:Ik was het eerst helemaal oneens met de oneindige overhang. Zelfs als de cds aanelkaar waren vastgelijmd dan zag ik die stapel steeds omvallen bij een overhang die zich niet meer verhoudt tot de oppervlakte van de onderste tegel.
Toch blijkt er van links en rechts bewijs komen voor het tegendeel van mijn betoog. Ik heb een site gevonden over de mathematische reeks:
1 + 1/2 + 1/3 + 1/4 + 1/5 .... 1/n
De zogenaamde harmonische reeks.
Een harmonisch getal Hn is deze reeks tot stap n herhaald. Dus harmonisch getal 5 = 1 + 1/2 + 1/3 + 1/4 + 1/5.
De maximale overhang voor een stapel van n tegels blijkt te zijn:
Hn / 2.
Voor 5 tegels is de maximale overhang 1,142
Voor 30 tegels is dat 1.997
Voor 100 tegels is dat 2.59
Voor 1000 tegels 3,74.
Het bewijs dat deze harmonische reeksen werken bij het stapelen:
Deze reeks is niet eindig. Dat wil zeggen, het verschil tussen 1000 en 1001 tegels maakt natuurlijk erg weinig uit voor de overhang van de bovenste tegel, maar toch blijft met de hoogte de maximale overhang toenemen.
Jongen, ik zeg dat toch ook niet voor niets?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je zou trouwens nog wel eens gelijk kunnen hebben, Ruben.
[..]
Zie ook het BookStackingProblem
Ohja, al weer vergeten joh.... Zal zo ff kijken of we hier nog bier hebben e.d. Moet zo wederom naar paal 28 toe.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef MrAli het volgende:
Alweer werken, @ de Pizza.
Niels (B), sms je plannen ff door.
quote:Op zondag 18 december 2005 05:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Zooowwwww...
't was allemaal weer gezellig
quote:Er was 1 klein minpuntje
quote:Trouwens: Jutter & Jonge jenever met Cola gaat wel goed samen toch?
quote:Nu slapen. Morgen weer voetballen + werken.
blijft dat echt staan? Ziet er zo raar uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je zou trouwens nog wel eens gelijk kunnen hebben, Ruben.
[..]
Zie ook het BookStackingProblem
Het ziet er inderdaad erg onnatuurlijk uit, maar het kan wel, blijkbaar.quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
blijft dat echt staan? Ziet er zo raar uit
Ja, leuk dat je ook nog even bent gekomen Niels, was idd gezelligquote:Op zondag 18 december 2005 14:02 schreef il_mostro het volgende:
Zow, dat was me een avondje zeg. Eerst naar het feest van Ruben zijn ouders. Was gezellig![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je ook nog even bent gekomen Niels, was idd gezellig.
Mijn ouders houden wel van een feestjequote:Je ouders hielden het trouwens nog een beste tijd vol.
Het is vrijwillig en dat merk je wel denk ik. Zo ook bij die brand bij Martin Tromp, zelfs de journalist was er eerder.quote:Op zondag 18 december 2005 16:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Nougoed, we hadden bijna de illusie dat we een jaar zonder brand op het industrieterrein zouden hebben maar vandaag was het weeer zover. ff voor 13.00 is er wederom een schuur afgebrand. En WEER was de brandweer traag
Nougoed, stroom moest er ook een uur vanaf.... Main-cable was beschadigd. Nu net de frituur aangezet en zal m'n server weer is ff starten (weg uptimequote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het is vrijwillig en dat merk je wel denk ik. Zo ook bij die brand bij Martin Tromp, zelfs de journalist was er eerder.
getailleerd?quote:
zoals altijd, oud pak van opa en dan een stropdasje erbij... en weer even kiezen tussen grijs en witquote:Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
getailleerd?
Ik zal het weer met klassieke snit moeten doen dit jaar..
Dat dan weer niet, maar ik denk dat ik beter niet getailleerd kan hebben.quote:Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
getailleerd?
Ik zal het weer met klassieke snit moeten doen dit jaar..
quote:Op maandag 19 december 2005 16:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
He he.
Oude media verzet zich, ieder op z'n eigen manier.
Ik ga gewoon in nette kleding, en een masker was ik niet bepaald van plan.quote:
Ali snapt hemquote:Op maandag 19 december 2005 16:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in nette kleding, en een masker was ik niet bepaald van plan.
Wel in pak toch?quote:Op maandag 19 december 2005 16:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
flauw.quote:Op maandag 19 december 2005 16:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een pak wat echt bij elkaar hoort heb ik niet, maar dat heeft voor mij ook echt geen meerwaarde.quote:
Ik vind het niet echt een geweldig id, sorry.quote:
Jammer dat je het geen ge-wel-dig idee vind. Maar het is tenminste een idee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een geweldig id, sorry.
En ik zou ook zo snel niet weten wat voor een masker...
Maar wat doe jij dan bijv. voor masker op?
Klopt, en elk id is beter dan geen id.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jammer dat je het geen ge-wel-dig idee vind. Maar het is tenminste een idee.
Ik denk helemaal niet meteen van: He bah!quote:Je mag van mij zelf weten of je masker of niet op doet, maar om gelijk te denken van bah nee, vind ik een beetje flauw. maargoed, ik weet zelf nog niet wat voor masker ik opzet. ik heb eentje nog liggen, die ga ik misschien nog beplakken zodat het een beetje iets eigens wordt.
Waar debateer je over?quote:Anyway, terug aan mijn debat.![]()
Idee is met twee e's achter de id.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klopt, en elk id is beter dan geen id.
okayquote:[..]
Ik denk helemaal niet meteen van: He bah!
Ik heb het al 18 jaar niet zo op maskers, of wat daarop lijkt...
okayquote:[..]
Waar debateer je over?
Mag ik goken op ontgroening?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:51 schreef DearPrudence het volgende:
okay
dat mag je, maar dan heb je het wel fout.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mag ik goken op ontgroening?
Bah; kledingvoorschriften-debatten zijn dom![]()
Shit, ach viel te proberen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dat mag je, maar dan heb je het wel fout.
een ouder moet thuis blijven bladiebla... Help?
Ik had voor de stelling ingevuld, maar ik ben dat nu niet echt meer. Had het meer ingevuld zodat ik aan die 50 verschillede onderwerpen kwam. Scheisse.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Shit, ach viel te proberen...
Leuk idee maar economisch / geld-technisch gezien niet echt meer haalbaar in de Nederlandse samenleving. Trouwens; een cr^eche of iets dergelijks een paar dagen in de week is helemaal niet zo erg. 't is met mij toch ook redelijk goed gekomen... Heb nog nooit wat gestolen; lieg niet vaak en gedraag me (soms) heel redelijk. Het kost alleen nogal veel geld.
Nederlands blijft frut![]()
Dat probleem ken ik van vorig jaar ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik had voor de stelling ingevuld, maar ik ben dat nu niet echt meer. Had het meer ingevuld zodat ik aan die 50 verschillede onderwerpen kwam. Scheisse.![]()
lekker is dat... wij hebben ook zo'n debat (meer vaderlandse geschiedenis in het onderwijs), waar eigenlijk heel weinig over te vinden is. Geen statistieken die je kan gebruiken, relatief weinig argumenten, geen ingewikkelde dingen die je moet opzoeken. Je vind iets PUNT. En dat proberen duidelijk te maken aan de andere kan vrij lastig worden...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik had voor de stelling ingevuld, maar ik ben dat nu niet echt meer. Had het meer ingevuld zodat ik aan die 50 verschillede onderwerpen kwam. Scheisse.![]()
Matig.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.dumpalink.com/(...)nd_the_Furious_cars_
Hehe.
Voor het geval je Cidade de Deus nog niet gezien hebt, moet je die echt kijken. Anders American History X of Lord of the War.quote:
Hans, je bent helemaal het heertjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef errrrr het volgende:
Zo, even mijn pak gepast, wordt toch wit dit jaar na twee grijze jaren... wel oud en staat ook heel oud, maar ja boeiend, het is een pak
Alleen die zwarte blazer als de rest beigeachtig is... kan wel denk?
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt Ruben voor de tipquote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Voor het geval je Cidade de Deus nog niet gezien hebt, moet je die echt kijken. Anders American History X of Lord of the War.
MEE MEE MEE, we moeten weer apres ski in de bus hebben!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef Ponk het volgende:
Ik heb zo'n zin (x7)
...
Oeh, Ik heb zo'n zin in de barvrouw
- In de buurvrouw?
Ja in de barvrouw
- Hoe zit dat?
Nou ik heb zo'n zin in de barvrouw,
want die woont hiernaast
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin!!!
--
Moge duidelijk zijn dat ik niet kan wachten op de wintersportvakantie.
Nu twijfel ik opeens wel sterk of ik er wel goed aan doe om die apres ski troep mee te nemen.. En dat na een half uur luisteren ofzo.
Cidade de Deus: Heb ik wel, niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Voor het geval je Cidade de Deus nog niet gezien hebt, moet je die echt kijken. Anders American History X of Lord of the War.
Alles wat je heb verplicht meenemen!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef Ponk het volgende:
Ik heb zo'n zin (x7)
...
Oeh, Ik heb zo'n zin in de barvrouw
- In de buurvrouw?
Ja in de barvrouw
- Hoe zit dat?
Nou ik heb zo'n zin in de barvrouw,
want die woont hiernaast
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin
Ik heb zo'n zin!!!
--
Moge duidelijk zijn dat ik niet kan wachten op de wintersportvakantie.
Nu twijfel ik opeens wel sterk of ik er wel goed aan doe om die apres ski troep mee te nemen.. En dat na een half uur luisteren ofzo.
Als Cidade de Deus geen écht goede film is, weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Cidade de Deus: Heb ik wel, niet gezien.
American History X: Heb ik, en heb ik gezien. Goede film.
Lord of the War: Heb ik niet, en zegt me zo snel ook weinig. Niet echt een aansprekende titel eigenlijk.
Maar ik zei goede film, en daarmee bedoelde ik een echt goede film, van een héél ander kaliber dan deze drie films!
The Lord of The Rings: The Return of The King
Ja dat vind ik best want zelf heb ik nog geen enkele snowboardfilm bekeken dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef MrAli het volgende:
Ben trouwens ook Futureproof aan het introduceren bij mijn klasgenoten, zodat ze die nog even kunnen zien voordat ze voor het eerst richting de wintersport vertrekken.
Nog maar een iemand, (Hoi Jonas.) heeft hem al gezien, en hij was best onder de indruk volgens mij.
Zal hem anders ook wel ff op een cd zetten voor Ponk, voor als we zondag bij het waxen / tussen het waxen door even afleiding nodig hebben of even moeten wachten ofzo, vind je vast wel leuk.
Oh kom op zeg. echt goede films zijn nou niet the lord of the rings films.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef MrAli het volgende:
Maar ik zei goede film, en daarmee bedoelde ik een echt goede film, van een héél ander kaliber dan deze drie films!
Niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als Cidade de Deus geen écht goede film is, weet ik het ook niet meer.
Futureproof is echt goed.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dat vind ik best want zelf heb ik nog geen enkele snowboardfilm bekeken dit jaar.
Over de Apres ski: ik zal wel ff kijken hoe we dat doen, ik denk dat ik een compilatie cd maak die johny dan op kan zetten in de bus aangezien ik geen portable installatie heb.
Neuj, tuuuuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oh kom op zeg. echt goede films zijn nou niet the lord of the rings films.
Doe dat!quote:Anyhow, ik heb ook wel zin in wintersport. Ik moet maar eens de filmpjes gaan bekijken die ruub nog voor mijn verjaardag had gegeven (wrs. samen met Romke kijken).
Ik had alles wat ik had weggegooid dus ik ben maar gewoon wat aan het zoeken maar uiteraard heb ik veel shit van:quote:Op donderdag 22 december 2005 12:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Futureproof is echt goed.
Die moet je gezien hebben!
En wat voor Apres Ski shit heb je? Ik heb hier alle 16 delen van de Apres Ski Hut, alleen dat is 95% bagger.
Hehe, wel erg.. ik ken al die nummers wel ja. hahaha, wordt denk ik wel leuk.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef Ponk het volgende:
Zoenen is gaaf
Op je ballen naar de wallen
Maak me gek (gooi je haar los)
M'n Reddingsvest is lek
OH!!!
Ik mis au au papa nog voor Bart
[EDIT]
O nee dat is Hans Teeuwen - dat heb ik nog wel.
Hopelijk zie je zelf ook wel in dat het vrij dom is om te gaan lopen brullen dat je die films slechter vind dan LotR als je er twee daarvan nog nooit gezien hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Cidade de Deus: Heb ik wel, niet gezien.
American History X: Heb ik, en heb ik gezien. Goede film.
Lord of the War: Heb ik niet, en zegt me zo snel ook weinig. Niet echt een aansprekende titel eigenlijk.
Kunnen we de sfeer in de bus weer even wat opkrikkenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ik had alles wat ik had weggegooid dus ik ben maar gewoon wat aan het zoeken maar uiteraard heb ik veel shit van:
Huub Hangop
De Sjonnies
De Dikke Lul Band
DJ Otzi
Gebroeders Ko
en nog veel meer
De grote klassiekers van de andere jaren heb ik volgens mij nu allemaal wel weer:
Denk aan:
Zoenen is gaaf
Op je ballen naar de wallen
Maak me gek (gooi je haar los)
M'n Reddingsvest is lek
OH!!!
Ik mis au au papa nog voor Bart
[EDIT]
O nee dat is Hans Teeuwen - dat heb ik nog wel.
Hee.. ik zie nu pas de foto's!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef errrrr het volgende:
Zo, even mijn pak gepast, wordt toch wit dit jaar na twee grijze jaren... wel oud en staat ook heel oud, maar ja boeiend, het is een pak
Alleen die zwarte blazer als de rest beigeachtig is... kan wel denk?
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |