Komisch om te zien hoe "niks zeggen" alleen maar benadrukt wat je wou zeggenquote:
*jaloers is*quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Nu kan ik wel gaan melden dat ik naar de supermarkt ben om bier en ovenpizza (!) te halen, maar dat zou weinig zinvolle info zijn..
Ik welquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Zijn mensen echt zo doorzichtig en pervers?![]()
quote:
Dat probleem had ik dus al 3 dagen.. ik heb de tube vanmorgen net niet uitgewrongenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dát was ik dus vergeten te doen..
Naja, morgen kan het nog nét, qua haar...
Daar was ik zelfs al groentje inmiddels al achterquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Daar was ik zelfs al groentje inmiddels al achter![]()
de nieuwe superhelden film of ben ik gek?quote:
i/d film zit een karakter genaamd Angelquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef davidov het volgende:
[..]
de nieuwe superhelden film of ben ik gek?![]()
Ik ben NIET geamuseerd, dat mag je best weten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sorry...
en ik heb je msn history niet gelezen hoor...
echt niet
ik wilde alleen weten waar ik sjoerd kon vinden...
heb niet eens zijn email adres opgeschreven, echt niet![]()
Dat laatste kan niet uitgesloten worden, maar dat eerste wel...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef davidov het volgende:
[..]
de nieuwe superhelden film of ben ik gek?![]()
En ik heb kei lieve vleugeltjes, heeeeeeeeule grotequote:
Dat laatste hokje is altijd de discussie die ik heb met mn oudersquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Die Bas heeft een lange grijze jas met een muts. [afbeelding].
shh hij's al bijna 24 uur spoorloosquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
En die Bas is kei-stoer & kewl, dus het is geen wijvenjas, rukpuk!.
Ban?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
shh hij's al bijna 24 uur spoorloos
Niet volgens t banmeldtopicquote:
Greatest Hits?quote:
Helaasquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet volgens t banmeldtopic
En daarom juist zo leukquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Greatest Hits?
Is het een mini-single dan?
Wat een pedo...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien is hij meegenomen door Sinterklaas..
it's allright, it's allright, it's allright, it's really allright. It's allriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. it's really allright. allright allright everyhting's gonna be allright. allright allright everything's gonna be allright. allright allright allright allright allright allright allright allright allright allright allright ...quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Greatest Hits?
Is het een mini-single dan?
Het was wel leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
it's allright, it's allright, it's allright, it's really allright. It's allriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. it's really allright. allright allright everyhting's gonna be allright. allright allright everything's gonna be allright. allright allright allright allright allright allright allright allright allright allright allright ...
Bweheheheh. Jah en als je een single uitbrengt in zo'n korte levensspan dan zijn dat natuurlijk ALLEMAAL je greatest hitsquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]1. We Will Rock You (Radio Edit) 2. Keep On Movin 3. If Ya Gettin Down 4. Everybody Get Up (Radio Edit) 5. Let's Dance (Radio Edit) 6. Rock The Party (Single Remix) 7. Got The Feelin (Radio Edit) 8. When The Lights Go Out (Radio Edit) 9. Closer To Me (Single Remix) 10. Until The End Of Time Is Through (Radio Edit) 11. Don't Wanna Let You Go 12. Slam Dunk (Da Funk) 13. It's The Things You Do
Allemaal singles geweest![]()
Met spleetoogjes?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat TRS zich heeft laten nemen door een Zwarte Piet..
Ik vond het nr leuker dan de jongens.quote:
Ik heb alleen bij de sinterklaasintocht in veenendaal wat kruitnootjes opquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef davidov het volgende:
Ik kan geen pepernoot meer zien na afgelopen week
Eetse...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef davidov het volgende:
Ik kan geen pepernoot meer zien na afgelopen week
*stopt pootje van de A in zn mond*
quote:"Homomannen moeten elk jaar op HIV testen"
Homoseksuele mannen zouden zich elk jaar moeten laten testen op HIV, het virus dat aids kan veroorzaken. Schorer zal voortaan dit advies geven aan deze mannen. ‘Het moet afgelopen zijn met de vrijblijvendheid op dit punt. Regelmatig testen hoort er gewoon bij.’
Deze nieuwe koers zal F. Strijthagen, directeur van de belangenorganisatie Schorer, donderdag bekendmaken op het negende Nationaal Congres Soa HIV Aids, op WereldAidsDag. Volgens Strijthagen moeten huisartsen, andere medici, beleidsmakers en bekende Nederlanders deze boodschap eenduidig gaan uitdragen.
Ik had een hele bus vol joh!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen bij de sinterklaasintocht in veenendaal wat kruitnootjes op
ieuwquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef davidov het volgende:
oh! chocoladegeld! dat is wat ik mis dit jaar![]()
Ach ik heb nog een varken van marsepein![]()
Een geschenk uit de hemelquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip! Gloeiend hete pizza in 6 minuten!.
Sorry Waxxer, khad em nog niet eerder gezienquote:Op maandag 5 december 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Elk jaar is d'n Sint weer de klos
en maar zoeken naar die schoorsteen, diep in het dorpje Oss
Zoeken naar Stroekie
Met zijn shaggie en zijn strakke broekie
Spoorloos verdwinne, heul nie fijn
Uiteindelijk vond de spoorpiet 'm op een rangeerterrein
Compleet blauw van een avondje stappen
lag'ie illegaal in een stoptrein te nappen
Dreej doage broaf loat miene koud
Veur geej hebbe wij een pekske zout
Wezze nou moor broof in 't neeje joor
Dan leg d'r veur dich ook nog wel ene presenteke kloor!
ja daaaaaaaaaaaghquote:
Ja las t gister al..quote:
Was vorige week al bekend..quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaaaagh
Ten eerste, dat wilz eggen dat je ergens geregistreerd zou moeten staan als zijnde "homo" en dan vertik ik (kan ook met een roze driehoek op m'n ja sgenaaid gaan lopen) en ten tweede bepaal ik zelf wel of ik me laat testen of niet. Punt.
Dat het smaken magquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef davidov het volgende:
marsepein is heerlijk!
ach, tis voedertijd!
tot straks
quote:"Nog steeds is bijna de helft van de Nederlandse homomannen niet getest." Vraag 1: hoeveel homomannen zijn er dan in Nederland? Vraag 2: kan het niet zo zijn dat de helft van de Nederlandse homomannen geen enkele aanleiding heeft om zich te laten testen? En last but not least vraag 3: hoe zit het met hoerenlopend, onbeschermd seksend en rondslettend heteroseksueel Nederland?
Hoewel zo'n roze driehoek soms best handig zou zijn. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaaaagh
Ten eerste, dat wilz eggen dat je ergens geregistreerd zou moeten staan als zijnde "homo" en dan vertik ik (kan ook met een roze driehoek op m'n ja sgenaaid gaan lopen) en ten tweede bepaal ik zelf wel of ik me laat testen of niet. Punt.
Kijk je nooit naar Mythbusters? Een emmer met ijswater (gewoon ijsklontjes uit de vriezer) met een flinke scheut zout en je hebt in een paar minuten een koud biertje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk zou het omgekeerde van een magnetron erg prettig.
Een ijskoud biertje in 2 minuten..
IJswater met zout: 5 minuten.quote:Fastest way of cooling a six-pack
Experiment 1: Ice vs. Ice + water vs. Ice + water + salt vs. fridge vs. freezer
Initial measurements:
* Ice
* Ice + water: 33 degrees
* Ice + water + salt (salt melts ice and lowers the freezing point): 24 degrees
Results (after 5 minutes):
* ice: 57 degrees
* ice water: 44 degrees
* salt water: 35.9 degrees
* freezer: 55 degrees
* fridge: 60 degrees
Final results:
* Ice + water + salt: 5 minutes
* Ice + water: 15 minutes
* Freezer: 25 minutes
* Ice: 30 minutes
* Fridge: 40+ minutes
Experiment 2: Fire extinguisher
Squirted for 3 minutes: 37 degrees
Jamie, "If you do have one and you're willing to spend maybe, you know, $30 on having your beer cooled, now, then I guess you could do that"
Mythbustersquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
IJswater met zout: 5 minuten..
Wel lekker snel, maar ook wat onpractisch.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
IJswater met zout: 5 minuten..
Het duurt hier ook zeker nog een week voor er iets van kerst t huis in komtquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:00 schreef Ang3l het volgende:
De sint is pas NET het land uit en vandaag nog jarig!EEN BEETJE RESPECT VOOR DIE MAN!!!!!!!!!!!!!!!
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Coolboy het volgende:
*verkapte DM-op-zijn-donder-geef-dat-ie-gezonder-moet-eten post*
Dat heet een ijskast, ook wel koelkast genoemd. Kei handig. Je zet er eten in en dan wordt het vanzelf koud.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel lekker snel, maar ook wat onpractisch.
Het zou gewoon een in de magnetron ingebouwde functie moeten zijn. De cool-a-tron.
Die niet de water-moleculen opzwiept tot grotere snelheden, maar juist vertraagt...
Erg lekker op zijn dat, dat absoluut. Maar zoals jij elke dag eet is het dan nog gezonderig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ain't gonna happen..
En volgens mij is pizza met bier best gezond.
En vanmiddag kwam krijserd Mariah Carey alweer op de radio met 'r kerstliedje...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:00 schreef Ang3l het volgende:
De sint is pas NET het land uit en vandaag nog jarig!EEN BEETJE RESPECT VOOR DIE MAN!!!!!!!!!!!!!!!
Maar die dingen zijn te traag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat heet een ijskast, ook wel koelkast genoemd. Kei handig. Je zet er eten in en dan wordt het vanzelf koud.
T is toch t enige Xmasliedje wat k te pruimen vindquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En vanmiddag kwam krijserd Mariah Carey alweer op de radio met 'r kerstliedje...
och god ja .... krijgen we dat ook nog...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En vanmiddag kwam krijserd Mariah Carey alweer op de radio met 'r kerstliedje...
Dit is voor het eerst in maanden dat ik pizza eet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Coolboy het volgende:
Erg lekker op zijn dat, dat absoluut. Maar zoals jij elke dag eet is het dan nog gezonderig?![]()
Idd... maar het is best ernstig...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is toch t enige Xmasliedje wat k te pruimen vind![]()
NOG niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
och god ja .... krijgen we dat ook nog...
En was Wham ook van de partij?
Dat hadden mijn ouders ook al jaren, maar die zijn maar gescheiden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef davidov het volgende:
zow dat was weer gezellig aan tafel zeg jezus mina
Binnen 5 minuten vliegt iedereen elkaar weer in de haren, pa boos, ma boos, ik weer er tussen in, pa boos, ma teleurgesteld, ik weer naar boven...
altijd genieten hier in huis![]()
![]()
Nogal logisch dat ik niet de behoefte heb om eens "een goed gesprek te houden"
bleugh!
Have fun!quote:maargoed, snel er maar weer vandoor, gratis filmpje pikken![]()
tot vanavond enzo!![]()
en die van Katja dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is toch t enige Xmasliedje wat k te pruimen vind![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in maanden dat ik pizza eet..
*Herbquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Erg lekker op zijn dat, dat absoluut. Maar zoals jij elke dag eet is het dan nog gezonderig?![]()
Kloptquote:
Ja die is ook tofquote:
Als jij dat ooit voor elkaar krijgt - energie uit moleculen halen door middel van straling - dan win je geheid een of meerdere nobelprijzen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel lekker snel, maar ook wat onpractisch.
Het zou gewoon een in de magnetron ingebouwde functie moeten zijn. De cool-a-tron.
Die niet de water-moleculen opzwiept tot grotere snelheden, maar juist vertraagt...
Je zou per molecuul exact in tegenfase moeten trillen. Zo kun je iedere trilling plat leggen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:24 schreef Weemz het volgende:
Als jij dat ooit voor elkaar krijgt - energie uit moleculen halen door middel van straling - dan win je geheid een of meerdere nobelprijzen.
Succesquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zou per molecuul exact in tegenfase moeten trillen. Zo kun je iedere trilling plat leggen..
Wil Shizzle Manias niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens een Innercity kaartje over
Wie wil!
Is het een idee om die aan Dr Sjoerd te gevenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens een Innercity kaartje over
Wie wil!
"Als ik het heb ga ik vanzelf wel dood"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Jeetje. 7 nee vs 4 ja..
JA ZEG HALLOO!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is het een idee om die aan Dr Sjoerd te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |