Ik ook niet. Daarom zit ik op WFLquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou het nooooooit willen zijn in deze kinderspeeltuin..
John v/d Heuvel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Op wie heb jij je geld momenteel staan?![]()
Iemand ging mij al voor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. ik zal 't onthouden...
'k weet niet wat erger is.. naar een zuivelproduct klinken, of naar rookwaren klinken
Dat is inderdaad het frustrerende eraan, alles zit zo mooi in je hoofd, maar zie het dan maar eens in 3D te MAKENquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:31 schreef davidov het volgende:
[..]
die doorzichtige is veel beterruikt ook zo lekker
![]()
Knutselen is idd erg leuk! je realiseren dat het iedere keer compleet mislukt is wat minder![]()
Da's gewoon de onzin en foute uitspraken filteren.. kan ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom zit ik op WFL
da's ook een speeltuin, maar dan voor de oudste kleuters
Het zij je vergeven...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:46 schreef davidov het volgende:
[..]
Iemand ging mij al voor?![]()
Maar neem mij niet kwalijk, waxxer heeft nogal wat meligheid losgemaakt blijkbaar![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zij je vergeven...
Er zijn mensen die de vergelijking met kots gemaakt hebben
Ja, ga daar maar eens over nadenkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarp..tja wat kun je daar van maken..
Doet mij denken aan dat wezentje uit Lost in Space...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarp..tja wat kun je daar van maken..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zij je vergeven...
Er zijn mensen die de vergelijking met kots gemaakt hebben
Ik zie Vlarp als een heel fout Oost-Europees automerkquote:
Vriend is me ooit zo gaan noemen.. en ach, 't is uniek in Nederland, dus handig als je ergens je naam moet registreren...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:51 schreef davidov het volgende:
Als ik zo lees wat iedereen voor een vreemde beelden heeft bij het horen van Vlarp... Is hoe jij (Vlarp) er zelf dan in vredesnaam bent op gekomen?
Nou, je moest eens wetenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:47 schreef Vlarp het volgende:
Da's gewoon de onzin en foute uitspraken filteren.. kan ik ook
Dat zijn Lada, Skoda en Trabant...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie Vlarp als een heel fout Oost-Europees automerk
Geen idee... draadje los...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef davidov het volgende:
Vreemde vrienden heb jijhoe komt hij er dan weer op?
niet dat dit forum helemaal spoort maar ok
En de hamvraag: is het nog steeds een vriend van je, Vlarp?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef davidov het volgende:
Vreemde vrienden heb jijhoe komt hij er dan weer op?
niet dat dit forum helemaal spoort maar ok
en nu heb je dus ook de Vlarp Ibraquote:
Dankjewel heh..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en nu heb je dus ook de Vlarp Ibra
Compact, klote, en benzine slurpend
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:01 schreef davidov het volgende:
Ik vind de vergelijking met rookwaar toch echt de minste eigenlijk tot nu toe
Mja.. Davidoff sigarettenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:01 schreef davidov het volgende:
Ik vind de vergelijking met rookwaar toch echt de minste eigenlijk tot nu toe
Zeg hallooo een beetje meligheid mag..quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankjewel heh..
Jij krijgt GEEN drankje van me op IC
Mag je een dagje bij Alternate gaan werken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geweldig idee!
Mag ik eindelijk eens een dagje Vlarp zijn![]()
Melig..... ohw?....quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg hallooo een beetje meligheid mag..
We proberen je avond een beetje fleurig te maken
Mja iedereen denkt altijd dat ik het van de sigaretten heb, maar zo flauw ben ik nietquote:
quote:
Ehhh... wattuh?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
Mag je een dagje bij Alternate gaan werken...![]()
DavidoVquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja iedereen denkt altijd dat ik het van de sigaretten heb, maar zo flauw ben ik niet![]()
Besides een V aan het einde is beter
Dat wel jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja iedereen denkt altijd dat ik het van de sigaretten heb, maar zo flauw ben ik niet![]()
Besides een V aan het einde is beter
*boer laat*quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar is de melige schattige Herbert heen?
Haiiiquote:
www.alternate.nlquote:
Nope ik rook niet, misschien een enkele op een feestje heeel soms...quote:
Daar heb ik ooit mn digitale camera gekocht een jaartje of 3 terug...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.alternate.nl
of kijk op http://tweakers.net/shopsurvey/156 voor de beoordeling van de serviceafdeling waar ik werk
Goedzo... pluspuntje..quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Nope ik rook niet, misschien een enkele op een feestje heeel soms...
Maar ik denk dat ik een pakje per jaar niet eens zou redden![]()
Hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit mn digitale camera gekocht een jaartje of 3 terug...
Ging wel netjes, zeker gezien ik haast had (ging paar dagen later op vakantie) en halverwege nog mn order had aangepast![]()
maar ik mocht bij tweakers alleen geen reactie geven omdat ik nog er maar net lid was![]()
Dát was ik dus vergeten te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor
Ik ga eens even een nieuwe tube gel halen
*niks zegt. NIKS zegt*quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor
Ik ga eens even een nieuwe tube gel halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |