T is toch t enige Xmasliedje wat k te pruimen vindquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En vanmiddag kwam krijserd Mariah Carey alweer op de radio met 'r kerstliedje...
och god ja .... krijgen we dat ook nog...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En vanmiddag kwam krijserd Mariah Carey alweer op de radio met 'r kerstliedje...
Dit is voor het eerst in maanden dat ik pizza eet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Coolboy het volgende:
Erg lekker op zijn dat, dat absoluut. Maar zoals jij elke dag eet is het dan nog gezonderig?![]()
Idd... maar het is best ernstig...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is toch t enige Xmasliedje wat k te pruimen vind![]()
NOG niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
och god ja .... krijgen we dat ook nog...
En was Wham ook van de partij?
Dat hadden mijn ouders ook al jaren, maar die zijn maar gescheiden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef davidov het volgende:
zow dat was weer gezellig aan tafel zeg jezus mina
Binnen 5 minuten vliegt iedereen elkaar weer in de haren, pa boos, ma boos, ik weer er tussen in, pa boos, ma teleurgesteld, ik weer naar boven...
altijd genieten hier in huis![]()
![]()
Nogal logisch dat ik niet de behoefte heb om eens "een goed gesprek te houden"
bleugh!
Have fun!quote:maargoed, snel er maar weer vandoor, gratis filmpje pikken![]()
tot vanavond enzo!![]()
en die van Katja dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is toch t enige Xmasliedje wat k te pruimen vind![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in maanden dat ik pizza eet..
*Herbquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Erg lekker op zijn dat, dat absoluut. Maar zoals jij elke dag eet is het dan nog gezonderig?![]()
Kloptquote:
Ja die is ook tofquote:
Als jij dat ooit voor elkaar krijgt - energie uit moleculen halen door middel van straling - dan win je geheid een of meerdere nobelprijzen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel lekker snel, maar ook wat onpractisch.
Het zou gewoon een in de magnetron ingebouwde functie moeten zijn. De cool-a-tron.
Die niet de water-moleculen opzwiept tot grotere snelheden, maar juist vertraagt...
Je zou per molecuul exact in tegenfase moeten trillen. Zo kun je iedere trilling plat leggen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:24 schreef Weemz het volgende:
Als jij dat ooit voor elkaar krijgt - energie uit moleculen halen door middel van straling - dan win je geheid een of meerdere nobelprijzen.
Succesquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zou per molecuul exact in tegenfase moeten trillen. Zo kun je iedere trilling plat leggen..
Wil Shizzle Manias niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens een Innercity kaartje over
Wie wil!
Is het een idee om die aan Dr Sjoerd te gevenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens een Innercity kaartje over
Wie wil!
"Als ik het heb ga ik vanzelf wel dood"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Jeetje. 7 nee vs 4 ja..
JA ZEG HALLOO!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is het een idee om die aan Dr Sjoerd te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |