Over 3 maanden > half februariquote:Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
launch PS3 in lente, over 3 maanden af hebben, nog paar maandjes testen, en hop, de winkels in
Sommigen zijn dat ook. Maarja... dan moet je weer 3 tot 4 jaar wachten op je spel!quote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Retuobak het volgende:
Waren devs maar zo toegewijd aan kwaliteit
Dat zijn er misschien 3quote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sommigen zijn dat ook. Maarja... dan moet je weer 3 tot 4 jaar wachten op je spel!
Verbaast me niks! Jij bent dan ook een pc-gamer!quote:Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef Retuobak het volgende:
Ik kom niet veel verder dan Firaxis, Blizzard en Quantic Dream.
Dan heb je echt een gare versie van PGR3, ik heb nog helemaal niks slechts aan dat spel ontdekt.quote:Op maandag 12 december 2005 14:02 schreef Retuobak het volgende:
Nou, van wat ik gezien heb op de X360 so far doen console devs het echt niet superveel beter. CoD2 had haast meer bugs dan op de PC en ook in PGR3 heb ik vaak genoeg last gehad van vage zooi. Om maar niet te spreken van de relatief frequente vastlopers van het dashboard van de X360 zelf.
Ja of je lult uit je nek, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 12 december 2005 14:19 schreef Retuobak het volgende:
Ja, het zal vast aan de versie liggen
Foutje van de pers zeker
Ja, daar heb ik vast belang bijquote:Op maandag 12 december 2005 14:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja of je lult uit je nek, dat kan natuurlijk ook![]()
Jij komt nog maar net kijken in de consolewereld. Geen wonder dat je de kwaliteits-devs nog niet kent!quote:Op maandag 12 december 2005 14:02 schreef Retuobak het volgende:
Nou, van wat ik gezien heb op de X360 so far doen console devs het echt niet superveel beter. CoD2 had haast meer bugs dan op de PC en ook in PGR3 heb ik vaak genoeg last gehad van vage zooi. Om maar niet te spreken van de relatief frequente vastlopers van het dashboard van de X360 zelf.
Shadow of the Colossus is tot nu toe het enige console-spel waar ik tegen een bug ben aan gelopen, afgezien van de -1 wereld van Super Mario Bros.quote:Op maandag 12 december 2005 14:27 schreef Retuobak het volgende:
Oh please
Ik heb nog geen argument gehoord dat mij moet overtuigen.
Dan zal ik wel pech hebben gehad met m'n enige 2 console gamesquote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Shadow of the Colossus is tot nu toe het enige console-spel waar ik tegen een bug ben aan gelopen, afgezien van de -1 wereld van Super Mario Bros.
welke?quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan zal ik wel pech hebben gehad met m'n enige 2 console games.
Maar wat heeft PGR3 dan voor fouten?quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef Retuobak het volgende:
CoD2 en PGR3.
CoD2 heeft met name veel last van bugs. Soldaten die na het dood gaan als zombies blijven staan, soldaten die na het doodgaan blijven praten, triggers die niet af gaan (waardoor je (stukken van) levels over moet doen) etc.
Klinkt niet als dingen die je, nooit tegenkomt/ vrij vaak dus, in pc games.quote:Op maandag 12 december 2005 15:08 schreef Retuobak het volgende:
Textures die niet weergegeven worden of vaag doen (knipperen) bijvoorbeeld
Ook is de game me al 2 keer vastgelopen.
Ziet de trailer van Lost Planet er erg ingame uit?quote:Op maandag 12 december 2005 12:53 schreef Retuobak het volgende:
Ziet er wel okay uit, maar om nou te zeggen dat het er erg ingame uit ziet...
Die heb ik niet gezienquote:Op maandag 12 december 2005 15:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ziet de trailer van Lost Planet er erg ingame uit?
En dan bedoel ik de animaties en dergelijke, dat het ingame is is makkelijk te zien aan de gameplay beelden
Het zal natuurlijk een of andere intro of cutscene zijn, maar dat het gewoon ingame engine is is best mogelijk. Het verschil tussen de uiteindelijke gameplay en deze trailer zal dan minimaal zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Maar goed, die trailer van die drakengame zag er gewoon zo cinematic uit en totaal niet iets dat je doet in een game. Het ziet er gewoon uit als een intro ofzo. Maar goed, dat het een cinematic is wil natuurlijk niks zeggen over hoe de game er echt uit ziet, ik verwacht nl. maar weinig FMV's in next-gen games omdat real-time beelden gewoon goedkoper zijn om te maken en nu een meer dan acceptabele kwaliteit bereikt hebben.
Jappen gebruiken volgens mij over 20 jaar nog alleen maar FMV, vinden ze leukquote:Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Maar goed, die trailer van die drakengame zag er gewoon zo cinematic uit en totaal niet iets dat je doet in een game. Het ziet er gewoon uit als een intro ofzo. Maar goed, dat het een cinematic is wil natuurlijk niks zeggen over hoe de game er echt uit ziet, ik verwacht nl. maar weinig FMV's in next-gen games omdat real-time beelden gewoon goedkoper zijn om te maken en nu een meer dan acceptabele kwaliteit bereikt hebben.
Als ze het bij next-gen (of current-gen, hoe je het ook wilt noemen) nog doen bewijzen ze wel dat ze of geen engines kunnen bouwen of dat ze idioten zijnquote:Op maandag 12 december 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jappen gebruiken volgens mij over 20 jaar nog alleen maar FMV, vinden ze leuk.
of dat ze budgetten hebben die toestaan om FMV's te gebruikenquote:Op maandag 12 december 2005 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ze het bij next-gen (of current-gen, hoe je het ook wilt noemen) nog doen bewijzen ze wel dat ze of geen engines kunnen bouwen of dat ze idioten zijn.
Bij next-gen zijn er nuttigere bestedingen voor je centen, een betere engine bijv.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of dat ze budgetten hebben die toestaan om FMV's te gebruiken
of je game bug-free makenquote:Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bij next-gen zijn er nuttigere bestedingen voor je centen, een betere engine bijv.
Team Ninja flipte toch ook helemaal omdat de FMV's van de nieuwe Ninja Gaiden in een dusdanige resolutie moeten van MS dat ze niet meer op normale DVD's passen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ze het bij next-gen (of current-gen, hoe je het ook wilt noemen) nog doen bewijzen ze wel dat ze of geen engines kunnen bouwen of dat ze idioten zijn.
Bij een game als FF kan ik de spectaculaire FMV's idd gewoon niet missen. Zeg je FF dan zeg je FMV.quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil FMV in mn games houden... SerieusWat is een FF als je om de zoveel tijd geen FMV meer hebt
Het verschil zal er altijd blijven. FMV kan op Disney Pixar kwaliteit, ingame nog laaaaaang nietquote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij een game als FF kan ik de spectaculaire FMV's idd gewoon niet missen. Zeg je FF dan zeg je FMV.
Maar dan moet de kwaliteit van de FMV's natuurlijk wel nog veel beter zijn dat die van de ingame graphics en dat verschil zal ooit gaan verdwijnen. Maar aangezien dat er voorlopig denk ik nog niet inzit wil ik gewoon FMV.
Ja, maar vergelijk nu eens de extra kosten met de profijt die het oplevert. De kosten overstijgen komende generatie de baten enorm, dus waarom zou je het in godsnaam nog doen?quote:Op maandag 12 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verschil zal er altijd blijven. FMV kan op Disney Pixar kwaliteit, ingame nog laaaaaang niet
Omdat ik het wil.quote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar vergelijk nu eens de extra kosten met de profijt die het oplevert. De kosten overstijgen komende generatie de baten enorm, dus waarom zou je het in godsnaam nog doen?
Ja, in sommige games zuigen FMV's idd, maar de FMV's in FF zijn gewoon.quote:Op maandag 12 december 2005 16:33 schreef Retuobak het volgende:
Tja, ik vind het maar niks, die FMV's. In veel games halen ze je helemaal uit de sfeer van de game. Zoals bijv. bij een Far Cry. Die FMV's waren te zinloos, en ondanks dat ze er goed uit zagen en opzich best pasten bij de game had ik liever in-engine cutscenes gezien daar je gewoon immersie verliest wanneer het er ineens 10x mooier uit ziet allemaal. En daarna weer gewoon normaal.
Slecht waren de FMV's in Far Cry zeker niet, maar ze haalden me gewoon volkomen uit de game die een perfecte sfeer had.quote:Op maandag 12 december 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, in sommige games zuigen FMV's idd, maar de FMV's in FF zijn gewoon.
Slechte FMV's hoef ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |