abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33013293
launch PS3 in lente, over 3 maanden af hebben, nog paar maandjes testen, en hop, de winkels in
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33013361
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
launch PS3 in lente, over 3 maanden af hebben, nog paar maandjes testen, en hop, de winkels in
Over 3 maanden > half februari
Das erg veel testen tot half juni
Waren devs maar zo toegewijd aan kwaliteit
pi_33013388
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Retuobak het volgende:
Waren devs maar zo toegewijd aan kwaliteit
Sommigen zijn dat ook. Maarja... dan moet je weer 3 tot 4 jaar wachten op je spel!
pi_33013420
na het testen komt natuurlijk aanpassen, en uiteindelijk het persen kost ook tijd.
pi_33013497
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Sommigen zijn dat ook. Maarja... dan moet je weer 3 tot 4 jaar wachten op je spel!
Dat zijn er misschien 3
Helaas
pi_33013571
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:54 schreef Retuobak het volgende:
Dat zijn er misschien 3
Helaas
Nee, wel meer hoor. Je moet ze alleen wel kennen.
pi_33013616
Ik kom niet veel verder dan Firaxis, Blizzard en Quantic Dream.
pi_33013640
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef Retuobak het volgende:
Ik kom niet veel verder dan Firaxis, Blizzard en Quantic Dream.
Verbaast me niks! Jij bent dan ook een pc-gamer!
pi_33013704

Nou, van wat ik gezien heb op de X360 so far doen console devs het echt niet superveel beter. CoD2 had haast meer bugs dan op de PC en ook in PGR3 heb ik vaak genoeg last gehad van vage zooi. Om maar niet te spreken van de relatief frequente vastlopers van het dashboard van de X360 zelf.
pi_33013987
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:02 schreef Retuobak het volgende:

Nou, van wat ik gezien heb op de X360 so far doen console devs het echt niet superveel beter. CoD2 had haast meer bugs dan op de PC en ook in PGR3 heb ik vaak genoeg last gehad van vage zooi. Om maar niet te spreken van de relatief frequente vastlopers van het dashboard van de X360 zelf.
Dan heb je echt een gare versie van PGR3, ik heb nog helemaal niks slechts aan dat spel ontdekt.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_33014091
Ja, het zal vast aan de versie liggen
Foutje van de pers zeker
pi_33014130
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:19 schreef Retuobak het volgende:
Ja, het zal vast aan de versie liggen
Foutje van de pers zeker
Ja of je lult uit je nek, dat kan natuurlijk ook
pi_33014132
PS3 jongens
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33014147
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:21 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ja of je lult uit je nek, dat kan natuurlijk ook
Ja, daar heb ik vast belang bij
Kritiek hebben op een game die ik zelf gekocht heb en leuk vind
pi_33014155
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:02 schreef Retuobak het volgende:

Jij komt nog maar net kijken in de consolewereld. Geen wonder dat je de kwaliteits-devs nog niet kent!
pi_33014174
Enlighten me
pi_33014225
Forget it P-Style, eens een pc fanboy altijd een pc fanboy
pi_33014266
Oh please
Ik heb nog geen argument gehoord dat mij moet overtuigen.
pi_33014700
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:27 schreef Retuobak het volgende:
Oh please
Ik heb nog geen argument gehoord dat mij moet overtuigen.
Shadow of the Colossus is tot nu toe het enige console-spel waar ik tegen een bug ben aan gelopen, afgezien van de -1 wereld van Super Mario Bros.
pi_33014946
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef chibibo het volgende:

[..]

Shadow of the Colossus is tot nu toe het enige console-spel waar ik tegen een bug ben aan gelopen, afgezien van de -1 wereld van Super Mario Bros.
Dan zal ik wel pech hebben gehad met m'n enige 2 console games .
pi_33015140
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dan zal ik wel pech hebben gehad met m'n enige 2 console games .
welke?
pi_33015227
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

welke?
CoD2 en PGR3, dat staat in zijn vorige post .
pi_33015249
CoD2 en PGR3.
CoD2 heeft met name veel last van bugs. Soldaten die na het dood gaan als zombies blijven staan, soldaten die na het doodgaan blijven praten, triggers die niet af gaan (waardoor je (stukken van) levels over moet doen) etc.
pi_33015272
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef Retuobak het volgende:
CoD2 en PGR3.
CoD2 heeft met name veel last van bugs. Soldaten die na het dood gaan als zombies blijven staan, soldaten die na het doodgaan blijven praten, triggers die niet af gaan (waardoor je (stukken van) levels over moet doen) etc.
Maar wat heeft PGR3 dan voor fouten?
pi_33015336
Textures die niet weergegeven worden of vaag doen (knipperen) bijvoorbeeld
Ook is de game me al 2 keer vastgelopen.
pi_33015375
zullen we de fouten van CoD2 en PGR3 bespreken in het X360 topique?
pi_33015378
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:08 schreef Retuobak het volgende:
Textures die niet weergegeven worden of vaag doen (knipperen) bijvoorbeeld
Ook is de game me al 2 keer vastgelopen.
Klinkt niet als dingen die je, nooit tegenkomt/ vrij vaak dus, in pc games.
pi_33015390
Ik heb allebei die games niet, maar het klinkt mij heel vreemd in de oren. Ik heb nog bijna nooit problemen gehad met console games.
pi_33015431
Ik zeg ook nergens dat PC games zonder fouten (in tegendeel vaak( zijn, maar ik zie geen grote vooruitgang bij console games qua bugs. Tis gewoon duidelijk dat developers zo snel mogelijk willen cashen en dat ze dat niet alleen doen op de PC.

Maar SD heeft gelijk, terug ontopic .
pi_33016016
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:53 schreef Retuobak het volgende:
Ziet er wel okay uit, maar om nou te zeggen dat het er erg ingame uit ziet...
Ziet de trailer van Lost Planet er erg ingame uit?

En dan bedoel ik de animaties en dergelijke, dat het ingame is is makkelijk te zien aan de gameplay beelden
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33016100
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ziet de trailer van Lost Planet er erg ingame uit?

En dan bedoel ik de animaties en dergelijke, dat het ingame is is makkelijk te zien aan de gameplay beelden
Die heb ik niet gezien
Maar goed, die trailer van die drakengame zag er gewoon zo cinematic uit en totaal niet iets dat je doet in een game. Het ziet er gewoon uit als een intro ofzo. Maar goed, dat het een cinematic is wil natuurlijk niks zeggen over hoe de game er echt uit ziet, ik verwacht nl. maar weinig FMV's in next-gen games omdat real-time beelden gewoon goedkoper zijn om te maken en nu een meer dan acceptabele kwaliteit bereikt hebben.
pi_33016361
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Die heb ik niet gezien
Maar goed, die trailer van die drakengame zag er gewoon zo cinematic uit en totaal niet iets dat je doet in een game. Het ziet er gewoon uit als een intro ofzo. Maar goed, dat het een cinematic is wil natuurlijk niks zeggen over hoe de game er echt uit ziet, ik verwacht nl. maar weinig FMV's in next-gen games omdat real-time beelden gewoon goedkoper zijn om te maken en nu een meer dan acceptabele kwaliteit bereikt hebben.
Het zal natuurlijk een of andere intro of cutscene zijn, maar dat het gewoon ingame engine is is best mogelijk. Het verschil tussen de uiteindelijke gameplay en deze trailer zal dan minimaal zijn.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_33016473
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Die heb ik niet gezien
Jappen gebruiken volgens mij over 20 jaar nog alleen maar FMV, vinden ze leuk .
pi_33016762
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Jappen gebruiken volgens mij over 20 jaar nog alleen maar FMV, vinden ze leuk .
Als ze het bij next-gen (of current-gen, hoe je het ook wilt noemen) nog doen bewijzen ze wel dat ze of geen engines kunnen bouwen of dat ze idioten zijn .
  maandag 12 december 2005 @ 16:04:50 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33016808
Ik wil FMV in mn games houden... Serieus Wat is een FF als je om de zoveel tijd geen FMV meer hebt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33016813
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:03 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als ze het bij next-gen (of current-gen, hoe je het ook wilt noemen) nog doen bewijzen ze wel dat ze of geen engines kunnen bouwen of dat ze idioten zijn .
of dat ze budgetten hebben die toestaan om FMV's te gebruiken
pi_33016835
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

of dat ze budgetten hebben die toestaan om FMV's te gebruiken
Bij next-gen zijn er nuttigere bestedingen voor je centen, een betere engine bijv.
pi_33016855
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Bij next-gen zijn er nuttigere bestedingen voor je centen, een betere engine bijv.
of je game bug-free maken
pi_33016875
Bijvoorbeeld ja
pi_33016881
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:03 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Team Ninja flipte toch ook helemaal omdat de FMV's van de nieuwe Ninja Gaiden in een dusdanige resolutie moeten van MS dat ze niet meer op normale DVD's passen. .
pi_33017321
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil FMV in mn games houden... Serieus Wat is een FF als je om de zoveel tijd geen FMV meer hebt
Bij een game als FF kan ik de spectaculaire FMV's idd gewoon niet missen. Zeg je FF dan zeg je FMV.

Maar dan moet de kwaliteit van de FMV's natuurlijk wel nog veel beter zijn dat die van de ingame graphics en dat verschil zal ooit gaan verdwijnen. Maar aangezien dat er voorlopig denk ik nog niet inzit wil ik gewoon FMV.
  maandag 12 december 2005 @ 16:23:59 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33017355
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:

[..]

Bij een game als FF kan ik de spectaculaire FMV's idd gewoon niet missen. Zeg je FF dan zeg je FMV.

Maar dan moet de kwaliteit van de FMV's natuurlijk wel nog veel beter zijn dat die van de ingame graphics en dat verschil zal ooit gaan verdwijnen. Maar aangezien dat er voorlopig denk ik nog niet inzit wil ik gewoon FMV.
Het verschil zal er altijd blijven. FMV kan op Disney Pixar kwaliteit, ingame nog laaaaaang niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_33017423
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het verschil zal er altijd blijven. FMV kan op Disney Pixar kwaliteit, ingame nog laaaaaang niet
Ja, maar vergelijk nu eens de extra kosten met de profijt die het oplevert. De kosten overstijgen komende generatie de baten enorm, dus waarom zou je het in godsnaam nog doen?
  maandag 12 december 2005 @ 16:28:02 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33017441
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja, maar vergelijk nu eens de extra kosten met de profijt die het oplevert. De kosten overstijgen komende generatie de baten enorm, dus waarom zou je het in godsnaam nog doen?
Omdat ik het wil.
pi_33017471
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat ik het wil.
pi_33017524
Ik denk dat developers als Square-Enix het er ook wel in houden. Al hun fans zitten gewoon te wachten op die FMV's als ze een spel als FF spelen. FMV
pi_33017600
Tja, ik vind het maar niks, die FMV's. In veel games halen ze je helemaal uit de sfeer van de game. Zoals bijv. bij een Far Cry. Die FMV's waren te zinloos, en ondanks dat ze er goed uit zagen en opzich best pasten bij de game had ik liever in-engine cutscenes gezien daar je gewoon immersie verliest wanneer het er ineens 10x mooier uit ziet allemaal. En daarna weer gewoon normaal.
pi_33017861
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:33 schreef Retuobak het volgende:
Tja, ik vind het maar niks, die FMV's. In veel games halen ze je helemaal uit de sfeer van de game. Zoals bijv. bij een Far Cry. Die FMV's waren te zinloos, en ondanks dat ze er goed uit zagen en opzich best pasten bij de game had ik liever in-engine cutscenes gezien daar je gewoon immersie verliest wanneer het er ineens 10x mooier uit ziet allemaal. En daarna weer gewoon normaal.
Ja, in sommige games zuigen FMV's idd, maar de FMV's in FF zijn gewoon.
Slechte FMV's hoef ik ook niet.
pi_33017944
FMV's van Prince of Persia waren ook zéér smakelijk. Moet er niet aan denken om die in de in-game engine te moeten aanschouwen
pi_33018258
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, in sommige games zuigen FMV's idd, maar de FMV's in FF zijn gewoon.
Slechte FMV's hoef ik ook niet.
Slecht waren de FMV's in Far Cry zeker niet, maar ze haalden me gewoon volkomen uit de game die een perfecte sfeer had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')