Idd, echt een topplaat, volgend jaar hopelijk in de top 500quote:
Misschien ja, maar nu is het enkel vervuiling van de lijst. Geen reeële lijst op deze manier.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:49 schreef Funkytrip het volgende:
Persoonlijk vind ik 9 million bicycles een prachtig nummer en over een paar jaar top 2000 waardig.
Dat hoopte ik van Clocks vorig jaar ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:49 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ach, Katie Meluha, Dido, Guus Meeuwis...het zijn de van die eendagsvliegjes in de top 100. Springt er heel hoog in en zet vervolgens een eeuwige daling in. Zo gaat dat nu eenmaal.
Zijn er goede dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
Wordt volgend jaar wel een prachtig gevecht om de nummer 1 positie:
1 van de slechte nummers van Coldplay versus een niets-liedje over fietsen in Bejin van Katie Melua
![]()
Ja, maar dan wel op de CD Parachutes.... Don't Panic bijvoorbeeld..quote:
Talk de nieuwe single is ook errug goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel op de CD Parachutes.... Don't Panic bijvoorbeeld..
Ik denk dat queen fans redelijk overstuur zijn en er volgend jaar weer massaal op die rhapsody gestemd gaat worden, de hype rond avond zal dan wel weer wat bedaard zijn schat ik zo in....quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
Wordt volgend jaar wel een prachtig gevecht om de nummer 1 positie:
1 van de slechte nummers van Coldplay versus een niets-liedje over fietsen in Bejin van Katie Melua
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Talk de nieuwe single is ook errug goed![]()
Als Coldplay of Katie Melua maar niet op 1 komt (liefst niet eens in de lijst!).quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Ik denk dat queen fans redelijk overstuur zijn en er volgend jaar weer massaal op die rhapsody gestemd gaat worden, de hype rond avond zal dan wel weer wat bedaard zijn schat ik zo in....
Ze staan toch op 2quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Ik denk dat queen fans redelijk overstuur zijn en er volgend jaar weer massaal op die rhapsody gestemd gaat worden, de hype rond avond zal dan wel weer wat bedaard zijn schat ik zo in....
Ach, er is altijd nog Kissquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zelfde geld voor U2....meeste simpele rockband die ik ken
Kiss is jeugdsentiment…Kane is bagger, maar waarschijnlijk over 20 jaar ook jeugdsentiment voor mensen die nu 12 zijn….quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ach, er is altijd nog Kissen Kane
....
Hm. 3 jaar geleden had de nummer 2000 nog 12 stemmenquote:Op maandag 19 december 2005 17:33 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik las of hoorde dat om de lijst binnen te komen iets van 1500 stemmen nodig waren en de nummer 1 heeft er rond de 10.000.
en de nummer 1 rond de 25.000quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm. 3 jaar geleden had de nummer 2000 nog 12 stemmen
Ik vind U2 ook zwaar overschat.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nog nooit iets echt goeds van Coldplay gehoord. Vindt het allemaal maar gejank.
Zelfde geld voor U2....meeste simpele rockband die ik ken (deze opmerking gaat me fans kosten)
en terecht...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef ranja het volgende:
Roxy Music - Virginia Plain staat er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |