abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:05:29 #1
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32860273
Vorige deel: Het Grote U2 Topic (deel 7)

Algemene discussie: dit topic
Het album: How To Dismantle An Atomic Bomb.
De tour: U2 gaat weer op tournee in 2005 #5 (inmiddels gesloten, maar we mooi als naslagwerk
Het Slane concert: U2 - Slane ---> DVD-release

We hebben een nieuw clipje:


We hebben een nieuwe dvd:


En nieuwe tourdata voor australië en nieuw zeeland:


Genoeg om te zeuren en ouwe hoeren over 'Those Dublin Boys" dus.

Game On!

Waxxer was wat later, maar ere wie ere toekomt hier is Waxxers openingspost van Het Grote U2-topic, #8: ready for what's next!
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Waxxer het volgende:
Welkom bij dit nieuwe deel van de U2-discussiecorner. Nu kan ik, als onverhoopte topicsarter, een heel verhaal gaan bedenken om deze nummer acht te introduceren. Over U2 zelf, over hun leden, de manager Paul (het is altijd weer dollen wanneer iemand Paul nodig heeft. Bono heet immers ook zo en dan is er altijd even een chaos als iemand hard 'Paul' roept, want dan hebben ze zoiets van: wélke Paul?), over hun cd's of over hun dvd's of andere stuff waar menig fan zich mee zal vermaken.
Maar nee, ik ga niet ouwehoeren. Ik noem een Dandelion, een M021, een Mister_Slide, een Murray, een Calvobbes, zij zullen zich alleen maar ergeren aan een lang zwetsverhaal dat bedacht is, puur en alleen om dit topic te introduceren. De users die in een topic als dit posten, zijn graag concreet en to the point. Dus daar houd ik me aan, daar houden zij zich aan, en het is de bedoeling dat jij je daar ook aan houdt. Maar je kunt hier dus eigenlijk in principe uiteindelijk voor alles omtrent U2 terecht. Heb je nieuws of vragen over wát dan ook van/over U2, of heb je gewoon zin om virtueel en digitaal te socializen met mede-U2-fans, bedenk het maar, je bent van harte welkom! Maar dat wist je al, omdat ik dat al in de eerste zin zei.

Dit is trouwens het vorige deel, dat was deel zeven:

Het Grote U2 Topic (deel 7)

Hey hartstikke veel plezier!

Vanaf hier weer verder!!


[ Bericht 31% gewijzigd door Dandelion op 06-12-2005 13:48:32 ]
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32860790
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:08 schreef m021 het volgende:

[..]

Zo leer je nog eens wat.

Maar ik snap niet helemaal wat je zegt over A Sort of Homecoming. Bedoel je dat het gewoon de albumversie is met publieksgeluid eronder?
Nee, het opgenomen tijdens een soundcheck in Wembley, zonder publiek erbij dus. Dat hebben ze er later ondergemixed.
pi_32860876
U2!

tvp
pi_32861153
Deze heeft de mooiste OP.
Hoewel, mijn username staat in die andere.
tvp

(het tour-linkje is trouwens wel wat verouderd; dat topic zit allang op slot )
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:44:54 #5
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32861296
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:39 schreef m021 het volgende:
Deze heeft de mooiste OP.
Hoewel, mijn username staat in die andere.
tvp
Daar gaan we wat aan doen
quote:
(het tour-linkje is trouwens wel wat verouderd; dat topic zit allang op slot )
oops...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32861383
Deze is idd officiëler en alles.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:54:03 #7
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32861528
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:48 schreef Waxxer het volgende:
Deze is idd officiëler en alles.
ach en je bent nu toch als LaPo-er geeerd in de startpost

overigens vind ik je lange verhalen altijd zeer vermakelijk hoor, vooral wanneer het naar het hysterische neigt
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32861698
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:25 schreef Murray het volgende:

[..]

Nee, het opgenomen tijdens een soundcheck in Wembley, zonder publiek erbij dus. Dat hebben ze er later ondergemixed.
Ah, OK.

Beetje raar, verkoopt het beter als er applaus bij zit ofzo?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32862006
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:54 schreef Dandelion het volgende:

[..]

ach en je bent nu toch als LaPo-er geeerd in de startpost

overigens vind ik je lange verhalen altijd zeer vermakelijk hoor, vooral wanneer het naar het hysterische neigt
Dat je dat ook doet!

Ik wist écht niet wat ik in die hele startpost moest zetten... Nu hebben we het sámen gedaan!
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:22:19 #10
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32862237
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nu hebben we het sámen gedaan!
euh...

[sesamstraatmode] Samenwerking! [/sesamstraatmode]
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:25:42 #11
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32863838
Heeft een van de U2-nerds in dit topic toevallig mooie afbeeldingen uit het clipje van Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me?
En dan het liefst waar bono en zijn bril goed uitkomen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32866989
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef Dandelion het volgende:
Heeft een van de U2-nerds
Hoi.
quote:
in dit topic toevallig mooie afbeeldingen uit het clipje van Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me?
En dan het liefst waar bono en zijn bril goed uitkomen.
Zoiets?
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:41:29 #13
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32867307
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef Murray het volgende:

[..]

Hoi.
[..]

Zoiets?
Je bent mijn held, voor vandaag in ieder geval dan
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:21:04 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32873168
@Dande:

Ik heb 67 'screenshots' van die videoclip in wallpaper formaat.. als je een ftp oid hebt wil ik ze wel even uploaden

Als het tenminste is toegestaan.. afbeeldingen zijn toch niet illigaal?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_32879395
Wat is het toch een prachtige band!
pi_32882711
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef H.Flick het volgende:
Wat is het toch een prachtige band!
  woensdag 7 december 2005 @ 08:28:06 #17
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32883042
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef Maraca het volgende:

Ik heb 67 'screenshots' van die videoclip in wallpaper formaat.. als je een ftp oid hebt wil ik ze wel even uploaden
Gaarne! Kan ik je ff mailen ofzo voor een wachtwoord? Of anders mail mij maar ff, op dandelion[at]vlaflip.net
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32891451
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Par-dón?!

Ja hallo!

Kom op hey man, ik met me vriendin naar dat U2 heen omdat ze dat wil weet je, nah, wil ze kleren kopen (kerels zeggen nooit 'winkelen'), nah, wij dat samen doen weet je, echt veeeettt ik 's avonds stappe met me maten en het huis van Herman en Trudie ff gecheckt.

EDIT: Het Grote U2-topic, #8: ready for what's next!


Prachtige OP ook hoor Waxxer
Jammer dat ie op slot ging
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32898211
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:45 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]



Prachtige OP ook hoor Waxxer
Jammer dat ie op slot ging
Mja ik had weer "een" bui. . Maar onze topic-Dandy heeft hem hier gebruikt! Is het toch nog érgens goed voor geweest.
pi_32902535
Trouwens, The Arcade Fire is best oké!

Wake Up is eigenlijk ook een gaaf nummer... Weet niet hoe ze verder helemaal klinken, ik bedoel... als al hun muziek één grote eenheidsworst is, gaat het weer vervelen. Maargoed, dankzij Dandelion M021 weer een nieuwe muzikale ervaring!

[ Bericht 4% gewijzigd door Waxxer op 07-12-2005 22:37:20 (ai ai ai ai ai.... :@) ]
pi_32903952
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, The Arcade Fire is best oké!

Wake Up is eigenlijk ook een gaaf nummer... Weet niet hoe ze verder helemaal klinken, ik bedoel... als al hun muziek één grote eenheidsworst is, gaat het weer vervelen. Maargoed, dankzij Dandelion weer een nieuwe muzikale ervaring!
Rebellion (Lies) van dezelfde CD (Funeral) vind ik ook meer dan ok.

Rest van de CD staat me niet meer zo bij.
pi_32904310
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef Waxxer het volgende:

Maargoed, dankzij Dandelion weer een nieuwe muzikale ervaring!
Wat heeft Dandelion gedaan dan? Je het nummer aangeraden o.i.d.....?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32904459
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef m021 het volgende:

[..]

Wat heeft Dandelion gedaan dan? Je het nummer aangeraden o.i.d.....?
Ooooooooooohhhh wat erg!!! JIJ was het!!

Ik heb jullie verward...

JIJ hebt 't mij getipt! Je gaf me de naam van dat nr...
pi_32905275
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik heb jullie verward...
Dat is niet zo gek, met die rare nickname van me.
Toen ik me aanmeldde was het nog 'stoer' om een nickname met een letter en een aantal onzinnige cijfers te hebben.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:25:37 #25
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32907661
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek, met die rare nickname van me.
Toen ik me aanmeldde was het nog 'stoer' om een nickname met een letter en een aantal onzinnige cijfers te hebben.
ach ja die nicknames... toen ik deze aannam wist ik nog niet dat het naast Dandelion Market (voor de U2-connection) ook nog gewoon paardebloem betekende
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32907988
Paardebloem!

Dandelion is ook een nr van de Rolling Stones.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:54:21 #27
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32908321
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Paardebloem!

Dandelion is ook een nr van de Rolling Stones.
oh dan ben ik in ieder geval 114 euro waard
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32914188
Ik vind trouwens dat ze deze tour te weinig nummers van HTDAAB spelen. De tour is meer een "feest van herkenning" dan dat het echt concerten van dít album zijn.

Kijk maar naar de Chicago DVD:
2 nummers van HTDAAB
6 oude nummers
3 nummers van HTDAAB
9 (! ) oude nummers
3 nummers van HTDAAB
1 oud nummer


Met maar liefst 9 oude nummers (en ook nog allemaal Achtung Baby of eerder) krijg je toch het idee dat je naar een ZooTV concert zit te kijken?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:42:50 #29
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32914386
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef m021 het volgende:
Ik vind trouwens dat ze deze tour te weinig nummers van HTDAAB spelen. De tour is meer een "feest van herkenning" dan dat het echt concerten van dít album zijn.

Kijk maar naar de Chicago DVD:
2 nummers van HTDAAB
6 oude nummers
3 nummers van HTDAAB
9 (! ) oude nummers
3 nummers van HTDAAB
1 oud nummer


Met maar liefst 9 oude nummers (en ook nog allemaal Achtung Baby of eerder) krijg je toch het idee dat je naar een ZooTV concert zit te kijken?
acht nummers van het huidige album, dat is toch niet extreem weinig?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32914830
Ze spelen bij het overgrote deel van de concerten 7 van de 11 nummers, hoe kan je dat te weinig vinden? En op de DVD staan er idd 8 van de 11.

Wat moeten ze dan doen, alleen nummers van de nieuwe CD spelen, en dan na een klein uurtje nokken?
pi_32915584
OK, mijn verwoording was een beetje verkeerd.

Ik bedoelde eigenlijk dat de afwisseling wel wat beter mag. Na elke 2 oude nummers een nieuw nummer ofzo. Dan zouden ze evenveel nummers spelen (want 16 oud + 8 nieuw = 24), maar zou er wat meer variatie zijn.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:47:19 #32
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32915754
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef m021 het volgende:
OK, mijn verwoording was een beetje verkeerd.

Ik bedoelde eigenlijk dat de afwisseling wel wat beter mag. Na elke 2 oude nummers een nieuw nummer ofzo. Dan zouden ze evenveel nummers spelen (want 16 oud + 8 nieuw = 24), maar zou er wat meer variatie zijn.
opzich is dat wel een punt, maar ja een setlist opbouw is altijd lastig, de nummers moeten natuurlijk wel een beetje op elkaar aansluiten. Als je elke keer na 2 stampnummers een rustige plaat speelt krijg je de sfeer er nooit goed in.
IS en blijft lastig zoiets.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32915945
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef m021 het volgende:

Ik bedoelde eigenlijk dat de afwisseling wel wat beter mag.
Dat vind jij. Maar iemand anders waarschijnlijk niet. Die hoort liever meer oude nummers.
Met zoveel fans en zoveel goede nummers kun je toch niet iedereen tevreden houden. Dat is gewoon onmogelijk.

U2 heeft zo'n beetje elke avond een andere setlist en soms passen ze zelfs de setlist tijdens het concert aan.
En ik vind dat ze dat zeer goed doen. Dat houd het voor hun ook een stuk leuker.
pi_32917801
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:54 schreef calvobbes het volgende:

Dat vind jij. Maar iemand anders waarschijnlijk niet.
Ik klaag ook niet, ik vind het nog steeds een leuk concert.

Maar we hebben het hier wel over de nieuwe officiële DVD. Als ik oude nummers wil horen, kan ik toch net zo goed de Slane DVD pakken o.i.d.? Er zijn concerten geweest tijdens de Vertigo tour waar een veel betere indeling was (zodat de nadruk op het nieuwe materiaal lag), dat is toch veel beter voor een impressie van de Vertigo tour?

Dus nogmaals, ik heb er niks op tegen dat ze concerten spelen met setlists zoals die in Chicago. Maar breng dan een DVD uit met een betere setlist...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32918069
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:08 schreef m021 het volgende:

Maar we hebben het hier wel over de nieuwe officiële DVD. Als ik oude nummers wil horen, kan ik toch net zo goed de Slane DVD pakken o.i.d.? Er zijn concerten geweest tijdens de Vertigo tour waar een veel betere indeling was (zodat de nadruk op het nieuwe materiaal lag), dat is toch veel beter voor een impressie van de Vertigo tour?
Een belangrijk onderdeel van de vertigo tour is o.a. One. Met de daarbijbehorende GSM lampjes.
Ook "Where the Streets have no name" is voor deze tour weer in een nieuw jasje gehezen.
40 hebben ze tijdens deze tour weer vaak gespeeld. En die paar zeer oude nummers hebben we ook al een paar tournee's niet gezien.
Elevation heeft een briljant nieuw intro gelregen voor deze tour. Mysterious ways heeft een funky bass spel gekregen en is ook niet eerder op een live DVD verschenen. Bullet the Blue sky zit vast aan Sunday bloddy sunday en is met het Coexist ook een belangrijk deel van het concert.
Wat mij betreft zou de setlist ook wel 50 nummers mogen bevatten, maar het is zo wel een goede weergave van de concerten.

Het zou pas een verkeerde impressie van de tour zijn als ze alleen maar de nieuwe nummers op de DVD zouden proppen terwijl ze die niet eens allemaal op één avond speelden.

[ Bericht 2% gewijzigd door calvobbes op 08-12-2005 14:25:36 ]
pi_32918185
Waarschijnlijk stond de setlist nog niet vast toen ze besloten in Chicago te filmen

Overigens is dat hele funky gedoe rondom Myserious Ways mij nog nooit zo opgevallen... Maar misschien komt dat door mijn innerlijke funky-gevoel wat continue aanwezig is
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32918809
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef calvobbes het volgende:

Mysterious ways heeft een funky bass spel gekregen en is ook niet eerder op een live DVD verschenen.
Hij staat gewoon als bonus track op de Slane DVD hoor. Maar ik vind de Chicago uitvoering wel beter klinken eigenlijk.

Bullet The Blue Sky klinkt inderdaad anders (beter imho) in deze tour.

Maar One? Dit vind ik toch wel de slechtste uitvoering van dat nummer die ik ooit heb gehoord. Ze spelen het gewoon 'uit routine', niks bijzonders aan.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32921380
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:08 schreef m021 het volgende:

[..]
Maar we hebben het hier wel over de nieuwe officiële DVD. Als ik oude nummers wil horen, kan ik toch net zo goed de Slane DVD pakken o.i.d.? Er zijn concerten geweest tijdens de Vertigo tour waar een veel betere indeling was (zodat de nadruk op het nieuwe materiaal lag), dat is toch veel beter voor een impressie van de Vertigo tour?
Post eens zo'n setlist dan?

IMHO geeft deze DVD gewoon een goed beeld van de 1e leg van de tour, setlist is ook een goede weergave van een typische setlist van de 1e leg.

Dus waarom dit geen goede impressie van de Vertigo Tour zou zijn?
pi_32922043
Trouwens, Ik vind juist de setlist een sterk punt van deze DVD, ik zou geen betere kunnen bedenken.

Als ik naar die setlist kijk dan zie ik dat hij is opgebouwd uit 'blokken' van nummers die goed bij elkaar passen en goed op elkaar aansluiten.

* Blok 1: City of Blinding Light / Vertigo / Elevation: Goed om mee te beginnen, lekker energiek, niks mis mee.

* 2: Boy materiaal: The Electric Co. / An Cath Dubh / Into The Heart. Heb ik ook helemaal niks op aan te merken, erg sterk.

Dan 2 nummers die misschien wat minder in de setlist passen, Beautiful Day en New Years Day. Niet dat ik het slechte nummer vind, integendeel!, maar zoals New Year's Day bijvoorbeeld op Until The End Of The World volgde op de vorige DVD vond ik veel sterker.

* 3: 2 nieuwe nummers. Miracle Drug / Sometimes. Ook gewoon sterk, en past prima bij elkaar.

* 4: Voor mij echt het sterkste blok: Love and Peace / Sunday Bloody Sunday / Bullet The Blue Sky / Running to Stand Still. Geweldig, past bij elkaar, mooie overgangen steeds, Love and Peace sluit ook prima aan op het rustige Sometimes.

* 5: Pride / Where The Steets Have No Name / One. Zelfde, is ook weer prima. die mensenrechten video sluit perfect aan op running to stand still, en ook Pride sluit daar weer op aan. Ik zou het niet beter kunnen bedenken?

* 6: Toegift 1: Achtung baby: Zoo Station / The Fly / Mysterious Ways. Mysterious Way vind ik er misschien iets minder inpassen, maar toegift beginnen met Zoo en Fly staat voor mij ook als een huis.

* 7: Toegift 2: Nieuwe nummers: All Because Of You en Original of The Species. Sluit misschien niet zo sterk aan als de rest, maar verder prima op deze plaats als toegift.

* 8: Afluiting: Yahweh en 40. Mooie manier om af te luiten toch?

Echt, Ik vind deze setlist echt bijna perfect, wat mij betreft alleen een klein dipje bij de beide 'day's.
Het is ook een goede weergave van de 1e leg, er ontbreken ook geen nummers ofzo.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:31:26 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32924161
Eventjes tussendoor..

Ik kwam thuis van stage.. sla de Veronica Magazine open.. kijk een beetje naar plaatjes en lach in mezelf omdat daar een maffe vent op staat die wel een beetje op Bono lijkt..

IS HET BONO!

Ik zat al steeds te hopen dat hij naar de kapper zou gaan voor zijn ATYCLB look (hot!) maar.. nu heeft hij bakkebaarden en een cowboysnor! Asjeblieft zeg dat dit een fotosoep is... PLEASE!


Ok.. genoeg overdrijving voor één avond
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_32924189
Five Grammy nominations for U2

U2 have been nominated for five Grammy awards, including Album of the Year and Best Rock Album, for 'How To Dismantle An Atomic Bomb'.

Album single 'Sometimes You Can't Make It On Your Own' is up for Song Of The Year and Best Rock Performance By A Duo Or Group With Vocal while 'City Of Blinding Lights' has been nominated for Best Rock Song.

---

Sometimes als 'Best Rock performance'? Klinkt niet echt logisch, maar goed.
pi_32924562
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef Murray het volgende:
Five Grammy nominations for U2

U2 have been nominated for five Grammy awards, including Album of the Year and Best Rock Album, for 'How To Dismantle An Atomic Bomb'.

Album single 'Sometimes You Can't Make It On Your Own' is up for Song Of The Year and Best Rock Performance By A Duo Or Group With Vocal while 'City Of Blinding Lights' has been nominated for Best Rock Song.
Uhm, al die dingen komen toch uit 2004? En dit worden de Grammy's van 2005....?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32924781
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:50 schreef m021 het volgende:

[..]

Uhm, al die dingen komen toch uit 2004? En dit worden de Grammy's van 2005....?
Ja. HTDAAB kwam niet in aanmerking voor de Grammy's van 2004.

De periode loopt van oktober tot september. Album kwam uit in November 2004, en valt dus onder 2005.
pi_32924833
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:31 schreef Maraca het volgende:
nu heeft hij bakkebaarden en een cowboysnor! Asjeblieft zeg dat dit een fotosoep is... PLEASE!
Dat klinkt heel erg fout...

Maar het kan altijd nog erger: http://www.auctioncause.com/fbny/images/corbijn.jpg

En nee, dat is geen fotoshop.
pi_32925097
Yeah right, geen photoshop.

Echt niet?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:30:26 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32925540
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:02 schreef Murray het volgende:

[..]

Dat klinkt heel erg fout...

Maar het kan altijd nog erger: http://www.auctioncause.com/fbny/images/corbijn.jpg

En nee, dat is geen fotoshop.
OMG

Ik scan morgen die foto van Bono in.. hij lijkt wel 60 nu alleen nog maar een vriendin die tig jaar jonger is (hierzo! joehoe!) en het plaatje is compleet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_32944815
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:02 schreef Murray het volgende:
blokken verhaal
Ik ben het helemaal met je eens!

Behalve het commentaar op New Years Day

Dat nummer is heilig! En zit altijd overal op de goede plek in de setlist. Al ramt Adam Clayton z'n New Years Day baspartij door One heen.. het blijft fantastisch

En ja.. Beautiful Day is echt zo'n nummer waarvan ik altijd denk 'leuk.. maar wat moet je d'r mee?'
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32946352
Bono en een snor?

Dus straks loopt iedereen met een snor? Het zal wel een shop zijn, kan me niet voorstellen dat de komende... hoe noem je dat? Naja, kan me niet voorstellen dat ze tijdens een tour opeens een metamorfose ondergaan. Nou ja, als ze nog naar Mexico ofzo moeten, zet Adam misschien dat mondkapje weer op. Je weet 't niet he?

En ik wil dat die geruchten-dvd-box uitkomt, lijkt me zoooo geweldig om de ZOO TV tour en Popmart enz op dvd te hebben! Ik heb nog wel op video een ZOO TV concert dat Veronica... 12 jaar geleden? Nee, langer volgens mij zelfs, het zal 1992 geweest zijn, toen er nog hoop was dat ik iets zou bakken van mijn leven, naja *AHUM* lang geleden dus zond Veronica toen ze nog in het publieke bestel zaten een concert uit met van aller er doorheen gemixt, met een nieuwslezer enz, en "reclamefilmpjes"enzo. "Why light up a cigarette, when you can light up a stadium?", als ik cigarette goed gespeld heb. En met Rob Stenders toen hij nog cewl was als Nederlandse afgevaardigde. Ik kan die hele band nog zo meeratelen... En daarna was een muziekveiling, toen werd ook een Trabantje geveild dat in de tournee is gebruikt.

Hmmz, was het dan toch 1993? Dat Zoomerang-concert hád ik op band, heb het uitgeleend en nooit meer weer gekregen Maar dat was voor mijn gevoel veel later, terwijl dat dan ook... 1993 geweest moet zijn. En nu, 12/13 jaar later, ben ik daar erg gefrustreerd om. Een gevalletje middelbare-school-en-de-klas-wordt-gesplitst-en-raakt-elkaar-uit-het-oog-gevalletje. Maarja, nu dwaal ik af naar een R&P-onderwerp.

*kuch*

U2. Dus.

En ik wil een concerten-dvd-box-ding-geval. .
pi_32946447
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:

En ik wil dat die geruchten-dvd-box uitkomt, lijkt me zoooo geweldig om de ZOO TV tour en Popmart enz op dvd te hebben! Ik heb nog wel op video een ZOO TV concert dat Veronica... 12 jaar geleden? Nee, langer volgens mij zelfs, het zal 1992 geweest zijn, toen er nog hoop was dat ik iets zou bakken van mijn leven, naja *AHUM* lang geleden dus zond Veronica toen ze nog in het publieke bestel zaten een concert uit met van aller er doorheen gemixt, met een nieuwslezer enz, en "reclamefilmpjes"enzo. "Why light up a cigarette, when you can light up a stadium?", als ik cigarette goed gespeld heb.
Ja, dat werd ook toen op MTV uitgezonden, heb ik nog ergens op video. Een paar jaar terug nog voor de gein gekeken Geluids en beeldkwaliteit is wel echt om te janken
Vooral het 'we will rock you' van George Bush is dolletjes
Maarja... dat was dus een indoor concert. Hoop dat ze zowel een indoor en outdoor ZOOTV concert op dvd uitbrengen
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32946852
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Dat Zoomerang-concert
For all you neo nazi's, i hope the give you Auswitz.
pi_32946894
Ja die snor is nep, maar die foto is wel echt.

Komt van die charity lunchbox veiling, dat was de lunchbox van Anton Corbijn:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6442518345

Edge:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6442516726

Die van Bono kan ik zo niet vinden.
pi_32946936
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Ja, dat werd ook toen op MTV uitgezonden, heb ik nog ergens op video. Een paar jaar terug nog voor de gein gekeken Geluids en beeldkwaliteit is wel echt om te janken
Vooral het 'we will rock you' van George Bush is dolletjes
Maarja... dat was dus een indoor concert. Hoop dat ze zowel een indoor en outdoor ZOOTV concert op dvd uitbrengen
Dat klinkt als deze: ZooTV Outside Broadcast

Staat op 'die ene site', goeie kwaliteit.
pi_32946957
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Ja, dat werd ook toen op MTV uitgezonden, heb ik nog ergens op video. Een paar jaar terug nog voor de gein gekeken Geluids en beeldkwaliteit is wel echt om te janken
Vooral het 'we will rock you' van George Bush is dolletjes
Maarja... dat was dus een indoor concert. Hoop dat ze zowel een indoor en outdoor ZOOTV concert op dvd uitbrengen


Ik ga het ook weer eens terugkijken! Jeugdsentiment... Shocking voor mijn familie toen, want ik luisterde daarvoor eigenlijk alleen hun Beatles- en Stones-platen. En dan opeens vier van die enorme... toch wel "gladde" types, en dat geluid enz enz.... Qua kwaliteit heb ik er geen idee van Het was U2 he?

En idd, die beeldmontages, echt helemaal geweldig! En dan is het 10-15 jaar na dato nog steeds én actueel, én in de familie Bush. Maar ik wil óók eens een keer weer een heel ZOO TV-concert zónder al die montage-poespas in het verslag zélf zien. Heb alleen een Kuip-concert digitaal op de computer staan. Bellen naar Schiphol enz.
pi_32948488
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef Murray het volgende:

[..]

Dat klinkt als deze: ZooTV Outside Broadcast

Staat op 'die ene site', goeie kwaliteit.
Yep, die is het
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:

[..]


En idd, die beeldmontages, echt helemaal geweldig! En dan is het 10-15 jaar na dato nog steeds én actueel, én in de familie Bush. Maar ik wil óók eens een keer weer een heel ZOO TV-concert zónder al die montage-poespas in het verslag zélf zien. Heb alleen een Kuip-concert digitaal op de computer staan. Bellen naar Schiphol enz.
Tof. Welk Kuip concert is 't?
Van 10 mei?
Die willik dan wel hebben
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32948688
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:49 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Yep, die is het
[..]

Tof. Welk Kuip concert is 't?
Van 10 mei?
Die willik dan wel hebben
Ja, van 10 mei! Je mag 'm met alle liefde hebben hoor! Geen problemen mee! Alleen.... hoe? Want het is 1,30 GB groot!
pi_32948846
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja, van 10 mei! Je mag 'm met alle liefde hebben hoor! Geen problemen mee! Alleen.... hoe? Want het is 1,30 GB groot!
Nou, gewoon zo van... 'alsjeblieft'.
'dank je wel'.

enzo
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  zaterdag 10 december 2005 @ 03:56:47 #57
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32964246
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog wel op video een ZOO TV concert dat Veronica... 12 jaar geleden? Nee, langer volgens mij zelfs, het zal 1992 geweest zijn, toen er nog hoop was dat ik iets zou bakken van mijn leven, naja *AHUM* lang geleden dus zond Veronica toen ze nog in het publieke bestel zaten een concert uit met van aller er doorheen gemixt, met een nieuwslezer enz, en "reclamefilmpjes"enzo. "Why light up a cigarette, when you can light up a stadium?", als ik cigarette goed gespeld heb.
ow ja dat was ge-wel-dig

presentator: "Shurely you've done blablabla"
Larry: "Don't call me Shirley"
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  zaterdag 10 december 2005 @ 04:02:34 #58
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32964278
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja, van 10 mei! Je mag 'm met alle liefde hebben hoor! Geen problemen mee! Alleen.... hoe? Want het is 1,30 GB groot!
Check ff je mailadres uit je userinfo
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32968275
http://www.telegraaf.nl/p(...)_onderscheiding.html :
quote:
Amnesty International geeft U2 onderscheiding
LONDEN - Amnesty International heeft de onderscheiding 'Ambassadeur van Bewustzijn' voor 2005 toegekend aan de Ierse rockband U2. De mensenrechtenorganisatie maakte dat zaterdag bekend.


Secreataris-generaal Irene Khan van Amnesty International prees het werk van de band en de betrokkenheid van de muzikanten bij mensenrechten in de afgelopen 21 jaar. „Ze hebben miljoenen mensen geďnspireerd met hun muziek en door zich uit te spreken ten behoeve van de armen, de krachtelozen en de onderdrukten”, aldus Khan.

U2 heeft nummers gewijd aan mensenrechtenactivisten als de Birmese Aung San Suu Kyi (Walk On). Verder verzorgde de band optredens op festivals als Live Aid (1985) en Live 8 (2005).
pi_32968882
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef Maraca het volgende:
@Dande:

Ik heb 67 'screenshots' van die videoclip in wallpaper formaat.. als je een ftp oid hebt wil ik ze wel even uploaden

Als het tenminste is toegestaan.. afbeeldingen zijn toch niet illigaal?


Hoeveel MB is dat eigenlijk? Want op zich heb ik nog 2000MB ofzo vrij in m'n gmail, en dat lijkt mij ook wel leuk...
pi_32969349
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 04:02 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Check ff je mailadres uit je userinfo


Ik heb geen nieuwe mail... Geen Hotmail met Yahoo verward? Ben benieuwd naar wat voor confronterende, directe vraag je hebt gesteld!
pi_32969373
En trouwens, The Arcade Fire is echt een geweldige band!! Het is écht een nieuwe ontdekking!! Een beetje dEUS, een beetje U2....
pi_32969567
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
En trouwens, The Arcade Fire is echt een geweldige band!! Het is écht een nieuwe ontdekking!! Een beetje dEUS, een beetje U2....
Eh, het is heel leuk voor je enzo, maar dit is wel het U2 topic hč?

Anders maak je even een The Arcade Fire topic aan?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32969651
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef m021 het volgende:

[..]

Eh, het is heel leuk voor je enzo, maar dit is wel het U2 topic hč?

Anders maak je even een The Arcade Fire topic aan?
Ja maar U2 opent er de Vertigo-tour min of meer mee! Dus dan mag dat wel eeeven vermeld worden. . Maar ik volg je raad wel even op.

En daarbij, ik heb ze dankzij JOU leren kennen!
pi_32970546
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef m021 het volgende:

[..]

Eh, het is heel leuk voor je enzo, maar dit is wel het U2 topic hč?

Anders maak je even een The Arcade Fire topic aan?
Het grote The Arcade Fire topic!

pi_32972877
ik sta in de OP van het Arcade Fire topic
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:49:31 #69
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32972964
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:55 schreef Waxxer het volgende:

[..]



Ik heb geen nieuwe mail... Geen Hotmail met Yahoo verward? Ben benieuwd naar wat voor confronterende, directe vraag je hebt gesteld!
ik ben een prutser.
maar ja het was dan ook 4 uur...

euh:
Waxxer, check ff je mail
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:53:02 #70
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32973021
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:34 schreef Murray het volgende:

[..]



Hoeveel MB is dat eigenlijk? Want op zich heb ik nog 2000MB ofzo vrij in m'n gmail, en dat lijkt mij ook wel leuk...
4,1 mbtjes maar...
als je me t adres ff geeft dan zijn ze van jou, mocht maraca je nog niet gecontact hebben
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32973428
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:53 schreef Dandelion het volgende:

[..]

4,1 mbtjes maar...
als je me t adres ff geeft dan zijn ze van jou, mocht maraca je nog niet gecontact hebben
Ik heb al even contact opgenomen met Bono zelf...
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:39:12 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32973828
Whehe Iemand anders trouwens nog interesse in het U2 Screenshots Kerstpakket?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_32974000
Cryptisch: ik zeg nog iets meer dan acht uur, zeg ik.

  zaterdag 10 december 2005 @ 17:57:00 #74
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32974130
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:50 schreef Waxxer het volgende:
Cryptisch: ik zeg nog iets meer dan acht uur, zeg ik.

mooi!

Cryptisch zeg ik dan tegen Mister_slide (en anderen):
ZooTV
10 mei Rotterdam
dandelion[at]vlaflip.net
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32974342
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:50 schreef Waxxer het volgende:
Cryptisch: ik zeg nog iets meer dan acht uur, zeg ik.



Ik zeg dan dat Waxxer een sneller internetabbo moet nemen.
pi_32974387
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:05 schreef Murray het volgende:

[..]



Ik zeg dan dat Waxxer een sneller internetabbo moet nemen.
Nog even cryptisch:

- De kabel is de Basis.... de kábel is de Basis...

en:

- De trein staat nog op het Station... de trein staat nog op het Station...

pi_32974423


Is jullie dit ooit opgevallen?
pi_32974462
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nog even cryptisch:

- De kabel is de Basis.... de kábel is de Basis...

en:

- De trein staat nog op het Station... de trein staat nog op het Station...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32975203
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef Murray het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik heb een verkeerd vak gekozen!
pi_32977112
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]

Is jullie dit ooit opgevallen?
Is het een screenshot uit de Beautiful Day video?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:11:04 #81
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32977175
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef Waxxer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik heb een verkeerd vak gekozen!
nou ik snap er in middels geen fuck meer van.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:59:14 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32978730
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef m021 het volgende:

[..]

Is het een screenshot uit de Beautiful Day video?
Ja, maar kijk nog eens heel goed..

@ Murray:

Ik kan bij deze aannemen dat je me toch wel geloofd?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_32979462
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar kijk nog eens heel goed..

@ Murray:

Ik kan bij deze aannemen dat je me toch wel geloofd?
Pas als ik de DVD gezien heb.
pi_32987185
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar kijk nog eens heel goed..
Ja er zijn twee Bono's, dat zag ik al. Bedoel je dat?

Dat is niet zo raar, dat hoort bij de video. Pas als het een gewone foto was geweest zou ik me zorgen gaan maken.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zondag 11 december 2005 @ 17:03:47 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32991360
Ik presenteer u.. de nieuwe Bono

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_32991379
pi_32991729
Nieuwe U2-film:


Bono goes Wild West
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32992054
Een shop, mag ik hopen?

Een shop he? Alsjeblieft? Ja? He? Ja? Een shop he?
  zondag 11 december 2005 @ 17:34:22 #89
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32992062
't lijkt Lemmy wel van Möterhead...
"Ace of spades, ace of spades"

met die blauwe bril heeft t ook wel wat van J. Lennon trouwens.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32992187
Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken.
"Bono heeft een snor en een baard, oh nee!"

Who cares hoe die man er uitziet als hij niet onstage is. Als hij er tijdens een concert maar toonbaar uitziet.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32992188
Hij lijkt imo op een oude, uitgeleefde countryzanger die ten onder gaat aan een heleboel drank...

*scheer*
pi_32992216
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:39 schreef m021 het volgende:
Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken.
"Bono heeft een snor en een baard, oh nee!"

Who cares hoe die man er uitziet als hij niet onstage is. Als hij er tijdens een concert maar toonbaar uitziet.
Ik wilde nét aanvullen dat er iig hoop is, in de zin van dat dit een grapje was en dat hij hem na een week weer weghaalt. Neeee, dit accepteert Ali ook niet!
pi_32992217
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Waxxer het volgende:
Een shop, mag ik hopen?

Een shop he? Alsjeblieft? Ja? He? Ja? Een shop he?
Nee.
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Dandelion het volgende:
't lijkt Lemmy wel van Möterhead...
"Ace of spades, ace of spades"

met die blauwe bril heeft t ook wel wat van J. Lennon trouwens.
Jij was niet de enige die dat dacht...

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005540212,00.html

En 't heeft toevallig ook nog wat met Lennon te maken.
pi_32992280
Had ik het dus toch goed, het was voor een film.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32992390
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:43 schreef m021 het volgende:
Had ik het dus toch goed, het was voor een film.
Als in: hij gáát er weer af? Snel?
  zondag 11 december 2005 @ 17:59:05 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32992668
Ik hoop het
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_32992976
Waarom? Laat die man er toch lekker uitzien zoals hij zelf wil.

Het zou toch te gek voor woorden worden als hij zijn uiterlijk aanpast aan de wensen van de fans.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32993116
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:13 schreef m021 het volgende:
Waarom? Laat die man er toch lekker uitzien zoals hij zelf wil.

Het zou toch te gek voor woorden worden als hij zijn uiterlijk aanpast aan de wensen van de fans.
Je hebt gelijk.

Ik denk alleen niet dat 'ie zoveel fans overhoudt als 'ie er altijd zo bij gaat lopen.
pi_32993152
Het doet een beetje midlife-crisis aan, zo...
  zondag 11 december 2005 @ 18:29:22 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32993298
Hij waarschuwde ons al in New York:
quote:
Still I'm staying on to figure out
My midlife crisis
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_33050091
die bono toch
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_33059799
quote:
U2's world tour was the top-grossing trek of 2005, according to year-end figures set to be published Friday in Billboard magazine.

The Irish rock band's "Vertigo" tour sold $260 million worth of tickets and drew more than 3 million people to 90 concerts, all of which were sell-outs.
Sodeju
pi_33067436
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef Murray het volgende:

[..]

Sodeju
Tis een hoop geld, maar Cher (!!!!!) heeft in haar eentje al iets van ¤ 145 miljoen bij elkaar gezongen met haar afscheidstour!
pi_33068113
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:22 schreef Luni het volgende:

Tis een hoop geld, maar Cher (!!!!!) heeft in haar eentje al iets van ¤ 145 miljoen bij elkaar gezongen met haar afscheidstour!
... die drie jaar duurde
pi_33068863
Is Vertigo nu de succesvol tour ooit?

(Meestal wordt er om dat te bepalen alleen naar de verkoopcijfers in N-Amerika gekeken omdat wereldwijde cijfers niet altijd beschikbaar zijn.)

Elevation Tour:
quote:
2001: The Elevation Tour was reported as a sell out at all 113 shows throughout three legs in North America and Europe. The tour grossed $109.7 million USD in North America, making it the highest-grossing tour of 2001 and the second highest of all time, behind only the Rolling Stones' Voodoo Lounge Tour of 1994.
bron
quote:
All told, the Dubliners bagged a stellar $109.7 million in North American concert receipts, making the Elevation Tour the second biggest ever, behind only the Rolling Stones' 1994 Voodoo Lounge trek, which took in $121.2 million.
bron
quote:
After Steel Wheels came Voodoo Lounge in 1994-5, grossing $121.2m in the US and $370m worldwide. Three years later they set out on the Bridges to Babylon/No Security tour, taking $89m in America and $390m worldwide.
bron

U2 heeft wereldwijd dus $260 miljoen opgehaald, het lijkt mij dat het totaal van N-Amerika die $121 van de Stones dus wel overtreft. Wat dat betreft is het dus wel de succesvolste tour ooit.

Bridges to Babylon heeft $390 miljoen opgeleverd in totaal, maar daar deden ze wel 2 jaar over: '97 en '98: ( bron ) Verder heeft U2 in N-Amerka arena shows gedaan, terwijl de Stones een stadiontour deden, ook een groot verschil.

Mocht U2 in 2006 ook nog een stadiontour doen in de VS dan gaan misschien ze ook nog wel over die #390 heen...
pi_33069017
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:22 schreef Murray het volgende:
Is Vertigo nu de succesvol tour ooit?
Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet interessant om te weten.
Op Interference staat het ook altijd vol met berichten "is U2 the biggest band ever?", "are they the most rich band in history?", etc.

Wat maakt het uit? Wordt de muziek leuker als je weet dat ze het meest succesvol zijn?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33069229
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:29 schreef m021 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet interessant om te weten.

Wat maakt het uit? Wordt de muziek leuker als je weet dat ze het meest succesvol zijn?
Nou, ik vind het dus wel interessant, anders had ik het ook niet opgezocht en hier gepost.

En nee, de muziek wordt er niet leuker op, maar ik vind dat soort dingen gewoon leuk om te weten.

Als ik een bericht zie 'tour u2 levert 260 miljoen op' dan zegt me dat getal mij op zich weinig, en ben ik wel benieuwd hoe zich dat verhoudt met andere bands.
pi_33090895
Ik word echt moe van die mensen op het Interference forum.
Ze hebben hun oren niet helemaal open zitten lijkt wel.

Laatst beweerde het gros van de users dat Bono "people call me Bono" zegt tegen het jongetje tijdens Into The Heart (Chicago DVD), terwijl je na 1 keer luisteren/kijken weet dat hij "I call myself Bono" zegt.

En nu wordt er weer over de Vertigo songtekst beweerd dat Edge's żcómo está?, Dónde Está is.
Terwijl ook hier duidelijk te horen is dat het om eerstgenoemde gaat.


Gelukkig zijn er dan altijd uiteindelijk wel een paar users die wel een goed gehoor hebben, en de juiste tekst in het topic posten, maar toch.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 15 december 2005 @ 00:50:37 #109
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33091098
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef m021 het volgende:
Ik word echt moe van die mensen op het Interference forum.
Ze hebben hun oren niet helemaal open zitten lijkt wel.

Laatst beweerde het gros van de users dat Bono "people call me Bono" zegt tegen het jongetje tijdens Into The Heart (Chicago DVD), terwijl je na 1 keer luisteren/kijken weet dat hij "I call myself Bono" zegt.

En nu wordt er weer over de Vertigo songtekst beweerd dat Edge's żcómo está?, Dónde Está is.
Terwijl ook hier duidelijk te horen is dat het om eerstgenoemde gaat.


Gelukkig zijn er dan altijd uiteindelijk wel een paar users die wel een goed gehoor hebben, en de juiste tekst in het topic posten, maar toch.
Dan mag je misschien ook moe worden van mij, maar hij zingt, volgens mij toch echt Dónde Está. Wat ook meer sense maakt.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33095541
Even uit een oud topic:
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:21 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

- Edge zingt Hola, como estas
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:30 schreef Waxxer het volgende:

nu zingt hij node como estas
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33100290
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef m021 het volgende:
Laatst beweerde het gros van de users dat Bono "people call me Bono" zegt tegen het jongetje tijdens Into The Heart (Chicago DVD), terwijl je na 1 keer luisteren/kijken weet dat hij "I call myself Bono" zegt.
Volgens mij zegt hij: My name is Paul, but I call myself Bono.
pi_33101449
Het is como estas hoor!

Yo estudio periodismo en Hollanda y yo vivo en Zwolle.

(oftewel, heb Spaansch op school )
pi_33103288
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:24 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij: My name is Paul, but I call myself Bono.
Ja inderdaad, het is vrij duidelijk te horen. Maar daar denken andere mensen dus anders over.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
Het is como estas hoor!
Bedankt voor de bijval. In ieder geval 1 die het met me eens is.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33103856
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:21 schreef m021 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het is vrij duidelijk te horen. Maar daar denken andere mensen dus anders over.
[..]

Bedankt voor de bijval. In ieder geval 1 die het met me eens is.
Ja naja het is gewoon zo.

Op de dvd zegt hij ook tegen dat jongetje "my name is Paul", viel me meteen op, omdat het voor het eerst was dat ik Bono zelf over het woord Paul zag beginnen/praten.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:56:58 #115
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33106365
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
Het is como estas hoor!

Yo estudio periodismo en Hollanda y yo vivo en Zwolle.

(oftewel, heb Spaansch op school )
tja sorry jongens, ik ga in dit geval toch echt uit van de native speakers en niet van achterhoekers die spaans op school hebben
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  donderdag 15 december 2005 @ 16:57:20 #116
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33106387
maar euh, waxxer, is het nog gelukt met rotterdam?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33106399
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:56 schreef Dandelion het volgende:

[..]

tja sorry jongens, ik ga in dit geval toch echt uit van de native speakers en niet van achterhoekers die spaans op school hebben
He'j wat te nöl'n?!
  donderdag 15 december 2005 @ 17:13:57 #118
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33106869
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef Waxxer het volgende:

[..]

He'j wat te nöl'n?!
Gompie, hij kan het zelfs typen!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33106972
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja naja het is gewoon zo.
* Buzzzz *

Helaas, u gaat niet door voor de koelkast!

Net is namelijk inderdaad 'Dónde' in plaats van 'como.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:29:24 #120
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33107240
joechei, de Murray-Dande Clan tegen de Waxxer -m021 clan!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33107279
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:29 schreef Dandelion het volgende:
joechei, de Murray-Dande Clan tegen de Waxxer -m021 clan!
Ik denk dat er geen winnaar of verliezer uit deze strijd gaat komen.

U2 heeft zich namelijk nooit uitgelaten over wat het is, dus niemand heeft bewijs dat die van hem goed is.

Maar toch is het cómo
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:35:12 #122
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33107378
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef m021 het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen winnaar of verliezer uit deze strijd gaat komen.

U2 heeft zich namelijk nooit uitgelaten over wat het is, dus niemand heeft bewijs dat die van hem goed is.

Maar toch is het cómo
Wacht, ik bel Die Ets ff
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33107825
Ik keek net even op sing365.com.
Wat voor Vertigo lyrics ze daar nou toch hebben.

Even wat citaten:
quote:
I'm at a place called Vertigo (Guten Tag)
quote:
check it,
Just for,
you'll need it!(yeah)
Maar goed, ik ga de komende dagen (weken? maanden?) nog maar even goed naar Vertigo luisteren. Ik heb ontdekt dat de lyrics zoals in het boekje / op de U2.com site sowieso niet helemaal kloppen met de albumversie.
Waarschijnlijk het klassieke het-boekje-is-al-gedrukt-voordat-de-cd-af-is probleem.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33108126
Ik heb net voor het eerst in lange, lange tijd Achtung Baby weer eens opgezet. Tering, wat is dat eigenlijk een retegoed album.

Echt alles klopt aan dat album. De manier waarop ze zichzelf opnieuw hebben uitgevonden en korte metten met hun 80's sound hebben gemaakt is slecht aan enkele bands voorbehouden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33108180
Bij het San Diego-concert hoor ik idd 'donde esta'

Volgens mij wisselen ze af... zou me niks verbazen.

Donde is ook logischer dan como, eigenlijk. En ach, qua, één-twee-veertien....

het zal wel een gevalletje Until the End of the World zijn, daar wás het 'except YOU, you were talking..." en tijdens de concerten werd het opeens "except ME, I was talking..."
  donderdag 15 december 2005 @ 18:11:15 #126
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33108218
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:09 schreef Waxxer het volgende:
Bij het San Diego-concert hoor ik idd 'donde esta'

Volgens mij wisselen ze af... zou me niks verbazen.

Donde is ook logischer dan como, eigenlijk. En ach, qua, één-twee-veertien....

het zal wel een gevalletje Until the End of the World zijn, daar wás het 'except YOU, you were talking..." en tijdens de concerten werd het opeens "except ME, I was talking..."
Je mag nog wel bij mijn clan hoor..
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33108417
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:07 schreef nozem het volgende:
Ik heb net voor het eerst in lange, lange tijd Achtung Baby weer eens opgezet. Tering, wat is dat eigenlijk een retegoed album.

Echt alles klopt aan dat album. De manier waarop ze zichzelf opnieuw hebben uitgevonden en korte metten met hun 80's sound hebben gemaakt is slecht aan enkele bands voorbehouden.
Helemaal mee eens, ik vind het 't beste album van U2 tot nu toe... Heb U2 leren kennen door die cd, en ik was 11, en nu denk je waarom vertel je dat erbij, nou, ik zal dat eens vertellen, ik dacht dat Rattle and Hum veel ouder was, ik heb zeker een jaar of anderhalf lopen zoeken naar een album dat tussen Achtung Baby en Rattle and Hum in zat Maarja, er was nog geen internet he?

Maar dat album klopt in mijn ogen, als mens zijnde, idd aan alle kanten. Ik kan me ook levendig voorstellen dat veel fans zijn afgehaakt, best jammer dat ik die periode niet zo bewust heb meegemaakt zoals dat ik nu dus zeg maar kan.

De overstap naar dat rauwe gitaargeluid en dito stemvervormingen is wel heeeeeeelll erg groot. Daar is Pop echt niks bij (en bovendien: de kritiek destijds was in mijn ogen, ook als mens zijnde dus puur een persoonlijke mening, ook nogal overtrokken)!
pi_33108441
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:11 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Je mag nog wel bij mijn clan hoor..
Nou, ik moet zoals altijd weer anders zijn... Ik gok dat ze het óf afwisselen, óf op cd cd como zeggen en live donde. En misschien wisselen ze het live ook nog wel af.
pi_33109479
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:29 schreef Dandelion het volgende:
joechei, de Murray-Dande Clan tegen de Waxxer -m021 clan!
Voeg Maraca ook maar bij onze clan.

  donderdag 15 december 2005 @ 19:07:46 #130
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_33109650
Ik hoor erbij
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 15 december 2005 @ 19:30:51 #131
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33110409
ah we zijn aan de winnende hand dus!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33110650
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:30 schreef Dandelion het volgende:
ah we zijn aan de winnende hand dus!


Sinds wanneer bepaalt het aantal mensen in een team wie er wint?
Goed, het grootste team heeft een oneerlijk voordeel, maar winnen...?

Nee, de wedstrijd is nog niet gespeeld.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:39:20 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_33110704
Whehe

Als je droge humor hebt en een U2 fan bent.. bekijk deze site dan eens .. met name aflevering 6

http://echosphere.net/bonoman/index.html
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:38:26 #134
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33121603
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef m021 het volgende:

[..]



Sinds wanneer bepaalt het aantal mensen in een team wie er wint?
Goed, het grootste team heeft een oneerlijk voordeel, maar winnen...?

Nee, de wedstrijd is nog niet gespeeld.
Democratie hč. Wij hebben de meeste stemmen, dus Maraca, Murray of ik wordt president, Waxxer komt, a la D66 bij ons slijmen of ie mee mag doen, want wij hebben toch wel een beetje gelijk en uit eindelijk blijft de fractie m021 a la Wilders in zijn uppie over.

męn wat een onzin kun je blaten over een stukkie fokking backingvocals...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33122641
Die Vertigo video live uit Milaan op U2 Communication ziet er echt fucking gaaf uit, !

Even wat screenshots gemaakt:



Wanneer komt die hele DVD nou eens uit?!

[ Bericht 18% gewijzigd door Murray op 16-12-2005 02:09:40 ]
pi_33129986
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Murray het volgende:
Die Vertigo video live uit Milaan op U2 Communication ziet er echt fucking gaaf uit, !

Even wat screenshots gemaakt:

[afbeelding]

Wanneer komt die hele DVD nou eens uit?!
Ouch, alles gaat kriebelen..... Is toch nog net iets leuker om een dvd te hebben van een vergelijkbaar concert, als in... waar je zelf bij bent geweest.
pi_33158081
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

mooi!

Cryptisch zeg ik dan tegen Mister_slide (en anderen):
ZooTV
10 mei Rotterdam
dandelion[at]vlaflip.net
en ik voeg er cryptisch aan toe: 17wonders(at)gmail.com
Take on the situation, but not the torment ...
pi_33166949
Net via iTunes binnengehaald: Bono & Alicia Keys - Don't Give Up (Africa). Inderdaad, het nummer dat Kate Bush en Peter Gabriel jaren geleden ook hebben gedaan .
pi_33167635
Cryptisch:

Na wat bestudering tracht ik de trein uit Rotterdam naar het juiste perron te dirigeren. Dus: na wat bestudering tracht ik de trein uit Rotterdam naar het juiste perron te dirigeren.
pi_33167758
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net via iTunes binnengehaald: Bono & Alicia Keys - Don't Give Up (Africa). Inderdaad, het nummer dat Kate Bush en Peter Gabriel jaren geleden ook hebben gedaan .
Staat hier online: http://keepachildalive.org/dont.html

Ben er niet zo kapot van.
pi_33167841
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef Murray het volgende:

[..]

Staat hier online: http://keepachildalive.org/dont.html

Ben er niet zo kapot van.
Ik ben persoonlijk als mens zijnde nooit zo kapot van zijn soloprojecten

pi_33167882
Iemand al opgevallen dat met name het intro van Falling Sun van Anouk erg veel op One lijkt?
pi_33184068
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand al opgevallen dat met name het intro van Falling Sun van Anouk erg veel op One lijkt?
Geen wonder, One is zelf een dertien-in-een-dozijn nummer.

* verbergt zich
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33184187
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef Murray het volgende:

[..]

Staat hier online: http://keepachildalive.org/dont.html

Ben er niet zo kapot van.
Ik vind het eigenlijk wel een goed nummer...
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_33186887
quote:
Op zondag 18 december 2005 09:59 schreef m021 het volgende:

[..]

Geen wonder, One is zelf een dertien-in-een-dozijn nummer.

* verbergt zich
*kuchkuch* .
  zondag 18 december 2005 @ 13:13:30 #146
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33187624
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net via iTunes binnengehaald: Bono & Alicia Keys - Don't Give Up (Africa). Inderdaad, het nummer dat Kate Bush en Peter Gabriel jaren geleden ook hebben gedaan .
tja leuk gedaan, jammer van Alicia Keys.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33198912
Bono is 'Person of the Year' volgens Time, samen met Bill en Melinda Gates.



http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1140301,00.html
pi_33199016
quote:
I'm not sure I'd be smiling as much as Bill is if Bono were standing between me and my wife with such a smug look on his face
pi_33199068
Volgens mij zit er een fout in "de files" waar ik e.e.a. mee van plan was. Ik kan ze niet eens branden!
pi_33199384
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij zit er een fout in "de files" waar ik e.e.a. mee van plan was. Ik kan ze niet eens branden!
Wat voro bestanden zijn dat dan?

SHN? FLAC?
pi_33200844
Gelukt gelukt gelukt gelukt!!! Ze zijn "er"!!!
pi_33238497
De Amerikaanse tour is voorbij!

Nu nog Mexico, Australie, Nieuw Zeeland, (waarschijnlijk) Japan en het laatste concert op Hawaď!

Volgens de geruchten zouden ze in April op Hawaď hun laatste concert van de Vertigo tour geven. Dan kan iedereen meteen een paar weken uitrusten....
pi_33243209
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef calvobbes het volgende:
De Amerikaanse tour is voorbij!

Nu nog Mexico, Australie, Nieuw Zeeland, (waarschijnlijk) Japan en het laatste concert op Hawaď!

Volgens de geruchten zouden ze in April op Hawaď hun laatste concert van de Vertigo tour geven. Dan kan iedereen meteen een paar weken uitrusten....
Jemig!! Lijkt me wel slopend, alleen maar reizenreizenreizenreizen... Dat ben je op een gegeven moment toch ook wel zat?
pi_33243374
Denk dat dat wel meevalt. Ze doen het rustig aan hoor
Best wel veel vrij tussen de concerten. En reizen maken naar die landen is erg gaaf. Ik denk niet dat de U2 crew vaak in die landen komen anders
pi_33243448
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef calvobbes het volgende:
Denk dat dat wel meevalt. Ze doen het rustig aan hoor
Best wel veel vrij tussen de concerten. En reizen maken naar die landen is erg gaaf. Ik denk niet dat de U2 crew vaak in die landen komen anders
Ooohh ja want zo'n monstertour als Zoo TV doen ze niet meer he?

Ik wil ook U2-crew zijn.
pi_33244251
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:

Ik wil ook U2-crew zijn.
http://gennyworldonu2.blogspot.com/

Je komt nog eens ergens ja...
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:34:48 #157
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33244818
mocht er iemand nog zelf kerstkaarten willen maken:
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33245527
Kan iemand mij meer informatie verstrekken omtrent een 3e uit te komen versie van de DVD van Vertigo. (dus een versie anders dan de enkel- en dubbelDVD in die respectievelijk rood-zwarte plastic en kartonnen hoezen).
pi_33246055
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef Murray het volgende:

[..]

http://gennyworldonu2.blogspot.com/

Je komt nog eens ergens ja...




Maar verder dan koffiebrenger kom ik niet, qua kabels-door-de-war enzo...

Wel heeeelll gaaf hoor, dát zou pas een ervaring zijn!

En jij weet wel echt alle links te vinden he?
pi_33249174
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef Dandelion het volgende:
mocht er iemand nog zelf kerstkaarten willen maken:
[afbeelding]
OK, dát is wel een photoshop.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:48:44 #161
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33250241
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef m021 het volgende:

[..]

OK, dát is wel een photoshop.
ik hooooop het!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33250243
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:00 schreef jeoren het volgende:
Kan iemand mij meer informatie verstrekken omtrent een 3e uit te komen versie van de DVD van Vertigo. (dus een versie anders dan de enkel- en dubbelDVD in die respectievelijk rood-zwarte plastic en kartonnen hoezen).
Nog niks over gelezen. Waar heb je die info vandaan
pi_33251113
Hoe zouden ze eigenlijk Kerst vieren? Hebben ze een boom? Wat eten ze? Vieren ze samen of zijn ze niet meer dan collega's? Gaan ze nog op vakantie? Zo ja, hoe?

Trouwens, ik weet niet meer wie, maar iemand van de Rolling Stones zei iets in de trant van "We zijn geen vrienden, we zijn als een voetbalteam. Dat zijn ook niet allemaal vrienden van elkaar."
Hoe zou dat bij U2 zitten? En ik zit me ook af te vragen, hoe die mensen het podium beleven... Iedere concertbezoeker (nou ja, de fans) staan helemaal in trance of zijn nog dagenlang hyper na een concert. Hoe beleef je dat als artiest, zo'n enorm scherm en zo'n mensenmassa... En weet je het op een gegeven moment wel? Wat doen ze nu? Op dit moment?

Vrágen, vragen, vragen.....
pi_33251418
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Waxxer het volgende:
Hoe zouden ze eigenlijk Kerst vieren? Hebben ze een boom? Wat eten ze? Vieren ze samen of zijn ze niet meer dan collega's? Gaan ze nog op vakantie? Zo ja, hoe?
Gewoon, gezellig thuis met vrouw en kinderen in Killiney . Kalkoen op tafel. Beetje zingen. Enzo .
pi_33251617
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Waxxer het volgende:
Hoe zouden ze eigenlijk Kerst vieren? Hebben ze een boom? Wat eten ze? Vieren ze samen of zijn ze niet meer dan collega's? Gaan ze nog op vakantie? Zo ja, hoe?
Samen kerst vieren doen ze niet aan. Zie het interview van Ruud de Wild met Edge, Larry en Adam.

"Celebrating Christmas together, that's where we draw the line."
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33251716
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef m021 het volgende:

[..]

Samen kerst vieren doen ze niet aan. Zie het interview van Ruud de Wild met Edge, Larry en Adam.

"Celebrating Christmas together, that's where we draw the line."
.
Bono en The Edge kunnen elkaar toch wel op straat tegenkomen daar? Die wonen in hetzelfde plaatsje toch (km of 8 ten zuiden van Dublin). Enya woont daar ook overigens en nog wat meer rijk gepeupel .
pi_33251845
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.
Bono en The Edge kunnen elkaar toch wel op straat tegenkomen daar? Die wonen in hetzelfde plaatsje toch (km of 8 ten zuiden van Dublin). Enya woont daar ook overigens en nog wat meer rijk gepeupel .
pi_33251883
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Gewoon, gezellig thuis met vrouw en kinderen in Killiney . Kalkoen op tafel. Beetje zingen. Enzo .


En cadeautjes.... wat zou je Bono of eigenlijk wie dan ook in de godesnaam als kerstcadeau moeten geven?
pi_33251937
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef m021 het volgende:

[..]

Samen kerst vieren doen ze niet aan. Zie het interview van Ruud de Wild met Edge, Larry en Adam.

"Celebrating Christmas together, that's where we draw the line."


Ow Ik blink niet uit in originele vragen!

En Adam... is hij helemaal.... alleen....?
pi_33252039
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]



En cadeautjes.... wat zou je Bono of eigenlijk wie dan ook in de godesnaam als kerstcadeau moeten geven?
Vrede op aarde

.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:04:37 #171
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33252413
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.
Bono en The Edge kunnen elkaar toch wel op straat tegenkomen daar? Die wonen in hetzelfde plaatsje toch (km of 8 ten zuiden van Dublin). Enya woont daar ook overigens en nog wat meer rijk gepeupel .
Dit is de straat waar ze wonen



Bonos huis


Het plaatsje waar ze wonen is op loopafstand van het leuke dorpje Dalkey.
Toen ik vorig jaar van Dalkey naar het huis van Bono liep, heb ik een oudere vrouw gevraagt of ze wist waar Bono woont. We hebben een beetje gebabbeld over de mooie natuur daar en aan het einde, toen ik vroeg of ze toevallig ook wist waar The Edge woont, moest ze lachen. Ze zei dat ze de moeder van The Edge was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aurora025 op 20-12-2005 19:15:30 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_33252754
De Stones zijn geen vrienden nee, vooral Jagger en Keith Richards kunnen het totaal niet met elkaar vinden dacht ik?

Maar dat U2 wel vrienden zijn lijkt me toch wel duidelijk?

Bono over Adam bijvoorbeeld: "I'm lucky I have an extraordinary friend that I've been married to for a long time, seems like since we were kids"

Schijnt dat vooral Bono en Larry heel erg close zijn, al sinds het begin, omdat ze allebei hun moeder verloren op jonge leeftijd.

Dat het Larry is die hier de kist van Bono's vader draagt zegt denk ik ook wel genoeg.


En over die spanningen rond Achtung Baby zeiden ze achteraf dat ze overwogen hadden om met de band te stoppen, omdat ze bang waren dat het anders ten koste ging van de vriendschap.
(Goed, dat kan je achteraf natuurlijk makkelijk zeggen, maar toch)

Maar nee, als ze 'vrij' zijn dan trekken ze niet constant met elkaar op.. lijkt me logisch, doen ze de rest van het jaar al.
pi_33252817
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Aurora025 het volgende:

Toen ik vorig jaar van Dalkey naar het huis van Bono liep, heb ik een oudere vrouw gevraagt of ze wist waar Bono woont. We hebben een beetje gebabbeld over de mooie natuur daar en aan het einde, toen ik vroeg of ze toevallig ook wist waar The Edge woont, moest ze lachen. Ze zei dat ze de moeder van The Edge was.
Dat verhaal komt me bekend voor... Heb je dat toevallig een jaar geleden ook al eens gepost?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33252855
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Dit is de straat waar ze wonen
[afbeelding]


Bonos huis
[afbeelding]

Het plaatsje waar ze wonen is op loopafstand van het leuke dorpje Dalkey.
Toen ik vorig jaar van Dalkey naar het huis van Bono liep, heb ik een oudere vrouw gevraagt of ze wist waar Bono woont. We hebben een beetje gebabbeld over de mooie natuur daar en aan het einde, toen ik vroeg of ze toevallig ook wist waar The Edge woont, moest ze lachen. Ze zei dat ze de moeder van The Edge was.


*kwijl*

Ik MOET daar ook altijd nog een keer naartoe...

En als ik in jou schoenen stond, stond ik echt met mijn bek vol tanden... Wat gááf! En toen? Liep ze door? Wat gaaf om zulke mensen te spreken! Was ze het wel écht?
pi_33252877
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Aurora025 het volgende:
Ze zei dat ze de moeder van The Edge was.
Kan natuurlijk ook gewoon een grap van die omwonenden zijn.. die altijd maar van alles gevraagd worden door U2 fans, dat ze tegen al die fans zeggen dat ze de broer/oma/zus/beste vriend/tuinman zijn van een bandlid.
pi_33252945
"Immer gerade aus..."
pi_33253046
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:48 schreef Waxxer het volgende:
En Adam... is hij helemaal.... alleen....?


Kweenie meer waar ik die foto vandaan heb, maar en stond bij dat dit een hééééle goeie vriendin van Adam was, suggestie werd gewekt dat het z'n vriendin was.

Maar goed, dat kwam uit een roddelkrant, grote kans dat het gewoon een foto is van een willekeurige vrouw is die toevallig voor Adam z'n huis liep ofzo.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:27:49 #178
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33253146
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef Murray het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook gewoon een grap van die omwonenden zijn.. die altijd maar van alles gevraagd worden door U2 fans, dat ze tegen al die fans zeggen dat ze de broer/oma/zus/beste vriend/tuinman zijn van een bandlid.
Nee dat geloof ik niet. Heb echt een tijdje met die vrouw gebabbeld en had niet de indruk dat ze stond te liegen. Over de poster die vroeg ik dit vorig jaar ook al geplaatst had, ja zou goed kunnen, weet het niet meer zeker.
Ieren zijn eerlijke mensen,dat is me na al die trips naar Ierland wel opgevallen.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_33253212
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef Aurora025 het volgende:

[..]


Ieren zijn eerlijke mensen,dat is me na al die trips naar Ierland wel opgevallen.
.
Na vier keer Ierland (2 x 3 weken en 2 x 5 dagen) is me dat wel duidelijk geworden .
pi_33253371
Op 't nieuwe album van Mary J Blige staat One (samen met Bono uiteraard).
pi_33280915



Tijdens het laatste concert. Staan veel crewleden op de elipse. Met allemaal één letter op het t-shirt vormen ze "THE U2 CREW WOULD LIKE TO THANK EDGE BONO LARRY AND ADAM FOR A GREAT 2005. "
pi_33281926
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef calvobbes het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Tijdens het laatste concert. Staan veel crewleden op de elipse. Met allemaal één letter op het t-shirt vormen ze "THE U2 CREW WOULD LIKE TO THANK EDGE BONO LARRY AND ADAM FOR A GREAT 2005. "
Stonden Bono, Edge, Adam en Larry toen ook nog op het podium?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33282686
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef m021 het volgende:

Stonden Bono, Edge, Adam en Larry toen ook nog op het podium?
Volgens de verslagen wel
En op die tweede foto kun je nog wel iets van een paar bandleden zien
pi_33283721
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nog niks over gelezen. Waar heb je die info vandaan
Dat hoorde ik een collega zeggen..
Maargoed.. ik weet genoeg als er niet op gereageerd wordt hier..
pi_33286137
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef jeoren het volgende:

[..]

Dat hoorde ik een collega zeggen..
Maargoed.. ik weet genoeg als er niet op gereageerd wordt hier..
Volgens mij zit er in sommige landen wel een andere verpakking omheen ofzo...
pi_33306820
Nieuwe poll. Omdat ik vermoed dat in de vorige een heleboel mensen hebben gestemd die de DVD niet gezien hebben, en maar gewoon hun favoriete U2-nummer gekozen hebben (onevenredig groot aandeel One-stemmers). Dus bij deze de melding: het gaat om de beste track op de Chicago DVD, NIET om wat je in het algemeen het beste nummer vindt.


Poll: Wat vind je de beste track OP DE CHICAGO DVD?
  • City of Blinding Lights
  • Vertigo
  • Elevation
  • The Cry / The Electric Co.
  • An Cat Dubh
  • Into The Heart
  • Beautiful Day
  • New Year's Day
  • Miracle Drug
  • Sometimes You Can't Make It On Your Own
  • Love and Peace or Else
  • Sunday Bloody Sunday
  • Bullet the Blue Sky
  • Running to Stand Still
  • Pride (In The Name of Love)
  • Where The Streets Have No Name
  • One
  • Zoo Station
  • The Fly
  • Mysterious Ways
  • All Because Of You
  • Original of the Species
  • Yahweh
  • "40"
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    Ik heb zelf op Mysterious Ways gestemd.
    - de eerste tour waarbij Edge's gitaar eindelijk eens een fatsoenlijk volume heeft tijdens zijn solo
    - mooi gefilmd (schaduw van Edge op de vloer)
    - Adam is helemaal in z'n element (loopt zelfs een rondje over de ellips!)

    Nu jullie weer.
  • Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_33307349


    Bedank foto met de band erbij, zelfs Larry is achter zijn drumstel vandaan gekomen.

      donderdag 22 december 2005 @ 14:17:59 #188
    71333 BUG80
    Stop making sense
    pi_33308299
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef m021 het volgende:
    Nieuwe poll.
    Ik heb gestemd op "Where the streets have no name". Tijdens het grootste deel van het concert valt de magie me een beetje tegen vergeleken met bijvoorbeeld Slane Castle (toch een goed concert verder, hoor), maar tijdens dat nummer lijken ze ineens vleugels te krijgen. De muzikale samensmelting is gewoon voelbaar.

    Leuk dat de crew de band bedankt trouwens, meestal is dat toch andersom. Hebben jullie dat boek "U2 Show" ook gelezen trouwens? Wat een circus, zo'n U2 tour, ongelooflijk!
    pi_33308591
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef BUG80 het volgende:

    Ik heb gestemd op "Where the streets have no name". Tijdens het grootste deel van het concert valt de magie me een beetje tegen vergeleken met bijvoorbeeld Slane Castle (toch een goed concert verder, hoor), maar tijdens dat nummer lijken ze ineens vleugels te krijgen. De muzikale samensmelting is gewoon voelbaar.
    Ik moet zeggen dat ik Streets ook wel goed vind deze tour. Die vlaggen op het 'scherm' zijn leuk, een welkome afwisseling op alleen maar rode lichten zoals bij de vorige tours.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_33316119
    Where the streets vond ik persoonlijk tijdens de Elevation veeeeeel heftiger, met die dikke bak lampen die ineens het publiek verlichtte ! (en verlichte trouwens)
    Love & Peace maakt het op deze dvd wel af vind ik, geweldige act
    pi_33316298
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Yonderboi het volgende:
    Where the streets vond ik persoonlijk tijdens de Elevation veeeeeel heftiger, met die dikke bak lampen die ineens het publiek verlichtte ! (en verlichte trouwens)
    Zeker bij de Indoor show stond er nog veel meer licht op het publiek
    Komt alleen niet zo goed naar voren op de DVD....

    In de stadions waren er ook veel lampen op het publiek, alleen is een stadion te groot om een echt overtuigend effect te krijgen...
    pi_33318349
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef Murray het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    Ja, da's Suzie Smith, zijn vriendin. Foto werd genomen op de begrafenis van Gavin Friday's vader.
    Ze zijn al een aantal jaren samen. Ze leerden elkaar kennen toen ze aan de slag ging als assistente van Paul. Denk niet dat ze nu nog voor U2 werkt.
    Hier ze je haar nog eens:

    (linksonder)



    (tjah, ik ben een Adam chick hé.. )
    To touch is to heal
    pi_33318605
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 19:50 schreef zoovation het volgende:

    [..]

    Ja, da's Suzie Smith, zijn vriendin. Foto werd genomen op de begrafenis van Gavin Friday's vader.
    Ze zijn al een aantal jaren samen. Ze leerden elkaar kennen toen ze aan de slag ging als assistente van Paul. Denk niet dat ze nu nog voor U2 werkt.
    Hier ze je haar nog eens:
    [afbeelding]
    (linksonder)

    [afbeelding]

    (tjah, ik ben een Adam chick hé.. )
    Werk jij voor Showbizz Ireland ofzo?

    Weet je ook hoe het 3e kind van Larry heet?
    pi_33319094
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 20:00 schreef Murray het volgende:

    Weet je ook hoe het 3e kind van Larry heet?
    Ik ben een Adam chick!!
    Maar allé, Ava of zoiets? Ben er nog niet helemaal uit..
    To touch is to heal
      donderdag 22 december 2005 @ 20:26:12 #195
    71333 BUG80
    Stop making sense
    pi_33319419
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Yonderboi het volgende:
    Where the streets vond ik persoonlijk tijdens de Elevation veeeeeel heftiger, met die dikke bak lampen die ineens het publiek verlichtte ! (en verlichte trouwens)
    Love & Peace maakt het op deze dvd wel af vind ik, geweldige act
    Ja, dat is waar. Maar wat me zo aanspreekt aan de Chicago versie is de pure muzikale magie tussen de bandleden. Verder is dat natuurlijk moeilijk uit te leggen, het is een gevoel... maar je ziet Bono (en de rest ook) op sommige momenten tijdens Streets stralen... je ziet een glimp van U2 als ze op hun muzikale top zitten, als ze boven zichzelf uitstijgen

    Het grootste deel van het Slane Castle concert heb ik hetzelfde gevoel, daarom vind ik dat ook zo'n goede DVD.
    pi_33322037
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef zoovation het volgende:

    [..]

    [afbeelding] Ik ben een Adam chick!!
    Maar allé, Ava of zoiets? Ben er nog niet helemaal uit..
    Volgens mij was dat de 2e.. van dat 3e kind was dacht ik nog geeneens bekend of het een jongen of een meisje is.. (en waarom zou 'ie dat eigenlijk ook bekend maken.. )
      vrijdag 23 december 2005 @ 10:21:29 #197
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_33337574
    was het nu iemand van hier die die link had naar zo'n site waar je de 'echte' bono brillen kon kopen en ook zo'n replica mic standaard?
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_33337774
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 10:21 schreef Dandelion het volgende:
    was het nu iemand van hier die die link had naar zo'n site waar je de 'echte' bono brillen kon kopen en ook zo'n replica mic standaard?
    http://www.u2mart.com/newshop/vito.cfm?searchformat=Mic%20Stand
    http://www.u2mart.com/newshop/vito.cfm?searchformat=ACCESSORIES

      vrijdag 23 december 2005 @ 11:19:35 #199
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_33338996
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef Dandelion het volgende:

    [..]

    senks men!
    Ik las seks.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_33339570
    Seks? Eh, graag gedaan hoor dandelion maar dat gaat me toch wat te ver.
      vrijdag 23 december 2005 @ 12:03:21 #202
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_33339810
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 11:33 schreef m021 het volgende:

    [..]

    Ik las seks.
    a dirty mind is a joy forever
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
      vrijdag 23 december 2005 @ 21:49:47 #204
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_33355271
    Dat is mazzel! Alleen snap ik de titel niet echt
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_33355552
    Sting zat in The Police hé...

    Een sting is een val.
      vrijdag 23 december 2005 @ 22:14:46 #206
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_33355944
    Ah ja.. ik zat steeds te denken aan ze zanger Sting Ik dacht al 'wat super dat hij ervoor zorgde dat die U2 fans naar een U2 show konden!!'
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_33356719
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef Murray het volgende:
    Een sting is een val.
    Die betekenis komt in mijn woordenboek niet voor.

    Bij mijn weten is 'a sting' een prik (als in muggeprik bijvoorbeeld).
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_33443788
    Ik heb de DVD van Chicago en het boek van Bonovoor kerst gekregen. Hartstikke leuk natuurlijk. Net de DVD gekeken. Heerlijk om dat terug te zien. Wel jammer dat er minder met dat 'scherm' gedaan wordt; dat was in Amsterdam dan beter. Vooral Yaweh vond ik (ik was de 13e er) echt een hoogtepunt; in Chicago voelt het aan als een tussendoortje.
    pi_33443929
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 22:42 schreef m021 het volgende:

    [..]

    Die betekenis komt in mijn woordenboek niet voor.

    Bij mijn weten is 'a sting' een prik (als in muggeprik bijvoorbeeld).
    Het wordt ook gebruikt om een politie-actie aan te duiden waarbij ze iemand in de val laten lopen. Volgens mij is het alleen een Amerikaans woord en gebruiken de Britten het ook niet.
      dinsdag 27 december 2005 @ 17:08:50 #210
    135509 schaap001
    Ik bedoel maar te zeggen:
    pi_33444175
    Zoals de film ´The Sting´ bijvoorbeeld, waarin kruimeldieven een meesteroplichter in de val laten lopen.

    [ Bericht 0% gewijzigd door schaap001 op 29-12-2005 14:20:29 ]
    pi_33493281
    * Murray heeft X-mas at the Point Depot op staan, bootleg van een concert dat U2 gaf op 2e kerstdag 1989 @ Point Depot in Dublin.

    Dit concert was de 1e van een serie van 4 in Dublin, van elk van deze concerten bestaat een goede opname, maar dit is duidelijk mijn favoriet. Geluid is geweldig (op een enkele storing na), de mix is perfect. Concert zelf is ook helemaal niets op aan te merken. Vind vooral Angel of Harlem eruit springen, ben normaal niet echt dol op het nummer maar zoals het hier gespeeld wordt (samen met BB King's orkest en een stukje Suspicious Minds) ..

    01. Intro
    02. God Part II
    03. Desire
    04. All Along The Watchtower
    05. All I Want Is You
    06. Where The Streets Have No Name
    07. Gloria
    08. I Still Haven't Found What I'm Looking For
    09. MLK
    10. One Tree Hill
    11. Van Diemen's Land
    12. Bullet The Blue Sky
    13. Running To Stand Still
    14. New Year's Day
    15. Pride
    16. Angel Of Harlem / Suspicious Minds *
    17. When Love Comes To Town *
    18. Love Rescue Me *
    19. With Or Without You
    20. '40'

    * met BB King

    Een van de laatste concerten van een tijdperk, een meer dan waardige afsluiting dunkt me.
    Als ik dit dan hoor dan snap ik zelfs bijna waarom sommige fans afgehaakt zijn bij ZooTV...

    De babbelbox staat vandaag in het U2 topic en vraagt: Wat is uw favoriete U2 bootleg?
      donderdag 29 december 2005 @ 19:09:12 #212
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_33513930
    Even tussendoor.. RTL 5 zend U2: Vertigo Tour Live from Chicago uit op 1 januari 2006 om 00:05

    Hello Hello

    Misschien een subtiele hint dat dit een U2006 word?
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_33524974
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Maraca het volgende:
    Even tussendoor.. RTL 5 zend U2: Vertigo Tour Live from Chicago uit op 1 januari 2006 om 00:05

    Hello Hello

    Misschien een subtiele hint dat dit een U2006 word?

    Ik snap die subtiele hint niet?
      vrijdag 30 december 2005 @ 19:22:05 #214
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_33551398
    Nou.. ze beginnen gelijk het nieuwe jaar met U2?


    Een vriend van mij maakt strips en hij tekende (na lang zeuren van mijn kant) eindelijk ééntje van U2

    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      woensdag 11 januari 2006 @ 00:12:17 #215
    109693 Dr.Aart
    Grolsch Royce
    pi_33924965
    Is er iemand die geluids- of beeldmateriaal heeft van het U2 optreden in 1982 in Hattem ('t Heem)?
    Brakmanschap is Meesterschap
    Ja,wij zijn ons er eentje!
    pi_33925537
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:12 schreef Dr.Aart het volgende:
    Is er iemand die geluids- of beeldmateriaal heeft van het U2 optreden in 1982 in Hattem ('t Heem)?
    Yup.

    Geen idee of er ook video van is, het is wel uitgezonden door Veronica Countdown.
    pi_33925554
    Pardon?

    U2 in Hattem?

    pi_33925824
    Heeft er trouwens iemand al een DVD van de 16e (Amsterdam juli)?

    Ik was nooit zo dol op DVD's die door iemand in het publiek gemaakt zijn, maar die van de 15e is toch wel erg leuk om te zien...

    Er is minimaal 1 DVD van (schijnt er nog een te zijn), is dat wat?
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:
    Pardon?

    U2 in Hattem?

    Het moet toch met afstand het kleinste gat in Nederland zijn waar ze ooit opgetreden hebben.
    pi_33925937
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:41 schreef Murray het volgende:
    Heeft er trouwens iemand al een DVD van de 16e (Amsterdam juli)?

    Ik was nooit zo dol op DVD's die door iemand in het publiek gemaakt zijn, maar die van de 15e is toch wel erg leuk om te zien...

    Er is minimaal 1 DVD van (schijnt er nog een te zijn), is dat wat?
    [..]

    Het moet toch met afstand het kleinste gat in Nederland zijn waar ze ooit opgetreden hebben.
    is er een dvd van de 15e??

    En tja, Hattem........

    Ik bedoel....

    Ja, Hattem....

    En toen gingen Bono en Edge en Lar' en Addy stappen in Zwolle en toen liepen ze misschien wel langs mijn huis en zeiden ze "So, wow, see that over there hey: such a small house, how cool and nice and that's the shit you know" en dan woon ik er 13 jaar later!

    Maar Hattem.... voor zover ik weet treden daar tegenwoordig geen serieuze bands meer op Niet dat ik weet iig

    Goed, dit alles voegt niets toe, ik uit slechts mijn verbazing.

    *ahum*
      woensdag 11 januari 2006 @ 01:00:18 #220
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_33926318
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:46 schreef Waxxer het volgende:

    [..]

    is er een dvd van de 15e??

    En tja, Hattem........

    Ik bedoel....

    Ja, Hattem....

    En toen gingen Bono en Edge en Lar' en Addy stappen in Zwolle en toen liepen ze misschien wel langs mijn huis en zeiden ze "So, wow, see that over there hey: such a small house, how cool and nice and that's the shit you know" en dan woon ik er 13 jaar later!

    Maar Hattem.... voor zover ik weet treden daar tegenwoordig geen serieuze bands meer op Niet dat ik weet iig

    Goed, dit alles voegt niets toe, ik uit slechts mijn verbazing.

    *ahum*
    Hey toch een lekker vertrouwd gevoel, Waxxer ook in 2006 opdreef
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_33926510
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:46 schreef Waxxer het volgende:

    [..]

    is er een dvd van de 15e??














    Ik versta er alleen geen ruk van als Bono Nederland praat.

    Het is schiet hier..

    quote:
    En toen gingen Bono en Edge en Lar' en Addy stappen in Zwolle en toen liepen ze misschien wel langs mijn huis en zeiden ze "So, wow, see that over there hey: such a small house, how cool and nice and that's the shit you know" en dan woon ik er 13 jaar later!
    Misschien zijn ze wel binnen geweest.
    pi_33926559
    quote:
    Op dinsdag 6 december 2005 13:05 schreef Dandelion het volgende:
    We hebben een nieuw clipje:
    [afbeelding]
    Daar komt morgen een nieuw cilpje voor.. zouden ze het dan toch op single uitbrengen?
    pi_33926608
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:00 schreef Dandelion het volgende:

    [..]

    Hey toch een lekker vertrouwd gevoel, Waxxer ook in 2006 opdreef
    Jaaaaa nou nee dat valt wel mee hoor

    Heb alleen vandaag gehoord dat ik kan verhuizen, dus ik stuiter nogal
    pi_33926644
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Murray het volgende:

    [..]



    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    Ik versta er alleen geen ruk van als Bono Nederland praat.

    Het is schiet hier..


    [..]

    Misschien zijn ze wel binnen geweest.
    Die hoes is wel een beetje.... Guns 'n Roses

    En er hangt een stadwandelroute-uitlegbordje bij mijn deur, dus wie weer

    "Moerhausjes...." Wellicht dé inspiratiebron voor A Sort of Homecoming.
    pi_33926669
    [cryptisch]

    Die dvd is trouwens verkrijgbaar via de Bittburger Torens?

    [/cryptisch]
    pi_33926782
    Volgens mij begrijp ik wat je bedoelt maar nee, de maker heeft aangegeven dat hij dat niet wil.

    Zijn zijn hem op Interference wel druk aan het uitwisselen trouwens.
      woensdag 11 januari 2006 @ 01:20:56 #227
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_33926783
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef Waxxer het volgende:
    [cryptisch]

    Die dvd is trouwens verkrijgbaar via de Bittburger Torens?

    [/cryptisch]
    Ben blij dat jij niet bij de Denksport werkt
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_33926893
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef Murray het volgende:
    Volgens mij begrijp ik wat je bedoelt maar nee, de maker heeft aangegeven dat hij dat niet wil.

    Zijn zijn hem op Interference wel druk aan het uitwisselen trouwens.
    Mag ik jou hartelijk bedanken?

    Ik was al even bang dat ik dan moest gaan netwerken en enorm moest gaan socializen om het via via te kunnen krijgen, maar het is puur een kwestie van downloaden als ik het goed begrijp.
    pi_33926920
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef Dandelion het volgende:

    [..]

    Ben blij dat jij niet bij de Denksport werkt
    Hahaha

    Ja naja ik dacht je mag niet naar warez (om maar eens een term te gebruiken) mocht linken. Dus dan maar zo.
    pi_33926936
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef Waxxer het volgende:

    [..]

    Mag ik jou hartelijk bedanken?

    Ik was al even bang dat ik dan moest gaan netwerken en enorm moest gaan socializen om het via via te kunnen krijgen, maar het is puur een kwestie van downloaden als ik het goed begrijp.
    Ehm, Waxxer?

    Je hebt me juist niet goed begrepen, hij is niet te downloaden.
    pi_33926986
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:27 schreef Murray het volgende:

    [..]

    Ehm, Waxxer?

    Je hebt me juist niet goed begrepen, hij is niet te downloaden.
    Ow

    Ik dacht ff iets van registreren enz te lezen in de vluchtigheid

    Dus dan moet ik zeg maar kalm en rustig en chill doen, en het dan toch op die manier proberen?
    pi_33927346
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:29 schreef Waxxer het volgende:

    [..]

    Ow

    Ik dacht ff iets van registreren enz te lezen in de vluchtigheid

    Dus dan moet ik zeg maar kalm en rustig en chill doen, en het dan toch op die manier proberen?
    Interference is gewoon een U2 forum.

    Je moet zorgen dat iemand hem voor je wil branden (ik heb overigens geen DVD brander), ik ben er door te ruilen aangekomen.

    Daarom is hij ook niet te downloaden op de bekende plekken, zodat traders de kans hebben om hem te ruilen.
    pi_33931038
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Op 't nieuwe album van Mary J Blige staat One (samen met Bono uiteraard).
    Wat een kut versie
    pi_33931504
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:41 schreef Murray het volgende:
    Heeft er trouwens iemand al een DVD van de 16e (Amsterdam juli)?

    Ik was nooit zo dol op DVD's die door iemand in het publiek gemaakt zijn, maar die van de 15e is toch wel erg leuk om te zien...

    Er is minimaal 1 DVD van (schijnt er nog een te zijn), is dat wat?
    Ik heb hem zelf niet gezien (die van de 15de ook niet) omdat ik een hekel heb aan het 'shaky' camerawerk van amateurfilmers die geen statief gebruiken. Veel van de US dvd's zijn nog wel om aan te zien omdat de camera op een statief is geplaatst, maar het merendeel van de Europese registraties bezorgt me zeeziekte.

    Maar wat ik wel kan doen, is ervaringen van anderen doorgeven. De DVD van de 16de wordt alom beter gewaardeerd dan die van de 15de. Betere kwaliteit, minder beweeglijke camera. Heeft ook de beste tracklist van alle Europese DVD bootlegs.
    Gewoon verkrijgbaar via Duikboot Stromen. ( )
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_33949870
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 01:11 schreef Murray het volgende:

    [..]

    Daar komt morgen een nieuw clipje voor.. zouden ze het dan toch op single uitbrengen?
    En die staat op AOL Music: http://music.aol.com/

    Alleen vandaag.
    pi_33950334
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Murray het volgende:
    * Murray heeft X-mas at the Point Depot op staan, bootleg van een concert dat U2 gaf op 2e kerstdag 1989 @ Point Depot in Dublin.


    Een van de laatste concerten van een tijdperk, een meer dan waardige afsluiting dunkt me.
    Als ik dit dan hoor dan snap ik zelfs bijna waarom sommige fans afgehaakt zijn bij ZooTV...
    Deze heb ik ook, leuk zoals er afgeteld werd

    Het contrast met ZooTV is groot inderdaad.. Zelf was ik geneigd af te haken na Achtung Baby (zelfs Larry vond de naam prut: 'i can't even say the bloody word 'achtung baby') maar na enige tijd kon ik het wel waarderen. Afgehaakt ben ik dus niet, integendeel
    pi_33950932
    Murray, waar je die linkjes vandaan haalt...

    pi_33951584
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef Miracle_Drug het volgende:

    zelfs Larry vond de naam prut: 'i can't even say the bloody word 'achtung baby'
    Het is zo dat het overgrote deel van de native-Engelssprekende U2 fans "achtung" ook niet normaal uit kan spreken. Een tijdje terug was er op het Interference forum een topic over 'what's the correct pronunciation of achtung', en het merendeel presenteerde de uitspraak 'ok-toen' alsof het een feit was dat dat de goede uitspraak was.

    Sterker nog, toen er iemand in het topic kwam die vertelde Duits te zijn en de goede uitspraak gaf, waren er nog steeds mensen die het beter meenden te weten. Amerikanen...
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_33951760
    Trouwens, zat me ook opeens te bedenken...

    Is de Pop-periode nou echt zo... bedroevend dan? Alle albums worden overal uitgebreid besproken, maar het lijkt er steeds meer op alsof dat album nooit bestaan heeft. . Oké, er zijn betere, maar de tour als concept was echt geweldig en er staan best heel goede nummers op die cd, vind ik dan, persoonlijk als mens zijnde....
    pi_33952258
    POP is mijn favoriete album.
    POPMart is mijn favoriete tour.

    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_33952554
    Oké

    Ik dacht, ik zeg vast wel weer iets heel verkeerds, durfde bijna niet te posten want je weet maar nooit enzo...

    Maar als ik Mofo live hoor of zie (video nog ), echt...

    En Do You Feel Loved
    En Wake Up Dead Man
    En The Last Night On Earth
    En Miami (live vooral )
    En meer....
    pi_33952690
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Waxxer het volgende:
    Murray, waar je die linkjes vandaan haalt...

    Nou, gewoon, hier vandaan.. Zelf met wat RSS feeds aan het knutselen geweest.
      woensdag 11 januari 2006 @ 22:06:56 #243
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_33954112
    Jongens.. ik heb goed nieuws.. en slecht nieuws..

    Goede nieuws is: naar alle waarschijnlijkheid komt de Milaan DVD uit..
    Het slechte nieuws is... in december 2006..

    Weet iemand trouwens hoe je aan de single 'Original of the species' kan komen? Aangezien U2 deze alleen in Canada zal uitbrengen (Online winkels)
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_33954933
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef Maraca het volgende:
    Jongens.. ik heb goed nieuws.. en slecht nieuws..

    Goede nieuws is: naar alle waarschijnlijkheid komt de Milaan DVD uit..
    Het slechte nieuws is... in december 2006..

    Weet iemand trouwens hoe je aan de single 'Original of the species' kan komen? Aangezien U2 deze alleen in Canada zal uitbrengen (Online winkels)
    Lijkt me wel logisch, ze gaan geen 2 DVD's van de Vertigo vlak na elkaar uitbrengen.
    Waar heb je dat vandaan?

    En die single versie zwerft al een tijdje als mp3 rond...
    pi_33995536
    Laat mij ook eens een linkje posten.

    http://echosphere.net/noise/u2sounds.html
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34012543
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef m021 het volgende:

    [..]

    Ik heb hem zelf niet gezien (die van de 15de ook niet) omdat ik een hekel heb aan het 'shaky' camerawerk van amateurfilmers die geen statief gebruiken. Veel van de US dvd's zijn nog wel om aan te zien omdat de camera op een statief is geplaatst, maar het merendeel van de Europese registraties bezorgt me zeeziekte.

    Maar wat ik wel kan doen, is ervaringen van anderen doorgeven. De DVD van de 16de wordt alom beter gewaardeerd dan die van de 15de. Betere kwaliteit, minder beweeglijke camera. Heeft ook de beste tracklist van alle Europese DVD bootlegs.
    Gewoon verkrijgbaar via Duikboot Stromen. ( )
    Ik vat je cryptische omschrijving geloof ik niet helemaal... kan je nog een poging doen ?
    Tenzij je die Bug voor verhuur bedoelt... maar daar heb ik em niet gezien
    pi_34013363


    Duikboot Stromen.....

    *denk*

    pi_34017859
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Yonderboi het volgende:

    Ik vat je cryptische omschrijving geloof ik niet helemaal... kan je nog een poging doen ?
    Hoezo niet duidelijk?

    Duikboot -> U2 uiteraard, duh
    Stromen -> Ja zoek dat zelf maar uit, als ik dat ook nog ga vertalen wordt het verwijderd door de mods

    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34018465
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Yonderboi het volgende:

    [..]

    Ik vat je cryptische omschrijving geloof ik niet helemaal... kan je nog een poging doen ?
    Tenzij je die Bug voor verhuur bedoelt... maar daar heb ik em niet gezien
    Het hardlopende insect, bedoel je?
    pi_34018499
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 16:23 schreef m021 het volgende:

    [..]

    Hoezo niet duidelijk?

    Duikboot -> U2 uiteraard, duh
    Stromen -> Ja zoek dat zelf maar uit, als ik dat ook nog ga vertalen wordt het verwijderd door de mods

    U2 is een spionagevliegtuig.
    pi_34021297
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    U2 is een spionagevliegtuig.
    Eerst even je bronnen checken voordat je me probeert te corrigeren.
    Ja, U2 is óók een spionagevliegtuig.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Unterseeboot_2
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34091985
    quote:
    U2 may not tour again

    U2 may not tour again, at least according to crack guitarist The Edge. The band have been on a worldwide tour promoting their most recent album 'How To Dismantle An Atomic Bomb', and have pulled in sell out crowds and widespread acclaim.

    However, The Edge feels that the band will struggle to top their recent success, and suggested that maybe it would be for the best if the band bowed out whilst still on top.

    The Edge commented: "I'm ok to say bye-bye because I don't think we could top it.

    "Bono has taken it to another level. I don't agree with everything, but I love that it's like a new paradigm, a different equation altogether."
    http://musicnews.virgin.n(...)948545_music,00.html

    Volgens mij had 'ie het alleen over de 3e leg van de Vertigo tour...
    pi_34092298
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
    Trouwens, zat me ook opeens te bedenken...

    Is de Pop-periode nou echt zo... bedroevend dan? Alle albums worden overal uitgebreid besproken, maar het lijkt er steeds meer op alsof dat album nooit bestaan heeft. . Oké, er zijn betere, maar de tour als concept was echt geweldig en er staan best heel goede nummers op die cd, vind ik dan, persoonlijk als mens zijnde....
    Pop is vet mieters!

    Staan erg mooie en knettergave nummers op
    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
    pi_34093719
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 18:19 schreef Mister_Slide het volgende:

    [..]

    Pop is vet mieters!

    Staan erg mooie en knettergave nummers op


    Ja bij The Last Night On Earth gaat het zo van Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm.... en Mofo kan ik tot vervelens toe op de repeat zetten enzo...

    En dat podium toen met dat scherm die je gewoon... als het ware... opslokte! Om jou, Mister_Slide, weer even te citeren: knettergaaf!
    pi_34094106
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef Waxxer het volgende:

    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm....
    En nu wil ik weten waar die je die uitdrukking vandaan hebt. Je gebruikt het steeds en ik heb geen idee wat het nou eigenlijk moet voorstellen.


    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34094619
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 19:17 schreef m021 het volgende:

    [..]

    En nu wil ik weten waar die je die uitdrukking vandaan hebt. Je gebruikt het steeds en ik heb geen idee wat het nou eigenlijk moet voorstellen.


    Nou

    Heel kansloos

    Helemaal voor een gezonde, volwassen kerel van 26

    Maar dat kopieer ik steeds van Mister_Slide, dus HIJ kan het antwoord geven. Kijk, IK ben degene die hier als de stuiterende hypere... user word gezien, maar Mister_Slide heeft het helemaal uit zitten typen voor in zijn sig!
    pi_34096058
    Het komt uit een Monty Python film Namelijk Quest for the Holy Grail

    En ja, mofo is echt te geil Vooral live!! Echt.. op die popmart in Mexico video.. echt zo super geweldig
    En ja.. natuurlijk ook in het echt, in de kuip maarja.. dat maak je maar één keer mee Gelukkig kan je die video telkens opnieuw bekijken
    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
    pi_34108243
    Mister_Slide, ik ben het volledig met je eens.

    Ik schrik wel een beetje van je taalgebruik in de derde zin.





    U2

    Dát is het gewoon: U2 is gewoon sterretje hoofdletter O sterretje!
      maandag 16 januari 2006 @ 00:39:26 #259
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_34108504
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 20:00 schreef Mister_Slide het volgende:
    Het komt uit een Monty Python film Namelijk Quest for the Holy Grail

    En ja, mofo is echt te geil Vooral live!! Echt.. op die popmart in Mexico video.. echt zo super geweldig
    En ja.. natuurlijk ook in het echt, in de kuip maarja.. dat maak je maar één keer mee Gelukkig kan je die video telkens opnieuw bekijken
    ah tuulk, de voormalig knights who say NI! Blij dat ik dat ook eindelijk weet

    mofo was echt vet live. helemaal met die opkomst door het publiek heen.
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_34118447
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:


    Ik schrik wel een beetje van je taalgebruik in de derde zin.
    Tsja... "Mofo is dolletjes" is niet echt Mofoiaans he

    En ja... idd de Knights die Ni zeggen
    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
    pi_34120281
    Heeft iemand ooit van de band Rocko and the Devils gehoord?

    Die staan in het voorprogramma in Hawaii, dacht eerst dat het een lokale band was ofzo, maar op internet is er 0,0 over die band te vinden, ook allmusic.com kent ze niet..

    Of zou het weer een stunt van U2 zijn, net als The Daltons?
    pi_34120587
    Ok googlen naar 'rocko and the devils' hielp niet echt, googlen naar 'rocko U2' wel.

    Die Rocko is Rocko Reedy waarschijnlijk, 'stage manager' v/d tour, en heeft blijkbaar in een band gezeten..

    His friend was Rocko Reedy, and he and Russ weren’t just good pals. They were also part of the same band during their teenage years growing up in suburban Chicago. Russ played drums; Rocko played bass guitar.


    De devils = de rest van de crew?
      maandag 16 januari 2006 @ 16:23:22 #263
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_34125065
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 14:13 schreef Murray het volgende:
    Ok googlen naar 'rocko and the devils' hielp niet echt, googlen naar 'rocko U2' wel.

    Die Rocko is Rocko Reedy waarschijnlijk, 'stage manager' v/d tour, en heeft blijkbaar in een band gezeten..

    His friend was Rocko Reedy, and he and Russ weren’t just good pals. They were also part of the same band during their teenage years growing up in suburban Chicago. Russ played drums; Rocko played bass guitar.


    De devils = de rest van de crew?
    Dat is ook de uitleg die op het forum van U2.com gegeven wordt ja. Lijkt me aannemelijk.

    De Dalton brothers... hoe cool was dat
    "We play two kinds of music, we play country and we play western!"
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_34170225
    http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4619574.stm :
    quote:
    U2 ticket chaos hits Brazil fans

    Tens of thousands of Brazilian U2 fans were left empty-handed as the first day of ticket sales for a concert in Sao Paulo descended into chaos.
    Fans waited in vain for more than 12 hours as tills in the supermarket chain which was selling tickets broke down.

    Some 73,000 tickets were on sale with a limit of 10 per person for the 20 February gig. Demand for tickets far exceeded the supply, however.

    Organisers apologised and said an extra show would be added for the next day.

    Students could buy tickets for half-price, but the cheapest full-price ticket was 200 reais (Ł50, $88) - about two-thirds of Brazil's minimum monthly wage.

    The show was marketed through a tie-up with the Pao de Acucar supermarket chain, which sold tickets through 10 Sao Paulo outlets and two in Rio de Janeiro.

    Angry fans shouted slogans against the chain's president, Abilio Diniz, saying that in future they would shop at a rival chain.

    Police were on standby in case of crowd trouble, but none was reported.

    One fan, 29-year-old teacher Verna Zula, had waited since 0300 for the tills to open at 1000 on Monday.

    "I wouldn't have bothered if I had known it would be like this," she said on Monday evening.

    "When I got here, there were 150 people in front of me. None of them have got tickets yet."
      dinsdag 17 januari 2006 @ 21:05:18 #265
    59136 Aurora025
    1649 - Siege of Drogheda
    pi_34175218
    quote:
    Ik weet er alles van Ik stond er ook in de rij Puur chaos, maar ik heb de tickets :
    The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
    pi_34177542
    Guys, ik lees net dit op pagina 403 van Teletekst:
    quote:
    U2 wil stoppen met touren
    U2 is van plan om voorgoed te stoppen
    met touren.Voor de Ierse rockband
    eindigt binnenkort hun Vertigo-tour,
    waarvoor ze over de hele wereld zijn
    geweest.Ze vinden dat ze hun hoogtepunt
    bereikt hebben en nu aan het eind van
    hun Latijn zijn.
    Heeft iemand hier nog een andere betrouwbare bron van, want ik vind het een beetje twijfelachtig.
    pi_34178355
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef Tourniquet het volgende:

    Heeft iemand hier nog een andere betrouwbare bron van, want ik vind het een beetje twijfelachtig.
    Zoals al uitgebreid besproken op de U2-forums, is dit een kwestie van misinterpretatie. The Edge heeft gezegd dat hij dacht dat ze dit (de eerste 3 legs van de Vertigo tour) niet meer zouden kunnen overtreffen, dus dat ze maar niet verder moeten gaan (geen 5de leg). Veel mensen denken nu dat hij bedoelt dat ze helemaal willen stoppen, maar eigenlijk willen ze gewoon na de vierde leg stoppen met de Vertigo tour.

    Dus je hoeft je (nog) geen zorgen te maken.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34180877
    Gelukkig! Thanks for clearing this up
    pi_34182464
    Zo help je foute geruchten in de wereld.....
    pi_34185061
    U2 lijkt me bepaald idd geen band die alleen maar een paar (al dan niet experimentele) albums uitbrengt en dan stopt met touren enzo...

    En zo ja, dan zou dat wel een afknapper pur sang zijn
      woensdag 18 januari 2006 @ 01:14:00 #272
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_34186340
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
    U2 lijkt me bepaald idd geen band die alleen maar een paar (al dan niet experimentele) albums uitbrengt en dan stopt met touren enzo...

    En zo ja, dan zou dat wel een afknapper pur sang zijn
    Misschien stoppen ze wel helemaal dan

    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_34187289
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef Dandelion het volgende:

    [..]

    Misschien stoppen ze wel helemaal dan

    Nou!!!!!

    Neeeeee, dat doet U2 niet. Leer mij U2 kennen
    pi_34189552
    Ik werd om 6 uur wakker gemaakt door mijn 7jarige zoon met de mededeling dat U2 wilt stoppen met touren. Hij maakte geen grapje

    "The reaction to the shows has been unprecedented," says the Edge. "From a really great start, it's just built and built and built. I'm happy to say bye-bye, because I don't think we could ever top it."

    Ik kreeg een rolberoerte voor niets

    Na 4 tours/10 concerten wil ik op z'n minst nog 5 concerten meemaken

    En mijn zoon dan meenemen

    [ Bericht 40% gewijzigd door Miracle_Drug op 18-01-2006 07:07:51 ]
    pi_34190350
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 06:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Ik werd om 6 uur wakker gemaakt door mijn 7jarige zoon met de mededeling dat U2 wilt stoppen met touren. Hij maakte geen grapje

    "The reaction to the shows has been unprecedented," says the Edge. "From a really great start, it's just built and built and built. I'm happy to say bye-bye, because I don't think we could ever top it."

    Na 4 tours/10 concerten wil ik op z'n minst nog 5 concerten meemaken
    Anders ik wel, jeetje zeg
    You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
    pi_34191443
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 06:59 schreef Miracle_Drug het volgende:

    Ik kreeg een rolberoerte voor niets
    Wedden van niet?
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34191699
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 09:52 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    Wedden van niet?
    Kom je nou alleen rellen, of ga je ook nog een positieve bijdrage leveren aan dit topic?

    [ Bericht 15% gewijzigd door m021 op 18-01-2006 10:20:14 ]
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34192954
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 10:04 schreef m021 het volgende:

    Kom je nou alleen rellen, of ga je ook nog een positieve bijdrage leveren aan dit topic?
    Nee hoor, ik vind het alleen grappig dat iedereen zo snel gerustgesteld is, terwijl het verhaal helemaal niet zo uit de lucht gegrepen is. Één van de bandleden heeft nl. een chronische ziekte die hem steeds meer parten gaat spelen. En dus valt te verwachten dat dit echt de laatste tour was. Wie goed heeft opgelet tijdens de laatste concertreeks moet toch bemerkt hebben dat er een "afscheids-luchtje" aan de Vertigo tour zit.

    Ik weet wel dat U2 onderling al heeft besloten dat als er één niet meer doorkan, iedereen er mee stopt. Dus geen vervanging oid (op een enkel concert na dan, als een bandlid last heeft van een gebroken hart oid... ).

    Afijn: ik zet mijn geld dus op: dit was de laatste tour van U2. En ach, het is ook mooi geweest.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34193379
    hmmm als je het zo zegt, misschien heb je ook wel gelijk met dat 'afscheidsluchtje'... man ik hoop het niet
    You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
      woensdag 18 januari 2006 @ 11:15:54 #280
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_34193384
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef DS4 het volgende:

    [..]
    Één van de bandleden heeft nl. een chronische ziekte die hem steeds meer parten gaat spelen.
    En dat is?
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
      woensdag 18 januari 2006 @ 11:16:28 #281
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_34193404
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef Evel-in het volgende:
    hmmm als je het zo zegt, misschien heb je ook wel gelijk met dat 'afscheidsluchtje'... man ik hoop het niet
    Dat vond ik meer bij de elevation tour...
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_34193431
    volgens mij ga je nu eigenlijk ook gewoon zoeken naar iets, zodat je zelf gerustgesteld bent, laten we het maar gewoon afwachten...
    You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
    pi_34193623
    Ik heb dat hele afscheidsluchtje van de Vertigo tour niet geroken hoor

    Oooh.. en.. tsja.. zou wel jammer zijn als ze stopten



    Maar dat is toch niet zo

    Vind ik
    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
    pi_34193639
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:17 schreef Evel-in het volgende:
    volgens mij ga je nu eigenlijk ook gewoon zoeken naar iets, zodat je zelf gerustgesteld bent, laten we het maar gewoon afwachten...
    Precies.

    Ik moet anders wel zeggen dat ik niet vind dat de laatste tours nog dezelfde indruk maakte als de tours daarvoor. Eigenlijk hebben ze gepiekt met Zoo TV, Zooropa en POP mart. Overigens ziet de band dat anders, maar dat is een ander verhaal. Maar daardoor heb ik het idee dat ieder concert minder bijzonder wordt. Zoo TV in Ahoy was overweldigend. Vertigo was goed, maar ik heb het kunstje nu wel te vaak gezien. Het wordt (voor mij) "gewoontjes" (niet helemaal het juiste woord, maar goed)...

    Misschien is het wel het beste dat men de handdoek in de ring gooit, voordat de glans eraf gaat. En dat is iets wat wel in ieder geval één bandlid in zijn hoofd heeft.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34193655
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef Dandelion het volgende:

    En dat is?
    Het is mij in vertrouwen verteld, dus ga ik niet op in. Het zal tzt wel naar buiten komen.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34193667
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef DS4 het volgende:

    Één van de bandleden heeft nl. een chronische ziekte die hem steeds meer parten gaat spelen.
    Over achter geruchten aanlopen gesproken...... Dat chronische ziekte-verhaal was een paar jaar geleden een item in het roddelcircuit. Het is echter op geen enkele manier bevestigd door wie dan ook. Zelfs niet door fans die zogenaamd persoonlijk contact hebben met de band. Dus tenzij je me nu gaat vertellen dat je zelf toevallig goede vrienden bent met een van de bandleden ( )* kan je er vanuit gaan dat er geen sprake is van een chronische ziekte.

    edit: * omg je zegt het ook nog

    En zoals ik al zei zou U2 echt wel van tevoren aankondigen dat het hun laatste tour wordt. Na 26 jaar zonder mededeling opeens stoppen, dat doet zelfs (vooral?) U2 niet.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34193982
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:26 schreef m021 het volgende:
    Dus tenzij je me nu gaat vertellen dat je zelf toevallig goede vrienden bent met een van de bandleden ( )* kan je er vanuit gaan dat er geen sprake is van een chronische ziekte.
    Een van mijn beste vrienden werkt al jaren in Dublin. Een broer van een naaste collega van hem kent de bandleden persoonlijk. Dat is mijn bron.

    De geruchten heb ik gehoord noch gelezen. Het verbaasde mij dus al dat iemand wist om wie het gaat.

    Afijn, de toekomst zal het uitwijzen.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34194049
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:26 schreef m021 het volgende:

    [..]

    En zoals ik al zei zou U2 echt wel van tevoren aankondigen dat het hun laatste tour wordt. Na 26 jaar zonder mededeling opeens stoppen, dat doet zelfs (vooral?) U2 niet.
    nou precies, dat lijkt mij toch ook, ik bedoel als je wereldwijd zoveel fans hebt al zo lang, dan ben je dat op z'n minst haas wel verplicht, anders vind ik het wel een laffe farewell
    You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
    pi_34194216
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:39 schreef Evel-in het volgende:

    nou precies, dat lijkt mij toch ook, ik bedoel als je wereldwijd zoveel fans hebt al zo lang, dan ben je dat op z'n minst haas wel verplicht, anders vind ik het wel een laffe farewell
    Waarom? Misschien wil de band wel niet een tour doen die in het teken staat van afscheid. Misschien willen ze gewoon één groot afscheidsconcert geven. Allemaal mogelijk.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34194384
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef DS4 het volgende:

    Een van mijn beste vrienden werkt al jaren in Dublin. Een broer van een naaste collega van hem kent de bandleden persoonlijk. Dat is mijn bron.
    Dus het bericht dat hij chronisch ziek is komt niet eens uit de 2de of 3de hand, maar zelfs uit de vijfde hand. Heb je in de kleuterklas ooit dat spelletje gespeeld waarbij iedereen in een kring zit, de eerste een zinnetje in het oor van degene naast hem fluistert, waarna het steeds wordt doorgegeven? Aan het eind van de keten kwam er een heel andere boodschap uit dan bij het 1ste kind werd ingefluisterd. Zo ook dit verhaal:

    Bandlid: hmm, ik voel me een beetje ziekjes, ik ga maar eens naar de dokter
    Die naaste collega: hij voelt zich behoorlijk ziek, hij gaat snel naar de dokter
    Broer van die collega: dat bandlid van U2 is bij de dokter geweest, hij is ziek!
    Vriend: hij is ziek, misschien heeft hij wel een chronische ziekte
    Jij: een van de bandleden van U2 heeft een chronische ziekte

    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:39 schreef Evel-in het volgende:

    nou precies, dat lijkt mij toch ook, ik bedoel als je wereldwijd zoveel fans hebt al zo lang, dan ben je dat op z'n minst haas wel verplicht, anders vind ik het wel een laffe farewell
    Precies. U2 wordt geroemd omdat ze altijd tijd nemen voor hun fans, en dan zouden ze zulke belangrijke informatie niet vertellen. Dat gaat er bij mij niet in.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34194454
    Het lijkt me logisch dat als U2 echt stopt met touren dat er sowieso een afscheidstournee komt. Maar anders heb ik er wel vrede mee, het laatste concert dat ik bezocht heb was mijn absolute favoriet omdat ik voor het eerst echt heel erg dicht op het podium stond.

    Maar laten we hopen dat het allemaal uit zijn verband getrokken is en dat ze nog vele jaren doorgaan.
    pi_34194575
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef m021 het volgende:

    Dus het bericht dat hij chronisch ziek is komt niet eens uit de 2de of 3de hand, maar zelfs uit de vijfde hand.
    Nee, ik heb het rechtstreeks van die broer (ik ben ook geregeld in Dublin, want het kost geen drol om er heen te gaan) en die heeft het uiteraard ook rechtstreeks vernomen. 2e hand dus.

    En gezien het feit dat er geruchten gaan die hetzelfde (of iets in die trant, ken de geruchten niet en zie ze ook niet met google) inhouden, zal hij niet aan zijn duim aan het zuigen zijn geweest.
    quote:
    Precies. U2 wordt geroemd omdat ze altijd tijd nemen voor hun fans, en dan zouden ze zulke belangrijke informatie niet vertellen. Dat gaat er bij mij niet in.
    Ik ben bang dat jij teveel wil dat het nieuws niet juist is. Dat is een krachtig iets... er zijn mensen die NU NOG denken dat Elvis niet dood is.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34194873
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef DS4 het volgende:

    Ik ben bang dat jij teveel wil dat het nieuws niet juist is. Dat is een krachtig iets... er zijn mensen die NU NOG denken dat Elvis niet dood is.
    Dat zie je verkeerd. Mensen die denken dat Elvis niet dood is, konden het nieuws niet geloven - dus nádat ze het nieuws hadden gelezen.

    Echter, deze uitspraak van The Edge was mij al bekend (het artikel is al een week oud), en ik interpreteerde het zoals de bedoeling was: stoppen met de Vertigo tour. Het hele artikel gaat over het einde van de Vertigo tour, for crying out loud.
    Bijna een week later komt NOS teletekst opeens met een andere interpretatie en heel U2-liefhebbend Nederland staat op zijn kop.

    Zonder NOS-teletekst was er niks aan de hand geweest.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34195145
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef m021 het volgende:

    Zonder NOS-teletekst was er niks aan de hand geweest.
    Daar ben ik het dan weer wel mee eens.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34195568
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef DS4 het volgende:

    Daar ben ik het dan weer wel mee eens.
    Goed dat we het ergens over eens zijn.

    Ik heb even op wat niet-Nederlandse fora gekeken, en NOS teletekst is in dit geval echt de schuldige. Op Interference zijn er 2 kleine threads over dit onderwerp en het wordt door bijna iedereen als onwaarheid afgedaan. Blijkbaar is hier in Nederland het vertrouwen in de NOS zo groot dat iedereen het zomaar gelooft.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34195785
    Stond pasgeleden op de FP dat Nederlanders veel vertrouwen hebben in de media...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_34196144
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef DS4 het volgende:
    De geruchten heb ik gehoord noch gelezen. Het verbaasde mij dus al dat iemand wist om wie het gaat.
    Nou dan heb je gewoo nniet opgelet, want het is al jááren bekend dat Larry Mullen tendonitis heeft.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tendonitis
    pi_34197063
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef Murray het volgende:

    [..]

    Nou dan heb je gewoo nniet opgelet, want het is al jááren bekend dat Larry Mullen tendonitis heeft.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tendonitis
    Tendonitis of chronische tendonitis? Tendonitis op zich is namelijk geen chronische ziekte, het is feitelijk de nomina medica voor peesontsteking.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_34197327
    Larry heeft vanaf het prille begin in een verkeerde houding achter z'n drumkit gezeten, en na enkele jaren begon hij het effect daarvan in z'n lichaam te voelen, in 1986 al en sindsdien heeft hij problemen (gehad en nog steeds) met z'n handen, armen en rug.

    Hij speelt daarom ook met speciaal aangepaste drumsticks, en ook z'n kit is aangepast.
    Tijdens de opnames van Pop had 'ie last van z'n rug en is hij geopereerd. (En mede omdat U2 dus een tijdje zonder drummer zat zijn ze toen gaan expirimenteren met drumcomputers en andere electronica...)

    Er wordt al jaren gespeculeerd dat hij hierdoor wel eens zou moeten stoppen met drummen, als U2 tijdens een toegift een acoustisch nummer speelt dan is daar volgens velen ook maar een uitleg voor... ze moeten een acoustisch nummer spelen omdat Larry het anders niet volhoudt..

    En die geruchten worden ook veroorzaakt doordat het soms lijkt alsof hij vergaat van de pijn als hij drumt, wordt regelmatig opgemerkt door fans op internet.

    Laatst een interview met hem gelezen (kan het nu zo niet vinden) waarin hij dat ook opmerkt.. maar volgens hem zit 'ie dan alleen maar geconcentreerd te drummen en trekt hij daardoor gewoon een grimas..

    Dat hij steeds van de pijn vergaat geloof ik niet, maar het is ook niet zo dat hij nergens last van heeft. Laatste 2 tours speelde hij geregeld met z'n arm in een soort verband/tape.
    Zal weinigen opgevallen zijn maar ook in Amsterdam speelde hij hiermee.

    Ik gok het erop dat z'n conditie de laatste jaren niet veel erger is geworden, anders zouden ze van de Vertigo tour niet zo'n monstertour gemaakt hebben.
    Elevation tour concert duurde gemiddeld 2 uur, een gemiddeld Vertigo tour duurt zelfs 20 minuten langer..

    Natuurlijk het is mogelijk dat hij moet stoppen door z'n aandoening, maar voorlopig zijn daar maar weinig aanwijzingen voor vind ik.
    pi_34197475


    laat ik het zo verwoorden:

    Toen mijn ouders een paar jaar geleden hun huis verbouwden, was er in het dorp het gerucht dat ze gingen scheiden en dat het huis al was leeggeruimd.
    pi_34197590
    Goede post Murray! Ik deel je mening helemaal: als Larry's conditie erger aan het worden is, zouden ze echt niet zulke lange concerten geven.
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Murray het volgende:
    En mede omdat U2 dus een tijdje zonder drummer zat zijn ze toen gaan expirimenteren met drumcomputers en andere electronica...
    Interessant om te weten.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')