quote:
Op vrijdag 8 november 2002 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Hoelaat?
quote:
Vanavond om 19.30
quote:*oeps*
Op vrijdag 8 november 2002 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar de ZDF schijnt het binnenkort ook uit te zenden, da's dan wel weer een lichtpuntje.
Petitie voor het uitbrengen van Slane op DVD.
Ze hebben Where the streets... al gedaan. Dan zal het volgende deel ook wel snel klaar zijn...
quote:triest hoor zoveel reclame
Op vrijdag 8 november 2002 20:00 schreef calvobbes het volgende:
En die commercial breaks zaten er ook niet tussenZe hebben Where the streets... al gedaan. Dan zal het volgende deel ook wel snel klaar zijn...
nahja, ik heb die show vast wel in mp3
quote:Ach, het is beter dan niks... en als ZDF 'm binnenkort wel helemaal heeft vind ik wel goed. M'n mening over MTV blijft iig hetzelfde
Op vrijdag 8 november 2002 20:00 schreef calvobbes het volgende:
En die commercial breaks zaten er ook niet tussenZe hebben Where the streets... al gedaan. Dan zal het volgende deel ook wel snel klaar zijn...
quote:idd
Op vrijdag 8 november 2002 20:01 schreef erikh het volgende:
Klote reclame blokken door zo'n concert heen
ik moet geen tijd hebben om tijdens een concert te Fok!ken
als One maar komt ... dat maakt dan weer een en ander goed ...
of op dvd uitbrengen ... zou niet verkeerd zijn ...
quote:Ik weet niet welk concert dit is, maar tijdens het tweede Slane concert speelden ze One helemaal niet. Tijdens het eerste wel en na Where The Streets, dus het kan nog
Op vrijdag 8 november 2002 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
neeeheeee! ook nog NEWS erdoorheenals One maar komt ... dat maakt dan weer een en ander goed ...
of op dvd uitbrengen ... zou niet verkeerd zijn ...
quote:hm ... een concert van u2 zonder one is als een dag niet geleefd
Op vrijdag 8 november 2002 20:06 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik weet niet welk concert dit is, maar tijdens het tweede Slane concert speelden ze One helemaal niet. Tijdens het eerste wel en na Where The Streets, dus het kan nog
.
nahja, we zien wel ... ik hoor zowaar weer u2 ... ff kijken dus ...
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 08-11-2002 20:08]
quote:Dat houdt in dat ze Mysterious Ways overgeslagen hebben
Op vrijdag 8 november 2002 20:07 schreef calvobbes het volgende:
En we gaan verder met Pride!!!
Set List: Elevation, Beautiful Day, Until the End of the World, New Year's Day, Kite, A Sort of Homecoming, I Will Follow, Sunday Bloody Sunday, Wake Up Dead Man, Stuck in a Moment, In A Little While, Dancing in the Moonlight, Desire, Staring at the Sun, Bad / Yellow / 40, Where the Streets Have No Name, Mysterious Ways, Pride, Bullet the Blue Sky, With or Without You, One, Walk On / Hallelujah
!dvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |