quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]nou ik snap er in middels geen fuck meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een verkeerd vak gekozen!
Ja, maar kijk nog eens heel goed..quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef m021 het volgende:
[..]
Is het een screenshot uit de Beautiful Day video?
Pas als ik de DVD gezien heb.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar kijk nog eens heel goed..![]()
@ Murray:
Ik kan bij deze aannemen dat je me toch wel geloofd?![]()
Ja er zijn twee Bono's, dat zag ik al. Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar kijk nog eens heel goed..![]()
Ik wilde nét aanvullen dat er iig hoop is, in de zin van dat dit een grapje was en dat hij hem na een week weer weghaalt. Neeee, dit accepteert Ali ook niet!quote:Op zondag 11 december 2005 17:39 schreef m021 het volgende:
Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken.
"Bono heeft een snor en een baard, oh nee!"
Who cares hoe die man er uitziet als hij niet onstage is. Als hij er tijdens een concert maar toonbaar uitziet.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Waxxer het volgende:
Een shop, mag ik hopen?
Een shop he? Alsjeblieft? Ja? He? Ja? Een shop he?![]()
![]()
Jij was niet de enige die dat dacht...quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Dandelion het volgende:
't lijkt Lemmy wel van Möterhead...
"Ace of spades, ace of spades"
met die blauwe bril heeft t ook wel wat van J. Lennon trouwens.
Als in: hij gáát er weer af? Snel?quote:Op zondag 11 december 2005 17:43 schreef m021 het volgende:
Had ik het dus toch goed, het was voor een film.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 december 2005 18:13 schreef m021 het volgende:
Waarom? Laat die man er toch lekker uitzien zoals hij zelf wil.
Het zou toch te gek voor woorden worden als hij zijn uiterlijk aanpast aan de wensen van de fans.
quote:Still I'm staying on to figure out
My midlife crisis
Sodejuquote:U2's world tour was the top-grossing trek of 2005, according to year-end figures set to be published Friday in Billboard magazine.
The Irish rock band's "Vertigo" tour sold $260 million worth of tickets and drew more than 3 million people to 90 concerts, all of which were sell-outs.
Tis een hoop geld, maar Cher (!!!!!) heeft in haar eentje al iets van ¤ 145 miljoen bij elkaar gezongen met haar afscheidstour!quote:
... die drie jaar duurdequote:Op woensdag 14 december 2005 11:22 schreef Luni het volgende:
Tis een hoop geld, maar Cher (!!!!!) heeft in haar eentje al iets van ¤ 145 miljoen bij elkaar gezongen met haar afscheidstour!
bronquote:2001: The Elevation Tour was reported as a sell out at all 113 shows throughout three legs in North America and Europe. The tour grossed $109.7 million USD in North America, making it the highest-grossing tour of 2001 and the second highest of all time, behind only the Rolling Stones' Voodoo Lounge Tour of 1994.
bronquote:All told, the Dubliners bagged a stellar $109.7 million in North American concert receipts, making the Elevation Tour the second biggest ever, behind only the Rolling Stones' 1994 Voodoo Lounge trek, which took in $121.2 million.
bronquote:After Steel Wheels came Voodoo Lounge in 1994-5, grossing $121.2m in the US and $370m worldwide. Three years later they set out on the Bridges to Babylon/No Security tour, taking $89m in America and $390m worldwide.
Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet interessant om te weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:22 schreef Murray het volgende:
Is Vertigo nu de succesvol tour ooit?
Nou, ik vind het dus wel interessant, anders had ik het ook niet opgezocht en hier gepost.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:29 schreef m021 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet interessant om te weten.
Wat maakt het uit? Wordt de muziek leuker als je weet dat ze het meest succesvol zijn?![]()
Dan mag je misschien ook moe worden van mij, maar hij zingt, volgens mij toch echt Dónde Está. Wat ook meer sense maakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef m021 het volgende:
Ik word echt moe van die mensen op het Interference forum.
Ze hebben hun oren niet helemaal open zitten lijkt wel.
Laatst beweerde het gros van de users dat Bono "people call me Bono" zegt tegen het jongetje tijdens Into The Heart (Chicago DVD), terwijl je na 1 keer luisteren/kijken weet dat hij "I call myself Bono" zegt.
En nu wordt er weer over de Vertigo songtekst beweerd dat Edge's żcómo está?, Dónde Está is.
Terwijl ook hier duidelijk te horen is dat het om eerstgenoemde gaat.
Gelukkig zijn er dan altijd uiteindelijk wel een paar users die wel een goed gehoor hebben, en de juiste tekst in het topic posten, maar toch.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 21:21 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
- Edge zingt Hola, como estas
quote:
Volgens mij zegt hij: My name is Paul, but I call myself Bono.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef m021 het volgende:
Laatst beweerde het gros van de users dat Bono "people call me Bono" zegt tegen het jongetje tijdens Into The Heart (Chicago DVD), terwijl je na 1 keer luisteren/kijken weet dat hij "I call myself Bono" zegt.
Ja inderdaad, het is vrij duidelijk te horen. Maar daar denken andere mensen dus anders over.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij: My name is Paul, but I call myself Bono.
Bedankt voor de bijval. In ieder geval 1 die het met me eens is.quote:
Ja naja het is gewoon zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:21 schreef m021 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is vrij duidelijk te horen. Maar daar denken andere mensen dus anders over.
[..]
Bedankt voor de bijval. In ieder geval 1 die het met me eens is.![]()
tja sorry jongens, ik ga in dit geval toch echt uit van de native speakers en niet van achterhoekers die spaans op school hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
Het is como estas hoor!
Yo estudio periodismo en Hollanda y yo vivo en Zwolle.
(oftewel, heb Spaansch op school![]()
)
He'j wat te nöl'n?!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja sorry jongens, ik ga in dit geval toch echt uit van de native speakers en niet van achterhoekers die spaans op school hebben![]()
* Buzzzz *quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |