quote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tsja een halfuur rukken en dan nog niet klaar![]()
Ach, tijdens het echte werk hoor ik de vrouwen niet klagen na een half uurtjequote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tsja een halfuur rukken en dan nog niet klaar![]()
Ik denk dat de mijne wegloopt na een half uur rukkenquote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, tijdens het echte werk hoor ik de vrouwen niet klagen na een half uurtje.
Ja maar ik had het niet over rukken. Lezen......quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne wegloopt na een half uur rukken
beide doen niet onder voor elkaarquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk de Japanse?
[afbeelding]
Hier ook wat fotootjes van mijn collectie
quote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef Mikkie het volgende:
Het wordt écht tijd voor twee nieuwe kasten
Voor hoeveel duizend eurie's zien we daar aan dvd'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb een nieuwe/grotere kast![]()
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oei! Goede tip!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
Dat zijn eigenlijk bordenstandaards van de Blokker
Volgens mij is dat de meest gestelde vraag op elk dvdforum.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk bordenstandaards van de Blokker
Lang over gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Voor hoeveel duizend eurie's zien we daar aan dvd's???
Schei uit, ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg trouwens altijd koopzin van dit topic
Er zijn er nog met meer hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
whehe, echt heyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de meest gestelde vraag op elk dvdforum.![]()
Als ik zo eens zou moeten schatten, aanneemend dat hij zuinig inkoopt, misschien net over de 1000 of 1500.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen het gedeelte van de foto met de originelen erop postenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef Professional het volgende:
Ik wil wel foto maken.
Heb zo`n 180 originele, en veel meer kopieen.
Dus bel Brein maar snel op
Thanksquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
H_W. Mooie collectie. Mooie sets en Full House.
Maar waar is je Band Of Brother boxset?!
En trouwens, Friend is tof [afbeelding]
Dus? Saving Private Ryan heb je wel de luxe editie... en dat kan dan wel?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
ThanksBand Of Brother
Ik ben een meisje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |