Voor hoeveel duizend eurie's zien we daar aan dvd'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb een nieuwe/grotere kast![]()
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oei! Goede tip!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
Dat zijn eigenlijk bordenstandaards van de Blokker
Volgens mij is dat de meest gestelde vraag op elk dvdforum.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk bordenstandaards van de Blokker
Lang over gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Voor hoeveel duizend eurie's zien we daar aan dvd's???
Schei uit, ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg trouwens altijd koopzin van dit topic
Er zijn er nog met meer hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
whehe, echt heyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de meest gestelde vraag op elk dvdforum.![]()
Als ik zo eens zou moeten schatten, aanneemend dat hij zuinig inkoopt, misschien net over de 1000 of 1500.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen het gedeelte van de foto met de originelen erop postenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef Professional het volgende:
Ik wil wel foto maken.
Heb zo`n 180 originele, en veel meer kopieen.
Dus bel Brein maar snel op
Thanksquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
H_W. Mooie collectie. Mooie sets en Full House.
Maar waar is je Band Of Brother boxset?!
En trouwens, Friend is tof [afbeelding]
Dus? Saving Private Ryan heb je wel de luxe editie... en dat kan dan wel?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
ThanksBand Of Brother
Ik ben een meisje
![]()
Friendsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
H_W. Mooie collectie. Mooie sets en Full House.
Maar waar is je Band Of Brother boxset?!
En trouwens, Friend is tof [afbeelding]
Goed bezigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:53 schreef Professional het volgende:
Jaja, die is echt al zo oud, maar hij hangt nog steeds.
Band of brothers ken ik nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus? Saving Private Ryan heb je wel de luxe editie... en dat kan dan wel?.
Is al lang in de aanbiedingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Friends...gaat die dvd-box nog een keer in de aanbieding, of wat
![]()
![]()
Netjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef Professional het volgende:
Komen ze nog een keer, hoop dat het duidelijk is.
Zitten sommige titels bij die je NIET eens wilt hebben, maar ik heb ze
Ook nog een paar uitgeleend, maar dat boeit niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar zitten illegale kopieen tussen ja, maar het merendeel zijn oude spellen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef slindenau het volgende:
Inderdaad, al die spindels vol met illegaal materiaal (waarschijnlijk) wil niet eens nee
.
Ja die zijn allemaal echt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die geurtjes die er tussen staan zijn wel echt?![]()
![]()
Tis nog een grotere rotzooi dan voorheenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:36 schreef Professional het volgende:
Timo eindelijk zijn rotzooi opgeruimd?
Book of the Dead! De keren dat ik daarnaar heb zitten kwijlen bij diverse sites.. Nicequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:53 schreef slindenau het volgende:
Wegen het recent aanschaffen van titel #250 weer een update van mijn collectie.
Kast 2:
[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/ovz_1106/IMG_3912.jpg]
Nee geen 600quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:04 schreef slindenau het volgende:
Was jij diegene die 600 titels in 1 kast had gepropt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |