mooie collectiequote:Op donderdag 2 november 2006 09:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn dan ook prachtige filmsquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:44 schreef sjeppert het volgende:
zeer vette collectie. Ook veel stanley kubricks TOP
hoe Rachel dat op `t laatst ook terug doet. "Ah, Unagi"quote:
Iemand enig idee waar die vreselijk mooie versie van Amelie nog te koop is?quote:http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/ovz_1106/IMG_3905.jpg
Ja, maar bij Amazon heb je een creditcard nodig tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:21 schreef slindenau het volgende:
Destijds (Juli 2005) uit Amerika bij amazon.com marketplace, en nog best duur ook...60 euro dacht ik.
En dan ook nog eens 20 euro er bovenop om het Nederlandse digipack van die EE (voor de subs) te kopen (heb de originele uit de giftset in seal gelaten en doorverkocht).
Dus al met al best prijzig.
Maar ik zie dat je deel 3 ook nog moet? Deze is nu nog redelijk betaalbaar, dus voordat die OOP raakt zou ik em toch snel aanschaffen.
Verder zie ik ook veel gelijkenis tussen onze collecties heart worm, en dat is toch best grappig. Al heb jij wel wat meer series en Nederlandse films...van dat laatste ben ik persoonlijk niet zo'n fan...maar De Tweeling schijnt wel goed te zijn. Misschien ook maar eens kijken
.
Bol.dequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:50 schreef franktic het volgende:
[..]
Iemand enig idee waar die vreselijk mooie versie van Amelie nog te koop is?
Klopt ja, maar in Nederlandse winkels zul je die set echt niet meer vinden. En in buitendlandse webwinkels verdwijnt ie ook, of is ie al weg...en daar moet je toch meestal een CC hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja, maar bij Amazon heb je een creditcard nodig tochDie heb ik niet
![]()
Gister Return of the King giftset binnengekregenDus moet alleen die eerste nog
![]()
de Franse is mooierquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:50 schreef franktic het volgende:
[..]
Iemand enig idee waar die vreselijk mooie versie van Amelie nog te koop is?
quote:
ik wilde net zeggen, doe `t niet. Moet me inhouden, tis hier nou nog gezelligquote:
Goede vraagquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef RuneRose het volgende:
Ik hoef je kamer niet te zien, alleen de DVD's.
tsja een halfuur rukken en dan nog niet klaarquote:Op maandag 6 november 2006 13:09 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het een rukfilm. Geen bal aan. En heb de dvd speler na 30 min. uitgezet
.
.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tsja een halfuur rukken en dan nog niet klaar![]()
Ach, tijdens het echte werk hoor ik de vrouwen niet klagen na een half uurtjequote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tsja een halfuur rukken en dan nog niet klaar![]()
Ik denk dat de mijne wegloopt na een half uur rukkenquote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, tijdens het echte werk hoor ik de vrouwen niet klagen na een half uurtje.
Ja maar ik had het niet over rukken. Lezen......quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne wegloopt na een half uur rukken
beide doen niet onder voor elkaarquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk de Japanse?
[afbeelding]
Hier ook wat fotootjes van mijn collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |