quote:Op maandag 5 december 2005 00:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik stond er om 11:40 en idd, met nog 15 man voor mij was het uitverkocht, werd ook nog ff klappen uitgedeeld aan iemand die voordrong
![]()
Helaas dus
Waarom? New York's Finest heeft nu niet echt een goede live reputatie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef EeErnIe het volgende:
3 uur in de rij gestaan.
Het was het waard. Dat weet ik nu al.
Daar zijn de mening nogal extreem over verdeeld geloof ik. Ik ben echter vrij grote fan van ze en als ze dan in de Melkweg voor 700 mensen optreden is dat al een stuk beter dan een anonieme hal in Zuid-Oost. Daar komt nog eens bij dat het natuurlijk een enorme "I was there"-waarde heeftquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Waarom? New York's Finest heeft nu niet echt een goede live reputatie.
Maar nu zijn er dus 2 Strokestopics, want deze loopt ook al:quote:
Tijdstip van overlijden: vrijdag 27 januari 2006 14:53quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Typisch zo'n plaat die we aan het einde van het jaar allemaal vergeten zijn. En in dit geval is dat niet eens zo erg.
Kunnen we The Strokes onderhand officieel dood verklaren?
Idd, de eerste secondenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:08 schreef Grobbel het volgende:
eerste gedeelte is wel aardig
Als we dan Is This It als enig testament nemen, prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Typisch zo'n plaat die we aan het einde van het jaar allemaal vergeten zijn. En in dit geval is dat niet eens zo erg.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef DaisyDuke het volgende:
me 2quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:29 schreef paaskannekoekje het volgende:
hell yeah.. ik heb kaartjes voor 11/7
Ik ben erbij!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Dinsdag 11 juli in de HMH.
Voorverkoop begint zaterdag
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda.php
Dat probleem heb ik ook de laatste tijd, toevallig dan weer wel net iemand die zin had in the strokes!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Manggis het volgende:
Wie wil met mij 11/7 naar de bijlmer bierhal..??
K kan niemand vinden die meewil..!
de mijne zijn er binnen 5 werkdagen! volgens ticketservicequote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef PsyCha het volgende:
Mijn kaartjes zijn binnen!
Ik las binnen 2 weken. Er zijn bij mij geeneens 5 dagen voorbij gegaan! Dus ze zijn wel snel hiero.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
de mijne zijn er binnen 5 werkdagen! volgens ticketservice
Mja, ze zijn er meestal veel eerder. Maar goed. Ik heb gisteravond om 23u45 betaald, dus net op het randjequote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik las binnen 2 weken. Er zijn bij mij geeneens 5 dagen voorbij gegaan! Dus ze zijn wel snel hiero.
Kep gewoon betaald met Creditcard. Maar ja, als ze maar op tijd binnen zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ze zijn er meestal veel eerder. Maar goed. Ik heb gisteravond om 23u45 betaald, dus net op het randjeMaar ik heb ze dus ook wel morgen of overmorgen
![]()
edit: Het totaalbedrag dient zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen na bestelling ontvangen te zijn op de girorekening van Ticket Service Nederland. Zodra het geld binnen is worden de tickets z.s.m, doch binnen 7 dagen, naar onderstaand adres verzonden.
Ach, allebei fout dus
ach, nog een maand of 4. Ik had ze zaterdag telefonisch besteld, daarom zal het wel anders zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Kep gewoon betaald met Creditcard. Maar ja, als ze maar op tijd binnen zijn.
Vandaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach, nog een maand of 4. Ik had ze zaterdag telefonisch besteld, daarom zal het wel anders zijn.
Niet nee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:11 schreef soul114 het volgende:
Nog niet:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=102935&l=NL&C=
Ik ook. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan en achter me computer gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet nee?![]()
En ik dacht nog wel dat ik héél snel kaartjes moest halen enzo![]()
Heb ze hier dan ook al wel een tijdje liggen
Ik heb stiekum op mijn werk naar ticketservice gebeldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik ook. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan en achter me computer gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |