Lijkt nogal op de Velvet Underground (nogal veel)
maar aangezien ik een liefhebber van de Velvets ben..
nog meer liefhebbers hier?
groet
Moet hun CD nog checken, maar wat ik er van gehoord heb klinkt zeer veelbelovend.
(btw zijn bands als The Strokes en The Hives een signaal van het begin van het einde van de nu-metal?)
quote:Ik denk dat the Strokes en the Hives weinig te doen hebben met metal, maar meer terug naar de roots van rock 'n roll
Op maandag 03 september 2001 15:41 schreef menjo het volgende:
Ja The Strokes zijn tof.. ze zijn in Amerika geloof ik al gebombardeerd tot de great white hope of rock&roll, dat lijkt me een beetje overdreven.Moet hun CD nog checken, maar wat ik er van gehoord heb klinkt zeer veelbelovend.
(btw zijn bands als The Strokes en The Hives een signaal van het begin van het einde van de nu-metal?)
The Strokes lijken inderdaad ook wel op the stooges maar ik herken ook wel degelijk het stemgeluid van Lou Reed eigenlijk
groet
Wat de nu-metal betreft, laten we het hopen, maar ik denk dat dit eerder de opvolging van de epitaph clan wordt (pennywise, sick of it all en die hele shit) dan van de nu-metal, daarvoor is het toch teveel punk en te weinig metal.
quote:Vind ik ook. The Hives: zelfde verhaal. Leuke muziek, maar echt origineel is 't ook niet...
Op maandag 03 september 2001 16:04 schreef Theeboon het volgende:
Wel grappig, maar 't begint een beetje een hype te worden, en ZO goed vind ik ze nou ook weer niet.
quote:Oh, ik ben voor!! Wat is er toch met al die 4ad bandjes gebeurd?
Op maandag 03 september 2001 16:03 schreef menjo het volgende:
een terugkeer naar eenvoudiger muziek met minder opsmuk
quote:Ze pretenderen ook niet origineel te zijn.
Op maandag 03 september 2001 16:06 schreef Zanderrr het volgende:
Leuke muziek, maar echt origineel is 't ook niet...
quote:Da's waar! Het zijn meer de popjournalisten die doen alsof het hier de tweede komst van Jezus Christus betreft, maar goed: die gasten leven van hypes en over drie maanden hebben ze weer een nieuw bandje gevonden om helemaal de hemel in te pluggen.
Op maandag 03 september 2001 16:46 schreef links234 het volgende:
Ze pretenderen ook niet origineel te zijn.
quote:Als die voor de 2e keer komt is dat ook niet orgineel meer...
Op maandag 03 september 2001 16:50 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Da's waar! Het zijn meer de popjournalisten die doen alsof het hier de tweede komst van Jezus Christus betreft
Het is gewoon iets van 'back to the roots'. En soms heb je dat even nodig om na te denken over 'waar zijn we nou mee bezig' (zie huidige top 40)
quote:
Op maandag 03 september 2001 16:52 schreef ranja het volgende:[..]
Als die voor de 2e keer komt is dat ook niet orgineel meer...
Ik vind het een goede zaak
just an observation...
Je kunt ze ook wel vinden op soulseek of kazaa lite denk ik
de foute muziek van creed/nickelback is natuurlijk geen pure rock n roll
quote:Nigel Goodrich, is die niet van Bush???
Op woensdag 2 april 2003 18:50 schreef MadScientist het volgende:
Nigel Godrich will be working on The Strokes' new album. The band are trying out a couple of songs with Nigel in New York and will then decide on what to do next. A release is expected in the Fall of 2003.
quote:Vooral bekend als producer van Radiohead, maar heeft bijv. ook met Travis en Beck gewerkt
Op woensdag 2 april 2003 22:11 schreef googoodoll het volgende:
Nigel Goodrich, is die niet van Bush???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |