Ik moet er nog in beginnen, net als in die van Bogarde.Snel eens gaan doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:50 schreef methodmich het volgende:
Ik lees momenteel Eindbestemming Zanderij.
Aangrijpend boek.
vind je ????quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:50 schreef methodmich het volgende:
Ik lees momenteel Eindbestemming Zanderij.
Aangrijpend boek.
en allemaal dat mensen al een voorgevoel hadden enzo.....vind ik ook altijd zo typisch !quote:Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef Bjoro het volgende:
donderdag bestelt via Bol.com, zaterdagochtend in huis, gisteravond had ik hem uit !
het is een aardig boek, ondanks het onderwerp toch een luchtig boek, leest makkelijk weg, maar inhoudelijk niet heel erg sterk ! (had iets meer diepgang verwacht !)
Allemaal korte stukjes door de nabestaanden/overlevenden verteld, gaat alleen maar over de voetballers en niet over de overige mensen.
Een hoog oh ja-gehalte en verder niets dan goeds over de doden.
Wel imo een boek dat je gelezen moet hebben ivm het onderwerp.
Als er morgen een supermarkt in de fik vliegt in HIA, zijn er ook altijd mensen die zeggen dat ze een voorgevoel hadden, zijn er ook altijd mensen die er naar toe onderweg waren en net een oud vrouwtje zagen vallen en dat ze, door het oprapen van het oude vrouwtje, niet tijdens de brand in de supermarkt aanwezig waren en ga zo maar door !quote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is iets Surinaams natuurlijk. Ik sluit dat zeker niet uit, vond dat juist bijzonder. Maar misschien kon ik er meer in verplaatsen, maar ik vond er toch heel veel aangrijpende stukken in zitten.
Ben het met je eens (maar niet dat het over een kut club gaatquote:Op maandag 26 december 2005 16:47 schreef MaxPower het volgende:VAK 127
![]()
Vanmorgen 10:00 in begonnen, 16:00 had ik hem uit terwijl ik ook nog wat sociale dingetjes tussendoor heb gedaan.Wat een wereldboek.
In het begin denk je "jammer dat het over zo'n kutclub gaat", maar gaandeweg het verhaal is het genieten geblazen met het gekanker op de spelers, de trainer en het stadion en de kutsfeer. Heerlijk. Voor de lampies en de kakkerlakken ook aan te raden, al krijgen ze er diverse malen van langs van de auteur. Wat kan hij tegenstanders fenomenaal kleineren zeg.![]()
Anekdotes van Europese uitwedstrijden zijn zo herkenbaar... Fantastische verhalen. Het is 1 groot lang kroegverhaal, maar het leest heerlijk weg.
Aanrader!
Ik doel meer op die dromen van Romena Stienstra en dergelijke. Is meer iets van die cultuur.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als er morgen een supermarkt in de fik vliegt in HIA, zijn er ook altijd mensen die zeggen dat ze een voorgevoel hadden, zijn er ook altijd mensen die er naar toe onderweg waren en net een oud vrouwtje zagen vallen en dat ze, door het oprapen van het oude vrouwtje, niet tijdens de brand in de supermarkt aanwezig waren en ga zo maar door !
Ik geloof daar niet zo heel erg in !
wat ik al zeg....allemaal een beetje te toevallig vind ik....maar goed dat is mijn mening natuurlijk !quote:Op maandag 2 januari 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
Ik doel meer op die dromen van Romena Stienstra en dergelijke. Is meer iets van die cultuur.
Ik ben inmiddels over de helft en het is idd een heerlijk boek om te lezen. Maar ik heb wel het idee dat sommige gebeurtenissen zwaar zijn aangedikt....quote:Op zondag 1 januari 2006 20:47 schreef dndiek het volgende:
Het wonder van Castel di Sangro heb ik bijna uit.... mooi boek!
het is een boek Franky, het moet natuurlijk wel lekker lezen, anders verkoopt het niet natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over de helft en het is idd een heerlijk boek om te lezen. Maar ik heb wel het idee dat sommige gebeurtenissen zwaar zijn aangedikt....
Daar heb je gelijk in....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef Bjoro het volgende:
het is een boek Franky, het moet natuurlijk wel lekker lezen, anders verkoopt het niet natuurlijk
ben echt benieuwd naar jouw recensie, mich !quote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ah, ik heb Deze neger buigt voor niemand inmiddels ook, maar nog niet gelezen.
ja precies....die gedachte heb ik er ook over...maar is wel een passend einde !quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Het wonder van Castel di Sangro heb ik nu uit. Echt een zeer leuk boek om te lezen juist omdat het vanuit het oogpunt van een Amerikaan is geschreven, vond het einde aan de ene kant een beetje jammer, maar aan de andere kant ook weer perfect passen bij de tendens van het gehele boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |