het is een boek Franky, het moet natuurlijk wel lekker lezen, anders verkoopt het niet natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over de helft en het is idd een heerlijk boek om te lezen. Maar ik heb wel het idee dat sommige gebeurtenissen zwaar zijn aangedikt....
Daar heb je gelijk in....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef Bjoro het volgende:
het is een boek Franky, het moet natuurlijk wel lekker lezen, anders verkoopt het niet natuurlijk
ben echt benieuwd naar jouw recensie, mich !quote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ah, ik heb Deze neger buigt voor niemand inmiddels ook, maar nog niet gelezen.
ja precies....die gedachte heb ik er ook over...maar is wel een passend einde !quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Het wonder van Castel di Sangro heb ik nu uit. Echt een zeer leuk boek om te lezen juist omdat het vanuit het oogpunt van een Amerikaan is geschreven, vond het einde aan de ene kant een beetje jammer, maar aan de andere kant ook weer perfect passen bij de tendens van het gehele boek.
Maar ook aangrijpende boeken horen er in imho bij, zoals dat boek van Boerenbach...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef Bjoro het volgende:
vriend van mij heeft dat boek gelezen...heel goed zei hij (en dus helemaal niet leuk, als je begrijpt wat ik bedoel !)
dat schijnt het zeker te zijn !quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar ook aangrijpende boeken horen er in imho bij, zoals dat boek van Boerenbach...
Kan jij of NvanMJ tzt hier uittreksels van die boeken planten? Misschien zet ik ze dan wel op mijn boekenlijst.quote:
Zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Erasmusch het volgende:
Is goed. Moet ik thema, motieven en symboliek nog verder uitlichten?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Heeft iemand trouwens een linkje waar ik die John King Trilogy kan bestellen?
alle links uit de OP al geprobeert ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |