SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
zo veilig dat ie even naar de buren kon wandelen om Pascale van de trap te duwenquote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef DeTolk het volgende:
Robin zat daar ook veilig
dit zijn geen leuke grapjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
Liesbeth Kamerling terug in GTST
da's niet echt offtopic hoor, gaat toch over gtst'er:)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Effe Off-Topic,
Babette21 heb jij gisteren Babette van Veen gezien bij jensen ?
mij helaas niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, was wel een aardige interview.
Het ging ook over haar nieuwe album die ze inmiddels opgenomen heeft.
En natuurlijk over GTST !
Ze is heel blij dat ze weer bij GTST terug is als Linda.
Het bevalt haar prima.
rond de kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef manou het volgende:
wanneer komt frits nou weer terug?!
Ik vond haar gisteravond juist weer goed uit de verf komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mij helaas niet.
van mij mag ze weer opzouten naar brazilie
Daantje, Milan en Tracey syaan op het lijstje van mensen die wat mij betreft nooit terug hoeven te komen.quote:en daantje muts terug
mag ik even een teiltje
Oh nee he..quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag berichtte 'het showbizz programma' van de Rotterdamse zender RNN 7 dat Liesbeth Kamerling haar comeback maakt in de populairste soap van Nederland. Na een jaar op Bonaire te hebben gewoond wil ze weer een nieuwe uitdaging, en keert ze terug in Goede tijden, slechte tijden. "Ik vind het nog steeds heerlijk om te doen, en ik ben over een maand alweer te zien in GTST."
Een insider van het programma laat weten dat Liesbeth niet de enige is die dit seizoen terugkeert in GTST.
Kamerling speelde van juni 2001 t/m maart 2003 de rol van Daantje Mus.
me tooquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond haar gisteravond juist weer goed uit de verf komen.
om Tracey kon ik soms nog wel lachen [toen de eerste weken eenmaal achter de rug waren]quote:Daantje, Milan en Tracey syaan op het lijstje van mensen die wat mij betreft nooit terug hoeven te komen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh nee he..
Zal wel een lijntje krijgen met Dennis, haar halfbroer..
Kind is nog dommer dan een stoeptegel. Nog een keer in dezelfde soap spelen is niet echt een nieuwe uitdaging, maar waarschijnlijk wel de hoogsthaalbare uitdaging voor die doos. Daantje Mus is trouwens een heel goede reden om geen GTST meer te kijken, crisis zeg.quote:Na een jaar op Bonaire te hebben gewoond wil ze weer een nieuwe uitdaging
Maar Amber is dat wel: dus ik zit vanavond toch weer gewoon voor de pc.quote:[b]Op dinsdag 13 december 2005 16:57
Kind is nog dommer dan een stoeptegel. Nog een keer in dezelfde soap spelen is niet echt een nieuwe uitdaging, maar waarschijnlijk wel de hoogsthaalbare uitdaging voor die doos. Daantje Mus is trouwens een heel goede reden om geen GTST meer te kijken, crisis zeg.
Best leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag berichtte 'het showbizz programma' van de Rotterdamse zender RNN 7 dat Liesbeth Kamerling haar comeback maakt in de populairste soap van Nederland. Na een jaar op Bonaire te hebben gewoond wil ze weer een nieuwe uitdaging, en keert ze terug in Goede tijden, slechte tijden. "Ik vind het nog steeds heerlijk om te doen, en ik ben over een maand alweer te zien in GTST."
Een insider van het programma laat weten dat Liesbeth niet de enige is die dit seizoen terugkeert in GTST.
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |