abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33845241
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Remzz het volgende:
Lock aan/uit gedaan? Menu en middelste knopje ingedrukt? Aangesloten en weer ontkoppeld? Gewoon deze dingen een paar keer proberen, het gebeurt bijna iedereen wel dat zijn iPod een keer dood is.
Heb ik allemaal al gedaan. Zal het nog maar een keertje proberen.
pi_33852594
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

hold?
Ook als de iPos op hold staat, dat is nou juist het irritante eraan ...
  maandag 9 januari 2006 @ 01:47:38 #243
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_33855060
vraagje: ik kan dus geen divx draaien, maar wel quicktime bestanden? hoe converteer ik die?

ik wil er namelijk graag 1 kopen maar dan eigenlijk om films te kijken. En als ik geen divx kan draaien, heeft het helemaal geen nut...
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_33855194
Hoe de FUCK zet je hem uit als ie voor de eerste keer in mijn leven gecrasht is? Ben echt compleet iPod n00b maar ik dacht zo moeilijk kan zo'n ding niet zijn, alle andere technische dingen weet ik ook wel raad mee, moet zo'n dingetje ook makkie zijn. NIET DUS. Ding reageert nergens op en ik kan de off button niet eens vinden.

Moet ik nou de manual gebruiken ? Ja ik ben suf en kansloos ja ik weet het, maar ik baal er van dat ik em de eerste keer aan doe, aansluit en gelijk crasht. Echt geweldig, gaat ie nu dus de hele nacht aan staan, hoezo zonde van de batterij, en ik heb de handleiding nu niet in de buurt.... sheesh wat stom. Is dit nu mijn fout of ligt het toch aan de iPod?

Edit: Tis die nieuwe iPod die filmpjes af kan spelen enzo, van 30GB. Plus het lampje blijft branden, er moet wel iets goed fouts aan de hand zijn...?

Weet het al, select knop en Menu ingedrukt houden, reset ie, klaar is kees... Jammer dat Apple dingetjes ook kunnen crashen.

[ Bericht 8% gewijzigd door =HellFire= op 09-01-2006 02:36:17 ]
  maandag 9 januari 2006 @ 12:38:31 #245
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_33862144
ik ga vanavond mijn ipod video halen. koop hem over van iemand die'm in zijn kerst pakket heeft gekregen. ik wil alleen ff checken of ie het doet. zit er standaard al een demo muziekje of filmpje op de ipod?
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_33866008
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef DarkChylde het volgende:
ik ga vanavond mijn ipod video halen. koop hem over van iemand die'm in zijn kerst pakket heeft gekregen. ik wil alleen ff checken of ie het doet. zit er standaard al een demo muziekje of filmpje op de ipod?
volgens mij geen filmpje en ook geen nr's, weet niet meer..

Ik ben wel blij met mn ipod video, alleen mn docenten vind het niet echt leuk
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_33874883
Okee, nog een vraagje. Ik heb alles gedaan wat de tutorial zegt wat betreft converteren van een .mov naar iPod formaat (320x440 right?). Ik heb Quicktime Pro weten te vinden, heb Pirates 2 quicktime trailer weten te downen en die is dus geconverteerd naar iPod formaat, duurde eventjes maar dan heb je ook wat, toch? Niet dus. Ik kon hem wel mooi op de laptop zetten maar om een of andere manier krijg ik alleen maar geluid en GEEN beeld, toch wel handig bij iPod Video right?

Wie kan mij helpen?
pi_33876796
Ik heb een set sokken gekocht voor m'n iPod
psst: [TK] iPod sokken animo check
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33877881
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe de FUCK zet je hem uit als ie voor de eerste keer in mijn leven gecrasht is? Ben echt compleet iPod n00b maar ik dacht zo moeilijk kan zo'n ding niet zijn, alle andere technische dingen weet ik ook wel raad mee, moet zo'n dingetje ook makkie zijn. NIET DUS. Ding reageert nergens op en ik kan de off button niet eens vinden.

Moet ik nou de manual gebruiken ? Ja ik ben suf en kansloos ja ik weet het, maar ik baal er van dat ik em de eerste keer aan doe, aansluit en gelijk crasht. Echt geweldig, gaat ie nu dus de hele nacht aan staan, hoezo zonde van de batterij, en ik heb de handleiding nu niet in de buurt.... sheesh wat stom. Is dit nu mijn fout of ligt het toch aan de iPod?

Edit: Tis die nieuwe iPod die filmpjes af kan spelen enzo, van 30GB. Plus het lampje blijft branden, er moet wel iets goed fouts aan de hand zijn...?

Weet het al, select knop en Menu ingedrukt houden, reset ie, klaar is kees... Jammer dat Apple dingetjes ook kunnen crashen.
had ik ook .
ik werd er helemaal gek van
pi_33877928
ps ik heb mijn inivisibleshield skin erop geplakt en er zitten vet veel bubbeltjes in maar liever dat dan dat stomme witte iPod hoes
pi_33881566
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef mie_at_work het volgende:
ps ik heb mijn inivisibleshield skin erop geplakt en er zitten vet veel bubbeltjes in maar liever dat dan dat stomme witte iPod hoes
haha.. dan heb je het dus niet goed gedaan..
mijne heeft géén bubbeltjes .
maar bedenk wel dat er een groot deel van de bubbeltjes zal verdwijnen, dat vervliegt.
  maandag 9 januari 2006 @ 21:26:25 #252
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_33881671
Hallo,

Zijn er ook nog iPods waar muziek mee kan worden afgespeeld? gaarne zie ik binnen afzienbare tijd een reactie tegemoet.

Groetjes.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_33886744
nee
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33896256
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

haha.. dan heb je het dus niet goed gedaan..
mijne heeft géén bubbeltjes .
maar bedenk wel dat er een groot deel van de bubbeltjes zal verdwijnen, dat vervliegt.
kan je het eigenlijk nog overnieuw doen ook al is die helemaal opgedroogd. ik had namelijk de achterkant niet echt goed natgemaakt en nu zitten er allerlei bubbeltjes in .
als ik het er nu nog afhaal na meer dan 24 uur kan ik het dan nog overnieuw doen met dezelfde skin?
pi_33896298
geen zin om weer ¤25 te dokken alhoewel het het absoluut waard is hoor, alleen heb ik het er een beetje naief opgeplakt zonder grondig de instructies te lezen.
pi_33905727
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hallo,

Zijn er ook nog iPods waar muziek mee kan worden afgespeeld? gaarne zie ik binnen afzienbare tijd een reactie tegemoet.

Groetjes.
ja, maar niet voor jou!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:52:10 #257
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_33922110
voor iedereen die zit te zeiken dat iPod kut is omdat er GEEN radio opzit.
The greatest things in life cost nothing
pi_33923419
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

kan je het eigenlijk nog overnieuw doen ook al is die helemaal opgedroogd. ik had namelijk de achterkant niet echt goed natgemaakt en nu zitten er allerlei bubbeltjes in .
als ik het er nu nog afhaal na meer dan 24 uur kan ik het dan nog overnieuw doen met dezelfde skin?
Nee, dat kan niet... Zonde, ik had nog gepost dat je de handleiding goed moest lezen.. .
Maar je hebt hem van invisibleshield gekocht toch? Die is 15 euro duurder dan bestskinsever.com; kun je beter daar nog één vandaan halen en opnieuw proberen .

Als je hem er namelijk afhaalt kun je hem niet meer opnieuw plakken.. dan is de plaklaag namelijk verdwenen.
pi_33929936
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet... Zonde, ik had nog gepost dat je de handleiding goed moest lezen.. .
Maar je hebt hem van invisibleshield gekocht toch? Die is 15 euro duurder dan bestskinsever.com; kun je beter daar nog één vandaan halen en opnieuw proberen .

Als je hem er namelijk afhaalt kun je hem niet meer opnieuw plakken.. dan is de plaklaag namelijk verdwenen.
thanx voor reply. ik heb liever de invisibleshield aangezien die echt heel stevig is, ik wacht wel tot mijn skin er een keertje afvalt dan ga ik um weer bestellen
pi_33942476
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef =HellFire= het volgende:
Okee, nog een vraagje. Ik heb alles gedaan wat de tutorial zegt wat betreft converteren van een .mov naar iPod formaat (320x440 right?). Ik heb Quicktime Pro weten te vinden, heb Pirates 2 quicktime trailer weten te downen en die is dus geconverteerd naar iPod formaat, duurde eventjes maar dan heb je ook wat, toch? Niet dus. Ik kon hem wel mooi op de laptop zetten maar om een of andere manier krijg ik alleen maar geluid en GEEN beeld, toch wel handig bij iPod Video right?

Wie kan mij helpen?
codeer het anders met de nero digital codec, werkt prima voor je eigen films (geen illegale dus ) mee te coderen voor je iPod. Voor de zekerheid kun je in de expertmodus tevens de quicktime compatibiliteit aanzetten.
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:54:04 #261
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_33942607
gebruik gewoon videodora, is legaal te downen en transcodeert verschillende formaten naar h.264
werk als een zonnetje
pi_33942949
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef DarkChylde het volgende:
gebruik gewoon videodora, is legaal te downen en transcodeert verschillende formaten naar h.264
werk als een zonnetje
Ga het vanaaf gelijk proberen... Is t ook een beetje snel?
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_33944057
Klink als een verwend nest, maar wil mn ipodmini 4 gig misschien wegdoen en dan een ipod van 20 gig nemen. Van 10 of 15 gig heb je (helaas) niet. Dat is tenminste lekker veel en niet dat extreme van 20 gig.
Zijn die er nog? Tegenwoordig zijn er allemaal ipodfotos, videos. Hoef dat allemaal niet, puur 1tje voor muziek.
Fotos, videos en al die shit doe ik wel op mn PSP.
pi_33945185
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef renz0r het volgende:
Klink als een verwend nest, maar wil mn ipodmini 4 gig misschien wegdoen en dan een ipod van 20 gig nemen. Van 10 of 15 gig heb je (helaas) niet. Dat is tenminste lekker veel en niet dat extreme van 20 gig.
Zijn die er nog? Tegenwoordig zijn er allemaal ipodfotos, videos. Hoef dat allemaal niet, puur 1tje voor muziek.
Fotos, videos en al die shit doe ik wel op mn PSP.
Op dit moment is er de iPod shuffle, nano en video.. nano kan tot 4gb en video is 30 of 60gb.

Ik dacht dat die iPod socks niet pastten om mijn iPod video, dus keek mijn oma lief aan en:

ze heeft een sock gebreid
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_33945334
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Op dit moment is er de iPod shuffle, nano en video.. nano kan tot 4gb en video is 30 of 60gb.

Ik dacht dat die iPod socks niet pastten om mijn iPod video, dus keek mijn oma lief aan en:
[afbeelding]
aardig van je oma
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:24:52 #266
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_33968304
Sommigen herinneren het zich misschien nog, die iPod die niets meer leek te doen van mij..
Alles geprobeerd contact opgenomen met apple en service aangevraagd..maar..
de service werd geweigerd
Ik opgebeld, moest ik opnieuw mijn aankoopsbon sturen, dat was afgelopen woensdag. Donderdagochtend service aangevraagd en donderdagmiddag stonden ze op de stoep met een doosje. Doosje gevuld, opgebeld, werd vrijdag opgehaald, en gister, ja gister! Kwam mijn GLOEDNIEUWE iPod!!!!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_33969306
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef McFarmer het volgende:

[..]

[afbeelding]
lololol !
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:30:23 #268
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_33973688
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef troma78 het volgende:

[..]

Ga het vanaaf gelijk proberen... Is t ook een beetje snel?
yep, is goed te doen, minuut of 10 a 20 minuten bezig met een divx van een uur (uit mijn hoofd)
pi_33974078
net knipperde het icoontje van mijn ipod in itunes, wat betekent dat?
pi_33974138
Dat je je iPod hebt aangesloten
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:42:02 #271
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33974160
Knipperde het rood? Dan is 'ie aan het updaten.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33974944
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Knipperde het rood? Dan is 'ie aan het updaten.
rood idd wat is ie dan aan het updaten?
pi_33975020
Waarachijnelijk software update die is gisteren nl uitgekomen.
pi_33975096
Overdrijving iPod hype.

beetje lopen te klagen over de ipod.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:12:28 #275
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_33975281
Ik heb net een Podcast op mijn iPod gezet, maar hij komt niet in het menu 'podcast' te staan, maar tussen 'songs'. Hoe kan ik dit verhelpen?
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:04:40 #276
118447 Tique3
pi_33977235
Je moet hem volgens mij via iTunes toevoegen als podcast om hem bij podcasts te zien.. anders zou ik het ook niet weten..
pi_33977351
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb net een Podcast op mijn iPod gezet, maar hij komt niet in het menu 'podcast' te staan, maar tussen 'songs'. Hoe kan ik dit verhelpen?
Bij Album podcast zetten als ik het heb.,
pi_33991934
Ik haal net mijn iPod Nano, aangeschaft op 22-10-2005 uit de zak van mijn trui, display kapot! Vanochtend was er niks aan de hand, de trui heeft de hele dag over een stoel gehangen. Zou het probleem zijn geweest dat mijn mobiel in dezelfde zak zat? Lijkt me toch niet.....

Kon er ook nog wel bij na al die krassen.....

Volgens de Apple site heb je 90 dagen garantie, zal wel weer niet voor het display gelden.....

Rotding!!!!!
pi_34001331
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef McLaura78 het volgende:
Ik haal net mijn iPod Nano, aangeschaft op 22-10-2005 uit de zak van mijn trui, display kapot! Vanochtend was er niks aan de hand, de trui heeft de hele dag over een stoel gehangen. Zou het probleem zijn geweest dat mijn mobiel in dezelfde zak zat? Lijkt me toch niet.....

Volgens de Apple site heb je 90 dagen garantie, zal wel weer niet voor het display gelden.....

Rotding!!!!!
pi_34003961
Er staat toch nergens dat je geen garantie op het display krijgt
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:36:38 #281
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34005940
Je hebt toch een jaar garantie?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:56:21 #282
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34006427
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je hebt toch een jaar garantie?
Ja klopt. En die geldt bij mijn weten ook voor de display.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_34007341
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef McLaura78 het volgende:

Rotding!!!!!
Ze zijn verplicht 1 jaar garantie te geven, die 90 dagen is dus absoluut niet van toepassing.
En waarom het niet op het scherm zou gelden Denk dat dat eerder met dooie pixels ofzo te maken heeft.
pi_34066192
Ik had ergens gelezen dat je via Apple 6% studentenkorting kan krijgen voor de koop van Ipod, weet iemand hoe dat zit, en heeft iemand daar al gebruik van gemaakt?
pi_34067449
quote:
Tnx, heb gelijk een Ipod Video besteld + radio ontvanger.
pi_34072085
ik heb afgelopen zondag zon invisibleSHIELD besteld voor mn nano (wit, 4 gig) en 5 dagen later binnen gekregen.
1 uur er over gedaan om em dr goed op te krijgen maar ik moet zeggen; ik kan m iedereen aanraden!
heerlijk man, de veiligheid
pi_34076128
Ik kan een Ipod kopen die echter spaanstalig is.......
Is er ook een mogelijkheid om zo'n Ipod te flashen naar NL of engels??
Zo ja, zou ik heel blij zijn met een link!
  zondag 15 januari 2006 @ 09:12:43 #289
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_34076137
Er zit gewoon een menuutje in, kan je zo switchen naar een andere taal hoor
pi_34076144
Ja volgensmij ook ik heb eens gekeken in mijn iPod en ik kan gewoon switchen naar onder andere Spaans.
  zondag 15 januari 2006 @ 10:26:03 #291
118447 Tique3
pi_34076621
En als je het echt niet weet dan kan je altijd de software er nog opnieuw opzetten!
  zondag 15 januari 2006 @ 10:27:01 #292
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34076632
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:08 schreef edraket31 het volgende:
Dat wordt een cursus Spaans volgen bij het LOI.
pi_34077413
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:08 schreef edraket31 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om zo'n Ipod te flashen naar NL of engels??
Zo ja, zou ik heel blij zijn met een link!
Gewoon

Instellingen > taal > Nederlands

in jouw geval:

Ajustes > Idioma > Nederlands
pi_34087951
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:20 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Gewoon

Instellingen > taal > Nederlands

in jouw geval:

Ajustes > Idioma > Nederlands
Bedankt voor de reactie's maar er schijnt alleen spaans op te zitten, vandaar dat 'ie ook slechts 150 euri kost
  zondag 15 januari 2006 @ 17:38:44 #295
118447 Tique3
pi_34090711
iPod Updater downloaden en een nieuwe softwareversie er op zetten.
Dan heb je wel weer alle talen hoewel het mij erg sterk lijkt dat je dat niet hebt
pi_34091723
De iPod mini first gen is voor 100 EURO op de Apple gebruikers dag van vorig jaar verkocht.

Dus mocht je genaaid worden om één te kopen voor meer dan die prijs....

Kheb mijn Mini First Gen weggebracht naar de leverancier. Accu was brak (duh!). Na drie weken nog niets gehoord.
pi_34092459
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef Tique3 het volgende:
iPod Updater downloaden en een nieuwe softwareversie er op zetten.
Dan heb je wel weer alle talen hoewel het mij erg sterk lijkt dat je dat niet hebt
Ja, idd. Het kan hooguit de firmware zijn die je moet updaten, kan echt niet dat je er geen engelse/nederlandse software op kunt krijgen
pi_34096033
Oooo ik wil ook een ipod, nog 1 maandje wachten en dan heb ik genoeg! Ik zag trouwens dat je bij de Apple site gewoon korting kan krijgen als student?? Het enige dat je hoefde te doen was de naam van je universiteit invullen??
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_34096146
Jep
pi_34096229
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:03 schreef Remzz het volgende:
Jep
O ja? Vet! Dan zou ie 306 euro kosten, neem aan dat je die in de winkel niet goedkoper kan krijgen dan voor 330. Heb het dan over de 30gb versie..
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')