Heb ik allemaal al gedaan. Zal het nog maar een keertje proberen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Remzz het volgende:
Lock aan/uit gedaan? Menu en middelste knopje ingedrukt? Aangesloten en weer ontkoppeld? Gewoon deze dingen een paar keer proberen, het gebeurt bijna iedereen wel dat zijn iPod een keer dood is.
volgens mij geen filmpje en ook geen nr's, weet niet meer..quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef DarkChylde het volgende:
ik ga vanavond mijn ipod video halen. koop hem over van iemand die'm in zijn kerst pakket heeft gekregen. ik wil alleen ff checken of ie het doet. zit er standaard al een demo muziekje of filmpje op de ipod?
had ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe de FUCK zet je hem uit als ie voor de eerste keer in mijn leven gecrasht is? Ben echt compleet iPod n00b maar ik dacht zo moeilijk kan zo'n ding niet zijn, alle andere technische dingen weet ik ook wel raad mee, moet zo'n dingetje ook makkie zijn. NIET DUS. Ding reageert nergens op en ik kan de off button niet eens vinden.
Moet ik nou de manual gebruiken ? Ja ik ben suf en kansloos ja ik weet het, maar ik baal er van dat ik em de eerste keer aan doe, aansluit en gelijk crasht.Echt geweldig, gaat ie nu dus de hele nacht aan staan, hoezo zonde van de batterij, en ik heb de handleiding nu niet in de buurt.... sheesh wat stom. Is dit nu mijn fout of ligt het toch aan de iPod?
Edit: Tis die nieuwe iPod die filmpjes af kan spelen enzo, van 30GB. Plus het lampje blijft branden, er moet wel iets goed fouts aan de hand zijn...?
Weet het al, select knop en Menu ingedrukt houden, reset ie, klaar is kees... Jammer dat Apple dingetjes ook kunnen crashen.
haha.. dan heb je het dus niet goed gedaan..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef mie_at_work het volgende:
ps ik heb mijn inivisibleshield skin erop geplakt en er zitten vet veel bubbeltjes inmaar liever dat dan dat stomme witte iPod hoes
![]()
kan je het eigenlijk nog overnieuw doen ook al is die helemaal opgedroogd. ik had namelijk de achterkant niet echt goed natgemaakt en nu zitten er allerlei bubbeltjes inquote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
haha.. dan heb je het dus niet goed gedaan..
mijne heeft géén bubbeltjes.
maar bedenk wel dat er een groot deel van de bubbeltjes zal verdwijnen, dat vervliegt.
ja, maar niet voor jou!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hallo,
Zijn er ook nog iPods waar muziek mee kan worden afgespeeld? gaarne zie ik binnen afzienbare tijd een reactie tegemoet.
Groetjes.![]()
Nee, dat kan niet... Zonde, ik had nog gepost dat je de handleiding goed moest lezen..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
kan je het eigenlijk nog overnieuw doen ook al is die helemaal opgedroogd. ik had namelijk de achterkant niet echt goed natgemaakt en nu zitten er allerlei bubbeltjes in.
als ik het er nu nog afhaal na meer dan 24 uur kan ik het dan nog overnieuw doen met dezelfde skin?![]()
thanx voor reply. ik heb liever de invisibleshield aangezien die echt heel stevig is, ik wacht wel tot mijn skin er een keertje afvalt dan ga ik um weer bestellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet... Zonde, ik had nog gepost dat je de handleiding goed moest lezen...
Maar je hebt hem van invisibleshield gekocht toch? Die is 15 euro duurder dan bestskinsever.com; kun je beter daar nog één vandaan halen en opnieuw proberen.
Als je hem er namelijk afhaalt kun je hem niet meer opnieuw plakken.. dan is de plaklaag namelijk verdwenen.
codeer het anders met de nero digital codec, werkt prima voor je eigen films (geen illegale dusquote:Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef =HellFire= het volgende:
Okee, nog een vraagje. Ik heb alles gedaan wat de tutorial zegt wat betreft converteren van een .mov naar iPod formaat (320x440 right?). Ik heb Quicktime Pro weten te vinden, heb Pirates 2 quicktime trailer weten te downen en die is dus geconverteerd naar iPod formaat, duurde eventjes maar dan heb je ook wat, toch? Niet dus. Ik kon hem wel mooi op de laptop zetten maar om een of andere manier krijg ik alleen maar geluid en GEEN beeld, toch wel handig bij iPod Video right?
Wie kan mij helpen?
Ga het vanaaf gelijk proberen... Is t ook een beetje snel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef DarkChylde het volgende:
gebruik gewoon videodora, is legaal te downen en transcodeert verschillende formaten naar h.264
werk als een zonnetje
Op dit moment is er de iPod shuffle, nano en video.. nano kan tot 4gb en video is 30 of 60gb.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef renz0r het volgende:
Klink als een verwend nest, maar wil mn ipodmini 4 gig misschien wegdoen en dan een ipod van 20 gig nemen. Van 10 of 15 gig heb je (helaas) niet. Dat is tenminste lekker veel en niet dat extreme van 20 gig.
Zijn die er nog? Tegenwoordig zijn er allemaal ipodfotos, videos. Hoef dat allemaal niet, puur 1tje voor muziek.
Fotos, videos en al die shit doe ik wel op mn PSP.
aardig van je omaquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Op dit moment is er de iPod shuffle, nano en video.. nano kan tot 4gb en video is 30 of 60gb.
Ik dacht dat die iPod socks niet pastten om mijn iPod video, dus keek mijn oma lief aan en:
[afbeelding]
ze heeft een sock gebreid![]()
lololol !quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Op dit moment is er de iPod shuffle, nano en video.. nano kan tot 4gb en video is 30 of 60gb.
Ik dacht dat die iPod socks niet pastten om mijn iPod video, dus keek mijn oma lief aan en:
[afbeelding]
ze heeft een sock gebreid![]()
yep, is goed te doen, minuut of 10 a 20 minuten bezig met een divx van een uur (uit mijn hoofd)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ga het vanaaf gelijk proberen... Is t ook een beetje snel?
rood iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Knipperde het rood? Dan is 'ie aan het updaten.
Bij Album podcast zetten als ik het heb.,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb net een Podcast op mijn iPod gezet, maar hij komt niet in het menu 'podcast' te staan, maar tussen 'songs'. Hoe kan ik dit verhelpen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef McLaura78 het volgende:
Ik haal net mijn iPod Nano, aangeschaft op 22-10-2005 uit de zak van mijn trui, display kapot! Vanochtend was er niks aan de hand, de trui heeft de hele dag over een stoel gehangen. Zou het probleem zijn geweest dat mijn mobiel in dezelfde zak zat? Lijkt me toch niet.....
Kon er ook nog wel bij na al die krassen.....
Volgens de Apple site heb je 90 dagen garantie, zal wel weer niet voor het display gelden.....
Rotding!!!!!
Ja klopt. En die geldt bij mijn weten ook voor de display.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je hebt toch een jaar garantie?![]()
Ze zijn verplicht 1 jaar garantie te geven, die 90 dagen is dus absoluut niet van toepassing.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef McLaura78 het volgende:
Ik haal net mijn iPod Nano, aangeschaft op 22-10-2005 uit de zak van mijn trui, display kapot! Vanochtend was er niks aan de hand, de trui heeft de hele dag over een stoel gehangen. Zou het probleem zijn geweest dat mijn mobiel in dezelfde zak zat? Lijkt me toch niet.....
Kon er ook nog wel bij na al die krassen.....
Volgens de Apple site heb je 90 dagen garantie, zal wel weer niet voor het display gelden.....
Rotding!!!!!
Tnx, heb gelijk een Ipod Video besteld + radio ontvanger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Remzz het volgende:
http://promo.euro.apple.com/promo/edu_routing/nl/?&store_type=cons
Dat wordt een cursus Spaans volgen bij het LOI.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:08 schreef edraket31 het volgende:
Ik kan een Ipod kopen die echter spaanstalig is.......
Gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 09:08 schreef edraket31 het volgende:
Ik kan een Ipod kopen die echter spaanstalig is.......
Is er ook een mogelijkheid om zo'n Ipod te flashen naar NL of engels??
Zo ja, zou ik heel blij zijn met een link!
Bedankt voor de reactie's maar er schijnt alleen spaans op te zitten, vandaar dat 'ie ook slechts 150 euri kostquote:Op zondag 15 januari 2006 11:20 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Gewoon
Instellingen > taal > Nederlands
in jouw geval:
Ajustes > Idioma > Nederlands
Ja, idd. Het kan hooguit de firmware zijn die je moet updaten, kan echt niet dat je er geen engelse/nederlandse software op kunt krijgenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef Tique3 het volgende:
iPod Updater downloaden en een nieuwe softwareversie er op zetten.
Dan heb je wel weer alle talen hoewel het mij erg sterk lijkt dat je dat niet hebt
O ja? Vet! Dan zou ie 306 euro kosten, neem aan dat je die in de winkel niet goedkoper kan krijgen dan voor 330. Heb het dan over de 30gb versie..quote:Op zondag 15 januari 2006 20:03 schreef Remzz het volgende:
Jep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |