Bij Album podcast zetten als ik het heb.,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb net een Podcast op mijn iPod gezet, maar hij komt niet in het menu 'podcast' te staan, maar tussen 'songs'. Hoe kan ik dit verhelpen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef McLaura78 het volgende:
Ik haal net mijn iPod Nano, aangeschaft op 22-10-2005 uit de zak van mijn trui, display kapot! Vanochtend was er niks aan de hand, de trui heeft de hele dag over een stoel gehangen. Zou het probleem zijn geweest dat mijn mobiel in dezelfde zak zat? Lijkt me toch niet.....
Kon er ook nog wel bij na al die krassen.....
Volgens de Apple site heb je 90 dagen garantie, zal wel weer niet voor het display gelden.....
Rotding!!!!!
Ja klopt. En die geldt bij mijn weten ook voor de display.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je hebt toch een jaar garantie?![]()
Ze zijn verplicht 1 jaar garantie te geven, die 90 dagen is dus absoluut niet van toepassing.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef McLaura78 het volgende:
Ik haal net mijn iPod Nano, aangeschaft op 22-10-2005 uit de zak van mijn trui, display kapot! Vanochtend was er niks aan de hand, de trui heeft de hele dag over een stoel gehangen. Zou het probleem zijn geweest dat mijn mobiel in dezelfde zak zat? Lijkt me toch niet.....
Kon er ook nog wel bij na al die krassen.....
Volgens de Apple site heb je 90 dagen garantie, zal wel weer niet voor het display gelden.....
Rotding!!!!!
Tnx, heb gelijk een Ipod Video besteld + radio ontvanger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Remzz het volgende:
http://promo.euro.apple.com/promo/edu_routing/nl/?&store_type=cons
Dat wordt een cursus Spaans volgen bij het LOI.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:08 schreef edraket31 het volgende:
Ik kan een Ipod kopen die echter spaanstalig is.......
Gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 09:08 schreef edraket31 het volgende:
Ik kan een Ipod kopen die echter spaanstalig is.......
Is er ook een mogelijkheid om zo'n Ipod te flashen naar NL of engels??
Zo ja, zou ik heel blij zijn met een link!
Bedankt voor de reactie's maar er schijnt alleen spaans op te zitten, vandaar dat 'ie ook slechts 150 euri kostquote:Op zondag 15 januari 2006 11:20 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Gewoon
Instellingen > taal > Nederlands
in jouw geval:
Ajustes > Idioma > Nederlands
Ja, idd. Het kan hooguit de firmware zijn die je moet updaten, kan echt niet dat je er geen engelse/nederlandse software op kunt krijgenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef Tique3 het volgende:
iPod Updater downloaden en een nieuwe softwareversie er op zetten.
Dan heb je wel weer alle talen hoewel het mij erg sterk lijkt dat je dat niet hebt
O ja? Vet! Dan zou ie 306 euro kosten, neem aan dat je die in de winkel niet goedkoper kan krijgen dan voor 330. Heb het dan over de 30gb versie..quote:Op zondag 15 januari 2006 20:03 schreef Remzz het volgende:
Jep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |