Zolang die maar beter wordt dan disco2.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef dVTB het volgende:
Verder gaan er geruchten over een nieuwe remix-cd: Disco 4. Het gerucht gonst al een aantal weken en is nog steeds niet ontkend. De cd staat ook al in de toekomstige releases op de website van het Engelse HMV, dus dat is een teken. Verder bestaat nog altijd de mogelijkheid dat "Integral" alsnog op single uitkomt, om Disco 4 te promoten.
quote:Embedded in this dystopian film are single frames of Quick Response (or QR) Code, a new barcode technology which works in a similar way to supermarket checkout scanners.
For the first time ever in a Pet Shop Boys video, fans will be able to access embedded codes linking to featured websites simply by pausing the video on the QR Code frame and taking a snapshot with their mobile camera.
The various sites and online news articles and forums reflect the song's subject matter in highlighting campaigns for freedom and civil liberty.
Via minder legale kanalen of is ie gewoon uit?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:18 schreef dVTB het volgende:
Ik heb vandaag Love etc. voor het eerst gehoord.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vette hoes wel. PSB hadden toch ook een aranje plastic hous met fysieke nopjes erop?
Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom een regulier PSB-studioalbum in Nederland niet zou uitkomen. Dat de cd (nog) niet in lijstjes staat, is denk ik gewoon luiheid. Sowieso is de Nederlandse website van EMI niet al te actueel. Releasedatum van Yes is 23 maart.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:43 schreef Maartel het volgende:
Is al iets bekend over of het album ook hier verschijnt? Ik zie 'm nog niet in release-lijstjes staan..
Heb het ook net gehoord.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:18 schreef dVTB het volgende:
Ik heb vandaag Love etc. voor het eerst gehoord. Erg goed en erg verslavend. Een catchy nummer met hitpotentie, denk ik. Het heeft bij vlagen wel iets weg van Tainted Love, in de versie van Soft Cell. Er komen remixes van het nummer door Gui Boratto en door de Pet Shop Boys zelf.
Bron: een nu nog verborgen bericht op de officiële website, dat bij toeval al door iemand is ontdekt. Maandag wordt dit officieel.quote:Along with the regular release of "Yes" on March 23rd, there'll be a double-CD release including a bonus CD which Pet Shop Boys have titled "etc."
The first track on it is a new Tennant/Lowe song, produced by Xenomania, called "This used to be the future", which features vocals by Neil, Chris and guest vocalist Philip Oakey from The Human League. The other six tracks on "etc." are instrumental dub mixes by Xenomania and Pet Shop Boys of tracks from "Yes". (The inspiration for this bonus album came from The Human League's 1982 dub album, "Love and Dancing".)
The full track-listing of "etc." is as follows:
1 This used to be the future
2. More than a dream (Magical dub)
3. Pandemonium (The stars and the sun dub)
4. The way it used to be (Left of love dub)
5. All over the world (This is a dub)
6. Vulnerable (Public eye dub)
7. Love etc. (Beautiful dub)
"Yes, Pet Shop Boys etc." will also have a simultaneous digital release.
NB: Wat Digital Bundle 1 betreft: Vulnerable en Did you see me coming? zijn albumtracks van "Yes". Beetje merkwaardige aanpak dus. De vet gemaakte nummers zijn nieuwe tracks.quote:CD1
1. Love etc.
2. Gin and Jag
CD2
1. Love etc. (Album version)
2. Love etc. (Pet Shop Boys mix)
3. Love etc. (Gui Boratto remix)
4. Love etc. (Kurd Maverick remix)
5. Love etc. (Frankmusik Star & Garter dub)
6. Love etc. (Kurd Maverick dub)
Digital Bundle 1
1. Love etc.
2. We're all criminals now
3. Vulnerable
4. Did you see me coming?
Digital Bundle 2
1. Love etc. (Pet Shop Boys mix)
2. Love etc. (Gui Boratto remix)
3. Love etc. (Kurd Maverick remix)
4. Love etc. (Frankmusik Star & Garter dub)
Valt het nog te zien ergens (BBC?)quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef dVTB het volgende:
Getuige de vele reacties in dit stormlooptopic, meld ik toch maar even twee dingen:
1) Vanavond krijgen de Pet Shop Boys bij de BRIT Awards een onderscheiding voor hun 'outstanding contribution to music'. Ze gaan dan een medley van nummers doen, geproduceerd door Stuart Price en met twee gast-artiesten die meezingen. Volgens geruchten is Lady GaGa daar één van. En het zou me niet verbazen wanneer de zanger van The Killers de andere is.
2) Voor het eerst sinds heel lange tijd is er Nederlandse betrokkenheid bij een Pet Shop Boys-release. De videoclip van Love etc. wordt een animatiefilm, gemaakt door de Nederlandse kunstenaar Han Hoogerbrugge.
Ben bang van niet. ITV 1 zendt het uit. Maar er zullen snel genoeg clips opduiken via internet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Zith het volgende:
Valt het nog te zien ergens (BBC?)
Oeh, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:33 schreef Pitom het volgende:
Het nieuwe album Yes is vanaf nu te pre-orderen via iTunes. Ook kun je daar van elk nummer alvast een voorproefje van een halve minuut beluisteren. Van wat ik heb gehoord deed het me best aan Very denken.
Tja, ik vind vrijwel alles wat Xenomania heeft aangeraak briljant, dus daar zal 't wel mee te maken hebben..quote:Op zondag 22 maart 2009 19:48 schreef isogram het volgende:
Mijn favoriete tracks van het album zijn toch heel andere nummers dan "More than a dream".... Smaken verschillen, maar ik vind dat het zwakste nummer. Te veel Xenomania-invloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |