abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220536438
Mooie setlist, was er graag bij geweest. Ik las dat ze gisteren openden met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, toch wel een van mijn absolute favorieten. Ik schat de kans vrij klein in, maar wellicht doen ze ooit nog eens een tourtje in een soortgelijk format (no pun intended).
Nee.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:44:04 #27
469185 DJ11
Radio 49
pi_220538004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:27 schreef PimD het volgende:
Mooie setlist, was er graag bij geweest. Ik las dat ze gisteren openden met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, toch wel een van mijn absolute favorieten. Ik schat de kans vrij klein in, maar wellicht doen ze ooit nog eens een tourtje in een soortgelijk format (no pun intended).
Ik had stiekem gehoopt dat ze ook 1-2 concerten op het Europese vasteland zouden doen met dit concept. Eentje in Duitsland, eentje in Spanje of zoiets. Een gemiste mogelijkheid is ook een betaalde live-stream; had ook gekund.
Hoe dan ook: op YouTube krioelt het inmiddels van de live-opnames.

Gisteren zijn sommige songs uit de set van maandag vervangen door andere.
SPOILER
Vanavond zal dat weer het geval zijn.
pi_220542008
Avond #3 (gisteren), met als speciale gast Johnny Marr.

Daarmee nauw samenhangend, nieuw in de setlist:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')