Als ik op het bovenstaande afga, heb je "In Private" gehoord, van de Pet Shop Boys samen met Elton John. Dat nummer hebben de Pet Shop Boys oorspronkelijk geschreven voor Dusty Springfield, die er in 1990 een hit mee had (zelfs nog Top 10 in Nederland). Ik raad je Dusty's versie aan, want die is eerlijk gezegd veel beter!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:25 schreef haaahaha het volgende:
Ik hoorde laatste en gisteren een nummer voorbij komen van de pet shop boys, en ik meen ook de stem van dave gahan te horen, in het nummer hoor ik in het refrein iets van 'in progress' (ben slecht in teksten). Klopt het dat ze een duet met de zanger van de depeche mode hebben? Lekker nummer trouwens.
Ik wijt het vooral aan de slechte (radicaal geknipte) single-versie, aan (opnieuw) distributieproblemen (net als bij Minimal), een on-interessante cd1 tracklisting (met West End Girls live, als b-kant, terwijl dat nummer deze week op de live-cd Concrete verschijnt) en gebrek aan promotie (aangezien PSB momenteel in de VS op tournee zijn). Overigens is Numb qua daadwerkelijk verkochte eenheden ZONDER downloads mee te tellen, op #7 binnengekomen. Daar zit dus ook een knelpunt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:31 schreef regularjoe het volgende:
Duidelijk dus; De herrineringen aan de uitschakeling (WK voetbal) waren te groot om het een echt grote hit te laten worden. (ik vind het wel super-mooi overigens)
Dave Gahan heeft inderdaad nog nooit iets op de plaat gezet met de PSB of live uitgevoerd. En die stem herken ik ook uit duizenden, al kwam ik ook aan het twijfelen bij dit nummer:quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:55 schreef haaahaha het volgende:
Ik herken de stem van dace gahan uit duizenden, weet je zeker dat er geen nummer bestaat waarin dave gahan en die petshopboy zanger zingen?
Ja, dat weet ik heel zeker. Heb je In Private al gecheckt, om te horen of dat inderdaad het nummer is dat je bedoelde?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:55 schreef haaahaha het volgende:
Ik herken de stem van dace gahan uit duizenden, weet je zeker dat er geen nummer bestaat waarin dave gahan en die petshopboy zanger zingen?
Heb toch een behoorlijk PSB-collectie in de kast staan (lees: alle albums). Maar de versie van In Private met Elton John ken ik niet...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:27 schreef dVTB het volgende:
Aan haaahaha: Ja, het is echt Elton John. Maar nogmaals: ik raad je aan om de originele single van Dusty Springfield op te zoeken (mag ook via mij). Die ga je veel leuker vinden.
Ik ben een groot fan van Rufus. Ondanks dat komt Casanova In Hell bij mij ook niet echt over...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:09 schreef Hapertje het volgende:
Casanova in Hell is zooooo Rufus Wainwright eigen gemaakt dat ik het niet zo mooi vind
Ik heb de uitvoering van RW nog niet gehoord maar 'We're the PSB's' is een nummer dat niet door de heren zelf geschreven maar gecovered is...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
op het nieuwe robbie williams album staat dus het nummer were the pet shop boys
wel grappig om te horen... soort ode met allerlei verwijzingen naar TPB....
gek dat ik daar hier nog niets over terug lees
Het is bij de meeste Pet Shop Boys-fans wel bekend, dat nummer. Dat komt namelijk omdat de Pet Shop Boys het zelf *ook* al hebben gecoverd, in 2003. Robbie's versie is vrijwel identiek aan de Pet Shop Boys-uitvoering. (Origineel is trouwens van My Robot Friend). De Pet Shop Boys-versie kun je in z'n geheel horen op hun officiële site: www.petshopboys.co.uk -> navigation -> product -> singles -> miracles (rechtsbovenaan in de eerste rij)quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
op het nieuwe robbie williams album staat dus het nummer were the pet shop boys
wel grappig om te horen... soort ode met allerlei verwijzingen naar TPB....
gek dat ik daar hier nog niets over terug lees
Bron: www.petshopboys.co.ukquote:Pet Shop Boys are in their studio remixing "Read My Mind", the forthcoming third single from The Killers' "Sam's Town" album. The single is expected to be released early next year. Neil and Chris both went to see The Killers in concert at Brixton Academy at the end of November which is when the remix was originally discussed.
Ja ongelofelijk he.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef dVTB het volgende:
Trouwens wel een beetje triest dat PSB nu moeten uitwijken naar een zaal voor 1.750 mensen. Ze kregen in 2002 de HMH bij lange na niet vol, terwijl een band als Duran Duran die tent twee keer uitverkocht. Ik kan niet anders dan concluderen dat er in Nederland wansmaak heerst (trouwens niets ten nadele van DD ofzo).
Totaal mee eens. Er mag van mij best een scherp randje aan een clip zitten, maar ik zit bij deze clip net zo snel bij mijn afstandbediening als wanneer er een blingblingrapper in beeld komt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:05 schreef regularjoe het volgende:
Ik vind hem niet goed trouwens. Die video is ook vies.
Verder zijn die onderbrekingen echt zwaar irritant.
Gadverdamme, wat een ongelovelijke kutclip.
Ik heb ook nog niet de behoefte gevoeld om kaartjes te bestellenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:00 schreef Michiel72 het volgende:
Zeker als je gezapig in een luie stoel moet gaan toekijken...
Dat is mij het geld niet waard, hoe graag ik de PSB nog eens live wil zien (zeker na een album als dit!)...
...Mooi...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef dwerg het volgende:
Kreeg net een SMS van m'n broertje: U-I-T-V-E-R-K-O-C-H-T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |