Ja, een hele tijd geleden werd er al geroepen dat ze nakent zou gaan! Had iets te maken met dat Katja vs Bridget-gedoe geloof ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:48 schreef DeVinger het volgende:
Eerste keer?
Ja dit is hetzelfde, ze zou alleen gaan als er een bepaald bedrag op tafel zou komen (voor de puppies)quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja, een hele tijd geleden werd er al geroepen dat ze nakent zou gaan! Had iets te maken met dat Katja vs Bridget-gedoe geloof ik.
Oh ok, en dat is er nu dus wel?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja dit is hetzelfde, ze zou alleen gaan als er een bepaald bedrag op tafel zou komen (voor de puppies)
Wsl wel aangezien de pics een tijdje terug al genomen zijnquote:
Ik heb er eentje gezien, die was alvast uitgelekt!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wsl wel aangezien de pics een tijdje terug al genomen zijn
Ja ik ook, die foto was zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gezien, die was alvast uitgelekt!
Die ziet er zeker goed uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou mensen waar blijven de comments? Nederlands grootste mokkel forum staan ze al op hoor....
Ik vindt ze best aardig... Khou alleen niet zo van Silicone tieten dus das wel jammer...
Maar de "vinger foto"is wel aardig moek zeggen......................................
Ja echt goeie vingers! She is a hand modelquote:
Bezit van de zaak is het einde van het vermaakquote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef DeVinger het volgende:
Hier hebben we dan maanden op gewachtValt het ineens tegen he?
De setting is niet zo heel erg spannend en sommige van de foto's zouden ook in de gem. Vogue of Beau Monde kunnen staan. Ze hebben een beetje de plank misgeslagen, vind ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind de shoot niet zo heel bijzonder. Je kan duidelijk zien dat ze siliconen heeft. Ben ik allerminste een fan van.![]()
ik wilde net beginnenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Frank-NL het volgende:
Hoeveel zaad zou er al verspoten zijn?
Dat dus juist niet, vind ik. Weer die jungle, weer die reflecties, weer die sigaret... Valt me nog mee dat er geen waterval ofzo bij zit..quote:
preciesquote:Op donderdag 20 april 2006 15:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat dus juist niet, vind ik. Weer die jungle, weer die reflecties, weer die sigaret... Valt me nog mee dat er geen waterval ofzo bij zit..
Je bent op de hoogte van de policy en de consequenties van het overschrijden daarvan, neem ik aan?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef TeazNutz het volgende:
Das snel Copycat!! Hoe vaak klik jij op F5?
Hopelijk dat dit duidelijk signaal wél beklijft ...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef Dagonet het volgende:
larafairy, teaznutz, 48 uur, playboyfoto's.
Nee sorry, vind ik niet. Zelfs een met slip aanquote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef F_N het volgende:
De reportage is een stuk gedurfder dan ik verwacht had.
Jups, net van usenet afgehaald. Ze heeft een lekker appeltje.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef F_N het volgende:
Er zit zelfs een 'schaamlip-foto' tussen. De reportage is een stuk gedurfder dan ik verwacht had. Petje af. Wel jammer van die gekochte borsten.
Wel erg erg erg erg semi.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ook een semi-zelfbevredigingsfoto...
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef Dagonet het volgende:
larafairy, teaznutz, 48 uur, playboyfoto's.
Nee, dat zijn geen grappen.quote:
Van die arrogante blik van der en als ze begint te praten word je gegagandeerd tijdelijk impotent.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef Croupouque het volgende:
Blegh, wat een ordinaire foto's. Ze doen me echt niets, alleen die foto van haar achterkant is wel aardig. Al vermoed ik dat dat te maken heeft met het feit dat je die overdreven arrogante halfdode blik eindelijk eens een keer niet ziet.
Je bedoelt dat je in de weerspiegeling wel een indicatie van haar doos ziet en in het origineel niet? Waarom zou dat eigenlijk zijn, bij een andere foto zie je wel een schaamlipquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Bigs het volgende:
Je moet trouwens op die 'kontfoto' eens goed naar de spiegeling in de ruit kijken.. volgens mij is daar toch wel wat gefotosoept (hint: zoek in de buurt van haar kont)
Dat was inderdaad redelijk nutteloos om hiervoor naar Brazilie te reizenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Wat een baggerfoto's. Wel mooi dat Brazilië zo mooi te voorschijn komt. Vooral de deuropeningen zijn speciaal.
Ik denk dat ze dit misschien een beetje te plat vonden ofzo. Zou goed kunnen.. want ik hou wel van dat soort foto'squote:Op vrijdag 21 april 2006 00:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in de weerspiegeling wel een indicatie van haar doos ziet en in het origineel niet? Waarom zou dat eigenlijk zijn, bij een andere foto zie je wel een schaamlip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |