Alstuquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
thanks ... maar daar zeg je wat..
zou je deze met christon willen combineren?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn favoriet bij Idols en bij BB
Het bestand is te groot, kan ik iets doen om het kleiner te maken ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Alstu.
[afbeelding]
wel even ergens anders opslaan enzo aub
Die van BVO is veel mooierquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik altijd op de zaterdag avond
En BVO steelt hem doordeweeks
Nietesquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van BVO is veel mooier.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Tis kiezen of delen...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Het bestand is te groot, kan ik iets doen om het kleiner te maken ofzo?
Ik vind die eerste mooier hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van BVO is veel mooier.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Begin nou niet weer he....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind die eerste mooier hoor.
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eindelijk.
ook jij aub even ergens anders uploaden
Als iedereen die icoontjes en andere rommel die ik her en der heb gemaakt gewoon linkt naar mijn webruimte, dan ben ik heel snel door m'n bandbreedte heen. En dat betekent dat mijn webruimte een tijdje onbruikbaar is (zie plaatje hieronder), en daar heb ik niet zoveel zin inquote:
In je dromen jaquote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Je Photobucket doet het inmiddels weer zie ik.
Hermanquote:Op woensdag 7 december 2005 17:18 schreef Croupouque het volgende:
Aaim ee densa.
Aai meek joe bek fo mo.
Van kleur verandertquote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef PeRi het volgende:
Ik vroeg me af, kan Christon niet in mn avatar verschijnen, verassingseffect-achtig oid, ik vind het gifje niet zo leuk eigenlijk die Sven gemaakt had, omdat hij zo van kleur verandert. (niet dat ik het niet lief vindt Sven)
[afbeelding]
Ja dat had ik door, maar hoezo verandert ie van kleur dan..quote:Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef PeRi het volgende:
Sven had deze gemaakt, heb ik nog niet gebruikt ivm sinterklaasava![]()
[afbeelding]
Het gaat over Idols hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:22 schreef MisterICE het volgende:
De mijne heeft al 3 dvd's uitgebracht![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef Yeahinho het volgende:
Als jij nou eens wat caps post Svensational!!![]()
De mijne is toch een idolquote:
ja zoiets, maar dat zal wel lastig zijn denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Je wil dus eigenlijk hetzelfde als Yeahinho zelf heeft met die kerstman Peer?
Na de kerst.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Je topic heeft wel effect.
Alleen zelf loop je nog zonder!
Ik zie je post nu pas, maar wil net gaan sluiten/slapen. Morgen komt het voor elkaar!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik vraag hierbij even heel offtopic aan Yeahinho of hij van deze twee foto's twee avatars wil maken.
http://www.jah-man.com/bb/ingrid15.jpg
http://www.jah-man.com/bb/ingrid20.jpg
Ik heb geen zin om het elke post te moeten zeggen, maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Niet linken van voetbaltempels, BVO.
Hij staat allannnnnnnng op FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Niet linken van voetbaltempels, BVO.
Ja, nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniet toen ik het postte.quote:
Die laat ik helemaal aan jou overquote:
ik dacht dat je ook voor Raffaela was?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die laat ik helemaal aan jou over
Ze is wel tof..maar ik vind dr toch een beetje raarquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat je ook voor Raffaela was?
weet je..... ik krijg hetzelfde gevoel..... Ga nu ook meer voor Floortje dan Raffaelaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is wel tof..maar ik vind dr toch een beetje raar![]()
mwjah jij hebt dr ontmoet..maar ik vind dr op tv zo vaag doen..zo niet gezellig..beetje contact gestoordquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je..... ik krijg hetzelfde gevoel..... Ga nu ook meer voor Floortje dan Raffaela
nou en ik denk dat Sam dat ook wel vind....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mwjah jij hebt dr ontmoet..maar ik vind dr op tv zo vaag doen..zo niet gezellig..beetje contact gestoord![]()
![]()
uhmz.... hehe.... op de tweede of derde plekquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Christonneke dan ?
Hij moet wel in je avatar danquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmz.... hehe.... op de tweede of derde plek
kijk goed lieverdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij moet wel in je avatar dan![]()
oh ik ging op t titeltje erboven afquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh ik ging op t titeltje erboven af
BTW Sanne komt ook zaterdag..ze is voor Serge en Äaron..kortom..ik ga niet bij haar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |