quote:Op maandag 5 december 2005 18:50 schreef BVO het volgende:
C_A heeft er al een, van Raffaëla.
Wil ik er ook een van, dus wie zich geroepen voelt......
quote:Het posten van een screenshot waar je een avatar van wilt is ook wel handig. .
quote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho meldt zich op bevel van Svensational.
Hmm, daar zal ik eens over denkenquote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
Ik heb eventueel op aanvraag ook screenshots van de workshop van afgelopen zaterdag.
Over 5 uur moet je sowieso een nieuwequote:
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 5 december 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over 5 uur moet je sowieso een nieuwe.
Maar je had 'm ook al veels te vroeg.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ok, dan zal ik er even over denken, ik kan alleen van Windows Media Player niet zelf cappen, dan wordt het beeld gewoon zwart![]()
Maar ik zal wel ff zoeken
Ik had het al wegge-edit.quote:
Die derde.quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Een van deze vier, PeRi? (eerst weten welke je mooi vindt, daarna voeg ik ze wel samen.
Mja, dat denk ik ook....quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je kunt beter even wachten op Yeahinho denk ik.
Yammiequote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Een van deze vier, PeRi? (eerst weten welke je mooi vindt, daarna voeg ik ze wel samen.
Ja hallo, jij was niet aanwezigquote:
Wel, maar ik boycot dit topic gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, jij was niet aanwezig.
Deze beter BVO?quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je kunt beter even wachten op Yeahinho denk ik.
De derde is het leukste.quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze beter BVO?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze beter BVO?
Mag ik dezequote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ja, aangezien het aan andere avatar is.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Maar het Karlijn-plaatje zelf is ook scherper dan dat jij hem hebt.
Oh, en *pimp*.
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:41 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
Kan van deze misschien 1 gemaakt worden?![]()
[offtopic] Mag ik er dan 1 verzinnen? [/offtopic]quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
Ja tuurlijk mag dat CDP. Anders zou ik ze hier niet neerzetten.
.
En ik weet geen Trivia-vraag..
Ja, dat kan wel, ik heb deze zelf gecapt uit Windows Media Player, maar ik vind hem verder wel mooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Maar het Karlijn-plaatje zelf is ook scherper dan dat jij hem hebt.
Oh, en *pimp*.
Je snapt er echt niet van zo te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, ik heb deze zelf gecapt uit Windows Media Player, maar ik vind hem verder wel mooi![]()
Ah joh, ik ben niet zo van de computers en zooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je snapt er echt niet van zo te zien.
Maar laat maar als je er zo gelukkig mee bent.
Als je nou gewoon even je originele avatar (die volleybal dus) plaatst, maakt meneer Yeahinho er een mooie en scherpe nieuwe avatar van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben niet zo van de computers en zooi![]()
Weet alleen hoe ik een bericht moeten typen enz![]()
Kijk en vergelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Zo dus![]()
En het is een waterpoloër![]()
thanks ... maar daar zeg je wat..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |