om vervolgens muziek en films te kunnen downloadenquote:op maandag 5 december 2005 18:43 schreef johnns het volgende:
nerd:
scholier die zijn vriend op de hoge school vraagt met zijn torrentleech gegevens zijn ratio bij te werken![]()
quote:op maandag 5 december 2005 18:33 schreef sjakie01 het volgende:
een nerd is een vaak iets gezettere jongen die nooit neukt noch bier drinkt of uitgaat. verder is zijn computer alles voor hem, en gebruikt hij hem hoofdzakelijk voor spellen als warcraft en lord of the rings. verder zijn, zijn vader en zijn hond zijn grootste vrienden. hij heeft een hekel aan sporten, en dat is dan ook het laatste waar hij aan zou beginnen.
muv dat onverzorgd overkomen, klinkt deze persoon eigenlijk als verstandig en volwassen en ben jij in mijn bescheiden ogen de nerd omdat je het nodig vind mensen op hun persoonlijke smaak te veroordelen en stereotyperen. maar ach, misschien ben ik zelf wel een nerd en probeer ik mij en m'n l33t vrinden te beschermen.quote:op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
zelf vind ik iemand nerd als hij/zij voldoet aan de eisen van domme humor (evt. over computers), kleine en beperkte vrienden-kring. niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen, weinig buiten komen en niet/nauwelijks aan sport doen, uitgaan belachelijk vinden, de computer op de eerste plaats hebben staan en nog wat van die dingen als onverzorgd overkomen bijvoorbeeld.
ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strikequote:op maandag 5 december 2005 18:33 schreef sjakie01 het volgende:
een nerd is een vaak iets gezettere jongen die nooit neukt noch bier drinkt of uitgaat. verder is zijn computer alles voor hem, en gebruikt hij hem hoofdzakelijk voor spellen als warcraft en lord of the rings. verder zijn, zijn vader en zijn hond zijn grootste vrienden. hij heeft een hekel aan sporten, en dat is dan ook het laatste waar hij aan zou beginnen.
ben bang van wel jongen.quote:op maandag 5 december 2005 18:51 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strikeen ja dat speel ik best veel,, ben ik nou een nerd
? ik weet ook heel veel van computers en heb de opleiding game design gestudeerd:
verder sport ik 3 a 4x in de week ga ik niet vaak uit omdat ik te lam ben om te werkenik ga wel 1 - 2x per maand uit.. mensen die me pas kennen noemen me allemaal player
en kheb een grote vriendengroep
en ja ik zou gigantisch balen als je mijn pc uit het raam zou flikkeren
ben ik nu een nerd?![]()
als jij er zo uit ziet als die gamedesigners die je voorbij ziet komen op tmf , ja dan ben je nerdquote:op maandag 5 december 2005 18:51 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strikeen ja dat speel ik best veel,, ben ik nou een nerd
? ik weet ook heel veel van computers en heb de opleiding game design gestudeerd:
verder sport ik 3 a 4x in de week ga ik niet vaak uit omdat ik te lam ben om te werkenik ga wel 1 - 2x per maand uit.. mensen die me pas kennen noemen me allemaal player
ben ik nu een nerd?![]()
quote:op maandag 5 december 2005 18:35 schreef mighty_myte het volgende:
een nerd is iemand die zou huilen als je zijn pc uit het raam flikkert.
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk ietsquote:op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen,
quote:op maandag 5 december 2005 18:56 schreef ewaldus het volgende:
als jij er zo uit ziet als die gamedesigners die je voorbij ziet komen op tmf , je dan ben je nerd
doe je knap met die meisjes.. je fixt zeker hun computers
of iemand die spellen kan programmeren op zo'n dingquote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ewaldus het volgende:
iemand in mijn klas zat ooit met iemand te praten over zijn grafische rekenmachine en variablen en phpdan ben je nerd..
met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz. vind ik ook niet echt modequote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk iets
dat is mode?quote:op maandag 5 december 2005 19:00 schreef ewaldus het volgende:
[..]
met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz.
jij komt uit urk toch?quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk iets
jij bent een breezah-nerd.quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
[afbeelding]
owja trouwens ik heb halfjaar vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk gehandicapten en doe nu spw
ik ben nerd hea![]()
![]()
ja echt jammerquote:op maandag 5 december 2005 19:02 schreef ro0wjj het volgende:
jammer dat je niet verder op me ingaat ts
alleen om die oorbel ben je al een nerd.quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
[afbeelding]
owja trouwens ik heb halfjaar vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk gehandicapten en doe nu spw
ik ben nerd hea![]()
![]()
dat eerst heb je goedquote:op maandag 5 december 2005 19:06 schreef ro0wjj het volgende:
owja das gaafiedereen die op sugababes/superdudes is stom en iedereen die op fok zit is stoer
of zie ik het nu fout?
nee hoor, je zit goedquote:op maandag 5 december 2005 19:06 schreef ro0wjj het volgende:
owja das gaafiedereen die op sugababes/superdudes is stom en iedereen die op fok zit is stoer
of zie ik het nu fout?
superbabes = stomquote:op maandag 5 december 2005 19:09 schreef ro0wjj het volgende:
en waarom dan haha leg mij het verschil uit?
of beter:quote:op maandag 5 december 2005 19:09 schreef ro0wjj het volgende:
en waarom dan haha leg mij het verschil uit?
met welke reden?quote:op maandag 5 december 2005 19:12 schreef ro0wjj het volgende:
waarom ik een superdudes account heb zodat ik mijn foto's kan uploaden naar een profiel
waar dienen die vraagtekens voor?quote:op maandag 5 december 2005 19:12 schreef ro0wjj het volgende:
waarom ik een superdudes account heb zodat ik mijn foto's kan uploaden naar een profiel maar ik doe der verder niks mee..
en gelukkig ayaxola?? ben jij een grote stoere volwassen jongenwaarschijnlijk heb je streepjesblouse en rip broek ofniet
omdat ik bv hier geen attachments kan plaatsenquote:
niemand prijst zich hier boven een andere groep uit. (je nederlands is wel te slecht om een echte nerd te zijnquote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef ro0wjj het volgende:
owja trouwens hea volgens mij zijn nerds ook mensen die zichzelf boven elke andere "groep" uit prijst.. zoals hier ook gebeurt door sommige.. nerds zijn supérieur boven elke andere groep op het internet..
dus mensen die niet op fok zitten en op bv superdudes/sugababes zijn stom hahaha flikker toch op man dan zijn jullie de nerds
op superdudes beweert iedereen dat ze magnums hebben, en dat je niet moet fucken met ze.quote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef ro0wjj het volgende:
owja trouwens hea volgens mij zijn nerds ook mensen die zichzelf boven elke andere "groep" uit prijst.. zoals hier ook gebeurt door sommige.. nerds zijn supérieur boven elke andere groep op het internet..
quote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef ro0wjj het volgende:
dus mensen die niet op fok zitten en op bv superdudes/sugababes zijn stom hahaha flikker toch op man dan zijn jullie de nerds
edit//
[..]
omdat ik bv hier geen attachments kan plaatsen![]()
omdat je graag wilt dat mensen je foto's zien.quote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
omdat ik bv hier geen attachments kan plaatsen![]()
issie nog homo ookquote:op maandag 5 december 2005 19:18 schreef ro0wjj het volgende:
och ja dat is ook het enigste waar ik me druk om maak haha maja fijne avond ik ga sporten en naar verjaardag
kusje voor jullie.. hahahaha
wat zijn onliners?quote:op maandag 5 december 2005 19:17 schreef ro0wjj het volgende:
tja onliners en internet hero's heb je ook op chatboxen en chat clients zoals mirc en zelfs op fok
en hij is zeer geinteresseerd in modequote:op maandag 5 december 2005 19:20 schreef ayaxola het volgende:
[..]
kijk, alles begint al mooi op zijn plaats te vallen
quote:op maandag 5 december 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
die houden van r&b,rap en hiphop zijn nerds
lollebol o.oquote:op maandag 5 december 2005 19:45 schreef -beyond- het volgende:
deze zijn toch wel het toppunt.....
[afbeelding]
[afbeelding]
okay okay ik geef toe, die vrouw moest ik gewoon ff posten!!!quote:op maandag 5 december 2005 19:47 schreef thomzor het volgende:
[..]
lollebol o.o
dat zijn gewoon rare mensen![]()
mee eens, nerds zijn afgezien van het feit dat ze er soms raar uitzien over het algemeen wel hele aardige mensenquote:op maandag 5 december 2005 19:56 schreef -beyond- het volgende:
[..]
okay okay ik geef toe, die vrouw moest ik gewoon ff posten!!!
maar van de eerste afbeelding is de linkse absoluut een nerd...kijk alleen al naar zijn t-hirt van de lion king... (en niet te vergeten zijn bril)
daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:op maandag 5 december 2005 20:54 schreef genjuro het volgende:
een echte "nerd" is moeilijk te vinden, want meestal hebben ze wel minstens 1 eigenschap die niet overeen komt met het stereotype zoals bv. ze drinken bier, hebben wel een vriendinnetje,...
dat ging alleen om het idee meisjequote:op maandag 5 december 2005 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens eigenlijk!
oh en die superdudes discussies houden jullie maar ergens anders, dit gaat over nerds!
en zo worden dus de breezertjahs en de white gangsta's gevormt, die veel irritanter zijnquote:op maandag 5 december 2005 22:25 schreef chanandler het volgende:
duidelijk niet sociaal aangepast aan de maatschappij dus
dat zeg je alleen maar omdat je zelf ook op fok zit.quote:op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
en nee, op fok zitten is niet een eis om aan de kenmerken van een nerd te voldoen![]()
ja. en wees daar trots op. join the club.quote:op maandag 5 december 2005 19:35 schreef thomzor het volgende:
ikzelf vind programmeren in c/c++ leuk en doe dat regelmatig, gewoon problemen oplossen en leuke dingen maken. ben ik nu dan gelijk een nerd, omdat ik wat van computers weet en er leuke dingen mee kan
zijn nerdss zelf niet die übermenschen? ik bedoel über1337menschen natuurlijk....quote:op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef lintuxcx het volgende:
[..]
ja. en wees daar trots op. join the club.nerds roelen!
(ze doen iig echt niet onder voor die stoere übermenschen.)
en newbies?quote:op maandag 5 december 2005 19:17 schreef ro0wjj het volgende:
tja onliners en internet hero's heb je ook op chatboxen en chat clients zoals mirc en zelfs op fok
wtf? waar probeer je juist wel of juist niet op te lijken?quote:op dinsdag 6 december 2005 18:37 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
newbie
new being
oftewel nieuw hier..overal heb je "newbies" zoals jij het zo mooi zegt!
okquote:op dinsdag 6 december 2005 18:37 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
newbie
new being
oftewel nieuw hier..overal heb je "newbies" zoals jij het zo mooi zegt!
op superdinges zekerquote:op dinsdag 6 december 2005 18:51 schreef ayaxola het volgende:
een onliner
misschien had het wat met oneliners te maken![]()
herkenbaarquote:op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef eix het volgende:
een nerd herken je als ie zich niet scheert. alle nerds die ik ken hebben nog hun eerste baard en snor staan.vreselijk.
![]()
![]()
er zijn tot slot van rekening al 9 uur en 19 minuten geen replies meer geweestquote:op woensdag 7 december 2005 20:19 schreef g-hond het volgende:
kick
hmmm ik volg ook een ict opleiding maar bij mij in de klas ben ik volgens mij de enigste die weleens z'n sik wil laten staanquote:op woensdag 7 december 2005 20:25 schreef _xbox_master_ het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
loop maar eens een rondje over de ict afdeling bij ons op school![]()
bij mij in de klas zitten gelukkig niet zoveel nerds![]()
heb je daar nou speciaal een account voor aangemaakt?quote:op woensdag 7 december 2005 11:00 schreef g-hond het volgende:
volgens mij is ewaldus dit topic gewoon begonnen om te zeuren over mensen die volgens hem te weinig aan mode doen. hij heeft beina nog geen ander argument gebruikt en zeurt alleen daar maar over. ewaldus probeert andere nerds aleen maar te bashen om zo zelf minder nerd te lijken. ewaldus is gewoon bang voor zichzelf en voor het feit dat hij mischien zelf nerd is.
ewaldus je bent gewoon onzeker. je bent bang voor jezelf. geef nou maar toe
vind je?quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ewaldus het volgende:
iemand in mijn klas zat ooit met iemand te praten over zijn grafische rekenmachine en variablen en phpdan ben je nerd..
alleen al het world of warcraft gedeelte maakt jou een ubernerd built in a laboratory out parts of lesser nerdsquote:op maandag 5 december 2005 18:51 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
ben ik nu een nerd?![]()
dat zijn de nerdfeiten waar ik schuldig aan benquote:op maandag 19 december 2005 00:29 schreef zilver001 het volgende:
-ze zijn veel actief achter de computer, ze spenderen er veel uren achter.(wat anders doen om een doordeweekse dinsdag als je vriendin moet leren voor examens)
-ze zijn intelligent met computers(opleiding)
-ipv een spelletje spelen zitten ze soms in het holst van de nacht nog te gamen(als een game me echt pakt ja, gebeurt weinig)
-ze zijn wat afstandelijk met het plaatsen van pasfoto's op het internet.(ben ik te ijdel voor)
-ze kunnen gemakkelijk aan films, spellen komen via internet.(via via hoor je wel wat)
het is dan ook naarmate de kenmerken zich opstapelen. overigens wil het gross van de mensen geen foto van hem/haar zelf op het internet tegen komen. laat staan zelfs het eigen telefoonnummer in het online telefoonboek.quote:op maandag 19 december 2005 00:45 schreef genjuro het volgende:
[..]
dat zijn de nerdfeiten waar ik schuldig aan ben![]()
humor weet ik niet, geen vrienden, begrijp prima waarom mensen aan mode doen, kom veel buiten, doe aan sport, vind uitgaan zeker niet belachlijk ga zelf echter nooit uit, snap de laatste zin niet, maar zie er niet onverzorgd uit, wel lelijk.quote:op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
met een vriend ben ik in hevige discussie wat de definitie van een nerd is, en waar je hem/haar dus aan kan herkennen.
n.a.v. een stuk op http://www.syncmag.com/article2/0,1895,1887761,00.asp
wil hij vrouwen hun computer repareren om een pijpbeurt te krijgen.
ik vind dat nerd, want het is niet cool om een meisje te laten merken dat je veel van computer weet.
zelf vind ik iemand nerd als hij/zij voldoet aan de eisen van domme humor (evt. over computers), kleine en beperkte vrienden-kring. niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen, weinig buiten komen en niet/nauwelijks aan sport doen, uitgaan belachelijk vinden, de computer op de eerste plaats hebben staan en nog wat van die dingen als onverzorgd overkomen bijvoorbeeld.
het is natuurlijk niet dat ik mensen die aan een eis voldoen nerd vind, want het is een samenloop vna omstandigheden voordat ik dat ga zeggen.
en nee, op fok zitten is niet een eis om aan de kenmerken van een nerd te voldoen![]()
dat doet elke bierdrinker, dat heeft niks met nerd-zijn te maken.quote:op maandag 19 december 2005 00:29 schreef zilver001 het volgende:
-ze drinken wel of sommige drinken geen bier, overigens degene die wel bier drinken scheppen daar graag over op.
dat is gewoon kansloos, dat heeft ook niks met nerd-zijn te maken.quote:-ze pimpen hun computer(s) op met neon en nieuwe insteek kaarten en dat soort dingen
waarom roep ik dan het hardste dat ik zelf nerd ben?quote:-ze willen zich niet met nerd aangesproken voelen
sorry, maar dit slaat echt nergens op. moet ik me een beter mens gaan voelen als ik mijn zaterdagavond in zwaar benevelde staat doorbreng op straat, hard lallend en irritant voor de rest van de omgeving? om vervolgens de volgende morgen mij er niks meer van te kunnen herinneren? op die piepende oren die me aan de opgelopen gehoorbeschadiging herinneren na?quote:loop er verzorgd bij, ga eens wat minder achter je computer zitten, doe evt. aan sport, ga eens flink op stap en probeer daar aan je liefde te komen. [...] het is in ieder geval beter dan dat je je zaterdagavond geheel spendeert achter dat 'rot-ding' waar je ogen bol van gaan staan.
om wat voor soort onderzoek gaat het hier? ervaringen van jezelf?quote:overigens zal ik het gehele onderzoek wel eens op internet zetten als ik wist waarmee je een website kan maken op het internet.
daar wordt je wel een beter mens van ja dat uitgaan, krijg je allemaal levens ervaring van en lichamelijke inspanning:)quote:op maandag 19 december 2005 20:55 schreef lintuxcx het volgende:
[..]
dat doet elke bierdrinker, dat heeft niks met nerd-zijn te maken.
[..]
dat is gewoon kansloos, dat heeft ook niks met nerd-zijn te maken.
[..]
waarom roep ik dan het hardste dat ik zelf nerd ben?
[..]
sorry, maar dit slaat echt nergens op. moet ik me een beter mens gaan voelen als ik mijn zaterdagavond in zwaar benevelde staat doorbreng op straat, hard lallend en irritant voor de rest van de omgeving? om vervolgens de volgende morgen mij er niks meer van te kunnen herinneren? op die piepende oren die me aan de opgelopen gehoorbeschadiging herinneren na?
dan blijf ik liever thuis. filmpje zo nu en dan, of gewoon "nerden". niemand tot last zijn, op de buren na als de muziek iets te hard staat. "beter" is ook maar een mening. en ik krijg de indruk dat de meeste mensen die dit zeggen zelf de hele (doordeweekse) avond achter een hersendodende, totaal niet tot nadenken of inspanning uitnodigende tv doorbrengen. nee, dat is inderdaad een stuk beter!
laat iedereen toch gewoon doen wat 'ie zelf wil...
wat een nonsens.quote:op maandag 19 december 2005 23:45 schreef dkm_gneisenau het volgende:
[..]
daar wordt je wel een beter mens van ja dat uitgaan, krijg je allemaal levens ervaring van en lichamelijke inspanning:)
oh jij nerdsletquote:op dinsdag 20 december 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wat een nonsens.
ik ga niet uit, maar heb toch nog lichamelijke inspanning![]()
.
oh, en ik heb een bril.quote:-ze zijn veel actief achter de computer, ze spenderen er veel uren achter.
klopt.
-ze zijn intelligent met computers
klopt.
-ze bezoeken lanpartijen met hun computers
de laatste 2 jaar ben ik alleen maar op lan-parties geweest met bier/andere drank.
-ze hebben weinig met uitgaan
klopt.
-ze zijn wat afstandelijk met het plaatsen van pasfoto's op het internet.
daar houd ik inderdaad ook niet van.
-ze kunnen gemakkelijk aan films, spellen komen via internet.
jep.
-ze doen weinig tot niet aan seks.
seks.
-ze pimpen hun computer(s) op met neon en nieuwe insteek kaarten en dat soort dingen
ik weet nog niet wat insteekkaarten met pimpen te maken heeft, maar neon doe ik niet aan.
-ze willen zich niet met nerd aangesproken voelen
komt waarschijnlijk doordat er meestal een negatieve ondertoon bij gebruikt wordt.
-ze hebben het op school, of ergens anders veel over computers, dat er nieuwere videokaarten te koop zijn, of ze hebben het over het nieuwste spel.
doe ik ook nooit.
-met een meisje praten doen ze niet zo vaak
niet waar.
-als ze een vriend(in) aan de haal slaan doen ze dat via irc, msn, zeg maar een soort cyber liefde
ik heb wel een paar meiden ontmoet die ik via irc heb leren kennen.
-ze zijn of te dik of juist te dun
geen van beiden.
-ze behoren tot de laatst gekozen van de klas tijdens een les gym, als de niet-nerds het voor het kiezen hebben.
ook waar, van de paar keer per jaar dat ik geen smoesje had om niet te komen, werd ik niet echt als eerste gekozen
-ze scheren zich niet en lopen er onverzorgd bij, daarmee kun je denken aan 'een erg witte kop', veel puisten hebbende, een zweetlucht met zich mee hebben.
onwaar.
-als je ze ziet lopen, lopen ze er al slapend bij, zo kijken/reageren ze ook.
zo. volgens mij valt het wel mee.quote:-ze drinken wel of sommige drinken geen bier, overigens degene die wel bier drinken scheppen daar graag over op.
ik drink inderdaad geen bier, aangezien het ranzig is.
-ze zijn veel actief achter de computer, ze spenderen er veel uren achter.
ik zit alleen achter de computer in den weekenden en op school.
-ze zijn intelligent met computers
mwah, ik weet wel hoe het een en ander werkt, maar ik ben geen it'er, verre van zelfs.
-ipv een spelletje spelen zitten ze soms in het holst van de nacht nog te gamen
dat doe ik dus nooit.
-ze hebben over het algemeen een stopwoordje 'wtf' en wat het betekent ben ik inmiddels achter 'what the fuck'
als ik daadwerkelijk het 'stopwoordje' wtf gebruik, spreek ik het gewoon ook uit als what the fuck.
-ze masturberen achter hun monitor op porno die ze van internet halen
nee![]()
-ze bezoeken lanpartijen met hun computers
nee, dat lijkt me niet zoveel aan.
-ze hebben weinig met uitgaan
klopt, ik bezoek alleen feesten, maar ga niet wekelijks naar de discotheek nee.
-ze zijn wat afstandelijk met het plaatsen van pasfoto's op het internet.
hier hoef ik vast geen antwoord op te geven.
-ze kunnen gemakkelijk aan films, spellen komen via internet.
ja klopt, maar dat heb ik via via.
-ze doen weinig tot niet aan seks.
ja, echt wel
-ze pimpen hun computer(s) op met neon en nieuwe insteek kaarten en dat soort dingen
ik heb een laptop, daar kun je niet zoveel mee doen. en al had ik een pc, dan was ie gewoon mooi strak zonder vage lampjes en dingen.
-ze willen zich niet met nerd aangesproken voelen
nee, liever niet.
-ze hebben het op school, of ergens anders veel over computers, dat er nieuwere videokaarten te koop zijn, of ze hebben het over het nieuwste spel.
nope. interesseert me niet.
-met een meisje praten doen ze niet zo vaak
nee, inderdaad. ik heb geen meiden in mijn klas. de enige meiden die ik spreek zijn een paar vriendinnen van me.
-als ze een vriend(in) aan de haal slaan doen ze dat via irc, msn, zeg maar een soort cyber liefde
mijn vriend heb ik inderdaad via via via op msn leren kennen. maar ik ken hem dus wel in het echt, duh![]()
-ze zijn of te dik of juist te dun
ik ben redelijk smal ja.
-ze behoren tot de laatst gekozen van de klas tijdens een les gym, als de niet-nerds het voor het kiezen hebben.
ehh, ik heb al jaren geen gym gehad. maar ik meen me wel te herinneren dat ik niet als laatste werd gekozen.
-ze scheren zich niet en lopen er onverzorgd bij, daarmee kun je denken aan 'een erg witte kop', veel puisten hebbende, een zweetlucht met zich mee hebben.
ik scheer me wel, elke dag. een erg witte kop heb ik niet, ik ben een beetje bruintjes van mezelf, puistjes heb ik ook niet echt en een zweetlucht probeer ik altijd te vermijden.
-als je ze ziet lopen, lopen ze er al slapend bij, zo kijken/reageren ze ook.
kan, maar dan ben ik het ook.
doe eens normaal. je weet niet waar je over praat.quote:bij voorkeur heeft ie zelfmoordneigingen en heeft ie een maandkaart bij 't riagg
tis wel een hbo opleiding dat haal je dus rukkend ook welquote:op dinsdag 20 december 2005 16:31 schreef gerard56 het volgende:
met een baan als programmeur en een jaarsalaris van ¤70.000 mag je me best een nerd noemen.
dat niet, maar meer in de vorm van "ik vind het niet erg een nerd te zijn". het is nou eenmaal mijn baan.quote:op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef darkleroy het volgende:
gaan we een beetje pimpen met hoeveel je verdiend?
zielig.
psst ouwe, je zit in puber & tienertalkquote:op dinsdag 20 december 2005 18:28 schreef gerard56 het volgende:
49. ik ben dan ook geen puber meer.
nee die slaan we niet met een zweep.quote:
hoop jij, dr zijn vast genoeg nerd die best contact willen maken maar niet weten hoe..quote:op dinsdag 20 december 2005 23:32 schreef ricky_ het volgende:
iemand is een nerd wanneer hij/zij een bewuste sociale achterstand heeft, dus geen contact willen maken. heeft verder niks te maken met het de hele dag lullen over computers, kleding e.d. ondanks dat dat vaak wel nerds zijn
je bent toch geen pedo he, hier om wat g**le br33z4hs op te pikkenquote:op dinsdag 20 december 2005 18:28 schreef gerard56 het volgende:
49. ik ben dan ook geen puber meer.
ze zijn er dus gewoon in verschillende gradaties. pc's zijn gewoon een onderdeel van het leven van tegenwoordig, daarbij horen dus ook gewoon mensen die ze repareren. beetje ondankbaar om ze dan meteen maar als nerd te bestempelen nietwaar ?quote:nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
nerdquote:op zondag 25 december 2005 18:03 schreef toeteraar het volgende:
tja wat zal ik er eens over zeggen...
*blabla*.
mischien teveel mtv gekeken 50 centquote:op maandag 5 december 2005 19:10 schreef ayaxola het volgende:
het 1e is correct, het 2e niet, want dat kan niet met mensen als jij hier
ter verduidelijking, jij bent dus niet stoer, zelfs niet met die oorbel van je
hou je mond joh paupertquote:op zondag 25 december 2005 22:44 schreef master_x het volgende:
[..]
mischien teveel mtv gekeken 50 cent
anders kick je ff een 8 maanden oud topicquote:op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef xenwolfie het volgende:
echte nerds hebben een konijn.
kicknerdquote:op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef xenwolfie het volgende:
echte nerds hebben een konijn.
die hoogstwaarschijnlijk ook nog eens van plastic isquote:op maandag 5 december 2005 19:10 schreef ayaxola het volgende:
het 1e is correct, het 2e niet, want dat kan niet met mensen als jij hier
ter verduidelijking, jij bent dus niet stoer, zelfs niet met die oorbel van je
a/s/l is zó 1999.quote:op donderdag 31 augustus 2006 07:24 schreef felic. het volgende:
een sociaal achtergestelde die "a/s/l" letterlijk als openingszin gebruikt.
ik kots op hem.quote:op maandag 5 december 2005 19:31 schreef ewaldus het volgende:
btw: http://www2.radio-rijnmond.nl/rutger/aflevering9_lanparty.wmv
nee, altoquote:op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef no1uknow het volgende:
ik draag geen 'mode', ben ik nu nerd?
quote:op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef vegnagun het volgende:
-ze drinken wel of sommige drinken geen bier, overigens degene die wel bier drinken scheppen daar graag over op.
ik drink nooit bier. ik drink nog liever accuzuur dan die gore zooi![]()
quote:-ze doen weinig tot niet aan seks.
sekswasdat
quote:hobbies/interesses: neuken
ja klopt! zon een hadden wij ook in de klasquote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ewaldus het volgende:
hahahahahah rutger !!!quote:op maandag 5 december 2005 19:31 schreef ewaldus het volgende:
zulke discussies maken mij vrolijk
neeh, ro0wjj, je ziet er niet superr nerd uit ho0r, maar h0e zit ut met 95% van je klasgen0ten,,
btw: http://www2.radio-rijnmond.nl/rutger/aflevering9_lanparty.wmv
[afbeelding]
[afbeelding] (een vrouw)
leer schrijven, serieusquote:op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef hbjr het volgende:
nerds, geeks, mensen met geen sociaal leven. ik heb het zovaak en zoveel gehoord. ze hebben een mening over alles en willen graag laten blijken hoe jij een leven moet hebben. zelf vind ik dan dat je tot het trieste soort alle tijden hoort als je gaat bepalen wat en hoe iemand zich moet gedragen.
ik heb niet veel vrienden. geef ik makkelijk toe, maar vrienden die ik heb kan ik trots op zijn en ben ik blij dat ze een deel uitmaken in mijn leven. ik hoef niet bang te zijn dat ze me niet zullen steunen als ze horen dat mijn moeder kanker heeft en ik hoef zeker niet bang te zijn dat ze me eng of raar vinden. zelf doe ik dit ook tegenover mijn vrienden. ik steun hun zoals ze het ook bij mij zullen doen. zo heb ik al vroeg in het leven ontdekt dat veel vrienden niet echt een maatstaaf voor iets is.
heb er geen moeite mee hoor. ik vind computeren leuk en hierbij volgt ook kleine grapjes erover. soms probeer ik het te beperken, maar verbergen zal ik nooit doen. zo ben ik eenmaal en als je het irritant vind moet je het maar laten horen. het feit dat je de humor dom vind ligt aan jouw beperkte iq en niet bepaald aan mij.
mode, uitgaan, buiten hangen en ontzettend bezig zijn met mijn uiterlijk is niet mijn dagelijkse routine. soms ga ik wat drinken met vrienden en op gebied met uiterlijk zorg ik ervoor dat ik er gewoon netjes uitzie. ik maak mij weinig druk om mode trends of mode feitjes, gezien het toch heel snel dood valt.
leer flamen, serieusquote:
dit móet wel in scene gezet zijnquote:op zaterdag 16 september 2006 20:44 schreef cybpraetorian het volgende:
example 1.01
view this tape
http://www.totallycrap.com/videos/gta_nerd
al die andere dingen hebben wel meer mensen (zijn ook nerds), maar dit slaat alles!quote:op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef t0mmi0 het volgende:
hij is bang(!) om in de zon te staan tijdens gym,
quote:op maandag 18 september 2006 08:52 schreef dark_angelus het volgende:
dan zou je je ook kunnen afvragen wanneer is iemand een gothic, puber, gabber, hetro, homo, fok!ker, pedo, gehandicapt, kutuser, tof, leuk, gaaf, stoer, scholier, student, nationalist, onzeker enzovoort.
uiteindelijk zal het een bash topic worden. en waarom? omdat hier misschien wel honderden nerdjes zijn. en die zich lekker anders voor kunnen doen, dan dat ze normaliter zijn. ohja en mocht je nu de mod gaan bashen. harstikke leuk hoor maar ik blijf een user met een mening en heb daar ook een kleurtje bij. dit is gewoon mijn 'persoonlijke mening'
hahaquote:op maandag 18 september 2006 19:30 schreef malcorro het volgende:
[..]
ik was nerd vandaag! wel oke, nerd zijn.![]()
zal ik ook doen, ben ik een nerdquote:op maandag 5 december 2005 18:35 schreef mighty_myte het volgende:
een nerd is iemand die zou huilen als je zijn pc uit het raam flikkert.
tegelijkertijd?quote:op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef dutch_nelson het volgende:
ik ben een nerd, want ik speel op de psp en de 360![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en synchroniseert je signaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.albinoblacksheep.com/flash/einstein.php
nog meer goeie grappen met einstein !
goeie grappuh !
Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
quote:op vrijdag 22 september 2006 19:41 schreef haushofer het volgende:
wat is de waarde van een contour-integraal rond west-europa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en synchroniseert je signaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie grappuh !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
bij mij op school ben je dan juist de pimp!quote:
dat heb ik al wel ergens in dit topic gelezen jaquote:op zaterdag 23 september 2006 10:03 schreef haushofer het volgende:
had iemand al genoemd dat nerd gewoon een wetenschappelijke term is? ( neuro-evolutionary rostral developer ) niks mis mee dus
en dat betekentquote:op zaterdag 23 september 2006 10:03 schreef haushofer het volgende:
had iemand al genoemd dat nerd gewoon een wetenschappelijke term is? ( neuro-evolutionary rostral developer ) niks mis mee dus
ach, de helft van mijn medestudenten heeft er eenquote:op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef pr0-n00b het volgende:
[..]
bij mij op school ben je dan juist de pimp!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |