quote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef ro0wjj het volgende:
owja trouwens hea volgens mij zijn nerds ook mensen die zichzelf boven elke andere "groep" uit prijst.. zoals hier ook gebeurt door sommige.. nerds zijn supérieur boven elke andere groep op het internet..
dus mensen die niet op fok zitten en op bv superdudes/sugababes zijn stom hahaha flikker toch op man dan zijn jullie de nerds
edit//
[..]
omdat ik bv hier geen attachments kan plaatsen![]()
omdat je graag wilt dat mensen je foto's zien.quote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
omdat ik bv hier geen attachments kan plaatsen![]()
issie nog homo ookquote:op maandag 5 december 2005 19:18 schreef ro0wjj het volgende:
och ja dat is ook het enigste waar ik me druk om maak haha maja fijne avond ik ga sporten en naar verjaardag
kusje voor jullie.. hahahaha
wat zijn onliners?quote:op maandag 5 december 2005 19:17 schreef ro0wjj het volgende:
tja onliners en internet hero's heb je ook op chatboxen en chat clients zoals mirc en zelfs op fok
en hij is zeer geinteresseerd in modequote:op maandag 5 december 2005 19:20 schreef ayaxola het volgende:
[..]
kijk, alles begint al mooi op zijn plaats te vallen
quote:op maandag 5 december 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
die houden van r&b,rap en hiphop zijn nerds
lollebol o.oquote:op maandag 5 december 2005 19:45 schreef -beyond- het volgende:
deze zijn toch wel het toppunt.....
[afbeelding]
[afbeelding]
okay okay ik geef toe, die vrouw moest ik gewoon ff posten!!!quote:op maandag 5 december 2005 19:47 schreef thomzor het volgende:
[..]
lollebol o.o
dat zijn gewoon rare mensen![]()
mee eens, nerds zijn afgezien van het feit dat ze er soms raar uitzien over het algemeen wel hele aardige mensenquote:op maandag 5 december 2005 19:56 schreef -beyond- het volgende:
[..]
okay okay ik geef toe, die vrouw moest ik gewoon ff posten!!!
maar van de eerste afbeelding is de linkse absoluut een nerd...kijk alleen al naar zijn t-hirt van de lion king... (en niet te vergeten zijn bril)
daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:op maandag 5 december 2005 20:54 schreef genjuro het volgende:
een echte "nerd" is moeilijk te vinden, want meestal hebben ze wel minstens 1 eigenschap die niet overeen komt met het stereotype zoals bv. ze drinken bier, hebben wel een vriendinnetje,...
dat ging alleen om het idee meisjequote:op maandag 5 december 2005 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens eigenlijk!
oh en die superdudes discussies houden jullie maar ergens anders, dit gaat over nerds!
en zo worden dus de breezertjahs en de white gangsta's gevormt, die veel irritanter zijnquote:op maandag 5 december 2005 22:25 schreef chanandler het volgende:
duidelijk niet sociaal aangepast aan de maatschappij dus
dat zeg je alleen maar omdat je zelf ook op fok zit.quote:op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
en nee, op fok zitten is niet een eis om aan de kenmerken van een nerd te voldoen![]()
ja. en wees daar trots op. join the club.quote:op maandag 5 december 2005 19:35 schreef thomzor het volgende:
ikzelf vind programmeren in c/c++ leuk en doe dat regelmatig, gewoon problemen oplossen en leuke dingen maken. ben ik nu dan gelijk een nerd, omdat ik wat van computers weet en er leuke dingen mee kan
zijn nerdss zelf niet die übermenschen? ik bedoel über1337menschen natuurlijk....quote:op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef lintuxcx het volgende:
[..]
ja. en wees daar trots op. join the club.nerds roelen!
(ze doen iig echt niet onder voor die stoere übermenschen.)
en newbies?quote:op maandag 5 december 2005 19:17 schreef ro0wjj het volgende:
tja onliners en internet hero's heb je ook op chatboxen en chat clients zoals mirc en zelfs op fok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |