of iemand die spellen kan programmeren op zo'n dingquote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ewaldus het volgende:
iemand in mijn klas zat ooit met iemand te praten over zijn grafische rekenmachine en variablen en phpdan ben je nerd..
met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz. vind ik ook niet echt modequote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk iets
dat is mode?quote:op maandag 5 december 2005 19:00 schreef ewaldus het volgende:
[..]
met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz.
jij komt uit urk toch?quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk iets
jij bent een breezah-nerd.quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
[afbeelding]
owja trouwens ik heb halfjaar vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk gehandicapten en doe nu spw
ik ben nerd hea![]()
![]()
ja echt jammerquote:op maandag 5 december 2005 19:02 schreef ro0wjj het volgende:
jammer dat je niet verder op me ingaat ts
alleen om die oorbel ben je al een nerd.quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
[afbeelding]
owja trouwens ik heb halfjaar vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk gehandicapten en doe nu spw
ik ben nerd hea![]()
![]()
dat eerst heb je goedquote:op maandag 5 december 2005 19:06 schreef ro0wjj het volgende:
owja das gaafiedereen die op sugababes/superdudes is stom en iedereen die op fok zit is stoer
of zie ik het nu fout?
nee hoor, je zit goedquote:op maandag 5 december 2005 19:06 schreef ro0wjj het volgende:
owja das gaafiedereen die op sugababes/superdudes is stom en iedereen die op fok zit is stoer
of zie ik het nu fout?
superbabes = stomquote:op maandag 5 december 2005 19:09 schreef ro0wjj het volgende:
en waarom dan haha leg mij het verschil uit?
of beter:quote:op maandag 5 december 2005 19:09 schreef ro0wjj het volgende:
en waarom dan haha leg mij het verschil uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |