quote:Op maandag 5 december 2005 18:15 schreef Dos37 het volgende:
Clau en Noca
[HOOLS] Het VBL Café # 994. Carl Verheijen onze held.
dit wou ik nog even gezegd hebben
ja sorry....quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb even mijn beklag over jullie gedaan: Teveel lelijke mannen
Wat een wereldreisquote:Op maandag 5 december 2005 18:20 schreef tuindwerg het volgende:
Hallo Hools!
Pfff, wat een drama vandaag. Het eerste uur expres verslapen, toen er 2 uur over gedaan om in Groningen te komen. Fijn hoor, de NS kan er natuurlijk weinig aan doen dat er aanrijding is tussen Assen en Groningen... maar om dan een paar honderd man in de regen te laten wachten op die 2 bussen die er per uur tussen Assen en Groningen rijden vond ik niet fijn.
Dus heb ik maar de bus naar Winschoten gepakt (alles beter dan de regen he), en ben ik via Gieten naar Groningen gegaan.
Uiteindelijk was m'n college precies afgelopen toen ik in Groningen was.![]()
Vanmiddag had ik weer college, van 13 tot 14 en van 13 tot 15 uur. Ja, tegelijk dus. Plannen kunnen ze in Groningen ook al niet.![]()
Natuurlijk regende het ook nog de hele dag...![]()
Dramaandag dus!
Aaah...quote:Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef dndiek het volgende:
Mijn ouders kregen wel een Sinterklaascadeautje en ik ben gewoon overgeslagen
Maar dus ook niet in de zak naar Spanje? Dan valt het nog mee dit jaar....quote:Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef dndiek het volgende:ook weer thuis van het werken en wat zag ik daar:
Mijn ouders kregen wel een Sinterklaascadeautje en ik ben gewoon overgeslagen
Ik blij dat ik eerder was vandaag dusquote:
Ik wil wel een weekje mee naar Spanje hoorquote:Op maandag 5 december 2005 18:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar dus ook niet in de zak naar Spanje? Dan valt het nog mee dit jaar....
Tis warm hier in Spanje....
Image>rotate canvas geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, kan iemand mij vertellen waar ik in photoshop ook weer de spiegelbeeld functie kan vinden
Ben m kwijt [afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Schoonfamilie?
Mijn dwergje wat doe je
quote:Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Schoonfamilie?
Mijn dwergje wat doe je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |