Kapotte sprinklerinstallatie?quote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef Gollemrulez het volgende:
"Why does it always rain on me?"
Omdat ze het niet meer zien zitten en misschien zo wanhopig en depressief zijn dat ze niet meer nadenken over de gevolgen?quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom springen mensen voor de trein als ze het niet meer zien zitten? Spring van een brug met een blok beton, ben je ook dood.
Ja erg he, ik heb het ook een keer meegemaaktquote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom springen mensen voor de trein als ze het niet meer zien zitten? Spring van een brug met een blok beton, ben je ook dood.
Deed bijna anderhalf uur over een stuk van 19 min.
Breda - Roosendaal?quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
Deed bijna anderhalf uur over een stuk van 19 min.
Nakend?quote:Op maandag 5 december 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Laatste dag dat ik dit jurkje draag
Wat zal ik morgen aantrekken, mijn gewone of mijn kerstkleedje?
Nee zat er niet in, maar weet hoe lang t duurt en een vriend van me belde ff om te zeggen dat ik wat later moest komen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Exact, zat je er ook in? Of weet je toevallig dat dat 19 min is?
Was niet de trein waar ik inzat, maar het 'baanvak was versperd'.quote:Op maandag 5 december 2005 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja erg he, ik heb het ook een keer meegemaakt
Duurt uuuuuren voor ze het hele protocol hebben afgewerkt.
En dan die arme machinisten
Dat had ik eigenlijk op het MBO ook al. Maar dat toch maar afgemaakt.quote:Op maandag 5 december 2005 16:35 schreef DarkShine het volgende:
Ik zit er zelf aan te denken om uit te stromen op niveau 3, zie mezelf niet me hele leven met computers werken...
[..]
Ik ken mensen die drinken elke dag bier rond 12.00quote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb vanmiddag rond 14:00 uur in de kroeg bier gedronken met een ex-collega.....
Jeweeeellquote:Op maandag 5 december 2005 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Clauauauauauauntje
[afbeelding]
Mag ie meerijden?he
Donequote:Op maandag 5 december 2005 15:32 schreef Bjoro het volgende:
nee maar een aantal hebben hun schoen gezet maar nog niet opgehaald !!
verzoekje aan Noca ...... kun je "alle Hools op een rijtje" ook opnemen in je OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |