Tot straks weer danquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Ben een tijdje weg, moet even mijn inkomen veilig stellen.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Om een uur of 1 is de kust wel weer veilig.quote:
Ik ga er ook even vandoor, moet even kijken of ik nog inkomen kan vindenquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
hmmm. prettig dat speekselquote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef Foreverblue het volgende:
En maar 1 om gelijk wakker van te worden![]()
[afbeelding]
Roel is overdreven vrolijk vandaag. Hij vind alles geweldig... gaat zelfs geen nare opmerkingen tegen Lieske maken, zegt hij.quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar is roel allemaal mee bezig? (heb geen geluid hier)
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Als ik Connie (Linda, red.) kan terug halen nu... zou ik dat doen. Ik vind dat ze op een lullige manier is weggegaan.
Dido: Nee, dat wil ik niet.
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...quote:Op maandag 5 december 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
[..]
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.
Sorry..het is moeilijk objectief te blijven als je een hekel aan iemand hebt.Maar het is in het verhaal weer alleen maar ik ik ik ik ik ik...dat maakt het zo drammerig.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Ik ben ook niet blij als Linda terug is. Kan ik weer tegen die lelijke rotkop aan kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Ze zal denk ik bang zijn dat ze dan weer in het niet valt bij de vlammende persoonlijkheid van Linda.quote:Op maandag 5 december 2005 11:31 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sorry..het is moeilijk objectief te blijven als je een hekel aan iemand hebt.Maar het is in het verhaal weer alleen maar ik ik ik ik ik ik...dat maakt het zo drammerig.
Ik weet niet of ze Linda als concurente moet zien,dat is toch geweest, klaar.
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapenquote:Op maandag 5 december 2005 11:33 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als je niet beter zou weten zou je denken dat Roel gescoord heeft vannacht.
en nog 5 minuten op de wc geweest....quote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapen
Precies wat je zegt met 2 meiden in bed en dan slapen. Zou je juist verwachten dat hij niet vrolijk wakker wordt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapen
Nee terug komen doen ze i.d niet,maar we moeten het toch ergens over hebben toch?quote:Op maandag 5 december 2005 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze zal denk ik bang zijn dat ze dan weer in het niet valt bij de vlammende persoonlijkheid van Linda.
maar waar hebben we het over. ze komt toch niet echt weer terug!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nee terug komen doen ze i.d niet,maar we moeten het toch ergens over hebben toch?
Er gebeurd echt werkelijk helemaal niets daar.Word tijd voor een weekopdracht,alhoewel ik daar ook niet al te veel van verwacht na de afgelopen dagen.Ik vind het moeilijk om BB nu nog zo intensief te volgen.....Wat trouwens ook weer voordelen voor het gezin heeft,heb eindelijk weer eens het huishouden op een fatsoenlijke manier kunnen doen.
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske ziet er niet vrolijk uit de laatste dagen, vind ik. Zal wel dipje hebben.
[afbeelding]
Dan vraag ik me toch af wanneer het kwartje gevallen is bij Didoquote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef Kinga het volgende:
Kwartje is nu pas bij Roel gevallen
en als ze de opdracht door hebben is hij dan niet mislukt?quote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ze hebben de opdracht door...
[afbeelding]
Erg he?Maar je kan ook de strijkplank voor de pc zetten toch?Moet niet erger worden..quote:Op maandag 5 december 2005 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mijn berg strijkgoed wordt ook steeds groter. kanme er helaas nog niet toe zetten. strijken is blijkbaar nog vele malen saaier dan bb...
![]()
De opdracht was zaterdag al mislukt, en net hadden ze weer een momentje samen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:42 schreef Manu82 het volgende:
en als ze de opdracht door hebben is hij dan niet mislukt?
jawel ze mogen 5 minuten samen zijn ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De opdracht was zaterdag al mislukt, en net hadden ze weer een momentje samen.
En dat mag niet
wel leuk dat de missie een kwartier voor tijd strand. En dat Dido niet door de mand valt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Nu heb ik het licht gezien, Ze hebbben het door en dido doet zo koud omdat ze Naat niet wil verlinken, daarom zei ze net ook roel het mag niet.
BB laat deze onzin snel over zijn
Speculeren over een opdracht mag toch? Dat doen ze de hele tijd al. Alleen moeten ze niets toegeven.quote:Op maandag 5 december 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Roel denkt dat Joost en Nathalie die opdracht hebben, en Ingrid en Lieske dus niet
Opdracht is nu dus definitief verpest, omdat Roel hardop zegt wat hij denkt
Ze hebben het zowieso dom gespeeld. Als Natte Lie nou gezegd had dat ze het ergens heel moeilijk mee had en dat ze daar veel over wilde praten had Dido haar echt wel geloofd!quote:Op maandag 5 december 2005 11:45 schreef Foreverblue het volgende:
Roel begint het door te krijgen.... the clock is ticking... 15 minutes to go.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 5 december 2005 11:47 schreef ART het volgende:
Speculeren over een opdracht mag toch? Dat doen ze de hele tijd al. Alleen moeten ze niets toegeven.
Roel kan beter meewerken met de geheime opdracht.quote:Op maandag 5 december 2005 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben het zowieso dom gespeeld. Als Natte Lie nou gezegd had dat ze het ergens heel moeilijk mee had en dat ze daar veel over wilde praten had Dido haar echt wel geloofd!
op dit moment zal het gaan tussen Roel Ingrid en Joost denk ikquote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef ART het volgende:
Eigenlijkbegin ik Ingrid steeds grappiger te vinden. Ze wiebert overal een beetje tussendoor. Ze is lekker recht voor z'n raap. Ze houdt wel van een (rot)geintje. En ik heb het idee dat ze van de mensen in het huis het meest authentiek is.
Van mij mag ze wel winnen eigenlijk.
Lieske is meer haar zelf dan ingridquote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef ART het volgende:
Eigenlijkbegin ik Ingrid steeds grappiger te vinden. Ze wiebert overal een beetje tussendoor. Ze is lekker recht voor z'n raap. Ze houdt wel van een (rot)geintje. En ik heb het idee dat ze van de mensen in het huis het meest authentiek is.
Van mij mag ze wel winnen eigenlijk.
Volgens mij greep Dido zelf al in.quote:Op maandag 5 december 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel kan beter meewerken met de geheime opdracht.
Anders hebben ze straks een extra zwaar rantsoen aan hun broek.
Ga er vanuit dat ze de volgende opdracht niet gaan halen
quote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is meer haar zelf dan ingrid
Voor mij is Roel al de winnaar. Als hij dan behalve de vrouwen ook het geld pakt is hij helemaal de Winnaar.quote:Op maandag 5 december 2005 11:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op dit moment zal het gaan tussen Roel Ingrid en Joost denk ik
Geeft niet Regenworm... ik neem ook jouw honeurs wel ff waarquote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue ik kan pas vanavond weer caps maken.
Lieske is inderdaad meer haarzelf. Ze is gewoon een irritant kut kind, dat speelt ze echt niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet teveel lieske hoor want daar krijg je een slechte naam van.quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geeft niet Regenworm... ik neem ook jouw honeurs wel ff waar
bedankt voor deze positieve bijdragequote:Op maandag 5 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske is inderdaad meer haarzelf. Ze is gewoon een irritant kut kind, dat speelt ze echt niet hoor.
Niet bekendmaken... geheime opdrachten worden nooit bekendgemaakt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:58 schreef farceman het volgende:
gelukkig over 5 min is hopelijk die flauwe onzin afgelopen en hoop dat ze het ook bekend maken anders wordt daar weer dagen over gepraat en gezeverd
quote:Op maandag 5 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske is inderdaad meer haarzelf. Ze is gewoon een irritant kut kind, dat speelt ze echt niet hoor.
Ik wissel het aardig af vandaag toch?quote:Op maandag 5 december 2005 11:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet teveel lieske hoor want daar krijg je een slechte naam van.
Je doet het hardstikke leukquote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wissel het aardig af vandaag toch?![]()
inderdaad anders zou het geen geheime opdracht heten.quote:Op maandag 5 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet bekendmaken... geheime opdrachten worden nooit bekendgemaakt.
Ja maar ze moeten toch weten dat ze wel op slaapkamer mogen en dat BB niks gezegd heeft over hun relatie tegen Naatquote:Op maandag 5 december 2005 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad anders zou het geen geheime opdracht heten.
Doen ze met geheime missies niet, of pas in de Live.quote:Op maandag 5 december 2005 12:09 schreef farceman het volgende:
kom BB maak het eens bekend, zijn jullie dido en roel wel verschuldigd!
Dat vertellen ze Dido donderdag pas, als ze in de studio zitquote:Op maandag 5 december 2005 12:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Doen ze met geheime missies niet, of pas in de Live.
Hoiquote:Op maandag 5 december 2005 11:45 schreef Anitra het volgende:
:w
mijn laptop is gereanimeerd
Kan alleen de streams nog niet zien, maar kan nu wel redelijk alles volgen.
Die foto's van een lachende Roel zijn eng als je alleen die chagokop geien hebt
Mag ik meehelpen gooien?quote:Op maandag 5 december 2005 12:12 schreef Gert het volgende:
én maar doorgaan hè Joost, met dat klierige aandachtvragen. Zelfde grapje telkens weer.
Op mijn verlanglijstje: stoeptegel ----> in smoel Joost.![]()
Maar ja, dat zal de sint wel niet honoreren.
Ze mogen overdag niet meer op en in bed liggen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten toch weten dat ze wel op slaapkamer mogen en dat BB niks gezegd heeft over hun relatie tegen Naat
Gezellig.quote:
Donderdag enige kans om joost eruit te trappen, Lieske zit de week erop wel weer op de bank dus laat haar nog maar ff zitten.quote:Op maandag 5 december 2005 12:13 schreef Bartoli het volgende:
Joost donderdag eruit klinkt beter alhoewel toch weer niet. Lieske eerst![]()
maar ze er wel één op haar hoofdquote:Op maandag 5 december 2005 12:18 schreef Bartoli het volgende:
dido die muts heb het nog steeds niet door
quote:Op maandag 5 december 2005 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar ze er wel één op haar hoofd
Nee, ze moeten blijven want ze hebben de meest interessante gesprekken.quote:Op maandag 5 december 2005 12:20 schreef Minouishere het volgende:
OH jakkes, ik wor nou al weer misselijk van die twee. Brrrrrrrrr !!!
zal hij dan eindelijk zijn gel krijgen, of zal het over de opdracht gaan?quote:
uitslag geheime opdracht en misschien zijn potje gelquote:Op maandag 5 december 2005 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zal hij dan eindelijk zijn gel krijgen, of zal het over de opdracht gaan?
óf is het de nieuwe weekopdracht?
laterquote:Op maandag 5 december 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie ff verlaten... tot later weer
Laterzzzquote:Op maandag 5 december 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie ff verlaten... tot later weer
Als een stel jaloerse mutsen...quote:Op maandag 5 december 2005 12:32 schreef Gert het volgende:
Nou jongens, het is meteen te merken hier in dit topic: jullie hebben je hobby weer terug. Lekker zeuren en zeiken zodra Dido en Roel ook maar iets van genegenheid naar elkaar tonen.
Als Lieske zichzelf is zou ik er echt op kotsen. Ingrid vind ik heel wat meer zichzelf zijn...quote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
En er zijn ook users die alleen maar op lieske zeiken.quote:Op maandag 5 december 2005 12:32 schreef Gert het volgende:
Nou jongens, het is meteen te merken hier in dit topic: jullie hebben je hobby weer terug. Lekker zeuren en zeiken zodra Dido en Roel ook maar iets van genegenheid naar elkaar tonen.
danku, en dat houden we vol tot ze eruit isquote:Op maandag 5 december 2005 12:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
En er zijn ook users die alleen maar op lieske zeiken.
Ja gadver. Ik ga maar even m'n honden uitlaten.... laterzquote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef F4iTH het volgende:
Gadverdamme. Dido die de puist van Naat uitknijpt, en dat voor de camera.
Wat een smerig zooitje dit.
Ik ookquote:Op maandag 5 december 2005 12:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
danku, en dat houden we vol tot ze eruit is![]()
wel huppelen! het is huppeluurquote:Op maandag 5 december 2005 12:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja gadver. Ik ga maar even m'n honden uitlaten.... laterz![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2005 12:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik geloof hem op zijn woordquote:Op maandag 5 december 2005 12:45 schreef farceman het volgende:
zeiden ze echt Roel in de slaapkamer net?
Nou Gert, daar snap ik dus ook niks van hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 12:32 schreef Gert het volgende:
Als Ingrid eruit is laat ze meteen haar nepborsten uitknijpen door Rob....quote:Op maandag 5 december 2005 12:52 schreef F4iTH het volgende:
Ingrid: Het was zo leuker geweest als ik nu met jou, Chan en Rob in het huis had gezeten.
Lieske: Ja
Ja wat een feest was dát dan geweest zeg.![]()
Waarom mogen ze wel drank weghalen als sanctie en geen make up?quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Nou Gert, daar snap ik dus ook niks van hoor.
Ze zijn volgens mij allemaal jaloers of kunnen zelf geen relatie krijgen of zo.
En waarom zouden ze geen make-up mogen gebruiken????
Snap ik ook even niet.
Maken jullie je nooit op of zo?
Alleen maar kritiek geven, ga lekker buiten spelen of zo![]()
De gesprekken tussen roel en dido gaan nergens over.quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Nou Gert, daar snap ik dus ook niks van hoor.
Ze zijn volgens mij allemaal jaloers of kunnen zelf geen relatie krijgen of zo.
En waarom zouden ze geen make-up mogen gebruiken????
Snap ik ook even niet.
Maken jullie je nooit op of zo?
Alleen maar kritiek geven, ga lekker buiten spelen of zo![]()
Waarom ze zitten met ze alle in een huis?quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef farceman het volgende:
Joost laat ze eens alleen! Dat hebben ze nu toch wel verdiend lijkt me
Make-up is toevallig heel belangrijk op tv of wil jij alleen blinkende koppie's zien met al die pukkels.quote:Op maandag 5 december 2005 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom mogen ze wel drank weghalen als sanctie en geen make up?
Waarom mogen ze wel 2 mensen uit elkaar drijven?
Ik ben het er niet mee eens, maar als alles mag moet dat ook mogen!!
In ieder geval niet om gevoelens te blokkerenquote:Op maandag 5 december 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom ze zitten met ze alle in een huis?
Ik denk niet dat jij er veel kijk op hebt. Roel is tot over z'n oren verliefd. Dido wat minder, dat klopt wel, maar zij voelt absoluut wat voor Roel. Ook dat " ik hou van je, oeps sorry". Dat was niet gespeeld, of het moet een geboren actrice zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
De gesprekken tussen roel en dido gaan nergens over.
Kijk goed maar eens goed de liefde tussen die twee is niet echt.
Vooral Dido gelooft er niet in dat kan je aan haar houding zien.
Het geplak op de slaapkamer was niet om aan te zien.
Precies, ze denken nu dat ze overdag niet mogen kleffen...quote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In ieder geval niet om gevoelens te blokkeren
Misschien speeltje Joost nu een spelletje om D&R in de waan te laten dat de geheime opdracht nog steeds bezig is.quote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In ieder geval niet om gevoelens te blokkeren
Klopt helemaalquote:Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef essie05 het volgende:
Het tukkie wat de bewoners overdag doen in de slaapkamer schijnt niet bij de geheime missie te horen maar echt verboden te zijn door BB.![]()
Klopt de relatie tussen die 2 houd me al weken op de been verder is er geen enkele verhaallijn te ontdekken in het huis. Of was het nog niet opgevallen dat de streams 24 uur per dag op Dido en Roel zijn gericht? Als de rest zo interessant was kwamen zij wel wat meer aan de bak.quote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies, ze denken nu dat ze overdag niet mogen kleffen...
Daar gaan de leuke gesprekken die de twee elek keer hadden in de slaapkamer, die zie ik nu niet meer terug komen, want dido durft niks in openbaar
We kijken allemaal op onze eigen manier naar de streams.quote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er veel kijk op hebt. Roel is tot over z'n oren verliefd. Dido wat minder, dat klopt wel, maar zij voelt absoluut wat voor Roel. Ook dat " ik hou van je, oeps sorry". Dat was niet gespeeld, of het moet een geboren actrice zijn.
Wat betreft de interessantheid van de gesprekken: tja, jij geniet van het tenenkrommende geneuzel van Lieske, dat snap ík dan weer niet.
Ik verschil ook met jou van meningquote:Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
We kijken allemaal op onze eigen manier naar de streams.
Jij vind lieske minder leuk en ik dido & roel.
En heb er totaal geen probleem dat we verschillen van mening.
Je hebt mijn zege...quote:Op maandag 5 december 2005 13:26 schreef Manu82 het volgende:
maar wel mijn anti-lieske lobby voortzetten
quote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Klopt de relatie tussen die 2 houd me al weken op de been verder is er geen enkele verhaallijn te ontdekken in het huis. Of was het nog niet opgevallen dat de streams 24 uur per dag op Dido en Roel zijn gericht? Als de rest zo interessant was kwamen zij wel wat meer aan de bak.
Ik ben bang dat BB zonder Roel en Dido slaapverwekkend was geweest en de kijkcijfers ernstig tegen zouden vallen. Ik moet nog zien of Talpa dan door was gegaan tot het einde....quote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
Klopt de relatie tussen die 2 houd me al weken op de been verder is er geen enkele verhaallijn te ontdekken in het huis. Of was het nog niet opgevallen dat de streams 24 uur per dag op Dido en Roel zijn gericht? Als de rest zo interessant was kwamen zij wel wat meer aan de bak.
Als ik nu de streams bekijk wordt het me duidelijk dat ik mijn aandacht moet gaan splitsen en ook een anti Joost campagne moet gaan beginnen. Even is leuk maar dit gedoe gaat me nu echt op de zenuwen werken.quote:Op maandag 5 december 2005 13:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
ik sluit me aan en merk dat de club steeds groter wordt
Dat viel me nog niet mee....... en werd ook na geroepen "Huppel-BB-trut".....quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel huppelen! het is huppeluur![]()
![]()
Mwha... Ik heb Lieske al vanaf het begin een onzeker-naar-bevestiging-schreeuwende-puber gevonden, die ook nog eens domme engelse kreten gebruikt. Leuk voor andere studenten om naar te kijken, maar voor de rest totaal inhoudsloos.quote:Op maandag 5 december 2005 13:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
ik sluit me aan en merk dat de club steeds groter wordt
Nou vertel me dan eens wat Dido dan beter doet,die is net zo onzeker hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 13:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha... Ik heb Lieske al vanaf het begin een onzeker-naar-bevestiging-schreeuwende-puber gevonden, die ook nog eens domme engelse kreten gebruikt. Leuk voor andere studenten om naar te kijken, maar voor de rest totaal inhoudsloos.
eeeh, ik ben nog steeds (half) student maar irriteer me dus mateloos aan haar. Dus niet teveel generaliserenquote:Op maandag 5 december 2005 13:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha... Ik heb Lieske al vanaf het begin een onzeker-naar-bevestiging-schreeuwende-puber gevonden, die ook nog eens domme engelse kreten gebruikt. Leuk voor andere studenten om naar te kijken, maar voor de rest totaal inhoudsloos.
Ja maar je hebt nu wel de rare situatie dat ze helemaal geen gesprekken of momenten samen hebben omdat ze denken dat dat niet gewenst is en omdat ze denken niet naar slaapkamer te mogenquote:Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook.
Dat is toch eigenlijk het enige wat er gebeurd in dat huis???
Ik vond de geheime missie wel leuk hoor, je kreeg toch rare situatie's daar door.
Ik was alleen bang dat Roel en Dido zouden flippen, maar ze hebben zich gewoon goed aan de situatie aangepast en dat siert hun vind ik.
Joost moet ff stoppen met zijn versie van de leukste thuis en buiten bij de huppelgroep plaats nemen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:36 schreef farceman het volgende:
Joost heeft echt geen voelsprieten en voelt niet dat hij de twee ff een momentje samen moet gunnen
Dido is misschien onzeker, maar Dido schiet niet heel snel in de slachtofferrol. Mooiste voorbeeld was vorige week in een discussie. De hele groep was het niet eens met Lieske en Lieske concludeerde direct "jullie zijn allemaal tegen me!". Alsof het vijanden waren... Gelukkig trapde de groep er niet in en legden ze Lieske uit dat met elkaar oneens zijn niet meteen betekent dat je iemand dan ook niet mag.quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef rooie3 het volgende:
Nou vertel me dan eens wat Dido dan beter doet,die is net zo onzeker hoor.
Ja precies.quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar Dido staat bij mij nog steeds ver boven mini-me. Ze komt een stuk slimmer over en op dit moment vind ik mini-me meer icequeen dan Dido en ohja mini-me is een kloon Dr. Evil (Chantal).quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wie weet er nog waar Dido buiten het huis bang voor was? Dat het wel of juist niet zou klikken tussen haar en Roel.quote:Op maandag 5 december 2005 13:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido is misschien onzeker, maar Dido schiet niet heel snel in de slachtofferrol. Mooiste voorbeeld was vorige week in een discussie. De hele groep was het niet eens met Lieske en Lieske concludeerde direct "jullie zijn allemaal tegen me!". Alsof het vijanden waren... Gelukkig trapde de groep er niet in en legden ze Lieske uit dat met elkaar oneens zijn niet meteen betekent dat je iemand dan ook niet mag.
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef regenworm het volgende:
En heb er totaal geen probleem dat we verschillen van mening.
Ik ben een student en ik kan haar soms wurgen. Ik heb Lieske nooit gemogen en dat zal ook nooit gebeuren, zeker niet sinds ze zich als Chantal Jr. begon te gedragen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido niet in slachtofferrol,nou dan zie jij dat echt anders dan mij.quote:Op maandag 5 december 2005 13:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido is misschien onzeker, maar Dido schiet niet heel snel in de slachtofferrol. Mooiste voorbeeld was vorige week in een discussie. De hele groep was het niet eens met Lieske en Lieske concludeerde direct "jullie zijn allemaal tegen me!". Alsof het vijanden waren... Gelukkig trapde de groep er niet in en legden ze Lieske uit dat met elkaar oneens zijn niet meteen betekent dat je iemand dan ook niet mag.
Klopt is inderdaad een mislukt aftreksel van chankwal. Die was tenminste nog echt vals.quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar Dido staat bij mij nog steeds ver boven mini-me. Ze komt een stuk slimmer over en op dit moment vind ik mini-me meer icequeen dan Dido en ohja mini-me is een kloon Dr. Evil (Chantal).
Zo en dan zeg je gewoon hetzelfde als wat ik denkquote:Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben een student en ik kan haar soms wurgen. Ik heb Lieske nooit gemogen en dat zal ook nooit gebeuren, zeker niet sinds ze zich als Chantal Jr. begon te gedragen.
Wél ben ik zo eerlijk om ook mijn eigen favoriet (Roel) eens lekker af te zeiken als hij verkeerd bezig is.![]()
Niemand mag Lieske en dat heeft ze ook door daarom kan ze het handelen dat iedereen haar nomineerd. Maar tegen Dido deed iedereen leuk en aardig dus lijkt het me logisch dat dat dan hard aankomt.quote:Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dido niet in slachtofferrol,nou dan zie jij dat echt anders dan mij.
als zij een dip heeft moet iedereen dat horen,heeft een ander een dip dan steekt ze geen hand uit om die persoon te helpen.
de groep is ook tegen Lieske,zou wel eens willen zien als iedereen Dido had genomineert.
Ze doet al moeilijk over 1 nominatie en Lieske laat het gewoon over haar heen komen.
Dido schiet in de zeikrol, je moet er niet nomineren.quote:Op maandag 5 december 2005 13:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ingrid welquote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Niemand mag Lieske en dat heeft ze ook door daarom kan ze het handelen dat iedereen haar nomineerd. Maar tegen Dido deed iedereen leuk en aardig dus lijkt het me logisch dat dat dan hard aankomt.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef farceman het volgende:
Een ding is nu wel duidelijk de liefde van Dido voor Roel is weer? helemaal bevroren en ik denk misschien wel defintief...
Maar om dan dagen door te zeiken vind ik niet echt sportief.quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Niemand mag Lieske en dat heeft ze ook door daarom kan ze het handelen dat iedereen haar nomineerd. Maar tegen Dido deed iedereen leuk en aardig dus lijkt het me logisch dat dat dan hard aankomt.
Dan was het sowieso niet echt. Onthouding van knuffels, bijelkaar zijn, e.d. zou juist het nog sterker gemaakt hebben.... dus dan is het ook niks tussen hun als het nu al over zou zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef farceman het volgende:
Een ding is nu wel duidelijk de liefde van Dido voor Roel is weer? helemaal bevroren en ik denk misschien wel defintief...
Lieske verstandig??? Heb je een klap van de molenwiek gekregen ofzo???quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar om dan dagen door te zeiken vind ik niet echt sportief.
lieske is ook niet mijn grootste favoriet maar vind haar verstandiger dan Dido.
Lieske is pas19 en heeft minder levenservaring dan Dido en dat weeg ik tegen elkaar af en dan komt Lieske veel volwassener over.
Lieske is veel volwassener neem nou de nominaties.quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar om dan dagen door te zeiken vind ik niet echt sportief.
lieske is ook niet mijn grootste favoriet maar vind haar verstandiger dan Dido.
Lieske is pas19 en heeft minder levenservaring dan Dido en dat weeg ik tegen elkaar af en dan komt Lieske veel volwassener over.
Volgens mij denkt ze dat de missie nog loopt en doet ze daarom zo koelquote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan was het sowieso niet echt. Onthouding van knuffels, bijelkaar zijn, e.d. zou juist het nog sterker gemaakt hebben.... dus dan is het ook niks tussen hun als het nu al over zou zijn.
Kom met argumenten en niet met headliners.quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske verstandig??? Heb je een klap van de molenwiek gekregen ofzo???
Lees het goed ik zei verstandiger dan Didoquote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mee eens , ik zie er nu ook geen heil meer in.quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan was het sowieso niet echt. Onthouding van knuffels, bijelkaar zijn, e.d. zou juist het nog sterker gemaakt hebben.... dus dan is het ook niks tussen hun als het nu al over zou zijn.
Lieske heeft al een aantal keer lopen zeiken dat ze zich moest verdedigen terwijl ze zelf niemand vraagt om een uitleg of dat iemand haar zielig vind omdat ze genomineerd is. Ze probeert zichzelf in een calimero rol te plaatsen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is veel volwassener neem nou de nominaties.
Ze krijgt er 5 en ik heb er niet over horen zeuren.
Dido was één klaagzang Ik ben er helemaal klaar mee.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido eiste uitleg en zelf gaf ze lieske geen uitleg waarom ze haar genomineerd heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske heeft al een aantal keer lopen zeiken dat ze zich moest verdedigen terwijl ze zelf niemand vraagt om een uitleg of dat iemand haar zielig vind omdat ze genomineerd is. Ze probeert zichzelf in een calimero rol te plaatsen.
Is toch ook zo,hoe werd ze niet afgebekt door Dido naar haar nominatie.quote:Op maandag 5 december 2005 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske heeft al een aantal keer lopen zeiken dat ze zich moest verdedigen terwijl ze zelf niemand vraagt om een uitleg of dat iemand haar zielig vind omdat ze genomineerd is. Ze probeert zichzelf in een calimero rol te plaatsen.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef farceman het volgende:
Regie; moet hint geven dat ze de slaapkamer weer inmogen
Dan kunnen ze lang wachten want het mag niet meer.quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef farceman het volgende:
Regie; moet hint geven dat ze de slaapkamer weer inmogen
Dat is van een heel andere orde... Remember eerste weken van BB? Hoe vaak begon Lieske niet te wapperen met haar handjes en zat ze te janken dat niemand haar mocht enzo...quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
En dat Lieske zich gedraagd als Mini-Me vind je ook volwassen?quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido eiste uitleg en zelf gaf ze lieske geen uitleg waarom ze haar genomineerd heeft.
Daarom vind ik Dido minder volwassener dan lieske.
Hahahaaaa goed gezegt hoorquote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
inderdaad zijn onze volwassen Dido iets van tering wijven tegen lieskequote:Op maandag 5 december 2005 13:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch ook zo,hoe werd ze niet afgebekt door Dido naar haar nominatie.
En dan slijmjurken bij haar om maar niet op Dido of Roel te stemmen,terwijl ze haar zo nemen.
dat gesprek wat roel toen met haar aan ging was gewoon om te voorkomen dat ze hem zou nomineren.
Zegt meer over die personen die het zo spelen dan dat het slecht van Lieske is.quote:Op maandag 5 december 2005 13:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is van een heel andere orde... Remember eerste weken van BB? Hoe vaak begon Lieske niet te wapperen met haar handjes en zat ze te janken dat niemand haar mocht enzo...
De interesse van Ingrid (en voorheen Chantal) in Lieske is puur een schijninteresse. Lieske flink veel bevestiging geven en je bent bij haar safe. Lieske zal je niet nomineren, want zij denkt dat jij haar vriend bent... Naief? Ja!
nee, volgens mij geeft dat aan dat Lieske een naief dom wicht is dat zich door iedereen laat inpakkenquote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zegt meer over die personen die het zo spelen dan dat het slecht van Lieske is.
Ik zeg niet dat Lieske slecht is... Leer lezen!quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef rooie3 het volgende:
zeggen toch niet dat ze slecht is maar juist dom en naief.quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze liet zich ook niet inpakken door Roel,dus zo naief is ze niet.quote:Op maandag 5 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, volgens mij geeft dat aan dat Lieske een naief dom wicht is dat zich door iedereen laat inpakken
Lieske moest haar plaats vinden in de groep.quote:Op maandag 5 december 2005 13:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is van een heel andere orde... Remember eerste weken van BB? Hoe vaak begon Lieske niet te wapperen met haar handjes en zat ze te janken dat niemand haar mocht enzo...
De interesse van Ingrid (en voorheen Chantal) in Lieske is puur een schijninteresse. Lieske flink veel bevestiging geven en je bent bij haar safe. Lieske zal je niet nomineren, want zij denkt dat jij haar vriend bent... Naief? Ja!
Nouuuuuuu dat had ze anders heel graag gewilt hoor, ze zag hem wel zitten.quote:Op maandag 5 december 2005 14:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze liet zich ook niet inpakken door Roel,dus zo naief is ze niet.
Volgens mij was ze totaal ingepakt door Roel en was ze zonder camera's nu al ongehoord afgesmeerd!!quote:Op maandag 5 december 2005 14:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zal Dido later kwaad zijn als ze erachter komt dat Chantal heeft geprobeerd om haar geheime opdracht te laten mislukkenquote:Op maandag 5 december 2005 13:59 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Hahahaaaa goed gezegt hoor![]()
Roel en Dido hadden net voor 12 uur pas door dat die anderen een geheime missie hadden en durven nou nog niet.
Ze willen het niet verpesten voor de rest, want zij weten als geen ander dat er eurotjes mee te verdienen zijn.
Ze was echt wel ingepakt door Roel die had haar zo over de keukentafel kunnen leggen en zijn gang kunnen gaan. Maar deze keer deed hij het verstandig en merkte op dat ze te kinderachtig voor hem was.quote:Op maandag 5 december 2005 14:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ahum! De plaats die ze nu heeft in de groep heeft ze te danken aan Ingrid & Chantal omdat ze bij die 2 zowat in hun achterwerk gekropen is.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
Lieske moest haar plaats vinden in de groep.
En dat heeft ze goed gedaan door duidelijk aan te geven dat ze er ook nog was.
Lieske zegt na verhouding er weinig iets achter iemands rug.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef riri het volgende:
Lieske is laf.....ze loopt te mokken over zaken maar uit ze niet eerlijk,wel achter iemand zijn rug....eigenlijk is het een verwend kreng
Wie is er wel eerlijk in dat huis,ze lullen allemaal achter elkaar zijn rug.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef riri het volgende:
Lieske is laf.....ze loopt te mokken over zaken maar uit ze niet eerlijk,wel achter iemand zijn rug....eigenlijk is het een verwend kreng
Ben je verliefd op Lieske ofzo? Ik zie NOOIT een post van jou zonder het woord Lieske of een verwijzing naar haar erin. Volgens mij zit je stilletjes te rukken op Lieske en schaam je je daarvoor.quote:Op maandag 5 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, volgens mij geeft dat aan dat Lieske een naief dom wicht is dat zich door iedereen laat inpakken
Hoezo jonge meid. Toen ik 19 was onderhield ik mijn vrouw en mijn zoontje dus gooi het aub niet op leeftijd.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske moest haar plaats vinden in de groep.
En dat heeft ze goed gedaan door duidelijk aan te geven dat ze er ook nog was.
Dit ging gepaard met emoties wat ik wel kan begrijpen.
Het is nog een jonge meid die nog niet veel in leven heeft meegemaakt.
Schijn interesse denkt het niet toen ze dook wel als eerste op Lieske toen ze terug kwam uit het tuinhuis.
En jij vindt dat wij daarvoor respect moeten hebben? Sorry maar ik ben van mening dat iemand van 19 die een vrouw en zoon heeft absoluut fout bezig is.quote:Op maandag 5 december 2005 14:09 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoezo jonge meid. Toen ik 19 was onderhield ik mijn vrouw en mijn zoontje dus gooi het aub niet op leeftijd.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zegt na verhouding er weinig iets achter iemands rug.
Lieske heeft altijd haar eigen ideeen over de nominaties gehad.quote:Op maandag 5 december 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ahum! De plaats die ze nu heeft in de groep heeft ze te danken aan Ingrid & Chantal omdat ze bij die 2 zowat in hun achterwerk gekropen is.
Die 2 hebben Lieske allerlei dingen voorgehouden zodat Lieske bepaalde denkbeelden heeft. Indoctrinatie noem ik dat... Ingrid & Chantal hebben haar gevormd zoals ze nu is...
Precies, het is echt zo geweest dat Mini-Me Dr. Evil tegen kwam en aangezien ze niemand anders had moest ze daar zoveel mee praten dat het is alsof een babytje haar moeder leert kennen. Elk kind word beinvloed door haar/zijn ouders, denk ik dan.......quote:Op maandag 5 december 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ahum! De plaats die ze nu heeft in de groep heeft ze te danken aan Ingrid & Chantal omdat ze bij die 2 zowat in hun achterwerk gekropen is.
Die 2 hebben Lieske allerlei dingen voorgehouden zodat Lieske bepaalde denkbeelden heeft. Indoctrinatie noem ik dat... Ingrid & Chantal hebben haar gevormd zoals ze nu is...
die heeft net zo goed de vis geprobeerd terwijl ze aan had gegeven geen vis te lusten. Wel je feiten op een rijtje graag als je iemand tegen wil en dank probeert te verdedigen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath en Dido en Roel doet dit 1000x meer.
Lieske is geen verwend kreng ze lust geen speklapjes, maar ze eet wel mee.
En dat kan je van dido niet zeggen die eet het gewoon niet.
Je bent nu appels en peren met elkaar aan het vergelijken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:09 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoezo jonge meid. Toen ik 19 was onderhield ik mijn vrouw en mijn zoontje dus gooi het aub niet op leeftijd.
En dat vind ik nou weer een idiote opmerking. Iedereen heeft zijn eigen levensplanning en het is niet jou plaats om daar een oordeel over te hebben!quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij vindt dat wij daarvoor respect moeten hebben? Sorry maar ik ben van mening dat iemand van 19 die een vrouw en zoon heeft absoluut fout bezig is.
Dan zou ik wat beter naar de streams kijken! Zo te zien heb je een hoop gemist... Of je bent net zo gekleurd als scanman...quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft altijd haar eigen ideeen over de nominaties gehad.
Ze heeft zich nooit laten beinvloeden door andere.
Anders had ze nooit dido en roel genomineerd.
Ze heeft geen vis gegeten.quote:Op maandag 5 december 2005 14:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
die heeft net zo goed de vis geprobeerd terwijl ze aan had gegeven geen vis te lusten. Wel je feiten op een rijtje graag als je iemand tegen wil en dank probeert te verdedigen.
Somige dingen in het leven lopen niet zoals je ze pland. Maar als je er dan toch verantwoording voor neemt dan betekend dat dat je naar mijn mening volwassen bent. Ben nu acht jaar bij mijn vrouw en heb inmiddels 3 kinderen dus trek me niet al teveel van je commentaar aan als je het niet erg vind. En ben zelfs zeer blij met hoe het gelopen is.quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij vindt dat wij daarvoor respect moeten hebben? Sorry maar ik ben van mening dat iemand van 19 die een vrouw en zoon heeft absoluut fout bezig is.
Jij mag wel alles over Lieske zeggen, terwijl het een heel doodnormaal meisje is, en ik mag niks zeggen over een tiener die al getrouwd is en een kind heeft? Beetje omgekeerde wereld he..quote:Op maandag 5 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou weer een idiote opmerking. Iedereen heeft zijn eigen levensplanning en het is niet jou plaats om daar een oordeel over te hebben!
En daarom is nu in één klap iedereen van 19 volwassen....tja...quote:Op maandag 5 december 2005 14:09 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Blijkt wel dat Lieske een stuk slimmer is dan jijquote:Op maandag 5 december 2005 14:09 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
En hier zakt mijn broek dus van af!quote:Op maandag 5 december 2005 14:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben je verliefd op Lieske ofzo? Ik zie NOOIT een post van jou zonder het woord Lieske of een verwijzing naar haar erin. Volgens mij zit je stilletjes te rukken op Lieske en schaam je je daarvoor.
ze heeft een keer vis met sous geproefd en een keer tonijnsalade op brood. Hoezo BB verslaafdquote:
Prima dat je daar blij mee bent. Toch kan ik met bovenstaand verhaal die kruistocht tegen Lieske die jij hier dag in dag uit voert. Misschien heb je je wel te vroeg gehecht aan je huidige vrouw en kun je het niet zo goed verkroppen dat er andere jonge meiden zijn die WEL van hun vrijheid kunnen genieten?quote:Op maandag 5 december 2005 14:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Somige dingen in het leven lopen niet zoals je ze pland. Maar als je er dan toch verantwoording voor neemt dan betekend dat dat je naar mijn mening volwassen bent. Ben nu acht jaar bij mijn vrouw en heb inmiddels 3 kinderen dus trek me niet al teveel van je commentaar aan als je het niet erg vind. En ben zelfs zeer blij met hoe het gelopen is.
En wie ben jij daarover te oordelen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als op de kleuterschool, daar pestte je toch ook altijd het meisje waar je eigenlijk stiekem verliefd op was?quote:Op maandag 5 december 2005 14:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En hier zakt mijn broek dus van af!
Ik ben totaal anti Lieske en irriteer me dood aan haar en daarom ben ik ook de voorzitter geworden van de anti-Lieske club
Ik snapte het volgende zinnetje niet:quote:
Je mag alles zeggen. maar als je het hele verhaal niet kent kun je een beetje moeilijk oordelen. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat je op je 19e best volwassen kunt doen. En ik wilde niet beweren dat je op je 19e kinderen moet gaan nemen. Als ik het van tevoren mocht kiezen zou dat niet mijn keuze zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij mag wel alles over Lieske zeggen, terwijl het een heel doodnormaal meisje is, en ik mag niks zeggen over een tiener die al getrouwd is en een kind heeft? Beetje omgekeerde wereld he..
Nee want ik val op jongetjesquote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is eigenlijk net als op de kleuterschool, daar pestte je toch ook altijd het meisje waar je eigenlijk stiekem verliefd op was?
quote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als op de kleuterschool, daar pestte je toch ook altijd het meisje waar je eigenlijk stiekem verliefd op was?
Ik vind dat niet normaal en volgens mij is het mijn goed recht om dat te vinden. In de wereld waar ik leef is het toch iets normaler dat je tussen je 25e en 30e trouwt.quote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef borduurtje het volgende:
[..]
En wie ben jij daarover te oordelen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ook getrouwd met mijn 19de, zonder kids, maar wel getrouwd uit eigen vrije wil.
Volgens mij ken je ook niet heel Lieske d'r verhaal, maar toch ben je aardig goed in het oordelen over haar. Dus pot... ketel etc.quote:Op maandag 5 december 2005 14:17 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen. maar als je het hele verhaal niet kent kun je een beetje moeilijk oordelen. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat je op je 19e best volwassen kunt doen. En ik wilde niet beweren dat je op je 19e kinderen moet gaan nemen. Als ik het van tevoren mocht kiezen zou dat niet mijn keuze zijn.
ach ik voer toch volgens sommige mensen ook een kruistocht tegen Lieske en volgens mij veel meer mensen. Ik kan je vertellen dat ik niet te vroeg gehecht ben en niet jaloers op Lieske. Als ik haar in het echte leven zou tegen komen zou ik waarschijnlijk net zo'n hekel aan haar hebben. Misschien wel destemeer aangezien ik ook student ben en ik weet dat ze ondanks haar onnozelheid en domheid denkt dat ze ver boven de arbeiders staat....quote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Prima dat je daar blij mee bent. Toch kan ik met bovenstaand verhaal die kruistocht tegen Lieske die jij hier dag in dag uit voert. Misschien heb je je wel te vroeg gehecht aan je huidige vrouw en kun je het niet zo goed verkroppen dat er andere jonge meiden zijn die WEL van hun vrijheid kunnen genieten?
Kom op zeg.... Weken naar een persoon kijken geeft toch echt wel een redelijk goed beeld...quote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgens mij ken je ook niet heel Lieske d'r verhaal, maar toch ben je aardig goed in het oordelen over haar. Dus pot... ketel etc.
En dat zal ze de anderen straks ook el laten weten dat ze zo flink is.quote:Op maandag 5 december 2005 14:14 schreef Sjet het volgende:
Wat is Dido flink in de tuin bezig.
*Even iets aardigs over Dido zeggen. Dat kan ik best wel*
Je mist het punt weer dat ik wilde maken maarja. En wat betrefd de kruistocht valt het wel mee denk ik. roel is mijn favoriet en ik klaag nou eenmaal graag daar is dit forum toch voor bedoeld?quote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Prima dat je daar blij mee bent. Toch kan ik met bovenstaand verhaal die kruistocht tegen Lieske die jij hier dag in dag uit voert. Misschien heb je je wel te vroeg gehecht aan je huidige vrouw en kun je het niet zo goed verkroppen dat er andere jonge meiden zijn die WEL van hun vrijheid kunnen genieten?
geproefd en heeft dus niet een hele vis opgegeten.quote:Op maandag 5 december 2005 14:15 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
ze heeft een keer vis met sous geproefd en een keer tonijnsalade op brood. Hoezo BB verslaafd![]()
Ja, maar soms heb je het niet voor het zeggen in deze grote boze wereld.quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal en volgens mij is het mijn goed recht om dat te vinden. In de wereld waar ik leef is het toch iets normaler dat je tussen je 25e en 30e trouwt.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Je mist het punt weer dat ik wilde maken maarja. En wat betrefd de kruistocht valt het wel mee denk ik. roel is mijn favoriet en ik klaag nou eenmaal graag daar is dit forum toch voor bedoeld?
En wie ben jij dan om te oordelen dat zij dom en onnozel is, en jijzelf blijkbaar niet? Wie ben jij om te oordelen dat jij blijkbaar ver boven Lieske staat?quote:Op maandag 5 december 2005 14:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik voer toch volgens sommige mensen ook een kruistocht tegen Lieske en volgens mij veel meer mensen. Ik kan je vertellen dat ik niet te vroeg gehecht ben en niet jaloers op Lieske. Als ik haar in het echte leven zou tegen komen zou ik waarschijnlijk net zo'n hekel aan haar hebben. Misschien wel destemeer aangezien ik ook student ben en ik weet dat ze ondanks haar onnozelheid en domheid denkt dat ze ver boven de arbeiders staat....
Ik hoor lieske al 3 maanden aan jij mij 2 zinnen daar zit hem het verschil in. Denk dat je na 3 maanden wel een aardig oordeel over iemand kunt vormen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij ken je ook niet heel Lieske d'r verhaal, maar toch ben je aardig goed in het oordelen over haar. Dus pot... ketel etc.
mja ze eet geen pindakaas en moet je eens zien wie daar groot mee is geworden!quote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
geproefd en heeft dus niet een hele vis opgegeten.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Ja, maar soms heb je het niet voor het zeggen in deze grote boze wereld.
En jullie krijgen je kids pas als je 35 tot 40 jaar bent, lekker kunnen ze opgroeien met een opa en oma als ouders.
Oh ik lees jouw gereutel over Lieske al langer dan 2 zinnen hoor. En ik moet zeggen dat jij me een STUK meer vermoeid dan Lieske.quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik hoor lieske al 3 maanden aan jij mij 2 zinnen daar zit hem het verschil in. Denk dat je na 3 maanden wel een aardig oordeel over iemand kunt vormen.
Ik heb nooit gezegd dat ik boven Lieske sta, maar ik kan haar 24/7 volgen en daaruit trek ik die conclusie....quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om te oordelen dat zij dom en onnozel is, en jijzelf blijkbaar niet? Wie ben jij om te oordelen dat jij blijkbaar ver boven Lieske staat?
Nou...heb je vast het gesprek van Lieske met Ingrid gisteren in het bubblebad niet gehoord dan sprak je wel anders.quote:Op maandag 5 december 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath en Dido en Roel doet dit 1000x meer.
Lieske is geen verwend kreng ze lust geen speklapjes, maar ze eet wel mee.
En dat kan je van dido niet zeggen die eet het gewoon niet.
Volgens mij was jij zelf van het vroege (ver)oordelen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om te oordelen dat zij dom en onnozel is, en jijzelf blijkbaar niet? Wie ben jij om te oordelen dat jij blijkbaar ver boven Lieske staat?
je argumentatie worden steeds zwakker.quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
mja ze eet geen pindakaas en moet je eens zien wie daar groot mee is geworden!![]()
Dus je hebt het nooit gezegd, maar je vindt het wel. I rest my case..quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik boven Lieske sta, maar ik kan haar 24/7 volgen en daaruit trek ik die conclusie....
Ik zie iemand met een obsessie jegens een tv-persoonlijkheid. Daar trek ik conclusies uit ja.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij zelf van het vroege (ver)oordelen.
Je moet niet alles serieus nemen... Vooral het laatste... Wat dat betreft ben je net zo naief als Lieske...quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef regenworm het volgende:
je argumentatie worden steeds zwakker.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Joost heeft een nieuwe plek gevonden in huis... dit is zijn hoekje nu, zegt hij
[afbeelding]
Nu heb je het (weer) fout. Ik irriteerde me eerst aan chankwal die is weg toen aan Rob die is ook weg dus nu is Lieske pas aan de beurt en daarna ga ik vrolijk door met Ingrid en Joost dus obsessief valt ook wel mee.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh ik lees jouw gereutel over Lieske al langer dan 2 zinnen hoor. En ik moet zeggen dat jij me een STUK meer vermoeid dan Lieske.
Bij Lieske zie ik tenminste geen obsessief gedrag jegens een ander.
Ik heb op mijn 39e pas kinderen gekregen, voel me zeker geen opa....quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Ja, maar soms heb je het niet voor het zeggen in deze grote boze wereld.
En jullie krijgen je kids pas als je 35 tot 40 jaar bent, lekker kunnen ze opgroeien met een opa en oma als ouders.
Nee, niet de conclusie dat ik boven haar sta, maar dat mini-me denkt dat ze boven iedereen staatquote:Op maandag 5 december 2005 14:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus je hebt het nooit gezegd, maar je vindt het wel. I rest my case..
Roel vertelt aan Nathalie en Dido dat hij gisteravond alleen in de jacuzzi heeft gezeten. Hij mist zijn 'matties'.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...heb je vast het gesprek van Lieske met Ingrid gisteren in het bubblebad niet gehoord dan sprak je wel anders.
Zo heb ik Dido nog nooit horen spreken over Lieske.
Ik zeg al langer,Chantal is duidelijk nog aanwezig,Lieske heeft veel van haar gedrag overgenomen.
Vind ook heel duidelijk dat Lieske erg is veranderd nadat ze in het roddelclubje Chantal en Ingrid is opgenomen,ze is niet meer de Lieske die ze daarvoor was
quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Joost heeft een nieuwe plek gevonden in huis... dit is zijn hoekje nu, zegt hij
[afbeelding]
Ik heb haar nog nooit iets horen zeggen wat daarop duidt, maar jij vast wel in je door een blinde obsessie gevoede fantasie. Maar geef maar eens een verwijzing naar een uitspraak van haar dan... ben heel benieuwd.quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, niet de conclusie dat ik boven haar sta, maar dat mini-me denkt dat ze boven iedereen staat
Mij maakt het niet uit wanneer iemand kinderen krijgt als de kinderen maar niets te kort komen, daar gaat het om.quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 39e pas kinderen gekregen, voel me zeker geen opa....
Het heeft zo zijn voordelen om vroeg kinderen te krijgen, het heeft ook zeker voordelen ze later te krijgen.
Wat een discussie... pfffffffquote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb haar nog nooit iets horen zeggen wat daarop duidt, maar jij vast wel in je door een blinde obsessie gevoede fantasie. Maar geef maar eens een verwijzing naar een uitspraak van haar dan... ben heel benieuwd.
Ik ben heel obejctief. Ik wacht totdat Manu82 een uitspraak van Lieske kan laten zien waaruit blijkt dat zij zich meer voelt dan de gemiddelde arbeider.quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat een discussie... pfffffff
Jullie zijn niet objectief aan het kijken! (Uitspraak van Lieske btw)
quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat een discussie... pfffffff
Jullie zijn niet objectief aan het kijken! (Uitspraak van Lieske btw)
Ik kan geen uitspraak noemen (andere mensen waarschijnlijk wel), maar vind bepaalde opmerkingen over andere mensen ronduit laagdunkend.quote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit iets horen zeggen wat daarop duidt, maar jij vast wel in je door een blinde obsessie gevoede fantasie. Maar geef maar eens een verwijzing naar een uitspraak van haar dan... ben heel benieuwd.
Juist als je wat ouder aan kinderen begint komen kinderen niets te kort. Financieel gezien heb je de boel dan meestal wel sluitend en emotioneel ben je tegen je veertigste ook al een stukje verder (i.i.g. verder dan een negentienjarige...)quote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wanneer iemand kinderen krijgt als de kinderen maar niets te kort komen, daar gaat het om.
Het geeft btw al wat aan dat Rob dat gevoel ook had aangezien hij vond dat ze het geld niet nodig had (niet dat ik een fan van Rob was ofzo)quote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben heel obejctief. Ik wacht totdat Manu82 een uitspraak van Lieske kan laten zien waaruit blijkt dat zij zich meer voelt dan de gemiddelde arbeider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |