Tot straks weer danquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Ben een tijdje weg, moet even mijn inkomen veilig stellen.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Om een uur of 1 is de kust wel weer veilig.quote:
Ik ga er ook even vandoor, moet even kijken of ik nog inkomen kan vindenquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
hmmm. prettig dat speekselquote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef Foreverblue het volgende:
En maar 1 om gelijk wakker van te worden![]()
[afbeelding]
Roel is overdreven vrolijk vandaag. Hij vind alles geweldig... gaat zelfs geen nare opmerkingen tegen Lieske maken, zegt hij.quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar is roel allemaal mee bezig? (heb geen geluid hier)
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Als ik Connie (Linda, red.) kan terug halen nu... zou ik dat doen. Ik vind dat ze op een lullige manier is weggegaan.
Dido: Nee, dat wil ik niet.
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...quote:Op maandag 5 december 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
[..]
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.
Sorry..het is moeilijk objectief te blijven als je een hekel aan iemand hebt.Maar het is in het verhaal weer alleen maar ik ik ik ik ik ik...dat maakt het zo drammerig.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Ik ben ook niet blij als Linda terug is. Kan ik weer tegen die lelijke rotkop aan kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Ze zal denk ik bang zijn dat ze dan weer in het niet valt bij de vlammende persoonlijkheid van Linda.quote:Op maandag 5 december 2005 11:31 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sorry..het is moeilijk objectief te blijven als je een hekel aan iemand hebt.Maar het is in het verhaal weer alleen maar ik ik ik ik ik ik...dat maakt het zo drammerig.
Ik weet niet of ze Linda als concurente moet zien,dat is toch geweest, klaar.
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapenquote:Op maandag 5 december 2005 11:33 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als je niet beter zou weten zou je denken dat Roel gescoord heeft vannacht.
en nog 5 minuten op de wc geweest....quote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapen
Precies wat je zegt met 2 meiden in bed en dan slapen. Zou je juist verwachten dat hij niet vrolijk wakker wordt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapen
Nee terug komen doen ze i.d niet,maar we moeten het toch ergens over hebben toch?quote:Op maandag 5 december 2005 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze zal denk ik bang zijn dat ze dan weer in het niet valt bij de vlammende persoonlijkheid van Linda.
maar waar hebben we het over. ze komt toch niet echt weer terug!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nee terug komen doen ze i.d niet,maar we moeten het toch ergens over hebben toch?
Er gebeurd echt werkelijk helemaal niets daar.Word tijd voor een weekopdracht,alhoewel ik daar ook niet al te veel van verwacht na de afgelopen dagen.Ik vind het moeilijk om BB nu nog zo intensief te volgen.....Wat trouwens ook weer voordelen voor het gezin heeft,heb eindelijk weer eens het huishouden op een fatsoenlijke manier kunnen doen.
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske ziet er niet vrolijk uit de laatste dagen, vind ik. Zal wel dipje hebben.
[afbeelding]
Dan vraag ik me toch af wanneer het kwartje gevallen is bij Didoquote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef Kinga het volgende:
Kwartje is nu pas bij Roel gevallen
en als ze de opdracht door hebben is hij dan niet mislukt?quote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ze hebben de opdracht door...
[afbeelding]
Erg he?Maar je kan ook de strijkplank voor de pc zetten toch?Moet niet erger worden..quote:Op maandag 5 december 2005 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mijn berg strijkgoed wordt ook steeds groter. kanme er helaas nog niet toe zetten. strijken is blijkbaar nog vele malen saaier dan bb...
![]()
De opdracht was zaterdag al mislukt, en net hadden ze weer een momentje samen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:42 schreef Manu82 het volgende:
en als ze de opdracht door hebben is hij dan niet mislukt?
jawel ze mogen 5 minuten samen zijn ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De opdracht was zaterdag al mislukt, en net hadden ze weer een momentje samen.
En dat mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |