Tot straks weer danquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Ben een tijdje weg, moet even mijn inkomen veilig stellen.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Om een uur of 1 is de kust wel weer veilig.quote:
Ik ga er ook even vandoor, moet even kijken of ik nog inkomen kan vindenquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
hmmm. prettig dat speekselquote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef Foreverblue het volgende:
En maar 1 om gelijk wakker van te worden![]()
[afbeelding]
Roel is overdreven vrolijk vandaag. Hij vind alles geweldig... gaat zelfs geen nare opmerkingen tegen Lieske maken, zegt hij.quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar is roel allemaal mee bezig? (heb geen geluid hier)
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Als ik Connie (Linda, red.) kan terug halen nu... zou ik dat doen. Ik vind dat ze op een lullige manier is weggegaan.
Dido: Nee, dat wil ik niet.
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...quote:Op maandag 5 december 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
[..]
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.
Sorry..het is moeilijk objectief te blijven als je een hekel aan iemand hebt.Maar het is in het verhaal weer alleen maar ik ik ik ik ik ik...dat maakt het zo drammerig.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Ik ben ook niet blij als Linda terug is. Kan ik weer tegen die lelijke rotkop aan kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Ze zal denk ik bang zijn dat ze dan weer in het niet valt bij de vlammende persoonlijkheid van Linda.quote:Op maandag 5 december 2005 11:31 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sorry..het is moeilijk objectief te blijven als je een hekel aan iemand hebt.Maar het is in het verhaal weer alleen maar ik ik ik ik ik ik...dat maakt het zo drammerig.
Ik weet niet of ze Linda als concurente moet zien,dat is toch geweest, klaar.
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapenquote:Op maandag 5 december 2005 11:33 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als je niet beter zou weten zou je denken dat Roel gescoord heeft vannacht.
en nog 5 minuten op de wc geweest....quote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapen
Precies wat je zegt met 2 meiden in bed en dan slapen. Zou je juist verwachten dat hij niet vrolijk wakker wordt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft wel met 2 meiden in 1 bed geslapen
Nee terug komen doen ze i.d niet,maar we moeten het toch ergens over hebben toch?quote:Op maandag 5 december 2005 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze zal denk ik bang zijn dat ze dan weer in het niet valt bij de vlammende persoonlijkheid van Linda.
maar waar hebben we het over. ze komt toch niet echt weer terug!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nee terug komen doen ze i.d niet,maar we moeten het toch ergens over hebben toch?
Er gebeurd echt werkelijk helemaal niets daar.Word tijd voor een weekopdracht,alhoewel ik daar ook niet al te veel van verwacht na de afgelopen dagen.Ik vind het moeilijk om BB nu nog zo intensief te volgen.....Wat trouwens ook weer voordelen voor het gezin heeft,heb eindelijk weer eens het huishouden op een fatsoenlijke manier kunnen doen.
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske ziet er niet vrolijk uit de laatste dagen, vind ik. Zal wel dipje hebben.
[afbeelding]
Dan vraag ik me toch af wanneer het kwartje gevallen is bij Didoquote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef Kinga het volgende:
Kwartje is nu pas bij Roel gevallen
en als ze de opdracht door hebben is hij dan niet mislukt?quote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ze hebben de opdracht door...
[afbeelding]
Erg he?Maar je kan ook de strijkplank voor de pc zetten toch?Moet niet erger worden..quote:Op maandag 5 december 2005 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mijn berg strijkgoed wordt ook steeds groter. kanme er helaas nog niet toe zetten. strijken is blijkbaar nog vele malen saaier dan bb...
![]()
De opdracht was zaterdag al mislukt, en net hadden ze weer een momentje samen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:42 schreef Manu82 het volgende:
en als ze de opdracht door hebben is hij dan niet mislukt?
jawel ze mogen 5 minuten samen zijn ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De opdracht was zaterdag al mislukt, en net hadden ze weer een momentje samen.
En dat mag niet
wel leuk dat de missie een kwartier voor tijd strand. En dat Dido niet door de mand valt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Nu heb ik het licht gezien, Ze hebbben het door en dido doet zo koud omdat ze Naat niet wil verlinken, daarom zei ze net ook roel het mag niet.
BB laat deze onzin snel over zijn
Speculeren over een opdracht mag toch? Dat doen ze de hele tijd al. Alleen moeten ze niets toegeven.quote:Op maandag 5 december 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Roel denkt dat Joost en Nathalie die opdracht hebben, en Ingrid en Lieske dus niet
Opdracht is nu dus definitief verpest, omdat Roel hardop zegt wat hij denkt
Ze hebben het zowieso dom gespeeld. Als Natte Lie nou gezegd had dat ze het ergens heel moeilijk mee had en dat ze daar veel over wilde praten had Dido haar echt wel geloofd!quote:Op maandag 5 december 2005 11:45 schreef Foreverblue het volgende:
Roel begint het door te krijgen.... the clock is ticking... 15 minutes to go.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 5 december 2005 11:47 schreef ART het volgende:
Speculeren over een opdracht mag toch? Dat doen ze de hele tijd al. Alleen moeten ze niets toegeven.
Roel kan beter meewerken met de geheime opdracht.quote:Op maandag 5 december 2005 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben het zowieso dom gespeeld. Als Natte Lie nou gezegd had dat ze het ergens heel moeilijk mee had en dat ze daar veel over wilde praten had Dido haar echt wel geloofd!
op dit moment zal het gaan tussen Roel Ingrid en Joost denk ikquote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef ART het volgende:
Eigenlijkbegin ik Ingrid steeds grappiger te vinden. Ze wiebert overal een beetje tussendoor. Ze is lekker recht voor z'n raap. Ze houdt wel van een (rot)geintje. En ik heb het idee dat ze van de mensen in het huis het meest authentiek is.
Van mij mag ze wel winnen eigenlijk.
Lieske is meer haar zelf dan ingridquote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef ART het volgende:
Eigenlijkbegin ik Ingrid steeds grappiger te vinden. Ze wiebert overal een beetje tussendoor. Ze is lekker recht voor z'n raap. Ze houdt wel van een (rot)geintje. En ik heb het idee dat ze van de mensen in het huis het meest authentiek is.
Van mij mag ze wel winnen eigenlijk.
Volgens mij greep Dido zelf al in.quote:Op maandag 5 december 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel kan beter meewerken met de geheime opdracht.
Anders hebben ze straks een extra zwaar rantsoen aan hun broek.
Ga er vanuit dat ze de volgende opdracht niet gaan halen
quote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is meer haar zelf dan ingrid
Voor mij is Roel al de winnaar. Als hij dan behalve de vrouwen ook het geld pakt is hij helemaal de Winnaar.quote:Op maandag 5 december 2005 11:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op dit moment zal het gaan tussen Roel Ingrid en Joost denk ik
Geeft niet Regenworm... ik neem ook jouw honeurs wel ff waarquote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue ik kan pas vanavond weer caps maken.
Lieske is inderdaad meer haarzelf. Ze is gewoon een irritant kut kind, dat speelt ze echt niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is meer haar zelf dan ingrid
Niet teveel lieske hoor want daar krijg je een slechte naam van.quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geeft niet Regenworm... ik neem ook jouw honeurs wel ff waar
bedankt voor deze positieve bijdragequote:Op maandag 5 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske is inderdaad meer haarzelf. Ze is gewoon een irritant kut kind, dat speelt ze echt niet hoor.
Niet bekendmaken... geheime opdrachten worden nooit bekendgemaakt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:58 schreef farceman het volgende:
gelukkig over 5 min is hopelijk die flauwe onzin afgelopen en hoop dat ze het ook bekend maken anders wordt daar weer dagen over gepraat en gezeverd
quote:Op maandag 5 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske is inderdaad meer haarzelf. Ze is gewoon een irritant kut kind, dat speelt ze echt niet hoor.
Ik wissel het aardig af vandaag toch?quote:Op maandag 5 december 2005 11:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet teveel lieske hoor want daar krijg je een slechte naam van.
Je doet het hardstikke leukquote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wissel het aardig af vandaag toch?![]()
inderdaad anders zou het geen geheime opdracht heten.quote:Op maandag 5 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet bekendmaken... geheime opdrachten worden nooit bekendgemaakt.
Ja maar ze moeten toch weten dat ze wel op slaapkamer mogen en dat BB niks gezegd heeft over hun relatie tegen Naatquote:Op maandag 5 december 2005 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad anders zou het geen geheime opdracht heten.
Doen ze met geheime missies niet, of pas in de Live.quote:Op maandag 5 december 2005 12:09 schreef farceman het volgende:
kom BB maak het eens bekend, zijn jullie dido en roel wel verschuldigd!
Dat vertellen ze Dido donderdag pas, als ze in de studio zitquote:Op maandag 5 december 2005 12:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Doen ze met geheime missies niet, of pas in de Live.
Hoiquote:Op maandag 5 december 2005 11:45 schreef Anitra het volgende:
:w
mijn laptop is gereanimeerd
Kan alleen de streams nog niet zien, maar kan nu wel redelijk alles volgen.
Die foto's van een lachende Roel zijn eng als je alleen die chagokop geien hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |