JAM kan het hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 10:38 schreef Conflict het volgende:
Twee topics voor die verhaaltjes, is dat niet een beetje te ambitieus?
Hequote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je zou natuurlijk je liefde en adoratie voor JAM kunnen tonen door alle reacties
( -Ja, buiten die van JAM zelf, natuurlijk. Stelletje bijdehante @$$%$%!!- ) in Dump. te verwijderen, AR.
Groetjes,
de Hulppiet..
Slet!quote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He![]()
Liefde en adoratie moet geen moeite kosten he. Zodra liefde en adoratie werk vereist ben ik weg![]()
Uit het Fok!woordenboek:quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:47 schreef Isabeau het volgende:
Banaanvraag 1. verzoek tot ban 2. verzoek tot informatie omtrent banaan
quote:Op maandag 5 december 2005 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
Mogen anderen hier ook wat dumpen?
Ga jij ff lopen cross-postenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:34 schreef cioran63 het volgende:
Ik vind het een toptopic. Helemaal goed. Een oase tussen zoveel bagger.
![]()
Welkom in het reactietopic, Wimmel, vertel. Wat wil je kwijt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:42 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Ga jij ff lopen cross-posten
Dump. - reactie topic.
Nee, ik moet er niet om lachen. Ja, ik houd van vlekken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:44 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.cse.ohio-state(...)-march/jam%20019.jpg
moet je nou echt niet lachen om die gast links onder, met die vlek tussen zn ogen??
je houd toch van vlekken?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:40 schreef JAM het volgende:
Hoe was Miami? Vertel.
Wat een heerlijke foto toch weer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:47 schreef cioran63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker weer, niet zo heel warm als vorig jaar, en iedereen was er weer. De straten zagen zoals gewoonlijk zwart van de artistieke pakken en de brilmonturen. Het is tenslotte net een dorp. Zeven beurzen tegelijk deze keer, het kon niet op. Die arme verzamelaars liepen zich een hoedje in de rondte.
Van die oude Joodse mevrouwen uit New Jersey?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:53 schreef cioran63 het volgende:
[afbeelding]
Ook veel bejaarden en palmbomen.
Ja, van die. Ze heten meestal Nussbaum of Klagsbrun.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Van die oude Joodse mevrouwen uit New Jersey?
Dus, wanneer gaan we uit eten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:00 schreef cioran63 het volgende:
$ 34000 omgezet, $ 17000 verdiend.
Wat schikt, wat schikt. Ik ben een lui mens. (d.w.z; ik heb de tijd aan mijn kant.)quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:18 schreef cioran63 het volgende:
Ok, maar wanneer? Ergens volgende week? En waar?
ow, dat klinkt niet best. Maar goed, 10 december, in principe?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:32 schreef JAM het volgende:
Nog sterker; dat ging écht niet goed.
Prima. Hoe laat zal ik reserveren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:38 schreef cioran63 het volgende:
[afbeelding]
Ik schik me naar uw Japanner. In de Wagenstraat of daaromtrent.
Zozo, het wordt een heel dagje uit! Nu ja, ik zie er naar uit. Hoe laat ben ik daar welkom?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:40 schreef cioran63 het volgende:
We beginnen in mijn tentoonstelling in de Herderstraat.
't Klinkt me als muziek in de oren. Bil Evans, Nadis als op de Explorations EP. En tussendoor drinken we bier. Biiru, zoals de Jappaners zeggen. De Jappaners zegen wel meer dan dat, trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:53 schreef cioran63 het volgende:
Dus we hebben staan: 17:50 sharp: herderstraat 6, 18:30: den Japanner. 21:00 uur of daaromtrent: Aline T. met de ideale Moslimvrouw. Een aardig dagje uit met de Zonnebloem, niet?
Waarom reageer jij in een topic waarin je niet wil reageren omdat je vind dat er niet gereageerd kan worden???quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik bemerk dat de deze twee dump-topics een hoog autistisch gehalte hebben. De mensen die hier reageren praten voornamelijk tegen een grote muur zonder verder feedback te krijgen dan [desbetreffende user]. Wat moet ik hiermee verder als er geen discussie is?
Er is in de hele geschiedenis van TTK maar 1 persoon die een ban gekregen heeft. Ten eerste was jij niet die persoon, en ten tweede was dat niet vanwege een stukje slowchat...quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
En voor een dergelijke SC als hierboven heb ik een ban gekregen niet te lang geleden
quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:36 schreef JAM het volgende:
@AR.
Ik heb gepoogd je toe te voegen op MSN, vind je dat prettig?
Mijn school heeft mij toegangskaartjes aangeboden voor dit. Is het enigszins de moeite waard?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:29 schreef cioran63 het volgende:
Daarna openingsfeest in het GEM.
Nou, wie weet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef cioran63 het volgende:
Ja, is altijd leuk hoor. Je kunt tot 24:00 de tentoonstelling bekijken etc.
Ja, Augustina, dat zou leuk zijn. Dan gaan we zoenen. Zullen we dat doen? Dan gaan we lekker zoenen. Hmm, zoenen.quote:
Wat een prachtig stuk, Jam, zo ontroerendquote:
Bedoel ik daarmee dus.quote:Ik houd het hier even bij, dit enkel, omdat de ervaring leert dat men het (zeker op internet) niet kan opbrengen een tekst langer dan ongeveer 500 woorden te lezen.
Ik kijk er nu al naar uit, JAM.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, Augustina, dat zou leuk zijn. Dan gaan we zoenen. Zullen we dat doen? Dan gaan we lekker zoenen. Hmm, zoenen..
Hij spot nu toch ook met Amsterdam?quote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
En maar afgeven op Amsterdam, JAM. Mag ik je eraan herinneren dat ik daar vorig jaar nog gespot ben door je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |