abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 05:18:16 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_32826834
Ik heb een dump-topic gemaakt. Hier ga ik dingen dumpen. Dat lijkt me beter dan allerhande afzonderlijke topics met allerhande afzonderlijke titels en afzonderlijke thema's en afzondering.

Dus; dit is: JAM'S pseudo-literair (nog niet eens dat!) geneuzel ende onzin DUMP.

* Press Ctrl+D to bookmark it now!

Mijn eerste bijdrage, een stukje uit de correspondentie die ik sinds een tijdje met het Ministerie van VWS voer. Dat leek me leuk, om jullie eens even een klein inzichtje te geven in wat voor een onzin ik ook buiten dit forum de wereld in help.
quote:
Geachte lieden van het Ministerie van Volksgezondheid en etc.,

Ondanks het vertrouwen dat u in uzelf hebt uitgesproken mij voldoende te hebben geïnformeerd met onderstaande reactie, kan ik u vertellen dat daar geen sprake van is.
Wellicht was mijn formulering ietwat ongelukkig gekozen; wat niet te zeggen is dat ik er spijt van heb; maar eerder vanuit een pragmatisch perspectief daar nu blijkt dat de werknemers van het Ministerie van Volkgezondheid en etc., zich niet ontvankelijk verklaren voor berichten waar de onuitsprekelijke woorden kut en lul in voorkomen alsof het de naam van de Onuitspreekbare zelf (dit is ook een ongelukkige formulering, maar mijn geloof verbiedt met het meer gangbare woord voor de Altijd Zijnde op te schrijven of uit te spreken) betreft!
Zulks is natuurlijk kul van uw kant; het niet inhoudelijk wensen te reageren op een bericht (hoe summier de inhoud van het bericht dan ook moge zijn) vanwege de onlusten die deze woorden bij u hebben opgewekt.
Maar, de pragmatiek noopt mij nu eenmaal tot een ietwat zakelijkere formulering.
Welnu! Ondanks dat u vanwege de arbeid die u verricht om u het brood geschonken te krijgen, u bent immers ambtenaar, u ervoor moet inzetten anders doen te vermoeden is bij mij de gedachte ontstaan dat achter de woorden die u mij heeft geschreven een mens schuil gaat. Natuurlijk heb ik geen flauw idee wat voor een mens u bent. In mijn fantasie, bent u een schone Aziatische dame (ik erken een zwak te hebben voor schone Aziatische dames), bijzonder gecharmeerd van mijn schrijfsels en zien wij elkaar de 20ste december om klokslag zes uur 's avonds bij DeLuca, breakfast/lunch/wining & dining....lounging alwaar ik u zal trakteren op diner (ik raad u de saltimbocca van zeewolf met parmaham en salie, geserveerd met linguine en tomaten antibiose aan) in de Passage te Den Haag.
Ik dwaal af.
Er gaat dus, zoals gezegd, een mens schuil achter de woorden dat vanwege mijn zo gemeende 'beledigende toonzetting' kennisneming hiervan volstaat.Natuurlijk weet ik ook wel dat u zich aan bepaalde richtlijnen heeft te houden en daar zal vast onder vallen dat u berichten waarin woorden die ik niet meer hoef te herhalen in voorkomen afgedaan kunnen worden als het gefröbel van een puber waar niet inhoudelijk op gereageerd hoeft te worden. Ik denk dat dat ook iets meer pragmatisch is (het scheelt weer in het werk, allicht) dan dat de Minister of een van de ambtenaren op het departement er nu werkelijk zo'n aanstoot van neemt.
Hier missen drie alinea's.
hier mist het begin van een zin - ...welk e-mail adres mijn open sollicitatie aan richten?

Met vriendelijke groet,
Thomas de Waal.
Reactienummer: 1.

Even vermeld ik erbij dat Thomas de Waal een van mijn aliassen is. Pas op met wat je leest, het kan zomaar van mij zijn. Ik noem even een bijbel, ofzo.

Tijd voor koffie. .

[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 05-12-2005 05:30:29 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 5 december 2005 @ 05:23:50 #2
37950 JAM
pi_32826837
Hier volgt een stuk dialoog in het Engels, iets wat ik enkel noemenswaardig acht vanwege de plasticiteit en de rearticulatie van een alombekend cliché.
quote:
'It's just doesn't work like that and you know it! I mean, are you even the slightest bit attracted to men?'
'No. Not to watermelons either for that account.'
'As in physically attracted.'
'I know what you meant, John, but no, I'm not. But, if I may say so in my own defence; I wasn't attracted to most of the girls I slept with either. So I can hardly consider that to be an argument.'
'Allright Paul. Allright, let's have it your way and try to a little visualisation for a moment here, okay? Come on, close your eyes.'
'What?'
'Just close your eyes. Relax, take a deep breath.'
'Erm...okay.'
'You've got them closed already?'
'Yeah, I have.'
'Can you see it, Paul?'
'What?'
'Can you see it?'
'Can I see what?'
'There it is! There it is Paul! Right in front of your face! can you see it?'
'What is, John?!'
'I'll tell you what is, i'll tell you allright: THE BIG FAT THROBBING COCK OF SOME FIFTY YEAR OLD MAN JERKING OFF IN FRONT OF YOUR SWEET LITTLE BOYISH FACE ON THE BACK SEAT OF HIS FAMILY SEDAN IS! AND IF YOU DON'T KEEP YOUR EYES CLOSED, PAUL, HE'S GONNA SQUIRT HIS FLUID LOVING RIGHT INSIDE THEM AND IT'LL HURT EVERY FUCKING TIME YOU BLINK FOR THE NEXT TWO MONTHS!'
Reactienummer: 2.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 05-12-2005 05:30:14 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 5 december 2005 @ 05:25:39 #3
37950 JAM
pi_32826839
Reacties ende motivatie alhier; Dump. - reactie topic.

Vergeet daarbij niet het nummer te vermelden! Anders weten de mensen niet waar je het over hebt! .

[ Bericht 46% gewijzigd door JAM op 05-12-2005 05:30:53 ]
  maandag 5 december 2005 @ 05:50:50 #4
37950 JAM
pi_32826860
Volgende is een lijst van 67 zaken die ik noemenswaardig acht ooit nog een het een en ander over te schrijven. Dit komt uit een grijs schrift waar op de kaft met balpen geschreven is: 'Het grote dingen waarvan ik denk dat ik er maar eens een paar woordjes over moet schijven'-schrift. Ik hoop met deze lijst ook anderen aan te zetten tot het verkwanselen van hun eigen gezondheid, geestelijke gesteldheid (alhoewel ik als goed filosoof niet meen over het bestaan van een geest te kunnen spreken) sociale leven, slaapritme, seksleven en meer van dat soort zaken aan het schrijven van de loutere onzin.
quote:
1. Amsterdam
2. Een zwangere man.
3. Iemand die op de stoep fietst.
4. Een barman die de bierglazen onderkotst.
5. Onthologische rugummers/vloeibaarheid.
6. Homoseksuelen.
7. De rood-witte wegafscheidingsblokken bij bouwketen
8. Overgewicht.
9. St.Sebastiaan.
10. Thee.
11. Een pianowinkel.
12. Een sjaal van ¤ 50,-.
13. Doosjes (van tin) met daarin de benodigheden om een fietsband te plakken.
14.' Het nieuwe exhibitionisme.'
15. Voetbal.
16. Schapen. Dode schapen.
17. Eerste indrukken.
18. Koperdraad.
20. Chinese lak (de kleur ervan.)
20. Theater 'De Appel'.
21. C&A tasjes met dure inhoud.
22. Flesdoppen.
23. Bruin, een héél specifiek bruin.
24. De bris-milah.
25. De stangulariteit.
26. Zelfkritiek.
27. Het lied: 'Zwarte Piet ging uit rijden.'
28. Autotjes (model.)
29. DER/DIE/DAS ZWEITE(R)(N) WELTKRIEG.
30. 'Heb je die film weleens gezien?'
31. De Gregoriaanse kalender.
32. Gedoe (vermoeiend.)
33. Zwarte suède schoenen.
34. Bagels.
35. 80 cm. hoogteverschil.
36. Balken.
37. Studentenkaarten zoals het OV en de collegekaart.
38. Het Lloyd-Hotel (of de Lloyd-firma.)
39. Conceptuele koeken.
40. 'Schiksal.'
41. Jimi H.
42. John C.
43. Bill E.
44. Paul S.
45. 'Friend is a four letter word.'
46. Insomnia.
47. Een lege stoel.
48. Rood, roder, ROODST.
49. Ergernis ende irritatie.
50. SIGARETTEN.
51. m.a.w; verwurging.
52. Het rearticuleren.
53. Franse stoptreinen.
54. Koning Meander de Derde.
55. 'Johson'
56. Torens.
57. Tag Mag 02; the ultimate bubble issue.
58. Sambal op je eikel.
59. Smack als bijvoegelijk naamwoord.
60. De schuimende cola-motherfucker monoloog.
61. Martin.
62. De rozenverkoper.
63. Wodka.
64. Roulette via het systeem van Martingale.
65. Taxi-ritjes.
66. Appels en bananen.
67. Suffocatie.
Daar kan je wel even iets mee, dacht ik zo.

Reactienummer: 3.
En daarna; 3-1, 3-2, 3-3....3-67.
  Eindredactie Games maandag 5 december 2005 @ 06:50:07 #5
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32826943
3-1 jezus, begin een fokin weblog ofzo, dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32827244
A picture is worth a thousand words....
Of jouw therapeut dit bedoelde met:"Schrijf het van je af"?

pi_32829034
Mogen anderen hier ook wat dumpen?
  maandag 5 december 2005 @ 10:34:18 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32829178
JAM
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32829193
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:50 schreef donald_dick het volgende:
dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
Zeer zeker wel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_32829301
-edit.
Verwijderd door Admin.
pi_32829927
JAM topics

tvp
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 6 december 2005 @ 02:09:58 #13
37950 JAM
pi_32853488
Het volgende fragment is wat er gebeurt als ik geen enkel idee heb wat ik moet schrijven en eigenlijk beter zou gaan kunnen slapen, mijn huis opruimen, de afwas doen, een sigaret roken, iets lezen of een andere handeling verrichten die ik buiten het schrijven van de loutere onzin wenselijk en noodzakelijk acht maar mijzelf dan toch (en ik heb werkelijk geen flauw idee waarom) opzadel met het schrijven. Het gros (d.w.z, alle, maar ik wou gewoon even 'het gros' roepen) van stukken die onder deze omstandigheden zijn geproduceerd zien het daglicht na hun eerste vertoning op het toneel van de levende wereld niet meer. Ik druk dan de shift knop in met de wijsvinger van mijn rechterhand, de omhoogcursortoets met de ringvinger van dezelfde totdat alle text die ik zojuist heb geproduceerd is geselecteerd en daarna druk ik op 'delete'. Vandaag doe ik dit eens een keertje niet. Het hoe en waarom daarvan is een vraag die elders beantwoord moet worden. Noodzakelijk blijft nog een keer te vermelden; dat ik deze tekst normalité zou hebben geschrapt.
quote:
Ik heb enig tijd (om precies te zijn, van 30 augustus 2002 tot 23 oktober van hetzelfde jaar) een dagboek bijgehouden. Geen dagboek zoals we die onder de bedden van meisjes die zojuist begonnen zijn met puberen en de inhoud hiervan met alle middelen die God en hun beperkte budget toestaat trachten te beschermen tegen kennisneming hiervan door een ander (een dagboek vol met verwijzingen naar verzenuwde seksuele handelen zoals het 'droogneuken' en 'tongzoenen' en verwijzingen naar de liefde, iets waar het pre-puberende meisje nog geen kaas van heeft gegeten (d.w.z; iemand die er wel een kaas van heeft gegeten heeft dat hele concept al overboord gegooid) en meer van die dingen die ik mijzelf, of u, lezer, wenst in te beelden als de mogelijke in houd van zulk een dagboek) maar hier dan meestal toch niet in slaagt met alle self-inflicted gemeende pijn en schaamte die hierbij komt kijken, maar een dagboek met enkel feiten. Die Welt ist alles, was der Was der Fall ist, die Tatsache [...]', enzo.

Den Haag, 2 september, 2002. (Licht bewolkt),

Vanochtend om 6 uur wakker geworden naast Sophie. Haastig ontbeten en toen via tram en trein naar het foeilelijke Rotterdam gegaan. Er was mij verteld dat ik voor half negen op de vijde verdieping mijn rooster en studiegids moets ophalen, maar daar klopte natuurlijk weer geen ene sodemieter van. Ik besloot toen na een uur te hebben gewacht maar een peuk te gaan roken in de kantinen, waar het toeval wou dat ik mijn projectgroep trof. Na de verplichte/gewenste uitwisseling van namen, telefoonnummers, e-mailadressen hebben we (d.w.z; mijn groep) tot tien voor twaalf een beginnetje gemaakt voor ons eerste project van het jaar, genaamd: 'Zaken doen in Azië.' Daarna volgde een korte pauze en het blokuur Algemene Economie. Uit dit college ben ik weggelopen, omdat ik te moe was om dat de man (Mans v.d. Velden) toch niets interessants te vertellen had. Ik heb toen nog een sigaret gerookt en het gebouw verlaten. Bij de uitgang trof ik Sophie. We besloten om zo snel mogelijk dit foeilijke oord wat herrezen is toen God boos werd op de Nederlands (d.w.z; Rotterdam) te verlaten. Toen we weer in het gezegende Den Haag kwamen, hebben we Paul bezocht op zijn werk, om daarna zo snel mogelijk naar huis te keren om nog een paar uurtjes slaap terug te krijgen. Toen ik weer wakker werd, gingen we gelijk weer weg. Ik om Zarah (d.w.z; mijn toen nog 5-jarige nichtje) van de creche op te halen, Sophie om naar haar eigen huis te gaan. Toen ik Zarah had opgehaald, heb ik haar nog even een beetje leren fietsen om daarna na het eten bij Rachel (d.w.z.; mijn tante het eten was Rijst, sperziebonen en sojakip, dit staat ergens anders op de pagina gekrast) weer huiswaarts te keren om de rest van de avond rokend, glotsend (d.w.z; tv-kijkend) en etc. doot te brengen. Tien voor twaalf, licht uit.

Dit is nu net iets meer dan drie jaar geleden. Sinds die tijd is er, zoals dat in drie jaar gaat in een mensenleven, veel veranderd. Interessanter is om even te kijken naar wat hetzelfde is gebleven, dat geeft ook een beter beeld van hoeveel er daadwerkelijk veranderd is. Ik rook nog steeds en ik vind Rotterdam nog steeds een kankerstad. Daar blijft het ook wel bij.
Dit echter, is niet waarom ik over mijn dagboek begon. Op veel pagina's staan allerlei symbolen en losse woorden waarvan ik weet dat dat dingen zijn die ik wil onthouden maar niet met andere wil delen. Een codetaal aan mijzelf, waarvan ik het gros vergeten ben. Niet dat ik nu echt het gevoel heb er iets aan te missen, daar niet van, maar verwonderen doet het me zeker.
Aan het einde van de pagina waar het de veertiende september staat beschreven (synopsis; zonnig weer, ontbeten in de tuin, nieuwe trui gekocht, etentje met moeders en een paar oud-klasgenoten van haar, 's avonds gebiljardt in een café aan de Scheveningse haven) staat een davidster. Aan het einde van de pagina waar de tweeëntwintigste september staat beschreven staat 'feline species'. Ik heb geen idee waar het over gaat.
Reactienummer 4.

.

[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 06-12-2005 02:35:49 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 02:11:46 #14
37950 JAM
pi_32853503
Het volgende fragment komt uit de correspondentie die ik met de medewerkers van het Ministerie van VWZ voer, zie hiervoor ook het bericht met reactienummer 1.
quote:
Uw e-mail bericht is ontvangen door de Postbus 51 Informatiedienst.
Wij doen ons uiterste best om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Bestellingen kunt u zonder tegenbericht binnen een week op uw postadres verwachten.

Uw e-mail kenmerk is 200870

Met vriendelijke groet,

Postbus 51 Informatiedienst

We hereby acknowledge receipt of your e-mail. We strive to answer your question within two working days.

Orders will be delivered without notice at your postal address within one week.

Your e-mail reference is 200870

Yours sincerely,

Postbus 51 Information Service
Reactienummer 5.
  dinsdag 6 december 2005 @ 04:25:06 #15
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32854132
Even wat posts verwijdert. Als iedereen nou gewoon hun reacties plaatst in het juiste topic hiervoor: http://forum.fok.nl/topic/787022

Zo, dan geef ik het woord nu weer aan JAM
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 6 december 2005 @ 08:35:55 #16
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32854745
Gekke tata. =)
Te veel tijd over?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 6 december 2005 @ 08:39:49 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_32854790
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:50 schreef donald_dick het volgende:
3-1 jezus, begin een fokin weblog ofzo, dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
Niet meer actief op Fok!
pi_32854828
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 04:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even wat posts verwijdert. Als iedereen nou gewoon hun reacties plaatst in het juiste topic hiervoor: http://forum.fok.nl/topic/787022

Zo, dan geef ik het woord nu weer aan JAM
Een topic is toch om een discussie te krijgen? Dat hoeft toch niet perse in een apart topic?
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:33:09 #20
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32858256
Als alle pieperts hier nou eens wat vaker in TTK zouden komen, dan waren jullie bekent met het begrip 'JAM-topic'...
En als jullie dat dan waren hadje geweten dat je vaag gebrabbel (= ) kon verwachten toen je het topic opende.

Had ons allemaal een hoop gepiep bespaard, en maakt de wereld een stukje prettiger

*wederom het woord terug aan JAM geeft
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 11:41:55 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32858471
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als alle pieperts hier nou eens wat vaker in TTK zouden komen, dan waren jullie bekent met het begrip 'JAM-topic'...
En als jullie dat dan waren hadje geweten dat je vaag gebrabbel (= ) kon verwachten toen je het topic opende.

Had ons allemaal een hoop gepiep bespaard, en maakt de wereld een stukje prettiger

*wederom het woord terug aan JAM geeft
naarmijn weten gaat GVH sluiten omdat er niet genoeg gediscuseerd wordt, maar deze blijft open? beetje met 2 maten werken
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:26:34 #22
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32863861
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef donald_dick het volgende:

[..]

naarmijn weten gaat GVH sluiten omdat er niet genoeg gediscuseerd wordt, maar deze blijft open? beetje met 2 maten werken
Kom jij ooit wel eens vaker in TTK behalve deze ene keer??

Nu zijn GVH en TTK 2 totaal verschillende fora, maar goed. Laat ik dom doen, en dit buiten beschouwing laten. Dan ga je gang en gebruik de zogenaamde maat van GVH.
Om tot een representatief resultaat te komen zal je hier regelmatig een steekproef moeten nemen, voor je er iets over kan zeggen. Dit ene topic zegt niks.
En daarbij; je eigen woorden "niet genoeg" impliceert al dat daar misschien ook ruimte is voor een geintje of een kleine slowchat...
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:29:24 #23
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32863929
heb ff je TT aangepast JAm, hoop dat je het niet erg vind. Maar sommige mensen schijnen het anders niet geheel te bevatten...
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:18 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32866392
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:

En daarbij; je eigen woorden "niet genoeg" impliceert al dat daar misschien ook ruimte is voor een geintje of een kleine slowchat...
dit is geen slowchat, want me moesten reageren in een ander topic (dat zeg jezelf tenminste) en een geintje kan je dit ook niet bepaald noemen. of is zeker 80% van de comments in deze treat te geinig zodat dit weggedit wordt?

daarbij is wat JAm produceerd niet bepaald forum waardig, maar meer weblog waardig. daar komt het ook, vind ik, beter tot zijn recht. want hoe leuk zijn stukjes ook zijn, er valt niet echt inhoudelijk op te reageren
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:25:47 #25
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32866873
achja, jouw post valt ook niet echt inhoudelijk op te reageren. Je maakt aannamens zonder die te onderbouwen. En die zelfs in dit topic al ontkracht zijn.

Het is prima hoor dat je jouw eigen mening hebt. Maar als zowel de vaste TTK-ers en de TTK-mods een andere mening hebben dan is dit subforum misschien niet geheel jouw smaak.

Advies; Klik niet op topics in TTK met JAM als TS, want alle topics van hem zijn zoals deze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')