abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 05:18:16 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_32826834
Ik heb een dump-topic gemaakt. Hier ga ik dingen dumpen. Dat lijkt me beter dan allerhande afzonderlijke topics met allerhande afzonderlijke titels en afzonderlijke thema's en afzondering.

Dus; dit is: JAM'S pseudo-literair (nog niet eens dat!) geneuzel ende onzin DUMP.

* Press Ctrl+D to bookmark it now!

Mijn eerste bijdrage, een stukje uit de correspondentie die ik sinds een tijdje met het Ministerie van VWS voer. Dat leek me leuk, om jullie eens even een klein inzichtje te geven in wat voor een onzin ik ook buiten dit forum de wereld in help.
quote:
Geachte lieden van het Ministerie van Volksgezondheid en etc.,

Ondanks het vertrouwen dat u in uzelf hebt uitgesproken mij voldoende te hebben geïnformeerd met onderstaande reactie, kan ik u vertellen dat daar geen sprake van is.
Wellicht was mijn formulering ietwat ongelukkig gekozen; wat niet te zeggen is dat ik er spijt van heb; maar eerder vanuit een pragmatisch perspectief daar nu blijkt dat de werknemers van het Ministerie van Volkgezondheid en etc., zich niet ontvankelijk verklaren voor berichten waar de onuitsprekelijke woorden kut en lul in voorkomen alsof het de naam van de Onuitspreekbare zelf (dit is ook een ongelukkige formulering, maar mijn geloof verbiedt met het meer gangbare woord voor de Altijd Zijnde op te schrijven of uit te spreken) betreft!
Zulks is natuurlijk kul van uw kant; het niet inhoudelijk wensen te reageren op een bericht (hoe summier de inhoud van het bericht dan ook moge zijn) vanwege de onlusten die deze woorden bij u hebben opgewekt.
Maar, de pragmatiek noopt mij nu eenmaal tot een ietwat zakelijkere formulering.
Welnu! Ondanks dat u vanwege de arbeid die u verricht om u het brood geschonken te krijgen, u bent immers ambtenaar, u ervoor moet inzetten anders doen te vermoeden is bij mij de gedachte ontstaan dat achter de woorden die u mij heeft geschreven een mens schuil gaat. Natuurlijk heb ik geen flauw idee wat voor een mens u bent. In mijn fantasie, bent u een schone Aziatische dame (ik erken een zwak te hebben voor schone Aziatische dames), bijzonder gecharmeerd van mijn schrijfsels en zien wij elkaar de 20ste december om klokslag zes uur 's avonds bij DeLuca, breakfast/lunch/wining & dining....lounging alwaar ik u zal trakteren op diner (ik raad u de saltimbocca van zeewolf met parmaham en salie, geserveerd met linguine en tomaten antibiose aan) in de Passage te Den Haag.
Ik dwaal af.
Er gaat dus, zoals gezegd, een mens schuil achter de woorden dat vanwege mijn zo gemeende 'beledigende toonzetting' kennisneming hiervan volstaat.Natuurlijk weet ik ook wel dat u zich aan bepaalde richtlijnen heeft te houden en daar zal vast onder vallen dat u berichten waarin woorden die ik niet meer hoef te herhalen in voorkomen afgedaan kunnen worden als het gefröbel van een puber waar niet inhoudelijk op gereageerd hoeft te worden. Ik denk dat dat ook iets meer pragmatisch is (het scheelt weer in het werk, allicht) dan dat de Minister of een van de ambtenaren op het departement er nu werkelijk zo'n aanstoot van neemt.
Hier missen drie alinea's.
hier mist het begin van een zin - ...welk e-mail adres mijn open sollicitatie aan richten?

Met vriendelijke groet,
Thomas de Waal.
Reactienummer: 1.

Even vermeld ik erbij dat Thomas de Waal een van mijn aliassen is. Pas op met wat je leest, het kan zomaar van mij zijn. Ik noem even een bijbel, ofzo.

Tijd voor koffie. .

[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 05-12-2005 05:30:29 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 5 december 2005 @ 05:23:50 #2
37950 JAM
pi_32826837
Hier volgt een stuk dialoog in het Engels, iets wat ik enkel noemenswaardig acht vanwege de plasticiteit en de rearticulatie van een alombekend cliché.
quote:
'It's just doesn't work like that and you know it! I mean, are you even the slightest bit attracted to men?'
'No. Not to watermelons either for that account.'
'As in physically attracted.'
'I know what you meant, John, but no, I'm not. But, if I may say so in my own defence; I wasn't attracted to most of the girls I slept with either. So I can hardly consider that to be an argument.'
'Allright Paul. Allright, let's have it your way and try to a little visualisation for a moment here, okay? Come on, close your eyes.'
'What?'
'Just close your eyes. Relax, take a deep breath.'
'Erm...okay.'
'You've got them closed already?'
'Yeah, I have.'
'Can you see it, Paul?'
'What?'
'Can you see it?'
'Can I see what?'
'There it is! There it is Paul! Right in front of your face! can you see it?'
'What is, John?!'
'I'll tell you what is, i'll tell you allright: THE BIG FAT THROBBING COCK OF SOME FIFTY YEAR OLD MAN JERKING OFF IN FRONT OF YOUR SWEET LITTLE BOYISH FACE ON THE BACK SEAT OF HIS FAMILY SEDAN IS! AND IF YOU DON'T KEEP YOUR EYES CLOSED, PAUL, HE'S GONNA SQUIRT HIS FLUID LOVING RIGHT INSIDE THEM AND IT'LL HURT EVERY FUCKING TIME YOU BLINK FOR THE NEXT TWO MONTHS!'
Reactienummer: 2.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 05-12-2005 05:30:14 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 5 december 2005 @ 05:25:39 #3
37950 JAM
pi_32826839
Reacties ende motivatie alhier; Dump. - reactie topic.

Vergeet daarbij niet het nummer te vermelden! Anders weten de mensen niet waar je het over hebt! .

[ Bericht 46% gewijzigd door JAM op 05-12-2005 05:30:53 ]
  maandag 5 december 2005 @ 05:50:50 #4
37950 JAM
pi_32826860
Volgende is een lijst van 67 zaken die ik noemenswaardig acht ooit nog een het een en ander over te schrijven. Dit komt uit een grijs schrift waar op de kaft met balpen geschreven is: 'Het grote dingen waarvan ik denk dat ik er maar eens een paar woordjes over moet schijven'-schrift. Ik hoop met deze lijst ook anderen aan te zetten tot het verkwanselen van hun eigen gezondheid, geestelijke gesteldheid (alhoewel ik als goed filosoof niet meen over het bestaan van een geest te kunnen spreken) sociale leven, slaapritme, seksleven en meer van dat soort zaken aan het schrijven van de loutere onzin.
quote:
1. Amsterdam
2. Een zwangere man.
3. Iemand die op de stoep fietst.
4. Een barman die de bierglazen onderkotst.
5. Onthologische rugummers/vloeibaarheid.
6. Homoseksuelen.
7. De rood-witte wegafscheidingsblokken bij bouwketen
8. Overgewicht.
9. St.Sebastiaan.
10. Thee.
11. Een pianowinkel.
12. Een sjaal van ¤ 50,-.
13. Doosjes (van tin) met daarin de benodigheden om een fietsband te plakken.
14.' Het nieuwe exhibitionisme.'
15. Voetbal.
16. Schapen. Dode schapen.
17. Eerste indrukken.
18. Koperdraad.
20. Chinese lak (de kleur ervan.)
20. Theater 'De Appel'.
21. C&A tasjes met dure inhoud.
22. Flesdoppen.
23. Bruin, een héél specifiek bruin.
24. De bris-milah.
25. De stangulariteit.
26. Zelfkritiek.
27. Het lied: 'Zwarte Piet ging uit rijden.'
28. Autotjes (model.)
29. DER/DIE/DAS ZWEITE(R)(N) WELTKRIEG.
30. 'Heb je die film weleens gezien?'
31. De Gregoriaanse kalender.
32. Gedoe (vermoeiend.)
33. Zwarte suède schoenen.
34. Bagels.
35. 80 cm. hoogteverschil.
36. Balken.
37. Studentenkaarten zoals het OV en de collegekaart.
38. Het Lloyd-Hotel (of de Lloyd-firma.)
39. Conceptuele koeken.
40. 'Schiksal.'
41. Jimi H.
42. John C.
43. Bill E.
44. Paul S.
45. 'Friend is a four letter word.'
46. Insomnia.
47. Een lege stoel.
48. Rood, roder, ROODST.
49. Ergernis ende irritatie.
50. SIGARETTEN.
51. m.a.w; verwurging.
52. Het rearticuleren.
53. Franse stoptreinen.
54. Koning Meander de Derde.
55. 'Johson'
56. Torens.
57. Tag Mag 02; the ultimate bubble issue.
58. Sambal op je eikel.
59. Smack als bijvoegelijk naamwoord.
60. De schuimende cola-motherfucker monoloog.
61. Martin.
62. De rozenverkoper.
63. Wodka.
64. Roulette via het systeem van Martingale.
65. Taxi-ritjes.
66. Appels en bananen.
67. Suffocatie.
Daar kan je wel even iets mee, dacht ik zo.

Reactienummer: 3.
En daarna; 3-1, 3-2, 3-3....3-67.
  Eindredactie Games maandag 5 december 2005 @ 06:50:07 #5
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32826943
3-1 jezus, begin een fokin weblog ofzo, dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32827244
A picture is worth a thousand words....
Of jouw therapeut dit bedoelde met:"Schrijf het van je af"?

pi_32829034
Mogen anderen hier ook wat dumpen?
  maandag 5 december 2005 @ 10:34:18 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32829178
JAM
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32829193
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:50 schreef donald_dick het volgende:
dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
Zeer zeker wel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_32829301
-edit.
Verwijderd door Admin.
pi_32829927
JAM topics

tvp
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 6 december 2005 @ 02:09:58 #13
37950 JAM
pi_32853488
Het volgende fragment is wat er gebeurt als ik geen enkel idee heb wat ik moet schrijven en eigenlijk beter zou gaan kunnen slapen, mijn huis opruimen, de afwas doen, een sigaret roken, iets lezen of een andere handeling verrichten die ik buiten het schrijven van de loutere onzin wenselijk en noodzakelijk acht maar mijzelf dan toch (en ik heb werkelijk geen flauw idee waarom) opzadel met het schrijven. Het gros (d.w.z, alle, maar ik wou gewoon even 'het gros' roepen) van stukken die onder deze omstandigheden zijn geproduceerd zien het daglicht na hun eerste vertoning op het toneel van de levende wereld niet meer. Ik druk dan de shift knop in met de wijsvinger van mijn rechterhand, de omhoogcursortoets met de ringvinger van dezelfde totdat alle text die ik zojuist heb geproduceerd is geselecteerd en daarna druk ik op 'delete'. Vandaag doe ik dit eens een keertje niet. Het hoe en waarom daarvan is een vraag die elders beantwoord moet worden. Noodzakelijk blijft nog een keer te vermelden; dat ik deze tekst normalité zou hebben geschrapt.
quote:
Ik heb enig tijd (om precies te zijn, van 30 augustus 2002 tot 23 oktober van hetzelfde jaar) een dagboek bijgehouden. Geen dagboek zoals we die onder de bedden van meisjes die zojuist begonnen zijn met puberen en de inhoud hiervan met alle middelen die God en hun beperkte budget toestaat trachten te beschermen tegen kennisneming hiervan door een ander (een dagboek vol met verwijzingen naar verzenuwde seksuele handelen zoals het 'droogneuken' en 'tongzoenen' en verwijzingen naar de liefde, iets waar het pre-puberende meisje nog geen kaas van heeft gegeten (d.w.z; iemand die er wel een kaas van heeft gegeten heeft dat hele concept al overboord gegooid) en meer van die dingen die ik mijzelf, of u, lezer, wenst in te beelden als de mogelijke in houd van zulk een dagboek) maar hier dan meestal toch niet in slaagt met alle self-inflicted gemeende pijn en schaamte die hierbij komt kijken, maar een dagboek met enkel feiten. Die Welt ist alles, was der Was der Fall ist, die Tatsache [...]', enzo.

Den Haag, 2 september, 2002. (Licht bewolkt),

Vanochtend om 6 uur wakker geworden naast Sophie. Haastig ontbeten en toen via tram en trein naar het foeilelijke Rotterdam gegaan. Er was mij verteld dat ik voor half negen op de vijde verdieping mijn rooster en studiegids moets ophalen, maar daar klopte natuurlijk weer geen ene sodemieter van. Ik besloot toen na een uur te hebben gewacht maar een peuk te gaan roken in de kantinen, waar het toeval wou dat ik mijn projectgroep trof. Na de verplichte/gewenste uitwisseling van namen, telefoonnummers, e-mailadressen hebben we (d.w.z; mijn groep) tot tien voor twaalf een beginnetje gemaakt voor ons eerste project van het jaar, genaamd: 'Zaken doen in Azië.' Daarna volgde een korte pauze en het blokuur Algemene Economie. Uit dit college ben ik weggelopen, omdat ik te moe was om dat de man (Mans v.d. Velden) toch niets interessants te vertellen had. Ik heb toen nog een sigaret gerookt en het gebouw verlaten. Bij de uitgang trof ik Sophie. We besloten om zo snel mogelijk dit foeilijke oord wat herrezen is toen God boos werd op de Nederlands (d.w.z; Rotterdam) te verlaten. Toen we weer in het gezegende Den Haag kwamen, hebben we Paul bezocht op zijn werk, om daarna zo snel mogelijk naar huis te keren om nog een paar uurtjes slaap terug te krijgen. Toen ik weer wakker werd, gingen we gelijk weer weg. Ik om Zarah (d.w.z; mijn toen nog 5-jarige nichtje) van de creche op te halen, Sophie om naar haar eigen huis te gaan. Toen ik Zarah had opgehaald, heb ik haar nog even een beetje leren fietsen om daarna na het eten bij Rachel (d.w.z.; mijn tante het eten was Rijst, sperziebonen en sojakip, dit staat ergens anders op de pagina gekrast) weer huiswaarts te keren om de rest van de avond rokend, glotsend (d.w.z; tv-kijkend) en etc. doot te brengen. Tien voor twaalf, licht uit.

Dit is nu net iets meer dan drie jaar geleden. Sinds die tijd is er, zoals dat in drie jaar gaat in een mensenleven, veel veranderd. Interessanter is om even te kijken naar wat hetzelfde is gebleven, dat geeft ook een beter beeld van hoeveel er daadwerkelijk veranderd is. Ik rook nog steeds en ik vind Rotterdam nog steeds een kankerstad. Daar blijft het ook wel bij.
Dit echter, is niet waarom ik over mijn dagboek begon. Op veel pagina's staan allerlei symbolen en losse woorden waarvan ik weet dat dat dingen zijn die ik wil onthouden maar niet met andere wil delen. Een codetaal aan mijzelf, waarvan ik het gros vergeten ben. Niet dat ik nu echt het gevoel heb er iets aan te missen, daar niet van, maar verwonderen doet het me zeker.
Aan het einde van de pagina waar het de veertiende september staat beschreven (synopsis; zonnig weer, ontbeten in de tuin, nieuwe trui gekocht, etentje met moeders en een paar oud-klasgenoten van haar, 's avonds gebiljardt in een café aan de Scheveningse haven) staat een davidster. Aan het einde van de pagina waar de tweeëntwintigste september staat beschreven staat 'feline species'. Ik heb geen idee waar het over gaat.
Reactienummer 4.

.

[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 06-12-2005 02:35:49 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 02:11:46 #14
37950 JAM
pi_32853503
Het volgende fragment komt uit de correspondentie die ik met de medewerkers van het Ministerie van VWZ voer, zie hiervoor ook het bericht met reactienummer 1.
quote:
Uw e-mail bericht is ontvangen door de Postbus 51 Informatiedienst.
Wij doen ons uiterste best om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Bestellingen kunt u zonder tegenbericht binnen een week op uw postadres verwachten.

Uw e-mail kenmerk is 200870

Met vriendelijke groet,

Postbus 51 Informatiedienst

We hereby acknowledge receipt of your e-mail. We strive to answer your question within two working days.

Orders will be delivered without notice at your postal address within one week.

Your e-mail reference is 200870

Yours sincerely,

Postbus 51 Information Service
Reactienummer 5.
  dinsdag 6 december 2005 @ 04:25:06 #15
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32854132
Even wat posts verwijdert. Als iedereen nou gewoon hun reacties plaatst in het juiste topic hiervoor: http://forum.fok.nl/topic/787022

Zo, dan geef ik het woord nu weer aan JAM
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 6 december 2005 @ 08:35:55 #16
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32854745
Gekke tata. =)
Te veel tijd over?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 6 december 2005 @ 08:39:49 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_32854790
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:50 schreef donald_dick het volgende:
3-1 jezus, begin een fokin weblog ofzo, dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
Niet meer actief op Fok!
pi_32854828
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 04:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even wat posts verwijdert. Als iedereen nou gewoon hun reacties plaatst in het juiste topic hiervoor: http://forum.fok.nl/topic/787022

Zo, dan geef ik het woord nu weer aan JAM
Een topic is toch om een discussie te krijgen? Dat hoeft toch niet perse in een apart topic?
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:33:09 #20
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32858256
Als alle pieperts hier nou eens wat vaker in TTK zouden komen, dan waren jullie bekent met het begrip 'JAM-topic'...
En als jullie dat dan waren hadje geweten dat je vaag gebrabbel (= ) kon verwachten toen je het topic opende.

Had ons allemaal een hoop gepiep bespaard, en maakt de wereld een stukje prettiger

*wederom het woord terug aan JAM geeft
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 11:41:55 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32858471
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als alle pieperts hier nou eens wat vaker in TTK zouden komen, dan waren jullie bekent met het begrip 'JAM-topic'...
En als jullie dat dan waren hadje geweten dat je vaag gebrabbel (= ) kon verwachten toen je het topic opende.

Had ons allemaal een hoop gepiep bespaard, en maakt de wereld een stukje prettiger

*wederom het woord terug aan JAM geeft
naarmijn weten gaat GVH sluiten omdat er niet genoeg gediscuseerd wordt, maar deze blijft open? beetje met 2 maten werken
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:26:34 #22
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32863861
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef donald_dick het volgende:

[..]

naarmijn weten gaat GVH sluiten omdat er niet genoeg gediscuseerd wordt, maar deze blijft open? beetje met 2 maten werken
Kom jij ooit wel eens vaker in TTK behalve deze ene keer??

Nu zijn GVH en TTK 2 totaal verschillende fora, maar goed. Laat ik dom doen, en dit buiten beschouwing laten. Dan ga je gang en gebruik de zogenaamde maat van GVH.
Om tot een representatief resultaat te komen zal je hier regelmatig een steekproef moeten nemen, voor je er iets over kan zeggen. Dit ene topic zegt niks.
En daarbij; je eigen woorden "niet genoeg" impliceert al dat daar misschien ook ruimte is voor een geintje of een kleine slowchat...
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:29:24 #23
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32863929
heb ff je TT aangepast JAm, hoop dat je het niet erg vind. Maar sommige mensen schijnen het anders niet geheel te bevatten...
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:18 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32866392
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:

En daarbij; je eigen woorden "niet genoeg" impliceert al dat daar misschien ook ruimte is voor een geintje of een kleine slowchat...
dit is geen slowchat, want me moesten reageren in een ander topic (dat zeg jezelf tenminste) en een geintje kan je dit ook niet bepaald noemen. of is zeker 80% van de comments in deze treat te geinig zodat dit weggedit wordt?

daarbij is wat JAm produceerd niet bepaald forum waardig, maar meer weblog waardig. daar komt het ook, vind ik, beter tot zijn recht. want hoe leuk zijn stukjes ook zijn, er valt niet echt inhoudelijk op te reageren
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:25:47 #25
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32866873
achja, jouw post valt ook niet echt inhoudelijk op te reageren. Je maakt aannamens zonder die te onderbouwen. En die zelfs in dit topic al ontkracht zijn.

Het is prima hoor dat je jouw eigen mening hebt. Maar als zowel de vaste TTK-ers en de TTK-mods een andere mening hebben dan is dit subforum misschien niet geheel jouw smaak.

Advies; Klik niet op topics in TTK met JAM als TS, want alle topics van hem zijn zoals deze
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 17:54:41 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32867676
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
achja, jouw post valt ook niet echt inhoudelijk op te reageren. Je maakt aannamens zonder die te onderbouwen. En die zelfs in dit topic al ontkracht zijn.
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:53 schreef indahnesia.com het volgende:
eeh... ja
quote:
Op maandag 5 december 2005 07:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
A picture is worth a thousand words....
Of jouw therapeut dit bedoelde met:"Schrijf het van je af"?

quote:
Op dinsdag 6 december 2005 08:39 schreef Viking84 het volgende:

hier stond een quote van mij
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Dwangneurotische handelingen?
Autistisch?
en dat zijn maar de mensen die me mening delen van de 11 inhoudelijke reacties. maar dat zegt vast niks
quote:
Het is prima hoor dat je jouw eigen mening hebt. Maar als zowel de vaste TTK-ers en de TTK-mods een andere mening hebben dan is dit subforum misschien niet geheel jouw smaak.
waar zijn die dan? ik zie ze niet in dit topic
quote:
Advies; Klik niet op topics in TTK met JAM als TS, want alle topics van hem zijn zoals deze
een echte toevoeging aan fok dus
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 17:58:07 #27
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32867767
en JAM waarom dumpj je ook neit meteen je gedichten hier?
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 17:59:09 #28
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32867800
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:58 schreef donald_dick het volgende:
en JAM waarom dumpj je ook neit meteen je gedichten hier?
omf meteen een goed hoorspel?
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 18:00:02 #29
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32867823
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:59 schreef donald_dick het volgende:

[..]

omf meteen een goed hoorspel?
en dan kan je meteen jezelf een applaus geven...
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:07:11 #30
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32867992
Als je hier echt over wil discuseren dan ten eerste lees alles en niet de helft. En kom daarna maar naar het feedbacktopic.
Hier is het wel genoeg geweest
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:09:16 #31
37950 JAM
pi_32868035
Ik snap niet waar deze hele discussie over gaat. Er kan prima inhoudelijk gereageerd worden op al wat hier gedumpt word en dat zou ik ook veel meer op prijs stellen dan dit gezever over de mogelijkheid ervan. Een ieder die anders wenst te beweren geeft enkel een demonstratie van zijn/haar eigen tekortkomingen in deze. Ondanks dat ik het vreselijk vind naar mijzelf te verwijzen, doe ik dat toch, een verwijzing naar een inhoudelijke reactie op mijzelf.

JAM's Dump. - reactie topic.
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 18:09:20 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32868036
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je hier echt over wil discuseren dan ten eerste lees alles en niet de helft. En kom daarna maar naar het feedbacktopic.
Hier is het wel genoeg geweest
dus het is normaal in TTK om een topic te openen om vervolgnes over dat een eigen feedbacktopic te openen
pi_32868083
Zal ik hier als geboren intellectueel even mijn mateloos gezouten mening op tafel leggen:
In mijn hoger opziens is het taalgebruik zoals gelezen in dit topic van zeer slechte kwaliteit. Beter gezegd, we hebben het hier over kwantiteit, kwantiteit in de zin van woord. Zoals de huidige neerlandsche probleemjeugd zijn heil zoekt op straat, zo zoek jij dat in het achter elkaar opsommen van wezenlose woorden, met de oprechte bedoeling er een interresant stuk van te maken. Dat is natuurlijk niet erg, mogelijk dat er soortgenoten zijn met eenzelfde gedachte, de gedachte hun problemen af te schuiven in dit soort doelloze topics....

tot zover mijn doelloos gelul met dure woorden, om maar even in de stemming van dit topic te blijven

Mijn advies: maak je eigen weblog

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 18:12:36 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:14:10 #34
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32868144
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:09 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dus het is normaal in TTK om een topic te openen om vervolgnes over dat een eigen feedbacktopic te openen
Nee dat is niet normaal. JAM is dan ook niet normaal, ook ik ben niet normaal. TTK zit vol met niet normale mensen.

Volgende posten hier worden van af nu gedelete. Als je persé wil zeiken over een topic die niet van jou is, die je niet intereseert wat staat in een subforum waar je normaal ook nooit komt, dan kom je maar klagen in het feedbacktopic.

Basta
pi_32868163
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:09 schreef JAM het volgende:
Ik snap niet waar deze hele discussie over gaat. Er kan prima inhoudelijk gereageerd worden op al wat hier gedumpt word en dat zou ik ook veel meer op prijs stellen dan dit gezever over de mogelijkheid ervan. Een ieder die anders wenst te beweren geeft enkel een demonstratie van zijn/haar eigen tekortkomingen in deze. Ondanks dat ik het vreselijk vind naar mijzelf te verwijzen, doe ik dat toch, een verwijzing naar een inhoudelijke reactie op mijzelf.
pi_32868172
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]
dan kom je maar klagen in het feedbacktopic.
daar kom ik ook nooit
pi_32868221
bovendien vind ik dit topic meer iets voor filosofie, want om dit nou kunst te noemen
of in R&P, daar horen alle "of zit je in een diep psychologisch gat?" problemen

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 18:22:36 ]
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 18:18:37 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32868240
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef Automatic_Rock het volgende:

dan kom je maar klagen in het feedbacktopic.
dus niet in de reactietopic
ik snap het niet meer
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:56:50 #39
37950 JAM
pi_32870807
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:11 schreef DutchTSE het volgende:
Zal ik hier als geboren intellectueel even mijn mateloos gezouten mening op tafel leggen:
In mijn hoger opziens is het taalgebruik zoals gelezen in dit topic van zeer slechte kwaliteit. Beter gezegd, we hebben het hier over kwantiteit, kwantiteit in de zin van woord. Zoals de huidige neerlandsche probleemjeugd zijn heil zoekt op straat, zo zoek jij dat in het achter elkaar opsommen van wezenlose woorden, met de oprechte bedoeling er een interresant stuk van te maken. Dat is natuurlijk niet erg, mogelijk dat er soortgenoten zijn met eenzelfde gedachte, de gedachte hun problemen af te schuiven in dit soort doelloze topics....

tot zover mijn doelloos gelul met dure woorden, om maar even in de stemming van dit topic te blijven

Mijn advies: maak je eigen weblog
Ik schrijf je even bij in mijn schriftje waarop met balpen op de kaft te lezen valt: 'Leden van het genootschap der mensen die zichzelf onsterfelijk belachelijk hebben gemaakt'. Gefeliciteerd, 't is een erg select gezelschap.
Moet ik er nog verder op ingaan, of heb je zelf ook wel door wat voor een godvergeten lulkoek je zojuist aan het wouwelen was?

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 06-12-2005 20:05:34 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:03:47 #41
37950 JAM
pi_32870998
Ja, laat ik dat gewoon maar even doen. M'n beste, DutchTSE, laat ik er maar eerlijk voor uitkomen. Iemand die een reactie als de jouwe produceert, dat is nou wat ik een miseraat noem. Een mens waarvan ik oprecht denk dat de wereld een mooiere zou zijn als ze op zouden houden met bestaan. Dat kan of door te sterven, door zich volledig terug te trekken uit de maatschappij, door tot in de lengte van hun leven te zwijgen, of wat dan ook. Dat maakt me allemaal niet zoveel uit. Wat ik mijzelf afvraag, schaam je je niet? Schaam je jezelf niet gewoon dood, als je zulke inmnens domme dingen schrijft? Schaam je je niet kapot, als je zo'n wanhopige poging doet tot danwel kritiek, danwel grappig zijn, danwel iets anders maar daar geenzins in slaagt? Ik zou me de ogen uit de kop schamen voor elke letter tekst die ik zou hebben voortgebracht, als ik in jouw schoenen zou zijn. Maar de Heer zij geprezen, ik sta dat niet en ik ben daar elke seconde dankbaar voor. Ik ben er elke seconde van mijn leven dankbaar voor dat ik niet het een of andere godvergeten zoveelste volledig inwisselbaar teringventje ben met allemaal meninkjes en bedoelinkjes en wensjes waar godverdomme niemand zich in de meest kleine mate voor interesseert. Heerlijk vind ik dat. Ik ben er godverdomde dankbaar voor.
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:15:30 #42
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32871360
Doodsverwensingen zijn verboden JAM....
Gelukkig is deze dan ook van " zeer slechte kwaliteit" en eigenlijk niets meer dan "het achter elkaar opsommen van wezenlose woorden"
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:37:12 #43
117776 OFfSprngr
pi_32873645
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gelukkig is deze dan ook van " zeer slechte kwaliteit" en eigenlijk niets meer dan "het achter elkaar opsommen van wezenlose woorden"
Zijn we anders gewend?..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 22:57:58 #44
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32876580
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
en dan 3 apparte topics vol bravo, je bewees net mijn punt
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 22:59:49 #45
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32876654
en jam, het ozu fijn zijn als je reacties tegen dezelfde persoon, zeg maar, in 1 post zou kunnen doen. en het liefst in 1 topic eigelijk ook. of moet ik je in dit topic aanbidden en dan in de reactie topic je uit vragen
ken nog wel wat open podia's in amsterdam waar je van ahrte welkom bent
pi_32876953
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef JAM het volgende:
Ja, laat ik dat gewoon maar even doen. M'n beste, DutchTSE, laat ik er maar eerlijk voor uitkomen. Iemand die een reactie als de jouwe produceert, dat is nou wat ik een miseraat noem. Een mens waarvan ik oprecht denk dat de wereld een mooiere zou zijn als ze op zouden houden met bestaan. Dat kan of door te sterven, door zich volledig terug te trekken uit de maatschappij, door tot in de lengte van hun leven te zwijgen, of wat dan ook. Dat maakt me allemaal niet zoveel uit. Wat ik mijzelf afvraag, schaam je je niet? Schaam je jezelf niet gewoon dood, als je zulke inmnens domme dingen schrijft? Schaam je je niet kapot, als je zo'n wanhopige poging doet tot danwel kritiek, danwel grappig zijn, danwel iets anders maar daar geenzins in slaagt? Ik zou me de ogen uit de kop schamen voor elke letter tekst die ik zou hebben voortgebracht, als ik in jouw schoenen zou zijn. Maar de Heer zij geprezen, ik sta dat niet en ik ben daar elke seconde dankbaar voor. Ik ben er elke seconde van mijn leven dankbaar voor dat ik niet het een of andere godvergeten zoveelste volledig inwisselbaar teringventje ben met allemaal meninkjes en bedoelinkjes en wensjes waar godverdomme niemand zich in de meest kleine mate voor interesseert. Heerlijk vind ik dat. Ik ben er godverdomde dankbaar voor.
Een echte man kent geen schaamte

ik zou me als ik jou was schamen voor je eenzame leven, voor het ongelofelijk triest literair gebral die je uitkraamt, voor het voetje likken van de modjes die ZEGGEN dit leuk te vinden maar dit eigenlijk ook maar gaar tijddodend gebrabbel vinden, ik zou me als ik jou was schamen omdat ik geen vrienden heb, omdat je je vrije tijd verdoet met voor jou interresante lulkoek, voor het hebben van een hobby zoals dit, voor de vele energie die je in het copy/pasten van deze teksten hebt gestoken dat als mongool niet makkelijk is. Voor het verkapt sturen van een doodsverwensing omdat je verder machteloos tegenover me staat

en tot slot omdat je op beau van Erven Dorens lijkt met je gelul

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 23:09:36 ]
pi_32877162
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:56 schreef JAM het volgende:
Gefeliciteerd, 't is een erg select gezelschap.
Ik vind het er wel gezellig met je lekkere blonde zus
ze is alleen een beetje preuts, moet ik der ff afleren
quote:
of heb je zelf ook wel door wat voor een godvergeten lulkoek je zojuist aan het wouwelen was?
Heb je zelf al door wat voor godvergeten lulkoek je in dit topic allemaal hebt gewouwelt?
  Eindredactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 23:19:35 #48
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32877286
quote:

of heb je zelf ook wel door wat voor een godvergeten lulkoek je zojuist aan het wouwelen was?
*kuch*
zelfkennis
*kuch*
pi_32877333
Hallo JAM. Nog bedankt voor de donatie !
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:37:21 #50
37950 JAM
pi_32880913
De gang van het gesprek noopt tot een reactie van mijn kant. Natuurlijk ben ik mij bewust van mijn eigen godvergeten lulkoek, als men het zo wil noemen, maar men kan moeilijk ontkennen dat mijn godvergeten lulkoek van een totaal ander niveau, vorm en inhoud is dan de godvergeten lulkoek zoals gesproken door anderen. Wie men tot deze zo gezegde anderen moet rekenen, is een vraag die dezen maar voor zichzelf moeten beantwoorden.
Ik zit achter mijn computertje en ik schrijf stukjes proza. Stukjes losse, vaak onsamenhangde, tekst die men kan lezen als men dat wilt en er om kan lachen, huilen, zich erbij aftrekken, ervan walgen of wat men dan ook met die tekst moet doen. Stukjes fictie.
Als men hier, zoals de mensen maar al te vaak doen, de godvergeten stupiditeit begaat een tekst, een tekst die los van al het andere in de wereld staat, wenst te herleiden tot de een of andere bedoeling of intentie die mij ongevraagd in de schoenen wordt geschoven, dan is dat niet iets dat ik voor mijn rekening hoef te nemen.
Een ieder de stukjes fictie die alhier gepresenteerd worden wenst uit te leggen als het product van zichzelf ingebeelde ideeën over mijn persoon en wat ik allemaal uitspook in het dagelijks leven zou er goed aan doen bij zichzelf te rade te gaan in deze, want de verleiding is bij mij groot dit over de boeg van projectie te gooien. Dat doe ik dus ook; hiermee denk ik duidelijk te hebben gemaakt hoe men zich mijn inziens eerder onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
Verder ben ik ook diep teleurgesteld in de kwaliteit van de gepoogde kritiek aan mijn adres. Ik vind het geenzins erg om afgebrand te worden, sterker nog; dat vind ik zelfs hardstikke fijn. Als iemand er dan enkel erin slaagt een paar loze suggesties en totaal irrelevante opmerkingen in de rondte te gooien ben ik nu eenmaal teleurgesteld. Dat heeft hetzelfde niveau als de alom bekende 'Your momma is so fat'-grapjes en dat niveau, dat is nogal laag en kinderachtig.
Zo werd er door iemand gesuggereerd dat ik deze fictie zou schrijven omdat ik 'mijn problemen van mijzelf zou willen afschrijven'. Nou vraag ik je? Hoe komt iemand daarbij? Ten eerste, heb ik geen enkel probleem. Ik heb een probleem ik geen sigaretten meer heb of als mijn huis in de brand staat en ik kan jullie zeggen dat daar geen sprake van is. Heeft iemand, maar dan ook een iemand, ooit stilgestaan bij de mogelijkheid dat ik dit leuk vind om te doen? Dat dit een van mijn manieren is mijzelf te vermaken, zoals ook het likken aan kutten, het drinken van wodka en het luisteren naar jazz dat is (wat niet is om te zeggen dat ik mij ook nog op andere manieren vermaak)?
Wat ik mij ook ernstig afvraag, is hoe dat idee überhaupt ooit bij iemand is ontstaan. Ik denk zelf dat de gedachtengang ongeveer is: 'Ik zie een stuk tekst waar ik mij niet in kan verplaatsen, DUS; schrijver ervan moet wel gek zijn en dit een uiting ervan.' Zulks kan ik enkel uitleggen als het product van het onvermogen en de stupiditeit van een ander. Als een kramp van een soort zelf-opgelegd defensiemechanisme dat tot iemand spreekt dat alles wat een beetje vreemd aandoet eng is en zo snel mogelijk naar het hoopje 'Dit is een beetje gek dus daar houden we maar geen rekening mee, want dingen die een beetje gek zijn vinden we eng''-verplaatst dient te worden.
Prima, zeg ik. Doe dat maar, maar dat is iets dat ik niet voor mijn rekening hoef te nemen, dus val me er dan alstjeblieft niet mee lastig (door bijvoorbeeld de gang van dit topic om zeep te helpen).
Ik houd het hier even bij, dit enkel, omdat de ervaring leert dat men het (zeker op internet) niet kan opbrengen een tekst langer dan ongeveer 500 woorden te lezen.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:38:54 #51
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32880925
.
...dass wir fliegen.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:45:02 #52
37950 JAM
pi_32880993
-edit-.

[ Bericht 97% gewijzigd door JAM op 07-12-2005 02:18:59 ]
pi_32881317
Iemand vertelde me eens van een vakantie, een fietsvakantie. Deze iemand reed met een wat vreemde fiets, een soort slagersfiets, door Nederland. Een fiets die je eigenlijk nooit ziet. Eigenlijk een best wel rare fiets. In ieder dorp dat hij aan deed werd hij of aangevallen door honden, of bekogeld met kluiten aarde door de plaatstelijke zwakbegaafde jeugd.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:19:52 #54
37950 JAM
pi_32881330
Hoe moet ik me een 'slagersfiets' voorstellen?
pi_32881415
Er zijn veel soorten slagersfietsen. Of transportfietsen. Slagersjongens vervoerden er vlees op, voor de slager. Dat de slager zei, jongen, breng dit stuk vlees eens naar mevrouw dit en dat, of zus en zo.

Een beetje zo'n fiets, maar dan zonder negerkindjes natuurlijk, gewoon met vlees in de bak. Maar in onderhavig geval kampeerspullen en dergelijke (oploskoffie en haringen en meer van dat).
  woensdag 7 december 2005 @ 02:34:36 #56
37950 JAM
pi_32881426
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef donald_dick het volgende:
en jam, het ozu fijn zijn als je reacties tegen dezelfde persoon, zeg maar, in 1 post zou kunnen doen. en het liefst in 1 topic eigelijk ook. of moet ik je in dit topic aanbidden en dan in de reactie topic je uit vragen
ken nog wel wat open podia's in amsterdam waar je van ahrte welkom bent
Nee, sorry, niet geïnteresseerd. Ik wil nog niet eens dood gevonden worden in dat kankerdorp.

Also spricht, de chauvinistische Hagenees.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:35:13 #57
37950 JAM
pi_32881430
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef cioran63 het volgende:
Er zijn veel soorten slagersfietsen. Of transportfietsen. Slagersjongens vervoerden er vlees op, voor de slager. Dat de slager zei, jongen, breng dit stuk vlees eens naar mevrouw dit en dat, of zus en zo.

[afbeelding]

Een beetje zo'n fiets, maar dan zonder negerkindjes natuurlijk, gewoon met vlees in de bak. Maar in onderhavig geval kampeerspullen en dergelijke (oploskoffie en haringen en meer van dat).
Kijk, zo leer je nog eens iets.
pi_32939795
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:34 schreef JAM het volgende:

[..]

Nee, sorry, niet geïnteresseerd. Ik wil nog niet eens dood gevonden worden in dat kankerdorp.

Also spricht, de chauvinistische Hagenees.
Vergeleken met die posts van je, kan ik me niet voorstellen dat jij je zou schamen voor amsterdam, dood of levend

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2005 11:20:43 ]
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:27:52 #59
37950 JAM
pi_32944688
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

Vergeleken met die posts van je, kan ik me niet voorstellen dat jij je zou schamen voor amsterdam, dood of levend
Ik kan me niet voorstellen dat men het schaamtevol vindt met de onderbroek van het zusje over het hoofd tijdens het aftrekken 'Marietje, Marietje, toe. Toe, Marietje, toe, ik houd van je Marietje, toe...' te prevelen. Maar verdomd of het niet waar is, je hebt ze er tussen zitten. Je hebt ze er verdomme tussen zitten.
Laten we wel wezen; ieder zijn meug, hè!
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:34:09 #60
37950 JAM
pi_32944863
Ik kende ook een knaap die zichzelf erin verlustigde elke dag bij het ochtendgloren met zijn penis tegen de deurpost te rammen. Dan ging hij naast de deurpost staan en draaide hij zijn heupen heel snel, opdat de penis deze trof. Tijdens dit gebeuren slaakte hij kreten als: 'Oeh!' en 'Aah!' en 'Godsammekrake, wat is me dit toch godverredomde lekker' en 'Kom op, Kees, je kan het. Je bent een tijger. Een tijger! Kom op! nog één keer! Je bent een TIJ-GER!' Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dat prettig is, maar ja; zijn wij er hier erbij gebaad allerhande demonstraties te geven van wat ons voorstellingsvermogen te boven gaat?
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:59:05 #61
37950 JAM
pi_32947162
Zoals, de kosmos, .

.
pi_32953468
Of Pietje de Dood.

vrijdag 9 december 2005 @ 21:05:23 #63
117776 OFfSprngr
pi_32954580
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef cioran63 het volgende:
Of Pietje de Dood.

[afbeelding]
Zo,.. die ziet er levendig uit.
.
.
pi_32976094

[ Bericht 100% gewijzigd door Automatic_Rock op 10-12-2005 20:34:58 (Het is wel genoeg geweest) ]
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:37:45 #65
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32976306
Kap eens met die bevuiling, Dutch-dinges...
...dass wir fliegen.
pi_32976318
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kap eens met die bevuiling, Dutch-dinges...

Als ie zijn excuses aanbied
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:36:24 #67
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32977903
Het is nu wel zat DutchTSE.
JAM, als jij er nou ook niet meer op in gaat, dan kan je dit topic weer gebruiken waarvoor je het geopend hebt.

Dat is ook veel leuker om te lezen trouwens
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:37:04 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_32977923
Ik hou van je JAM
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_32981178
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat is ook veel leuker om te lezen trouwens
vond ik ook al
ok ok ik stop wel
maar dan moet ie niet doorgaan hoor
  zondag 11 december 2005 @ 00:21:31 #70
37950 JAM
pi_32983962
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:38 schreef DutchTSE het volgende:

[..]

Als ie zijn excuses aanbied
Bij deze mijn oprechte, welgemeende en nederigste excuus.

Stiekem houd ik van je. .
  zondag 11 december 2005 @ 00:38:06 #71
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32984268
JAM, vuile hond,
waar ben je als ik je nodig heb?
...dass wir fliegen.
  zondag 11 december 2005 @ 02:08:08 #72
37950 JAM
pi_32985599
Mijn gedachten gaan op het moment als een fucking TGV, laai- en laaisnel (alhoewel ik niet wens te beweren te weten wat een laai is, maar ze gaan met dezelfde snelhieid als een laaiïge TGV) maar ik heb er geen enkele grip op. Ik word ook altijd naar in dat soort treinen, maar dan moet ook gezegd worden (of beter, gevraagd): 'JAM, waar wordt jij nu niet naar?'
In Japanse restaurants. Het was een prima avond, monseigneur.

Daarom, even een foto van de kosmos. Wellicht dat ik morgen iets op papier krijg. Maar dan ook gelijk een heel boek. Ik moet toch godverdomme een boek schrijven!

Novelle.

Waarom moet ik een boek schrijven? Laat ik het zo stellen, vind jij dat ik een boek moet schrijven? Juist. Niet dat ik zwijk onder groepsdruk. Zoals jullie wellicht eerder of elders hebben kunnen lezen vroeg het meisje met de piemel op haar schouder (dat ga ik niet allemaal herhalen) of ik 'er niet bij wilde horen', maar nee, ik wenstte niet toe te treden tot het selecte gezelschap van giebelende meisjes in discotheken met piemels op hun schouder.
De motivatie ligt elders. Ook moet gezegd worden, dat helemaal niet zoveel mensen menen dat ik een boek moet schrijven. Ik ken een meisje, die sprak tot mij: 'Je bent irritant, je praat teveel.' Ik vroeg haar 'Waarom luister je dan naar me?', waarop ze zei: 'Ik wil gewoon even lachen.'
Of dat uitlachen of omlachen is, dat...dat is enkel semantisch gelul. Lachen is lachen, fuckin' punto banco.
Later in het gesprek zei ze: 'Er is een God en alles gebeurt met een reden.' Daarna hing ik op.

'Meisjes zijn heel erg conservatief, als vrouwen wat ouder zijn hebben ze door dat er niet zoiets is als een ware en begrijpen ze dat je maar beter een beetje kan genieten en gewoon maar pakken wat er te pakken valt.'

Niet mijn citaat. Ook nog verkeerd geciteerd, maar ik sluit me er bij aan. Wellicht, wellicht is dit inspiratievol voor proza. Ja, dat is het.

Ik heb een titel voor m'n boek: Pure rede. Nu de inhoud nog, maar die is er ook. Die broeit, die kookt, die zit in de oven. Ik wacht tot het belletje gaat. Het gaat over seks. Over seks, heel veel over seks. Ik houd van seks en van schrijven over seks. Met dat ik zeg 'ik houd van seks' zeg ik niet enkel ervan te kunnen genieten (wat trouwens ook zo is) maar ik houd van het hele gebeuren van seks. Het falen, vooral dat. Het falen aan seks, het lelijke van seks, het smerige van seks, het menselijke van seks, het misselijkmakende van seks, daar houd ik van, daar geniet ik van. Noem me een masochist, maar dan zonder zweepje, dat heb je helemaal niet nodig.
Als een meisje haar kut niet heeft geschoren en zojuist naar de WC is geweest, die putlug (Haagse spelling, zoals ook bij 'kânkâhlug' d.w.z; regen) die je dan tegemoet komt als je met je tong haar flamoes in duikt, daar kan ik gewoon heel erg van genieten.
Niet dat ik een plas- of haarfetisjist ben, alhoewel ik die indruk welzeker zal hebben gewekt, werkelijk, ik walg ervan. Maar dat bemin ik, het walgen, het walgen. Stinkende kutten, dat is mijn Stanley Kubrick's The Shining. Laat ik het zo even uitleggen.
Ik heb heel veel anekdote's over stinkende kutten en falen en 'm niet omhoog krijgen en iemand's type niet zijn en bla bla bla, die ik met jullie ga delen in m'n boek. Zie dit maar als de officiële aankondiging. Een boek over seks. Een scrabeus verhaal, zoals ze dat zeggen.

En nog wat andere dingen. Dood en absurdisme, enzo. Maar daar ga ik nu even niet op in.

Zoals gesproken bij Kant; reinen Vernunft.

Nu ja.

ZIE HIER, DE KOSMOS.

* Uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door JAM op 11-12-2005 02:46:41 ]
pi_32985729
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:08 schreef JAM het volgende:
Waarom moet ik een boek schrijven? Laat ik het zo stellen, vind jij dat ik een boek moet schrijven?
Neuh, doe maar niet.
Laat maar. Komt niks van terecht. Je concentratieboog is wat te kort.
Je lijkt me een slim ventje met een wat te kort lontje. Dus blijf maar een beetje dumpen op Fok.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 11 december 2005 @ 02:25:15 #74
37950 JAM
pi_32985737
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:23 schreef OllieA het volgende:

[..]

Neuh, doe maar niet.
Laat maar. Komt niks van terecht. Je concentratieboog is wat te kort.
Je lijkt me een slim ventje met een wat te kort lontje. Dus blijf maar een beetje dumpen op Fok.
Oh, ik zou je toch nog mailen, Ollie? Sindskort heb ik mijn emailadres in mijn profiel staan, dus jij mag beginnen. Dat lijkt me leuk, een correspondentie.
  zondag 11 december 2005 @ 02:28:04 #75
37950 JAM
pi_32985759
't Behoeft niet veel te zijn hoor. Enkel 'hoi' is al afdoende. Weet je wat, 'ha' is al genoeg. Maar ik zou toch willen dat jij begint. De gedachte hierachter is mijn verwachting dat we ooit een juridische strijd zullen voeren en dan kan ik zo zeggen van: 'Ja, maar hij begon ermee hoor!'
  zondag 11 december 2005 @ 02:32:14 #76
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32985798
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:23 schreef OllieA het volgende:

[..]

Je lijkt me een slim ventje met een wat te kort lontje.
Een pornografisch boek lijkt me inderdaad ook iets te hoog gegrepen voor JAM.
...dass wir fliegen.
pi_32985801
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:25 schreef JAM het volgende:

[..]

Oh, ik zou je toch nog mailen, Ollie? Sindskort heb ik mijn emailadres in mijn profiel staan, dus jij mag beginnen. Dat lijkt me leuk, een correspondentie.
De logica hiervan ontgaat me, lieve JAM. En ik zou het prettiger vinden wanneer je me niet zou mailen. Maar het mag wel. Het is een vrij land.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 11 december 2005 @ 02:38:37 #78
37950 JAM
pi_32985850
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef OllieA het volgende:

[..]

De logica hiervan ontgaat me, lieve JAM. En ik zou het prettiger vinden wanneer je me niet zou mailen. Maar het mag wel. Het is een vrij land.
Je bent niet de enige, Ollie, ik heb m'n leven nog nooit ergens logica in mogen ontwaren en ik denk ook niet dat dat ooit zal gebeuren, maar ja, dat is louter speculatie hè. Het kan zomaar dat er morgen opeens alom orde en de structuur is. Het is enkel hoogstens onwaarschijnlijk.

Gelukkig ben jij niet een van die mensen die nu gaat roepen van 'Chaos is regelmaat', dat vind ik zulk een sofistisch gelul. Alhoewel DO2 zich bijzonder schijnt te interesseren voor dat soort tegenstellingen en ik erken; het heeft ook wel iets hoor. Maar om daar gelijk van die 'Wit is zwart' 'Lucht is aarde' en 'Kut is lul' (sorry voor het niveau) uitspraken op los te laten lijkt me ook weer -zoiets-.

Maar daarom kan het nog wel! .
pi_32985904
Tja, maar om van lang gelul kort gelul te maken: Schrijf maar geen boek, JAM. Klooi maar wat aan op Fok.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 11 december 2005 @ 02:50:05 #80
37950 JAM
pi_32985946
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:45 schreef OllieA het volgende:
Tja, maar om van lang gelul kort gelul te maken: Schrijf maar geen boek, JAM. Klooi maar wat aan op Fok.
Ik heb het tot noodlottigheid gepromoveerd, Ollie, dat schrijven van dat boek. Werkelijk, ik heb geen keus. Es ist mein schicksal.

Thans probeer ik mijzelf zo te doen geloven, maar dan komt dat nihil weer om de hoek en zit ik weer aan de zuip en achter de wijven aan en jazz te luisteren en te roken en naar het plafond te staren in de plaats van te schrijven, enzo.
  zondag 11 december 2005 @ 02:53:20 #81
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32985971
KUT = LUL
...dass wir fliegen.
  zondag 11 december 2005 @ 03:47:47 #82
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32986328
Het zal je hobby maar zijn; tegenstellingen gelijkstellen...
...dass wir fliegen.
  zondag 11 december 2005 @ 08:02:52 #83
117776 OFfSprngr
pi_32986922
Beste JAM, tata.. wat heb je nu een meesterlijk goede avatar.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')