Reactienummer: 1.quote:Geachte lieden van het Ministerie van Volksgezondheid en etc.,
Ondanks het vertrouwen dat u in uzelf hebt uitgesproken mij voldoende te hebben geïnformeerd met onderstaande reactie, kan ik u vertellen dat daar geen sprake van is.
Wellicht was mijn formulering ietwat ongelukkig gekozen; wat niet te zeggen is dat ik er spijt van heb; maar eerder vanuit een pragmatisch perspectief daar nu blijkt dat de werknemers van het Ministerie van Volkgezondheid en etc., zich niet ontvankelijk verklaren voor berichten waar de onuitsprekelijke woorden kut en lul in voorkomen alsof het de naam van de Onuitspreekbare zelf (dit is ook een ongelukkige formulering, maar mijn geloof verbiedt met het meer gangbare woord voor de Altijd Zijnde op te schrijven of uit te spreken) betreft!
Zulks is natuurlijk kul van uw kant; het niet inhoudelijk wensen te reageren op een bericht (hoe summier de inhoud van het bericht dan ook moge zijn) vanwege de onlusten die deze woorden bij u hebben opgewekt.
Maar, de pragmatiek noopt mij nu eenmaal tot een ietwat zakelijkere formulering.
Welnu! Ondanks dat u vanwege de arbeid die u verricht om u het brood geschonken te krijgen, u bent immers ambtenaar, u ervoor moet inzetten anders doen te vermoeden is bij mij de gedachte ontstaan dat achter de woorden die u mij heeft geschreven een mens schuil gaat. Natuurlijk heb ik geen flauw idee wat voor een mens u bent. In mijn fantasie, bent u een schone Aziatische dame (ik erken een zwak te hebben voor schone Aziatische dames), bijzonder gecharmeerd van mijn schrijfsels en zien wij elkaar de 20ste december om klokslag zes uur 's avonds bij DeLuca, breakfast/lunch/wining & dining....lounging alwaar ik u zal trakteren op diner (ik raad u de saltimbocca van zeewolf met parmaham en salie, geserveerd met linguine en tomaten antibiose aan) in de Passage te Den Haag.
Ik dwaal af.
Er gaat dus, zoals gezegd, een mens schuil achter de woorden dat vanwege mijn zo gemeende 'beledigende toonzetting' kennisneming hiervan volstaat.Natuurlijk weet ik ook wel dat u zich aan bepaalde richtlijnen heeft te houden en daar zal vast onder vallen dat u berichten waarin woorden die ik niet meer hoef te herhalen in voorkomen afgedaan kunnen worden als het gefröbel van een puber waar niet inhoudelijk op gereageerd hoeft te worden. Ik denk dat dat ook iets meer pragmatisch is (het scheelt weer in het werk, allicht) dan dat de Minister of een van de ambtenaren op het departement er nu werkelijk zo'n aanstoot van neemt.
Hier missen drie alinea's.
hier mist het begin van een zin - ...welk e-mail adres mijn open sollicitatie aan richten?
Met vriendelijke groet,
Thomas de Waal.
Reactienummer: 2.quote:'It's just doesn't work like that and you know it! I mean, are you even the slightest bit attracted to men?'
'No. Not to watermelons either for that account.'
'As in physically attracted.'
'I know what you meant, John, but no, I'm not. But, if I may say so in my own defence; I wasn't attracted to most of the girls I slept with either. So I can hardly consider that to be an argument.'
'Allright Paul. Allright, let's have it your way and try to a little visualisation for a moment here, okay? Come on, close your eyes.'
'What?'
'Just close your eyes. Relax, take a deep breath.'
'Erm...okay.'
'You've got them closed already?'
'Yeah, I have.'
'Can you see it, Paul?'
'What?'
'Can you see it?'
'Can I see what?'
'There it is! There it is Paul! Right in front of your face! can you see it?'
'What is, John?!'
'I'll tell you what is, i'll tell you allright: THE BIG FAT THROBBING COCK OF SOME FIFTY YEAR OLD MAN JERKING OFF IN FRONT OF YOUR SWEET LITTLE BOYISH FACE ON THE BACK SEAT OF HIS FAMILY SEDAN IS! AND IF YOU DON'T KEEP YOUR EYES CLOSED, PAUL, HE'S GONNA SQUIRT HIS FLUID LOVING RIGHT INSIDE THEM AND IT'LL HURT EVERY FUCKING TIME YOU BLINK FOR THE NEXT TWO MONTHS!'
Daar kan je wel even iets mee, dacht ik zo.quote:1. Amsterdam
2. Een zwangere man.
3. Iemand die op de stoep fietst.
4. Een barman die de bierglazen onderkotst.
5. Onthologische rugummers/vloeibaarheid.
6. Homoseksuelen.
7. De rood-witte wegafscheidingsblokken bij bouwketen
8. Overgewicht.
9. St.Sebastiaan.
10. Thee.
11. Een pianowinkel.
12. Een sjaal van ¤ 50,-.
13. Doosjes (van tin) met daarin de benodigheden om een fietsband te plakken.
14.' Het nieuwe exhibitionisme.'
15. Voetbal.
16. Schapen. Dode schapen.
17. Eerste indrukken.
18. Koperdraad.
20. Chinese lak (de kleur ervan.)
20. Theater 'De Appel'.
21. C&A tasjes met dure inhoud.
22. Flesdoppen.
23. Bruin, een héél specifiek bruin.
24. De bris-milah.
25. De stangulariteit.
26. Zelfkritiek.
27. Het lied: 'Zwarte Piet ging uit rijden.'
28. Autotjes (model.)
29. DER/DIE/DAS ZWEITE(R)(N) WELTKRIEG.
30. 'Heb je die film weleens gezien?'
31. De Gregoriaanse kalender.
32. Gedoe (vermoeiend.)
33. Zwarte suède schoenen.
34. Bagels.
35. 80 cm. hoogteverschil.
36. Balken.
37. Studentenkaarten zoals het OV en de collegekaart.
38. Het Lloyd-Hotel (of de Lloyd-firma.)
39. Conceptuele koeken.
40. 'Schiksal.'
41. Jimi H.
42. John C.
43. Bill E.
44. Paul S.
45. 'Friend is a four letter word.'
46. Insomnia.
47. Een lege stoel.
48. Rood, roder, ROODST.
49. Ergernis ende irritatie.
50. SIGARETTEN.
51. m.a.w; verwurging.
52. Het rearticuleren.
53. Franse stoptreinen.
54. Koning Meander de Derde.
55. 'Johson'
56. Torens.
57. Tag Mag 02; the ultimate bubble issue.
58. Sambal op je eikel.
59. Smack als bijvoegelijk naamwoord.
60. De schuimende cola-motherfucker monoloog.
61. Martin.
62. De rozenverkoper.
63. Wodka.
64. Roulette via het systeem van Martingale.
65. Taxi-ritjes.
66. Appels en bananen.
67. Suffocatie.
Zeer zeker wel.quote:Op maandag 5 december 2005 06:50 schreef donald_dick het volgende:
dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
Reactienummer 4.quote:Ik heb enig tijd (om precies te zijn, van 30 augustus 2002 tot 23 oktober van hetzelfde jaar) een dagboek bijgehouden. Geen dagboek zoals we die onder de bedden van meisjes die zojuist begonnen zijn met puberen en de inhoud hiervan met alle middelen die God en hun beperkte budget toestaat trachten te beschermen tegen kennisneming hiervan door een ander (een dagboek vol met verwijzingen naar verzenuwde seksuele handelen zoals het 'droogneuken' en 'tongzoenen' en verwijzingen naar de liefde, iets waar het pre-puberende meisje nog geen kaas van heeft gegeten (d.w.z; iemand die er wel een kaas van heeft gegeten heeft dat hele concept al overboord gegooid) en meer van die dingen die ik mijzelf, of u, lezer, wenst in te beelden als de mogelijke in houd van zulk een dagboek) maar hier dan meestal toch niet in slaagt met alle self-inflicted gemeende pijn en schaamte die hierbij komt kijken, maar een dagboek met enkel feiten. Die Welt ist alles, was der Was der Fall ist, die Tatsache [...]', enzo.
Den Haag, 2 september, 2002. (Licht bewolkt),
Vanochtend om 6 uur wakker geworden naast Sophie. Haastig ontbeten en toen via tram en trein naar het foeilelijke Rotterdam gegaan. Er was mij verteld dat ik voor half negen op de vijde verdieping mijn rooster en studiegids moets ophalen, maar daar klopte natuurlijk weer geen ene sodemieter van. Ik besloot toen na een uur te hebben gewacht maar een peuk te gaan roken in de kantinen, waar het toeval wou dat ik mijn projectgroep trof. Na de verplichte/gewenste uitwisseling van namen, telefoonnummers, e-mailadressen hebben we (d.w.z; mijn groep) tot tien voor twaalf een beginnetje gemaakt voor ons eerste project van het jaar, genaamd: 'Zaken doen in Azië.' Daarna volgde een korte pauze en het blokuur Algemene Economie. Uit dit college ben ik weggelopen, omdat ik te moe was om dat de man (Mans v.d. Velden) toch niets interessants te vertellen had. Ik heb toen nog een sigaret gerookt en het gebouw verlaten. Bij de uitgang trof ik Sophie. We besloten om zo snel mogelijk dit foeilijke oord wat herrezen is toen God boos werd op de Nederlands (d.w.z; Rotterdam) te verlaten. Toen we weer in het gezegende Den Haag kwamen, hebben we Paul bezocht op zijn werk, om daarna zo snel mogelijk naar huis te keren om nog een paar uurtjes slaap terug te krijgen. Toen ik weer wakker werd, gingen we gelijk weer weg. Ik om Zarah (d.w.z; mijn toen nog 5-jarige nichtje) van de creche op te halen, Sophie om naar haar eigen huis te gaan. Toen ik Zarah had opgehaald, heb ik haar nog even een beetje leren fietsen om daarna na het eten bij Rachel (d.w.z.; mijn tante het eten was Rijst, sperziebonen en sojakip, dit staat ergens anders op de pagina gekrast) weer huiswaarts te keren om de rest van de avond rokend, glotsend (d.w.z; tv-kijkend) en etc. doot te brengen. Tien voor twaalf, licht uit.
Dit is nu net iets meer dan drie jaar geleden. Sinds die tijd is er, zoals dat in drie jaar gaat in een mensenleven, veel veranderd. Interessanter is om even te kijken naar wat hetzelfde is gebleven, dat geeft ook een beter beeld van hoeveel er daadwerkelijk veranderd is. Ik rook nog steeds en ik vind Rotterdam nog steeds een kankerstad. Daar blijft het ook wel bij.
Dit echter, is niet waarom ik over mijn dagboek begon. Op veel pagina's staan allerlei symbolen en losse woorden waarvan ik weet dat dat dingen zijn die ik wil onthouden maar niet met andere wil delen. Een codetaal aan mijzelf, waarvan ik het gros vergeten ben. Niet dat ik nu echt het gevoel heb er iets aan te missen, daar niet van, maar verwonderen doet het me zeker.
Aan het einde van de pagina waar het de veertiende september staat beschreven (synopsis; zonnig weer, ontbeten in de tuin, nieuwe trui gekocht, etentje met moeders en een paar oud-klasgenoten van haar, 's avonds gebiljardt in een café aan de Scheveningse haven) staat een davidster. Aan het einde van de pagina waar de tweeëntwintigste september staat beschreven staat 'feline species'. Ik heb geen idee waar het over gaat.
Reactienummer 5.quote:Uw e-mail bericht is ontvangen door de Postbus 51 Informatiedienst.
Wij doen ons uiterste best om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Bestellingen kunt u zonder tegenbericht binnen een week op uw postadres verwachten.
Uw e-mail kenmerk is 200870
Met vriendelijke groet,
Postbus 51 Informatiedienst
Yours sincerely,
Postbus 51 Information Service
quote:Op maandag 5 december 2005 06:50 schreef donald_dick het volgende:
3-1 jezus, begin een fokin weblog ofzo, dit boiet echt niemand een flyin fuck wat je hier dumpt
Een topic is toch om een discussie te krijgen? Dat hoeft toch niet perse in een apart topic?quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even wat posts verwijdert. Als iedereen nou gewoon hun reacties plaatst in het juiste topic hiervoor: http://forum.fok.nl/topic/787022
Zo, dan geef ik het woord nu weer aan JAM
naarmijn weten gaat GVH sluiten omdat er niet genoeg gediscuseerd wordt, maar deze blijft open? beetje met 2 maten werkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als alle pieperts hier nou eens wat vaker in TTK zouden komen, dan waren jullie bekent met het begrip 'JAM-topic'...
En als jullie dat dan waren hadje geweten dat je vaag gebrabbel (=) kon verwachten toen je het topic opende.
Had ons allemaal een hoop gepiep bespaard, en maakt de wereld een stukje prettiger
*wederom het woord terug aan JAM geeft
Kom jij ooit wel eens vaker in TTK behalve deze ene keer??quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naarmijn weten gaat GVH sluiten omdat er niet genoeg gediscuseerd wordt, maar deze blijft open? beetje met 2 maten werken
dit is geen slowchat, want me moesten reageren in een ander topicquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
En daarbij; je eigen woorden "niet genoeg" impliceert al dat daar misschien ook ruimte is voor een geintje of een kleine slowchat...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
achja, jouw post valt ook niet echt inhoudelijk op te reageren. Je maakt aannamens zonder die te onderbouwen. En die zelfs in dit topic al ontkracht zijn.
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 07:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
A picture is worth a thousand words....
Of jouw therapeut dit bedoelde met:"Schrijf het van je af"?
quote:
en dat zijn maar de mensen die me mening delen van de 11 inhoudelijke reacties. maar dat zegt vast niksquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Dwangneurotische handelingen?
Autistisch?
waar zijn die dan? ik zie ze niet in dit topicquote:Het is prima hoor dat je jouw eigen mening hebt. Maar als zowel de vaste TTK-ers en de TTK-mods een andere mening hebben dan is dit subforum misschien niet geheel jouw smaak.
een echte toevoeging aan fok dusquote:Advies; Klik niet op topics in TTK met JAM als TS, want alle topics van hem zijn zoals deze
omf meteen een goed hoorspel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:58 schreef donald_dick het volgende:
en JAM waarom dumpj je ook neit meteen je gedichten hier?
en dan kan je meteen jezelf een applaus geven...quote:
dus het is normaal in TTK om een topic te openen om vervolgnes over dat een eigen feedbacktopic te openenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je hier echt over wil discuseren dan ten eerste lees alles en niet de helft. En kom daarna maar naar het feedbacktopic.
Hier is het wel genoeg geweest![]()
Nee dat is niet normaal. JAM is dan ook niet normaal, ook ik ben niet normaal. TTK zit vol met niet normale mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus het is normaal in TTK om een topic te openen om vervolgnes over dat een eigen feedbacktopic te openen![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:09 schreef JAM het volgende:
Ik snap niet waar deze hele discussie over gaat. Er kan prima inhoudelijk gereageerd worden op al wat hier gedumpt word en dat zou ik ook veel meer op prijs stellen dan dit gezever over de mogelijkheid ervan. Een ieder die anders wenst te beweren geeft enkel een demonstratie van zijn/haar eigen tekortkomingen in deze. Ondanks dat ik het vreselijk vind naar mijzelf te verwijzen, doe ik dat toch, een verwijzing naar een inhoudelijke reactie op mijzelf.
daar kom ik ook nooitquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
dan kom je maar klagen in het feedbacktopic.
dus niet in de reactietopicquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
dan kom je maar klagen in het feedbacktopic.
Ik schrijf je even bij in mijn schriftje waarop met balpen op de kaft te lezen valt: 'Leden van het genootschap der mensen die zichzelf onsterfelijk belachelijk hebben gemaakt'. Gefeliciteerd, 't is een erg select gezelschap.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:11 schreef DutchTSE het volgende:
Zal ik hier als geboren intellectueel even mijn mateloos gezouten mening op tafel leggen:
In mijn hoger opziens is het taalgebruik zoals gelezen in dit topic van zeer slechte kwaliteit. Beter gezegd, we hebben het hier over kwantiteit, kwantiteit in de zin van woord. Zoals de huidige neerlandsche probleemjeugd zijn heil zoekt op straat, zo zoek jij dat in het achter elkaar opsommen van wezenlose woorden, met de oprechte bedoeling er een interresant stuk van te maken. Dat is natuurlijk niet erg, mogelijk dat er soortgenoten zijn met eenzelfde gedachte, de gedachte hun problemen af te schuiven in dit soort doelloze topics....
tot zover mijn doelloos gelul met dure woorden, om maar even in de stemming van dit topic te blijven![]()
Mijn advies: maak je eigen weblog
Zijn we anders gewend?..quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Doodsverwensingen zijn verboden JAM....
Gelukkig is deze dan ook van " zeer slechte kwaliteit" en eigenlijk niets meer dan "het achter elkaar opsommen van wezenlose woorden"
en dan 3 apparte topics volquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Doodsverwensingen zijn verboden JAM....
Gelukkig is deze dan ook van " zeer slechte kwaliteit" en eigenlijk niets meer dan "het achter elkaar opsommen van wezenlose woorden"
Een echte man kent geen schaamtequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef JAM het volgende:
Ja, laat ik dat gewoon maar even doen. M'n beste, DutchTSE, laat ik er maar eerlijk voor uitkomen. Iemand die een reactie als de jouwe produceert, dat is nou wat ik een miseraat noem. Een mens waarvan ik oprecht denk dat de wereld een mooiere zou zijn als ze op zouden houden met bestaan. Dat kan of door te sterven, door zich volledig terug te trekken uit de maatschappij, door tot in de lengte van hun leven te zwijgen, of wat dan ook. Dat maakt me allemaal niet zoveel uit. Wat ik mijzelf afvraag, schaam je je niet? Schaam je jezelf niet gewoon dood, als je zulke inmnens domme dingen schrijft? Schaam je je niet kapot, als je zo'n wanhopige poging doet tot danwel kritiek, danwel grappig zijn, danwel iets anders maar daar geenzins in slaagt? Ik zou me de ogen uit de kop schamen voor elke letter tekst die ik zou hebben voortgebracht, als ik in jouw schoenen zou zijn. Maar de Heer zij geprezen, ik sta dat niet en ik ben daar elke seconde dankbaar voor. Ik ben er elke seconde van mijn leven dankbaar voor dat ik niet het een of andere godvergeten zoveelste volledig inwisselbaar teringventje ben met allemaal meninkjes en bedoelinkjes en wensjes waar godverdomme niemand zich in de meest kleine mate voor interesseert. Heerlijk vind ik dat. Ik ben er godverdomde dankbaar voor.
Ik vind het er wel gezellig met je lekkere blonde zusquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:56 schreef JAM het volgende:
Gefeliciteerd, 't is een erg select gezelschap.
Heb je zelf al door wat voor godvergeten lulkoek je in dit topic allemaal hebt gewouwelt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:56 schreef JAM het volgende:
of heb je zelf ook wel door wat voor een godvergeten lulkoek je zojuist aan het wouwelen was?
*kuch*quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:56 schreef JAM het volgende:
of heb je zelf ook wel door wat voor een godvergeten lulkoek je zojuist aan het wouwelen was?
Nee, sorry, niet geïnteresseerd. Ik wil nog niet eens dood gevonden worden in dat kankerdorp.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef donald_dick het volgende:
en jam, het ozu fijn zijn als je reacties tegen dezelfde persoon, zeg maar, in 1 post zou kunnen doen. en het liefst in 1 topic eigelijk ook. of moet ik je in dit topic aanbidden en dan in de reactie topic je uit vragen![]()
ken nog wel wat open podia's in amsterdam waar je van ahrte welkom bent
Kijk, zo leer je nog eens iets.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef cioran63 het volgende:
Er zijn veel soorten slagersfietsen. Of transportfietsen. Slagersjongens vervoerden er vlees op, voor de slager. Dat de slager zei, jongen, breng dit stuk vlees eens naar mevrouw dit en dat, of zus en zo.
[afbeelding]
Een beetje zo'n fiets, maar dan zonder negerkindjes natuurlijk, gewoon met vlees in de bak. Maar in onderhavig geval kampeerspullen en dergelijke (oploskoffie en haringen en meer van dat).
Vergeleken met die posts van je, kan ik me niet voorstellen dat jij je zou schamen voor amsterdam, doodquote:Op woensdag 7 december 2005 02:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, sorry, niet geïnteresseerd. Ik wil nog niet eens dood gevonden worden in dat kankerdorp.
Also spricht, de chauvinistische Hagenees.
Ik kan me niet voorstellen dat men het schaamtevol vindt met de onderbroek van het zusje over het hoofd tijdens het aftrekken 'Marietje, Marietje, toe. Toe, Marietje, toe, ik houd van je Marietje, toe...' te prevelen. Maar verdomd of het niet waar is, je hebt ze er tussen zitten. Je hebt ze er verdomme tussen zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Vergeleken met die posts van je, kan ik me niet voorstellen dat jij je zou schamen voor amsterdam, doodof levend
![]()
Zo,.. die ziet er levendig uit.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kap eens met die bevuiling, Dutch-dinges...
vond ik ook alquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat is ook veel leuker om te lezen trouwens
Bij deze mijn oprechte, welgemeende en nederigste excuus.quote:
Neuh, doe maar niet.quote:Op zondag 11 december 2005 02:08 schreef JAM het volgende:
Waarom moet ik een boek schrijven? Laat ik het zo stellen, vind jij dat ik een boek moet schrijven?
Oh, ik zou je toch nog mailen, Ollie? Sindskort heb ik mijn emailadres in mijn profiel staan, dus jij mag beginnen. Dat lijkt me leuk, een correspondentie.quote:Op zondag 11 december 2005 02:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet.
Laat maar. Komt niks van terecht. Je concentratieboog is wat te kort.
Je lijkt me een slim ventje met een wat te kort lontje. Dus blijf maar een beetje dumpen op Fok.
Een pornografisch boek lijkt me inderdaad ook iets te hoog gegrepen voor JAM.quote:Op zondag 11 december 2005 02:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je lijkt me een slim ventje met een wat te kort lontje.
De logica hiervan ontgaat me, lieve JAM. En ik zou het prettiger vinden wanneer je me niet zou mailen. Maar het mag wel. Het is een vrij land.quote:Op zondag 11 december 2005 02:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Oh, ik zou je toch nog mailen, Ollie? Sindskort heb ik mijn emailadres in mijn profiel staan, dus jij mag beginnen. Dat lijkt me leuk, een correspondentie.
Je bent niet de enige, Ollie, ik heb m'n leven nog nooit ergens logica in mogen ontwaren en ik denk ook niet dat dat ooit zal gebeuren, maar ja, dat is louter speculatie hè. Het kan zomaar dat er morgen opeens alom orde en de structuur is. Het is enkel hoogstens onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef OllieA het volgende:
[..]
De logica hiervan ontgaat me, lieve JAM. En ik zou het prettiger vinden wanneer je me niet zou mailen. Maar het mag wel. Het is een vrij land.
Ik heb het tot noodlottigheid gepromoveerd, Ollie, dat schrijven van dat boek. Werkelijk, ik heb geen keus. Es ist mein schicksal.quote:Op zondag 11 december 2005 02:45 schreef OllieA het volgende:
Tja, maar om van lang gelul kort gelul te maken: Schrijf maar geen boek, JAM. Klooi maar wat aan op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |