Of 007 seconden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Skv het volgende:
En wat me ook opvalt: de dealines.
Altijd halen ze het nét voor die afgaat.
De ene film hebben ze 3 jaar de tijd voor iets, in de andere film 20 seconden.
En áltijd, wat de tijdlimiet ook is, halen ze het met één seconde over, of precies op 0 seconden
Mja, gek, ondertussen hebben ze wel een zonnebril waar je filmpjes mee kan kijken. Of zat die in deel 2 ipv deel 1?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Quarks het volgende:
[..]
Is Mission Impossible sciencefiction, ik dacht dat het zich niet afspeelde in de toekomst.
Het staat onder: "Genre: Action / Adventure / Thriller / Mystery"
Het viel me op dat in de laatste aflevering van 24 (seizoen 5 deel 5) de monitors van Dell waren. Sluikreclame?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Quarks het volgende:
Dat is natuurlijk omdat ze geen reclame mogen maken.
Dat is wat anders, dat hebben ze natuurlijk afgesproken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Het viel me op dat in de laatste aflevering van 24 (seizoen 5 deel 5) de monitors van Dell waren. Sluikreclame?
En bij Baantjer heel duidelijk Yakult en Cup-a-soup.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef Skv het volgende:
En bij the Island heel duidelijk MSN en Nokia.
Dat is inderdaad een belediging voor iemand die ook maar een beetje verstand heeft van computers.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:27 schreef Henkmanz het volgende:
Het staat al in het lijstje hierboven, maar ik vind het ook briljant dat als de pc kapot moet ze alleen de monitor kapot schieten, Hup, pc kapot!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Quarks het volgende:
Meer computer gerelateerde filmwetten:
Noem eens een film waarin dit voorkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:49 schreef Herald het volgende:
[..]een virus kan alles aantasten, sowieso elke computer want alle computers zijn natuurlijk op elkaar aangesloten, maar ook andere elektronische apparatuur zoals televisies, lampen, CDspelers
Liefst meerdere, anders is het geen wet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:51 schreef Quarks het volgende:
[..]
Noem eens een film waarin dit voorkomt.
OKquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:55 schreef Herald het volgende:
Terminal Error
Ghost in the Machine
en de filmwet dat je met je laptop een virus kan uploaden naar een buitenaardse computer komt ook maar in één film voor hoor
Niet bij FMJquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef Posdnous het volgende:De drill sergeant krijgt altijd alleen maar de pik op uitgerekend de hoofdrolspeler.
Vergeet hele maaltijden niet, worden zelden aangeroerd.quote:Wanneer iemand een drankje aan een bar bestelt slaat hij hem achterover of wordt weggeroepen/getelefoneerd en laat hem staan, gewoon opdrinken is onmogelijk.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef Posdnous het volgende:Als politie-agenten miljoenen dollars aan schade veroorzaken gaat de captain tegen hen schreeuwen, maar daar blijft het altijd bij. Een onderzoek is al helemaal ondenkbaar.
Dit is gewoon realismequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef Herald het volgende:In erotische thrillers wonen personages altijd in kasten van huizen, maar dat kunnen ze gemakklijk betalen met hun goedbetaalde kantoorbaan als architect, ondernemer of iets in advertising de vrouw zit doodverveeld thuis en laat zich door Jan en alleman pakken en waarom ook niet, manlief is namelijk immer aan het overwerken want hij mag dat ene account niet verliezen hoewel hij als ie boft de secretaresse wel een keer mag palen Op het eind beseffen dat ze teveel naast elkaar leefden en zegt manlief zijn baan op om voor zichzelf te beginnen (inclusief het account waar hij zoveel tijd aan heeft besteed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |