GC kwam een tijdje geleden ook om in de reeksen, ze hebben er daar dan ook aardig wat gesloten. Verder kan ik weinig zeggen over de andere sub-fora, dat kun je beter bij desbetreffende mods vragen.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Mogen reeksen in andere subfora wel dan? Het ging er om dat ze in GC moeilijk gingen doen, terwijl het daar veel beter past - jullie hebben de homo's al.
Gotver, mn onz at is al genoeg vervuild, wat snappen jullie nou niet aan een reeksenstopquote:Op woensdag 14 december 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Als er geen nieuwe reske bij mogen komen he.. Stel ik voor de Bier en Frituur reeks om te vormen naar Beerenburg en Fryslân
En de gesjeesde pillendraaiers reeksis toch dood? Dan is er toch plek voor een nieuwe reeks?
Neuh.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Als er geen nieuwe reske bij mogen komen he.. Stel ik voor de Bier en Frituur reeks om te vormen naar Beerenburg en Fryslân
En de gesjeesde pillendraaiers reeksis toch dood? Dan is er toch plek voor een nieuwe reeks?
Niepiepuh, er komt geen nwe reeks, je hebt VBL al als 1 reeks, er komt geen nwe reeks is zat argument, klaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef SCH het volgende:
Waardeloze instelling natuurlijk, je zou ook eens naar de wensen van users kunnen kijken in plaats van op je dogma's te blijven zitten pruttelen.
Onzin, juist als we daar op die manier naar gaan kijken kunnen we alle reeksen wel stoppen. Ik kan je nu al op een briefje geven dat het meerendeel van de users helemaal geen reeksen willen zien op hun beeldscherm. Het is op het totale aantal (actieve) users maar een klein groepje wat graag in een reeks wil posten.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef SCH het volgende:
Waardeloze instelling natuurlijk, je zou ook eens naar de wensen van users kunnen kijken in plaats van op je dogma's te blijven zitten pruttelen.
Zie FB, ga maar MSN-en, het is genoeg, FOK! is een neukende kutreeks geworden.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Mogen reeksen in andere subfora wel dan? Het ging er om dat ze in GC moeilijk gingen doen, terwijl het daar veel beter past - jullie hebben de homo's al.
Laat dan BEF ook dichtquote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onzin, juist als we daar op die manier naar gaan kijken kunnen we alle reeksen wel stoppen. Ik kan je nu al op een briefje geven dat het meerendeel van de users helemaal geen reeksen willen zien op hun beeldscherm. Het is op het totale aantal (actieve) users maar een klein groepje wat graag in een reeks wil posten.
Dat is een door de vorige mods geopende reeks, en dus toegestaan. Beetje onzinnig om iets te geven en dan zonder waarschuwing het te sluiten.quote:
Ik had het laatst gesloten, maar blijkbaar werd niet opgepikt dat ik het eigenlijk wel meende.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een door de vorige mods geopende reeks, en dus toegestaan. Beetje onzinnig om iets te geven en dan zonder waarschuwing het te sluiten.
Dan had je dat moeten zeggen, dan had ik het niet als grap opgevat.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had het laatst gesloten, maar blijkbaar werd niet opgepikt dat ik het eigenlijk wel meende.
Had je moeten oplete!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen, dan had ik het niet als grap opgevat.![]()
Oplettuh sexy dingquote:Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen, dan had ik het niet als grap opgevat.![]()
Spur of the moment dingquote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je mij even zeggen waar je het aangekondigd of gezegd hebt.
Ja sorry, daar trek ik me zonder dat er iets tegen ons gezegd wordt klaarblijkelijk weinig van aan dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oplettuh sexy ding
1 FA en 1 A sloten de boel
Dus ik voorspel dan ook dat dit topic binnen een uur op slot gaatquote:Op woensdag 14 december 2005 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
de onz [FB] is goed beschouwd ook een reeks
In FB geloof ik, was iig naar aanleiding van de kutuser topics.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je mij even zeggen waar je het aangekondigd of gezegd hebt.
Neuh, er loopt weer een 'er zijn veel te veel slowchattopics, forumbreed' topic in FBquote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef Snakey het volgende:
Beetje heel erg laat om daar nu nog een gesprek over te hebben trouwens.![]()
Dit is toch altijd het ;leukste topic geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |