quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef hicham het volgende:
Is het normaal om voor 10 uur 's ochtends al een halve zak...
[afbeelding]
.. Anta Flu snoepies op te hebben?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:00 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Kap is ff met die gay plaatjes man, straks denken ze dat we een kontkluun clubje zijn![]()
Hahaha dat is inderdaad kluunen voor gevorderdequote:
ik denk het nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahaha dat is inderdaad kluunen voor gevorderde
Zullen de Lims weleens gekluund hebben
Willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:34 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heeft Mercy de Google afbeeldingen search ontdekt![]()
@Makster, op schaatsen moet je schaatsen, niet klunen![]()
Waarom zou ik dan willen klunen
Schaatsen op zich lijkt me niet veel aan, er moet wel competitie inzitten. IJshockey bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Zullen we anders een wintermeet houden en een schaatsbaan. Gaan we een potje schaatsen met z'n allenOf weer karten, was best wel kick besef ik me nu
Eikelquote:Ben ook al bezig om met klanten een kartdag te organiseren, karten op kosten van de baas, life's a bitch![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:00 schreef Makster het volgende:
Kap is ff met die gay plaatjes man, straks denken ze dat we een kontkluun clubje zijn![]()
Een ZX636R achterbrug nietquote:
quote:En ondertussen blij zijn dat Nick geen zakgeld hoeft, zelf geld rondstrooien
Geen camera op mijn werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan showen ze niet eens uit eigen materiaal.
![]()
[afbeelding]
Met via een mystieke Israelische route ~via Apeldoorn ~naar~ Hoogvliet geimporteerde kofiemelk.![]()
Môgge bwt btw.
![]()
Ja nog een keer....maar dan niet meer in Harderwijk graagquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Zullen we anders een wintermeet houden en een schaatsbaan. Gaan we een potje schaatsen met z'n allenOf weer karten, was best wel kick besef ik me nu
Ben ook al bezig om met klanten een kartdag te organiseren, karten op kosten van de baas, life's a bitch![]()
![]()
Eurosport.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef bwt het volgende:
Welke zender is die valentino rossi special?
quote:Goedemiddag Pepijn,
Hierbij wat foto's van het opbouwen van de motor en dat was gisteren.
Vandaag gaat de motor er in (dat is al bijna gebeurd, want we beginnen om 07.00 uur:-)).
Daar krijg je straks foto's van (ff de batterijen opladen) en dan is het morgen testen en rijden e.d.
Dus gaat allemaal goed en je hoort weer van mij.
En dan nog slechts een enkele reis toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ja nog een keer....maar dan niet meer in Harderwijk graag![]()
was verd#mme bijna 2 uur gassen
Niet eens een cam cadeau gekregen bij al die TFT schermen laatst?quote:
Er kan nog meer bij...quote:O ja en ik heb de rechter achterband laten maken deze was lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |