quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef hicham het volgende:
Is het normaal om voor 10 uur 's ochtends al een halve zak...
[afbeelding]
.. Anta Flu snoepies op te hebben?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:00 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Kap is ff met die gay plaatjes man, straks denken ze dat we een kontkluun clubje zijn![]()
Hahaha dat is inderdaad kluunen voor gevorderdequote:
ik denk het nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahaha dat is inderdaad kluunen voor gevorderde
Zullen de Lims weleens gekluund hebben
Willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:34 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heeft Mercy de Google afbeeldingen search ontdekt![]()
@Makster, op schaatsen moet je schaatsen, niet klunen![]()
Waarom zou ik dan willen klunen
Schaatsen op zich lijkt me niet veel aan, er moet wel competitie inzitten. IJshockey bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Zullen we anders een wintermeet houden en een schaatsbaan. Gaan we een potje schaatsen met z'n allenOf weer karten, was best wel kick besef ik me nu
Eikelquote:Ben ook al bezig om met klanten een kartdag te organiseren, karten op kosten van de baas, life's a bitch![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:00 schreef Makster het volgende:
Kap is ff met die gay plaatjes man, straks denken ze dat we een kontkluun clubje zijn![]()
Een ZX636R achterbrug nietquote:
quote:En ondertussen blij zijn dat Nick geen zakgeld hoeft, zelf geld rondstrooien
Geen camera op mijn werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan showen ze niet eens uit eigen materiaal.
![]()
[afbeelding]
Met via een mystieke Israelische route ~via Apeldoorn ~naar~ Hoogvliet geimporteerde kofiemelk.![]()
Môgge bwt btw.
![]()
Ja nog een keer....maar dan niet meer in Harderwijk graagquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Zullen we anders een wintermeet houden en een schaatsbaan. Gaan we een potje schaatsen met z'n allenOf weer karten, was best wel kick besef ik me nu
Ben ook al bezig om met klanten een kartdag te organiseren, karten op kosten van de baas, life's a bitch![]()
![]()
Eurosport.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef bwt het volgende:
Welke zender is die valentino rossi special?
quote:Goedemiddag Pepijn,
Hierbij wat foto's van het opbouwen van de motor en dat was gisteren.
Vandaag gaat de motor er in (dat is al bijna gebeurd, want we beginnen om 07.00 uur:-)).
Daar krijg je straks foto's van (ff de batterijen opladen) en dan is het morgen testen en rijden e.d.
Dus gaat allemaal goed en je hoort weer van mij.
En dan nog slechts een enkele reis toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ja nog een keer....maar dan niet meer in Harderwijk graag![]()
was verd#mme bijna 2 uur gassen
Niet eens een cam cadeau gekregen bij al die TFT schermen laatst?quote:
Er kan nog meer bij...quote:O ja en ik heb de rechter achterband laten maken deze was lek.
Kan je eventjes bij Rebbeltje langsquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:13 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, de enige fiets voor een acceptabele prijs staat godbetert in Venrey
Yepquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan nog slechts een enkele reis toch?![]()
[afbeelding]
Ja, dan ken ja.....quote:
En wat heb IK daar aanquote:
Nou, das dus duidelijk......géén koffie voor jouquote:
En de benzine is het goedkoopst in Helmond, 1,26 bij de shell aan de deurnesewegquote:
Hier 7ct kortingquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En de benzine is het goedkoopst in Helmond, 1,26 bij de shell aan de deurneseweg![]()
Ik tank op ut industrieterrein.....is nog veul goeiekoperquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En de benzine is het goedkoopst in Helmond, 1,26 bij de shell aan de deurneseweg![]()
Moet niks, maar is een verkapte smiley, grote en sterke hond schrikt even van opvliegend karakter van lief poesje bij het aansnijden van de reisafstand..van euh..Helmond zie ik.. naar het karten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Yepff 350 km heen en terug
![]()
Moet wat die hond met die poesPoesje is heel boos, zie je dat pootje
![]()
Enjoy your afternoonquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet niks, maar is een verkapte smiley, grote en sterke hond schrikt even van opvliegend karakter van lief poesje bij het aansnijden van de reisafstand..van euh..Helmond zie ik.. naar het karten.![]()
![]()
Die blikken, ontbetaalbaar.![]()
![]()
I am out of here.. middagvullende lunchafspraak.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet niks, maar is een verkapte smiley, grote en sterke hond schrikt even van opvliegend karakter van lief poesje bij het aansnijden van de reisafstand..van euh..Helmond zie ik.. naar het karten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker bij de Ikea eten ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja nog een keer....maar dan niet meer in Harderwijk graag![]()
was verd#mme bijna 2 uur gassen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
Had je iets opgevangen dan daarover, ook over zijn schoolrapport enzo..
![]()
Doesn't matterquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:01 schreef worldpimber het volgende:meeste meets hadden toch de nadruk op het zuiden/oosten, beetje gecompenseerd zondag
dat is ook alleen zo omdat je rond Amsterdam maar 80 magquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:01 schreef worldpimber het volgende:
Klunen heb ik weleens gedaan, maar dan was het meer omdat het niet mocht van de schaatsverhuurder![]()
![]()
Dan werden de schaatsen bot en moest je eerst de schaatsen uit doen om van binnen naar buitenbaan te lopen
![]()
Zou wel grappig zijn als er iets in competitie gedaan kon worden, vooral omdat je hard op je muil kan gaan
[..]meeste meets hadden toch de nadruk op het zuiden/oosten, beetje gecompenseerd zondag
Rij je nou ook gratis motor à la tankpas of moet je de boel ook nog verantwoorden met een kmstand?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
Doesn't matterI'm driving for free
![]()
behalve dan die 4 uur in een auto zitten he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is ook alleen zo omdat je rond Amsterdam maar 80 mag![]()
Vind die prijzen in Hendrik Ido Ambacht heel mooi hoor, alleen ik kom daar nooit. Je punt is nuquote:
Nee,quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rij je nou ook gratis motor à la tankpas of moet je de boel ook nog verantwoorden met een kmstand?
Ik dacht dat je daar woondequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vind die prijzen in Hendrik Ido Ambacht heel mooi hoor, alleen ik kom daar nooit. Je punt is nu
quote:
Sorrie, ik heb eventjes tijd, zoek eventjes een leuke avatarquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
*snel opgeslagen heeft*
Ben jij dat moppie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |