quote:Op maandag 5 december 2005 15:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]Pepijn werd pas Popijn toen je maar niet van de "y" wilde afstappen.
En je hebt dus echt moeite met higam = hisjam?![]()
Helemaal lijpquote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe klonk mijn uitlaat trouwens in de Piet Heijn Hicham [afbeelding]
Wat, jij, een crosser?quote:Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zo'n KTM als op foto heb ik gehadmaar dan in het rood
![]()
[afbeelding]
enne mijne zat in een kratjeis nooit helemaal afgekomen
![]()
Dus nu krijgen de mini rebbolletjes niet de nieuwste lego meer vanquote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zóóóóóó, ik ga de meeste KloteSint ooit tegemoet![]()
.....ik denk dat ik maar in een zak naar Spanje ga zitten of zo
![]()
ff E.3500,00 aan provisievergooid omdat die LULLO toch maar besloot bij z'n bank te
blijven, en dat had ie alles onder 1 dakkie.....alle moeite voor nix.....ps die 3500,00 zou niet allemaal voor mij zijn hoor
....was ut maar waar
Damn, ik weet hoe het voelt als je er alles aan gedaan hebt, maar een potentiele klant maakt een andere onbegrijpelijke keuze.quote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zóóóóóó, ik ga de meeste KloteSint ooit tegemoet![]()
.....ik denk dat ik maar in een zak naar Spanje ga zitten of zo
![]()
And I disagree.quote:Op maandag 5 december 2005 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
alleen heeft hij het nooit begrepen blijkt nu![]()
Ik dacht dat je het vroegâh over een Maico had gehad.quote:Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zo'n KTM als op foto heb ik gehadmaar dan in het rood
![]()
[afbeelding]
enne mijne zat in een kratjeis nooit helemaal afgekomen
![]()
Jij begon, en ik had er al vrede mee voor de eerste heat merkte ik.quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
Leuke signatures Peppo, je bent er nog steeds niet helemaal overheen he![]()
En als je geflitst was mocht je nooit van je leven pa's auto meer lenen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
Laat staan als er twee van die motoren langs komen knallen, wat we regelmatig hebben gedaanEn dat was ook de enige reden waarom ik achter je aanging
We reden netjes de hele weg max snelheid en jij ging ineens gassen. Nou, ik ook dan maar want ik wou je wel even horen in de Piet Hein
quote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat je het vroegâh over een Maico had gehad.![]()
Ach, je kunt er ook niets aan doen dat je een dagje ouder wordtquote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij begon, en ik had er al vrede mee voor de eerste heat merkte ik.![]()
![]()
Daarom reed ik zo netjes en pimber reed een tijdje net zo netjes achter mij aan. Maar kennelijk vond ie dat op een gegeven moment niet leuk genoeg meerquote:[..]
En als je geflitst was mocht je nooit van je leven pa's auto meer lenen.![]()
Wat voor een brok power is dat trouwens?![]()
5 jaar geleden had ik inderdaad geen hap meer gegeten, en was het liefste direct naar huis gegaan.quote:Op maandag 5 december 2005 18:13 schreef hicham het volgende:
Ach, je kunt er ook niets aan doen dat je een dagje ouder wordt [afbeelding]
Voor mijn beeldvorming had ik graag een pic gehad.quote:Ff op RDW gekeken, 66 KW bij een gewicht van 1.071 kg [afbeelding]
3 dagen en de spullen zijn binnen .. met een creditcard ..quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
zo, net ff opdracht gegeven om maar weer geld over te maken naar onze grote vrienden van louis... de bank zal er wel weer een week ofzo over doen
ja, moet je wel een creditcard hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5 jaar geleden had ik inderdaad geen hap meer gegeten, en was het liefste direct naar huis gegaan.![]()
[..]
Voor mijn beeldvorming had ik graag een pic gehad.![]()
[..]
3 dagen en de spullen zijn binnen .. met een creditcard ..![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor mijn beeldvorming had ik graag een pic gehad.![]()
Wordt er eentje wakkerquote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
actiepicstis net of die karts met 200 voorbij komen razen
kon de pics net pas bekijkenquote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
Wordt er eentje wakkerFlitser bleek niet aan te staan
pff, poeptrein :w had net de aansluiting gemist vanavond en meteen 3 kwartier later thuisquote:Ben je nog een leuke dame tegen het lijf gelopen in de trein?
Van mijquote:Op maandag 5 december 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog bedankt voor de blauwe plek![]()
wanneer is de volgende bats kartmeet
revenge
![]()
![]()
quote:Op donderdag 01 december 2005 22:49 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
[...]
Kijk , dat mag van mij wonderstampot heten.
Mijn GSX 1300 R drukgeblazen Hayabusa is godsgruwelijk sterk.
Ik train mijn lichaam spartaans in de gym om deze krachten te kunnen weerstaan.
Na iedere rit blijft het helemaal bijkomen.
Adrenaline voel ik uur later nog stromen.
Dat is puur leven. Dat is onvoorstelbaar lekker.
.....
quote:Op maandag 05 december 2005 20:16 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
[...]
totaal niet interessant.
omdat het enkel een losse flodder van een idee is.
er zit geen technische kennis achter.
enkel een los schot ver voor de almachtige boeg van de Hayabusa.
<<knip>>
Resumee :
De stelling is dus op alle fronten aan flarden te schieten.
Zonde van de munitie.
Wat hebben weinigen op dit forum verstand van techniek.
Jammer.
quote:Op maandag 05 december 2005 20:28 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
Omdat de meeste nooit een GSX 1300 R Hayabusa zullen rijden.
Omdat de frustratie hoog is.
Omdat het verdriet intens.
Omdat jullie zo van alcohol houden.
Een kans om het adellijke te proeven van de GSX 1300 R Hayabusa.
I know....quote:Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef richardgie het volgende:
Effe voor Rebbel:wees maar blij dat je je kaartjes voor RW hebt.Zit nu naar kassa te kijken,op de zwarte markt gaan ze al voor ruim €200,-
. "Legale"kaartjes waren binnen 2 uur uitverkocht
.
Baard af Jurk uit,trainingspak aan en heel dom vragen:Is er hier nog iets gebeurd?quote:Op maandag 5 december 2005 21:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
I know...., maar misschien verkwansel ik ze ook nog wel voor E. 500,00 per stuk....
![]()
connecties binnen de Arena
Oh ja......ik ben weer voor een jaar uitgesinterklaasd![]()
Wacht maar totdat je in het ruim van de stoomboot wakker wordt,en als ontbijt pepernoten krijgt.quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Leuk om te horen hoe jullie gekart hebben.Het was vast en zeker een hele toffe meet.
Jammer dat we er niet bij waren, maar ja we hebben dit jaar verder gelukkig weinig hoeven missen.
![]()
SinterklaasavondIs dat vandaag?
Dit is het eerste jaar dat ik geen
vier en ik ben al bijna vergeten hoe het voelt.
![]()
Dan kan ik eindelijk eens aan mijn zelfstudie spaans beginnen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je in het ruim van de stoomboot wakker wordt,en als ontbijt pepernoten krijgt.![]()
Dus toch lichtelijk gekneusdquote:Op maandag 5 december 2005 21:55 schreef RB het volgende:
Wat een kneusen zijn jullie![]()
Heb nergens last van alleen waren de stoeltjes wat aan de kleine kant voor mijn prettige lichaam, zodoende heb ik wel een paar afdrukken aan de zijkant van m`n ribben
![]()
niet gekneusd, alleen een beetje roodquote:Op maandag 5 december 2005 22:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dus toch lichtelijk gekneusd![]()
als ik nou naast je had gezeten tijdens het eten had ik nog even met utkenne prikke
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |