De UEFA en de FIFA houden er andere methodes op naquote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef dVTB het volgende:
De volkomen uit de lucht gegrepen 'koker-indeling' vind ik veel zorgwekkender. Bij de loting voor de kwalificatie van het EK zit Nederland overigens *wel* in groep 1 en landen als Spanje en Italië niet.
Aha!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef dVTB het volgende:
Dat van Duitsland (gastland) en Brazilië (titelverdediger) is niet nieuw. De ene ploeg komt in groep A, de ander in groep C. Wedstrijdschema's liggen allang vast en A1 en C1 kunnen elkaar pas in de finale treffen. Het is op zich inderdaad een vorm van competitiebeïnvloeding, maar het werd op vorige WK's precies zo gedaan. Niks nieuws dus.
De volkomen uit de lucht gegrepen 'koker-indeling' vind ik veel zorgwekkender. Bij de loting voor de kwalificatie van het EK zit Nederland overigens *wel* in groep 1 en landen als Spanje en Italië niet.
Ivoorkustquote:Op donderdag 8 december 2005 15:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar wat betekent "Elfenbeinküste"?
Dat zullen we in januari merken als er geloot wordt voor het EK 2008... ik neem immers aan dat er nog geen 'pot-indeling' gemaakt is.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef dVTB het volgende:
Nee, Elfenbein is het.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
elPenbein is het volgens mij. In het Nederlands is elpenbeen ook een synoniem voor ivoor.
Is helemaal niks gevaarlijks aan. Valt nergens te bewijzen dat er mee gesjoemeld wordt en de FIFA is een onnoemelijk machtig orgaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets gebeurt wel eerlijk hoor, veel te link om met de loting te sjoemelen.
Mwah, als je echt iets wilt bereiken daar zul je van iedereen moeten kunnen winnen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben bang dan Nederland het moeilijk krijgt en dat Duitsland weer een makkelijk poule krijgtzoals altijd het geval al was.
Ja ok, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mwah, als je echt iets wilt bereiken daar zul je van iedereen moeten kunnen winnen.
quote:Qualifying star: Dutch defender Barry Opdam. His 37th minute goal against the Czech Republic did not just secure a win for Holland, it secured England's place at the finals.
Helemaal mee eens. Bovendien als je doorgaat uit de poule met teveel vertrouwen in jezelf krijg je meteen een pak op je broek.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk dat dit onze lichtst mogelijke loting is;
Spanje
Nederland
Angola
Trinidad.
Voor Nederland zal het denk ik beter zijn iets sterkere tegenstanders te loten. Zo groei je sneller in het toernooi en stel je je anders in op volgende tegenstanders.
Ik suggereer dat een monsterscore in de voorrondes het verloop van het toernooi alleen maar ten slechte komt. Onderschatting gaat dan optreden.
Frankrijk
Nederland
Tunesie
Japan
Laat het ze maar lekker moeilijk krijgen. Tunesie is een pittige tegenstander, waar men doorgaans moeilijk tegen scoort en Frankrijk is gelijk aan Nederland. Japan is outsider. Je kunt er niet van verliezen, maar zeker veel tegenstand van verwachten.
Hehequote:Op vrijdag 9 december 2005 09:55 schreef Gunner het volgende:
Nog een grapje op de BBC website onder de England Team Guide
[..]
Half 9 ofzo, met om half 10 de loting zelfquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Lieverdjes. Hoe laat begint 't feessie?
Dan pas?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Half 9 ofzo, met om half 10 de loting zelf
hier vanwege werk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:09 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig wel, Anders moet ik et missen vanwege school
Jup, kunnen ze ook nog mooi klaverjassenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef DeTolk het volgende:
In de proefloting dus bij Beenhakker en Advocaat
Guus stond hier aan de deur of ik mee wilde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, kunnen ze ook nog mooi klaverjassen![]()
* Roycoooooo is overigens wel thuis met de loting![]()
Maar Brazilië moet toch ook kwalificatiewedstrijden spelen? (bron)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef dVTB het volgende:
... en Brazilië (titelverdediger) is ...
?? dat klopt niet volgens mij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef Messenga het volgende:
Pagina 2
Pool One: Germany, Brazil, Italy, France, Argentina, Spain, Mexico, England.
Pool Two: Holland, USA, Czech Republic, Croatia, South Korea, Japan, Paraguay.
Pool Three: Ecuador, Switzerland, Tunisia, Saudi Arabia, Poland, Iran, Costa Rica, Portugal.
Pool Four: Ukraine, Serbia & Montenegro, Ivory Coast, Australia, Ghana, Trinidad & Tobago, Togo, Angola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |