Ze komen toch niet in de 3e pot?? Geloof ik niet, Australie, Angola, Togo etc. hebben nooit goede resultaten behaald op een WK. Dus volgens mij klopt dit niet.. Nederland komt iig in pot 2!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef Gunner het volgende:
Nederland betaalt nu nog de prijs voor het missen van het WK in 2002
*Indeling
Buiten Pot 1 zijn de landen ingedeeld op geografische factoren en dus niet op sterkte. Is om te voorkomen dat meer landen uit een continent (behalve Europa dan) in dezelfde poule komen. Waarschijnlijk zal Servie dus niet geloot mogen worden in een poule waar al 2 Europese landen in zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ze komen toch niet in de 3e pot?? Geloof ik niet, Australie, Angola, Togo etc. hebben nooit goede resultaten behaald op een WK. Dus volgens mij klopt dit niet.. Nederland komt iig in pot 2!!
Die ranking is geloof ik gebaseerd op resultaten van de kwalificatie en de gewonnen (oefen)wedstrijden als ik t goed heb..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vraag me echt af hoe dit kan als Nederland door diezelfde Fifa vrolijk op de 3de plek wordt neergezet in de puntenrangschikking. Rare jongens die Fifa-bobo's
Aha, oke.. Toch vind ik t raarquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:48 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
Buiten Pot 1 zijn de landen ingedeeld op geografische factoren en dus niet op sterkte. Is om te voorkomen dat meer landen uit een continent (behalve Europa dan) in dezelfde poule komen. Waarschijnlijk zal Servie dus niet geloot mogen worden in een poule waar al 2 Europese landen in zitten.
Ik heb het van de BBC website gekopieerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Libris het volgende:
Gunner, dit klopt volgens mij niet. Zie de bron van Roycooooo. Daarnaast mist Italie in groep 1
quote:Nederland niet bij de beste landen bij WK-loting
6/12/2005 13:46
Het Nederlands elftal wordt vrijdagavond bij de loting voor het WK 2006 in ieder geval aan één topland gekoppeld. De FIFA maakte nu al bekend dat Oranje geen deel uitmaakt van de pot met de acht beste landen.
Naast gastland Duitsland en titelhouder Brazilië voegde de wereldvoetbalbond Argentinië, Mexico, Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje toe aan aan pot 1. Nederland maakt deel uit van pot 3 en treft daarom zeker niet Kroatië, Oekraïne, Polen, Portugal, Tsjechië, Zweden en Zwitserland.
De verdeling van de landen is gedaan met als inzet om bij de loting een zo groot mogelijke geografische spreiding te hebben. Dat wil zeggen, zo weinig mogelijk landen uit hetzelfde werelddeel in één groep. De Afrikaanse WK-gangers zitten bijvoorbeeld bij elkaar in pot 2 en vrijwel alle Europese landen in pot 3.
Om te voorkomen dat er drie Europese landen bij de loting in één groep terechtkomen, creëerde de FIFA voor Servië en Montenegro pot x.
Okee, nu begin ik het langzaam te begrijpen.. Heb je dus toch gelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb het van de BBC website gekopieerd
VI meldt het ook
[..]
Idd, WK 2002 nekt ons dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef Libris het volgende:
hmmm.. hier een pdf met meer info: http://eur.i1.yimg.com/eu(...)fu/finaldrawpot1.pdf
OK, maar dan mis je alleen Italie in Pot 1quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb het van de BBC website gekopieerd
VI meldt het ook
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef Libris het volgende:
OK, maar dan mis je alleen Italie in Pot 1
Edit: al gewijzigdquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef Libris het volgende:
[..]
OK, maar dan mis je alleen Italie in Pot 1
Het wordt met de dag gekker hequote:
Idd, veel te moeilijk doen ze dr over, zo lijkt of alles voorgeprogrammeerd is.. Die niet bij die in, die niet bij die etc., politieke shitquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Uberhaupt triest dat er geen drie Europese landen bij elkaar mogen komen. Loten is loten.
Dat is om zoveel mogelijk Europese landen door te kunnen laten gaan en de organisator zodoende zoveel mogelijk poen op te laten leveren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Uberhaupt triest dat er geen drie Europese landen bij elkaar mogen komen. Loten is loten.
Ik zat ook al aan een dergelijke poule te denken. Wel een afgrijselijk sterke poule op deze manier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt:
Argentinië
Nederland
Ivoorkust
Japan
Yep. Samen met Duitsland.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Spanje is 't makkelijkste groepshoofd.
Duitsland wordt een makkie, geloof me. Het is dat ze zich automatisch kwalificeerden, anders deden ze niet eens mee :wquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind het nu al spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |