oooh sorry sorry sorry dan pas ik het even aanquote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef inkie1010 het volgende:
Bedankt voor de complimentjes!![]()
eehm suuz_ het staat in de regels dat je niet op je eigen diertje mag stemmen
Ik heb al hele excel bestanden voorbereid waarin ik de scores kan invoeren!
Haha, wat lief dat je dat schrijft!! Jewel komt zeker geen aandacht te kort, al helemaal niet nu ze erg zwanger begint te worden... Ik vind haar nog steeds zó mooi... *zwijmel*quote:Op maandag 19 december 2005 14:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Jewel is al zo'n prijswinaar, dus die wilde ik niet te veel verwennen met aandacht die krijgt ze al genoegmaar er helemaal omheen kan ik ook niet.
Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voelde me gewoon een beetje naar bij het stemmen. Alsof ik de beestjes die ik niet koos, iets aandeed
We maken na afloop gewoon een eregalerij waar ze allemaal in staanquote:
Waarom denk je dat ik niet verder ben gekomen dan Poes en Fa Shi en dat was al een hele klusquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voelde me gewoon een beetje naar bij het stemmen. Alsof ik de beestjes die ik niet koos, iets aandeed
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef inkie1010 het volgende:
Ik had al gezorgd dat je per categorie 3 diertjes mocht kiezen, omdat met polls je er maar 1 zou mogen kiezen en dat is natuurlijk helemaal niet te doen.
En dit is dan mijn aanstaande verloofdequote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef ArtyShock het volgende:
Katten:
1) Xena van Bluezz - 10 punten
2) Lizzie van Lotjeb - 5 punten
3) Meis van Thomper - 2 punten
Honden
1) Pjotr van Verbal - 10 punten
2) Spike van Auticia - 5 punten
3) Fa Shi van Nonneke - 2 punten
Knaagdieren:
1) Jewel van zoeperzazke - 10 punten
2) Harley van inkie1010 - 5 punten
3) Moby van Verbal - 2 punten
Overig:
1) Hepie van lady-wrb - 10 punten
2) Narvi van blackbully - 5 punten
3) Lorre van pascalheister - 2 punten
Ik zag het en ik ben nu een beetje bang dat hij ook een narvi wilquote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef blackbully het volgende:
wel op narvi
dus niks mis mee met de stemming van je verloofde
Oh... aha... n'ké... misschien dan. Zijn ze er ook met haar erop?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef blackbully het volgende:
zo eng zijn deze dieren niet hoor.
zijn echt schatjes
komt altijd bij me zitten als ik in zijn hok sta
alleen na een slachting met de muizen soms maar verder niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh... aha... n'ké... misschien dan. Zijn ze er ook met haar erop?
OMG! OMG! OMG!!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
alleen na een slachting met de muizen soms maar verder niet.
blijft een reptiel he
Wat zij zegt.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |