abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32819138
wat laat die Joost zich gebruiken door Dido
pi_32819151
Jolientje
pi_32819154
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef Sjet het volgende:
Kan best zijn Manu, dat Roel verliefd is [ik heb werkelijk geen idee of het echt zo is] maar je kan je afvragen hoe goed het is om dat zo te veranderen.... ik zou weinig respect voor zo'n vriendje hebben en als het een huisgenoot van me was zou ik me scheel ergeren aan zo'n meeloper.
Voor queen Dido zal het wel het einde zijn....
Volgens mij is Roel in het "dagelijkse leven" best wel cool, maar door die onzin met Queen Dido
is hij echt op het verkeerde been gezet. Het begint al aardig af te koelen en als de bom gaat bartsen, dan barst hij goed.

let op mijn woorden: Alleen zo kan hij nog winnen.

Toch?
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:34:32 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819161
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Lintworm?
Oeps, verspreking
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 4 december 2005 @ 21:34:46 #105
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819167
Oh, de punaise. Dan krijg ik dit:

[img]http://http://www.filedump.nl/plaatjes/bad.jpg[/img]
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32819171
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:35:31 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819188
Een Lieske douche-foto zonder tieten.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32819190
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  zondag 4 december 2005 @ 21:35:48 #109
1464 ART
FOK!member
pi_32819197
Roel is alweer uit de gratie bij Dido vanwege geestengepraat?
Het wordt steeds erger...
Volgens mij is ze ook echt blij met die verstooracties van Nathalie en Joost.
Helaas voor Roel. Die komt van een zeer koude verliefde kermis thuis. Maar ik geloof dat hij zich dat vannacht al realiseerde in de jacuzzi.
Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 4 december 2005 @ 21:36:20 #110
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819208
Sorry, verkeerd. Dit is mét punaise.

pi_32819218
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, de punaise. Dan krijg ik dit:

[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/bad.jpg]afbeelding[/url]]
In je mediaspeler , rechtsbovenin , 3e icoontje van rechts,die staat bij jouw ingedrukt , moet je er 1 keer op drukken , dan heb je voledig scherm
Jolientje
  zondag 4 december 2005 @ 21:36:53 #112
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819230
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Oeps, verspreking
Regenworm, bedoel je
pi_32819247
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:37:47 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819255
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
OMFG

Heeft iemand nog meegekregen waarom Joost eigenlijk dat bespottelijke mutsje de hele tijd op heeft, ín huis? Heeft Dido gezegd dat dit cool stond of zo?
pi_32819285
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef Gert het volgende:

[..]

OMFG

Heeft iemand nog meegekregen waarom Joost eigenlijk dat bespottelijke mutsje de hele tijd op heeft, ín huis? Heeft Dido gezegd dat dit cool stond of zo?
Er is geen gel meer in huis.
pi_32819297
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef ART het volgende:
Roel is alweer uit de gratie bij Dido vanwege geestengepraat?
Het wordt steeds erger...
Volgens mij is ze ook echt blij met die verstooracties van Nathalie en Joost.
Helaas voor Roel. Die komt van een zeer koude verliefde kermis thuis. Maar ik geloof dat hij zich dat vannacht al realiseerde in de jacuzzi.
I hope so.
Er moet even iets gebeuren om voor Roel de dikke vette streep er onder te zetten.

Als wij het zien en BB volgt Fok:

Kom op BB, be gentle en help eens een handje
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:39:28 #117
128220 Peter6000
pi_32819303
quote:

[..]

OMFG
Nee, nog erger

Het is uit ludiek protest dat hij geen gel krijgt van BB
  zondag 4 december 2005 @ 21:39:45 #118
1464 ART
FOK!member
pi_32819312
quote:

[..]

OMFG

Heeft Dido gezegd dat dit cool stond of zo?
Onder meer ja. Vannacht. Ze vond Joost helemaal te gek met dat mutsje en zou in het dagelijks leven haar vriendinnen aanstoten en zeggen: 'dàt is een leuke jongen'.
pi_32819335
quote:

[..]

OMFG

Zijn gel is op, hij krijgt van BB geen nieuwe voorraad en daarom draagt hij uit protest iets op zijn hoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Muerte op 04-12-2005 21:43:02 (typo) ]
-
-
  zondag 4 december 2005 @ 21:40:30 #120
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32819336
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:26 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Nu pas, daar heb je nog lang over gedaan dan
Ja ik schakel net in en heb werkelijk een paar minuten vol afschuw naar die 3 zitten kijken voordat ik het kon opbrengen om iets te typen.
Ik vraag me werkelijk af wat Roel in Dido ziet. Hoe zij soms doet alsof hij totaal niet bestaat. Ze wordt steeds vervelender en ik heb het gevoel dat we het ergste nog niet hebben gezien.
Wat Joost en Nathalie betreft,
Nathalie draaft zo erg door in haar ambitie om de geheime opdracht te halen waardoor ik eerder de indruk krijg dat zij Roel en Dido werkelijk uit mekaar wil drijven of stiekem misschien zelfs verliefd op Dido is.
Joost vond ik voor het eerst positief nadat Menno het huis uit was en hij meer met Rob begon op te trekken. Hij gedroeg zich veel volwassener. Maar het was helaas, zoals het nu blijkt, maar van korte duur. De vervelende clown is back in business.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  zondag 4 december 2005 @ 21:41:25 #121
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819360
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef ART het volgende:

[..]

Onder meer ja. Vannacht. Ze vond Joost helemaal te gek met dat mutsje en zou in het dagelijks leven haar vriendinnen aanstoten en zeggen: 'dàt is een leuke jongen'.
HAHAHAHA. Je kunt 'm een complete make-over geven, een smoking aantrekken etc. maar hij blijft lelijk. Ja sorry.
pi_32819376
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:38 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Er is geen gel meer in huis.
En Dido zei gisteren in bed tegen natte Lie: Joost is cool met die muts, plukken er onderuit en de bril van Lieske. Vandaag heeft hij dit aardig volgehouden, maar of hij hiervan op de hoogte is weet ik niet.
pi_32819450
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:40 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ja ik schakel net in en heb werkelijk een paar minuten vol afschuw naar die 3 zitten kijken voordat ik het kon opbrengen om iets te typen.
Ik vraag me werkelijk af wat Roel in Dido ziet. Hoe zij soms doet alsof hij totaal niet bestaat. Ze wordt steeds vervelender en ik heb het gevoel dat we het ergste nog niet hebben gezien.
Wat Joost en Nathalie betreft,
Nathalie draaft zo erg door in haar ambitie om de geheime opdracht te halen waardoor ik eerder de indruk krijg dat zij Roel en Dido werkelijk uit mekaar wil drijven of stiekem misschien zelfs verliefd op Dido is.
Joost vond ik voor het eerst positief nadat Menno het huis uit was en hij meer met Rob begon op te trekken. Hij gedroeg zich veel volwassener. Maar het was helaas, zoals het nu blijkt, maar van korte duur. De vervelende clown is back in business.
Prettig om te lezen dat andere mensen het ook zien.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:45:17 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819492
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het is uit ludiek protest dat hij geen gel krijgt van BB
Ooo ja, tuurlijk. Lachen zeg. Die malle Joost ook weer hè.
  zondag 4 december 2005 @ 21:45:31 #125
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32819496
Dit is een sc dus ik kan en mag off topic posten

Bij deze spammmm van de buren:

BB Servival afkickspel

• Om de dag worden 1 of 2 weddenschappen over BB afgesloten. Tussen 0:00 en 23:59. Er lopen dus weddenschappen terwijl er ook weddenschappen afgesloten worden. Dit ivm de nog korte looptijd van BB
• Het spel eindigt met de finale van BB. De laatste weddenschap staat vast en luidt: Wie wint BB5? De winnaars van deze weddenschap winnen 50 punten, de verliezers verliezen 50 punten
• De weddenschap gaat in na 23:59 op de dag dat deze afgesloten is
• Er worden maximaal 2 weddenschappen per dag afgesloten
• Alle users die meedoen beginnen met 200 punten
• Als een weddenschap door niemand aangenomen wordt dan krijgt de starter van de weddenschap 10 punten in mindering
• Alle users mogen in elke weddenschap meedoen, zowel voor als tegen de weddenschap
• Degenen die de weddenschap winnen krijgen 5 punten erbij
• De starter van de weddenschap krijgt naast 5 punten ook het aantal punten gelijk aan het aantal users die de weddenschap verloren
• De starter van de weddenschap krijgt bij verlies 10 punten in mindering
• Er zullen tijdens het spel nog op enkele momenten `opdrachten` komen.

Een voorbeeld:

User a start de weddenschap: “Wedden dat Dido binnen 24 uur zegt :”ik ben er klaar mee””.

Scenario’s:
1) Niemand neemt de weddenschap binnen 24 uur aan, user a verliest 10 punten
2) 5 users gaan mee in de weddenschap, en 6 users wedden ertegen ( dido zegt het niet). Dido zegt binnen 24 uur “ik ben er klaar mee”. De 5 users die in de weddenschap mee gingen krijgen allen 5 punten. De users die tegen de weddenschap in gingen krijgen 5 punten in mindering. User a krijgt 5 punten + 6 users die verliezen = 5+6 punten.
3) User a verliest de weddenschap, krijgt 10 punten in mindering. Degenen die met de weddenschap mee gingen krijgen alleen 5 punten in mindering. De 6 users die tegen de weddenschap in gingen krijgen allen 5 punten erbij.

Inschrijven Voor maandag 23:59 !!!!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 4 december 2005 @ 21:46:10 #126
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819515
Maar Menno mocht helemaal geen muts op toen zijn haar was verpest.
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:47:15 #127
128220 Peter6000
pi_32819543
quote:
De vervelende clown is back in business.
Er is vanmiddag in het bubbelbad een gesprek geweest met Dido, Roel en Nath.
Die vonden het gedrag van Joost theatraal, en noemden als voorbeelden: het een uur huilen over het vertrek van Rob, en het op de deur van de DBK bonken, nadat de foto van zijn Brenda verdwenen was.

Ik denk zelf dat Joost in werkelijkheid ook zo is, hooguit dat hij het in het huis (vermoedelijk bewust) wat uitvergroot.
  zondag 4 december 2005 @ 21:47:38 #128
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819551
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:

Bij deze spammmm van de buren:

zondag 4 december 2005 @ 21:47:45 #129
1464 ART
FOK!member
pi_32819557
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef Pijlemans het volgende:

[..]

I hope so.
Er moet even iets gebeuren om voor Roel de dikke vette streep er onder te zetten.

Als wij het zien en BB volgt Fok:

Kom op BB, be gentle en help eens een handje
Het kantelpunt lag donderdag. Toen dacht Dido dat ze van Roelie en zijn geflikflooi af zou zijn. Dat was niet zo en daar was ze erg sjaggie over. Dat heeft Roel aan het denken gezet.
Ondertussen heeft Dido wel degelijk een ander idee gewekt over hun 'relatie'. Ik heb echter het idee dat Roel in hun wekelijkse 'wat-doen-we-na-BB'-gesprek voor de exit al nattigheid begon te voelen. Hij was duidelik not amused over Dido's gedraaikont.
Ze speelt met zijn kloten. Hij laat dat natuurlijk gebeuren, maar is ook erg verliefd en zo haar spinneweb ingelokt. Nu kun je je afvragen: waarom wordt je verliefd op Dido? Maar in de eerste weken liep hij gewoon zijn lul achterna. Het 'hard to get' van Dido turned him vervolgens on. En zij wist het perfect te bespelen.
Roel heeft alle moeite gedaan voor hun 'relatie'. Dido doet nul moeite voor hem. Ze ziet dat hij ergens mee zit (dat zei ze vanochtend even), maar doet er geen fuck mee en gaat wel tegen Joost oprijen bij allerlei spelletjes.

Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:47:47 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819560
quote:
Dat laatste zou me niets verbazen. Ze heeft immers ook al weleens gezegd dat ze ook op vrouwen valt. Maar ik geloof ook weer niet dat zij Roel wil losweken van Dido zodat ze zelf een kans maakt. Zo onrealistisch is ze nu ook weer niet.
  zondag 4 december 2005 @ 21:48:01 #131
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32819568
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:44 schreef Pijlemans het volgende:

[..]

Prettig om te lezen dat andere mensen het ook zien.
Het ergste is dat ik tot voor kort dus een Dido fan was.
Goed bezig Died. Rot alsjeblieft donderdag op naar Heemstede.

Lieske hou op met die tandenborstel. NU!
Bah.

Ik heb gewoon een slechte BB dag.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:48:29 #132
128220 Peter6000
pi_32819589
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Ooo ja, tuurlijk. Lachen zeg. Die malle Joost ook weer hè.
Ja, ik heb ook de halve dag dubbel gelegen van het lachen
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:51:19 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819673
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Bah.

Ze moeten Lieske die tandenborstel uit haar handen sláán, of nee: tráppen!
En Dido heeft de uiterste houdbaarheidsdatum inderdaad bereikt, ook bij mij.
En ik heb niet eens een slechte BB-dag.
  zondag 4 december 2005 @ 21:51:44 #134
1464 ART
FOK!member
pi_32819687
quote:

[..]

Bah.

Tot een tijdje terug vond ik haar ook oké. Maar dat moedwillige gesol met Roel staat me inmiddels erg tegen. (jammer ook dat Roel het laat gebeuren, al heb ik het idee dat hij zich sinds gisteren zelf ook koeler opstelt tegenover Dido.)

Is een aardige bijkomstigheid van de geheime missie om hun 'samenzijn' steeds te frustreren: het lek komt boven.
pi_32819703
die stukjes die dido opvoert zijn echt te saai
pi_32819707
-
-
  zondag 4 december 2005 @ 21:52:47 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32819732
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat laatste zou me niets verbazen. Ze heeft immers ook al weleens gezegd dat ze ook op vrouwen valt. Maar ik geloof ook weer niet dat zij Roel wil losweken van Dido zodat ze zelf een kans maakt. Zo onrealistisch is ze nu ook weer niet.
Gisteren toen ze met Roel en Dido in bed lag zei ze ook al iets in de geest van : "en anders pak ik dido nog"!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:52:52 #138
128220 Peter6000
pi_32819740
Ik heb vooral een hekel aan Dido, vanwege dat geklef met Roel.

Ik vind het wel knap hoe ze haar emoties weet te verwoorden
pi_32819748
Jolientje
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:53:43 #140
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32819760
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef ART het volgende:

[..]

Het kantelpunt lag donderdag. Toen dacht Dido dat ze van Roelie en zijn geflikflooi af zou zijn. Dat was niet zo en daar was ze erg sjaggie over. Dat heeft Roel aan het denken gezet.
Ondertussen heeft Dido wel degelijk een ander idee gewekt over hun 'relatie'. Ik heb echter het idee dat Roel in hun wekelijkse 'wat-doen-we-na-BB'-gesprek voor de exit al nattigheid begon te voelen. Hij was duidelik not amused over Dido's gedraaikont.
Ze speelt met zijn kloten. Hij laat dat natuurlijk gebeuren, maar is ook erg verliefd en zo haar spinneweb ingelokt. Nu kun je je afvragen: waarom wordt je verliefd op Dido? Maar in de eerste weken liep hij gewoon zijn lul achterna. Het 'hard to get' van Dido turned him vervolgens on. En zij wist het perfect te bespelen.
Roel heeft alle moeite gedaan voor hun 'relatie'. Dido doet nul moeite voor hem. Ze ziet dat hij ergens mee zit (dat zei ze vanochtend even), maar doet er geen fuck mee en gaat wel tegen Joost oprijen bij allerlei spelletjes.

Goede analyse. Ik geloofde het eerst niet, maar zou ze dan toch een relatie begonnen zijn omdat ze genomineerd was???
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32819768
Roel zit zich nu kapot te ergeren, eigenlijk moet hij gewoon opstaan en zeggen ik ga naar bed !
  zondag 4 december 2005 @ 21:54:16 #142
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819779
Dido bespringt Nathalie.

zondag 4 december 2005 @ 21:54:24 #143
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32819782
Ik vind Joost overigens wel eng en daar hoeft hij niet eens een zogenaamd monster voor na te doen!
  zondag 4 december 2005 @ 21:54:38 #144
1464 ART
FOK!member
pi_32819789
Wie weet is Dido door die 'Marcel' wel zo afgeknapt op mannen, dat Nathalie inmiddels best een kans kan maken.
Hoe ze vannacht met haar lag te kroelen. Zo warmbloedig is ze volgens mij bij Roel niet...
pi_32819793
Roel kijkt het allemaal gelaten aan...

† In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:55:08 #146
128220 Peter6000
pi_32819806
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef farceman het volgende:
Roel zit zich nu kapot te ergeren, eigenlijk moet hij gewoon opstaan en zeggen ik ga naar bed !
En zoiets durfde Tan dus gewoon wel

Net als donderdag met die sinterklaasliedjes, Tan had daar ook gewoon echt NIET aan meegedaan
pi_32819808
Roel denkt er het zijne van

Jolientje
pi_32819821
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
Dido bespringt Nathalie.

[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/bespringt.jpg]afbeelding][/url]
Je moet echt van die wmp schil afkomen angel... dat is een stuk mooier.
pi_32819822
-
-
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:55:37 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819828
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Gisteren toen ze met Roel en Dido in bed lag zei ze ook al iets in de geest van : "en anders pak ik dido nog"!
De lesbo-snol!
pi_32819859
Net heb ik op de BB site een stukje gelezen over het geroddel van Nathalie, Dido en Roel tov Joost en Lieske. Nu hoop ik alleen nog maar meer dat Nathalie of nog liever Dido naar huis gaan. Ze roddelen echt te vals. Net doen alsof ze braaf zijn, maar ondertussen zijn het wolven in schaapskleren
Onderschriftloos
pi_32819874
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Heb al 2 keer gezegd dat ze op die punaise knop moet drukken
Jolientje
  zondag 4 december 2005 @ 21:56:57 #153
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819884
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Maar ik houd er even mee op, er zijn nu zat mensen die veel mooiere caps maken.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:57:23 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819896
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er echt ernstig uit.
Ik zie maar één remedie: een met aanzienlijke kracht aangebrachte stoeptegel.
pi_32819901
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef odie22 het volgende:

[..]

Heb al 2 keer gezegd dat ze op die punaise knop moet drukken
Of dubbelklikken op het videobeeld... is het volledig scherm.

Ik was je trouwens net weer voor
  zondag 4 december 2005 @ 21:58:02 #156
1464 ART
FOK!member
pi_32819909
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Goede analyse. Ik geloofde het eerst niet, maar zou ze dan toch een relatie begonnen zijn omdat ze genomineerd was???
Ja, dat lijkt steeds duideljker te worden. Die plompverloren 'bekentenis' toen, vlak na het nomineren. Mevrouw houdt erg van toneelspelen. Tot nu toe lukt het haar aardig. Alles voor de poen.
  zondag 4 december 2005 @ 21:58:10 #157
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32819914
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Gert het volgende:

[..]

De lesbo-snol!
GEIL!

Helaas hebben we het hier over mondhoek-nathalie
pi_32819946
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Oeps, verspreking
Lieske douche caps van vanmiddag : Lieske (Deel VI)
pi_32819958
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Of dubbelklikken op het videobeeld... is het volledig scherm.

Ik was je trouwens net weer voor
Dat doet ze wel goed , het gaat op die punaiseknop , die geeft altijd de besturingselementen weer, die moet uit
ja hoe is het mogelijk
Jolientje
  zondag 4 december 2005 @ 22:00:28 #160
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32819992
quote:

[..]

Bah.

en ik was die andere didofan.....
nu gun ik haar gewoon dat ze de laatste exit is vóór de finale
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32819997
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef melke het volgende:
Net heb ik op de BB site een stukje gelezen over het geroddel van Nathalie, Dido en Roel tov Joost en Lieske. Nu hoop ik alleen nog maar meer dat Nathalie of nog liever Dido naar huis gaan. Ze roddelen echt te vals. Net doen alsof ze braaf zijn, maar ondertussen zijn het wolven in schaapskleren
Helemaal mee eens,word eens tijd dat de Queen gaat voelen hoe het is om weg te gaan of een maatje te verliezen.
Hoop echt dat Dido gaat ,anders moeten we een week tegen dat zielige gedoe aan kijken als ze Naat kwijt is en moet iedereen weer zielig met haar mee doen.
Terwijl ze zelf nog nooit iemand getroost heeft die zijn maatje kwijt was.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 22:02:07 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32820046
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

GEIL!

Helaas hebben we het hier over mondhoek-nathalie
Dat zie je tóch niet, als ze met d'r snufferd diep in Dido's flamoes aan het wroeten is.
  zondag 4 december 2005 @ 22:02:09 #163
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32820047
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef odie22 het volgende:

[..]

Dat doet ze wel goed , het gaat op die punaiseknop , die geeft altijd de besturingselementen weer, die moet uit
ja hoe is het mogelijk
Ik weet best dat ik wat fout doe. Mijn streams gaan niet via Mediaplayer dus ik heb daar geen punaise. En bij dubbelklikken op videoscherm blijven die lijntjes staan. Laat maar even. Iig bedankt
pi_32820061
Daar waar mijn muis pijltje staat

Jolientje
  zondag 4 december 2005 @ 22:02:51 #165
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32820071
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:

[..]

HAHA Gert, je bent er gloeiend bij!
  zondag 4 december 2005 @ 22:02:54 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32820074
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef melke het volgende:
maar ondertussen zijn het wolven in schaapskleren
[/nathaliemode] schapen in wolfskleren[/nathaliemode]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 22:03:18 #167
128220 Peter6000
pi_32820084
Misschien leuk om ff te melden dat Roel zijn tanden poetst (stream 2)
pi_32820094
Joost is in een hele goede bui vandaag...
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 22:03:37 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32820096
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:

[..]

ja het was je weer gelukt.

Heb je nog een Lieske-scheurkalender gekregen of zo, met de mooiste spreekwoord-verhaspelingen?
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 22:03:58 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32820107
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens,word eens tijd dat de Queen gaat voelen hoe het is om weg te gaan of een maatje te verliezen.
Hoop echt dat Dido gaat ,anders moeten we een week tegen dat zielige gedoe aan kijken als ze Naat kwijt is en moet iedereen weer zielig met haar mee doen.
Dan heb ik toch liever dat Natte Lie eerst weggaat. Denk dat je meer gezeik hebt als Dido weggaat aangezien die verbonden is met Roel en NatteLie.
Room 23
pi_32820131
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ik weet best dat ik wat fout doe. Mijn streams gaan niet via Mediaplayer dus ik heb daar geen punaise. En bij dubbelklikken op videoscherm blijven die lijntjes staan. Laat maar even. Iig bedankt
oke
Jolientje
pi_32820139
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik ook. Glaasje draaien, nee want Dido wil niet. Pff ga toch weg mens! Daarbij ook dat vreselijk gezeik als ze genomineerd is. Hoe durven ze haar te nomineren! Ik snap helemaal dat Lieske chagrijnig is. Ik zou ook niet goed worden van die mensen. Vind Joost, Ingrid en Lieske nog het meeste te pruimen.
Onderschriftloos
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 22:05:18 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32820161
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

gniffel
  zondag 4 december 2005 @ 22:05:23 #174
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32820165
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef odie22 het volgende:
Daar waar mijn muis pijltje staat

[afbeelding]
Daar heb ik op geklikt tot ik een ons woog, maar reageert niet
pi_32820176
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dan heb ik toch liever dat Natte Lie eerst weggaat. Denk dat je meer gezeik hebt als Dido weggaat aangezien die verbonden is met Roel en NatteLie.
Nee als Dido weg gaat komt er tenminste weer wat actie. Roel en Nathalie kei over de zeik. Ingrid en Lieske blij. Leuke groepsverandering
Onderschriftloos
  zondag 4 december 2005 @ 22:06:10 #176
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32820190
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:05 schreef Gert het volgende:

[..]

gniffel
Wat nou weer! Ik ben ook maar een leek
pi_32820208
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:05 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Daar heb ik op geklikt tot ik een ons woog, maar reageert niet
Als je daarop geklikt hebt , moet je even een paar seconden wachten , en je muis niet bewegen , dan zie je je scherm volledig worden
Jolientje
pi_32820239
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Wat een lelijk gebit heeft die gozer, hij heeft maar een half tandje
Twinning = boring
pi_32820245
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef Gert het volgende:

[..]

ja het was je weer gelukt.

Heb je nog een Lieske-scheurkalender gekregen of zo, met de mooiste spreekwoord-verhaspelingen?
Je was net te laat met je opmerking was net thuis van een leuk sinterklaasfeestje.
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 22:07:44 #180
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32820249
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:

[..]

Nee als Dido weg gaat komt er tenminste weer wat actie. Roel en Nathalie kei over de zeik. Ingrid en Lieske blij. Leuke groepsverandering
ja en dan krijg je een groepsverandering dat die NatteLie naar de vrouwen toetrekt en Joost naar Roel
Room 23
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 22:07:52 #181
128220 Peter6000
  zondag 4 december 2005 @ 22:07:58 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32820258
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef melke het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik ook. Glaasje draaien, nee want Dido wil niet. Pff ga toch weg mens! Daarbij ook dat vreselijk gezeik als ze genomineerd is. Hoe durven ze haar te nomineren! Ik snap helemaal dat Lieske chagrijnig is. Ik zou ook niet goed worden van die mensen. Vind Joost, Ingrid en Lieske nog het meeste te pruimen.
Dido drukt echt teveel een stempel op de stemming en wat er wel en niet gebeurd. Haalt alle spontaniteit uit het huis....
heel jammer want ik vond haar echt de leukste in het huis....
pi_32820279
quote:

[..]

Ja zou echt het beste zijn,anders krijgen we alleen maar meer drama en dan heeft ze Roel ook nog.
Roel moet los van haar en naat ook.
pi_32820311
quote:

[..]

Ja dat denk ik ook
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 22:09:49 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32820323
OK ik ben ook om: Dido moet het huis uit.

maar daarna Nattelie!
pi_32820329
Roel baalt als een stekker

Jolientje
pi_32820349
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dido drukt echt teveel een stempel op de stemming en wat er wel en niet gebeurd. Haalt alle spontaniteit uit het huis....
heel jammer want ik vond haar echt de leukste in het huis....
Als je het zo stelt is het een 2de Rob
  zondag 4 december 2005 @ 22:10:45 #188
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32820362
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef odie22 het volgende:

[..]

Als je daarop geklikt hebt , moet je even een paar seconden wachten , en je muis niet bewegen , dan zie je je scherm volledig worden
De punaise zegt: Zoek het maar uit
Waarom poetst iedereen z'n tanden, zijn ze nu alweer moe?!
pi_32820378
Roel denkt echt , wat de fuck doet ingrid hier nou ????
Jolientje
pi_32820424
Gaan ze nou alweer naar bed?
Het wordt tijd dat BB weer eens met een ploegendienstenweekopdracht komt..... Verdomd, wat een leuk scrabblewoord
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 22:12:44 #191
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32820425
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
OK ik ben ook om: Dido moet het huis uit.

maar daarna Nattelie!
Ik ben half om. Het blijft het liefst Lieske, maar als het NatteLie of Dido is maakt het me eigenlijk ook geen flikker uit.

blijf erbij dat ik totaal anti lieske ben
Room 23
pi_32820440
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

De punaise zegt: Zoek het maar uit
Waarom poetst iedereen z'n tanden, zijn ze nu alweer moe?!
Jammer , maar daar zit toch je probleempje hoor , kan er ook niks aan doen
Jolientje
pi_32820455
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef odie22 het volgende:
Roel denkt echt , wat de fuck doet ingrid hier nou ????
Dat kost Ingrid een nominatie,vind Didi niet leuk zo.
  zondag 4 december 2005 @ 22:14:15 #194
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32820476
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Sjet het volgende:

Het wordt tijd dat BB weer eens met een ploegendienstenweekopdracht komt..... Verdomd, wat een leuk scrabblewoord

Past alleen niet op het bord.
pi_32820478
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef Manu82 het volgende:

[..]

ja en dan krijg je een groepsverandering dat die NatteLie naar de vrouwen toetrekt en Joost naar Roel
Ik denk juist dat Nathalie dan meer naar Joost toe trekt en Roel wat meer alleen komt te staan. Wil de reacties wel eens zien als Dido moet gaan.
Onderschriftloos
pi_32820485
Roel denkt alleen Lies shut your fucking mouth bitch
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 22:14:46 #197
128220 Peter6000
pi_32820492
Typisch dat Dido en/ of Roel niet gewoon zegt/ zeggen: we zouden het fijn vinden vannacht samen een slaapkamer te hebben
pi_32820495
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Je meent het
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_32820508
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik ben half om. Het blijft het liefst Lieske, maar als het NatteLie of Dido is maakt het me eigenlijk ook geen flikker uit.

Goed zo,Lieske brengt geen verandering .
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 22:16:09 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32820538
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Typisch dat Dido en/ of Roel niet gewoon zegt/ zeggen: we zouden het fijn vinden vannacht samen een slaapkamer te hebben
Ik snap überhaupt niet dat ze het nog niet doorhebben allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')