Heb al 2 keer gezegd dat ze op die punaise knop moet drukkenquote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet echt van die wmp schil afkomen angel... dat is een stuk mooier.
quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet echt van die wmp schil afkomen angel... dat is een stuk mooier.
Dat ziet er echt ernstig uit.quote:
Of dubbelklikken op het videobeeld... is het volledig scherm.quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
Heb al 2 keer gezegd dat ze op die punaise knop moet drukken![]()
Ja, dat lijkt steeds duideljker te worden. Die plompverloren 'bekentenis' toen, vlak na het nomineren. Mevrouw houdt erg van toneelspelen. Tot nu toe lukt het haar aardig. Alles voor de poen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goede analyse. Ik geloofde het eerst niet, maar zou ze dan toch een relatie begonnen zijn omdat ze genomineerd was???
quote:
Dat doet ze wel goed , het gaat op die punaiseknop , die geeft altijd de besturingselementen weer, die moet uitquote:Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of dubbelklikken op het videobeeld... is het volledig scherm.
Ik was je trouwens net weer voor![]()
en ik was die andere didofan.....quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik tot voor kort dus een Dido fan was.
Goed bezig Died. Rot alsjeblieft donderdag op naar Heemstede.
Lieske hou op met die tandenborstel. NU!
Bah.![]()
Ik heb gewoon een slechte BB dag.![]()
Helemaal mee eens,word eens tijd dat de Queen gaat voelen hoe het is om weg te gaan of een maatje te verliezen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef melke het volgende:
Net heb ik op de BB site een stukje gelezen over het geroddel van Nathalie, Dido en Roel tov Joost en Lieske. Nu hoop ik alleen nog maar meer dat Nathalie of nog liever Dido naar huis gaan. Ze roddelen echt te vals. Net doen alsof ze braaf zijn, maar ondertussen zijn het wolven in schaapskleren
Dat zie je tóch niet, als ze met d'r snufferd diep in Dido's flamoes aan het wroeten is.quote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
GEIL!
![]()
Helaas hebben we het hier over mondhoek-nathalie![]()
![]()
Ik weet best dat ik wat fout doe. Mijn streams gaan niet via Mediaplayer dus ik heb daar geen punaise. En bij dubbelklikken op videoscherm blijven die lijntjes staan. Laat maar even. Iig bedanktquote:Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dat doet ze wel goed , het gaat op die punaiseknop , die geeft altijd de besturingselementen weer, die moet uit
ja hoe is het mogelijk![]()
HAHA Gert, je bent er gloeiend bij!quote:Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske douche caps van vanmiddag : Lieske (Deel VI)
[/nathaliemode] schapen in wolfskleren[/nathaliemode]quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef melke het volgende:
maar ondertussen zijn het wolven in schaapskleren
ja het was je weer gelukt.quote:Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske douche caps van vanmiddag : Lieske (Deel VI)
Dan heb ik toch liever dat Natte Lie eerst weggaat. Denk dat je meer gezeik hebt als Dido weggaat aangezien die verbonden is met Roel en NatteLie.quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,word eens tijd dat de Queen gaat voelen hoe het is om weg te gaan of een maatje te verliezen.
Hoop echt dat Dido gaat ,anders moeten we een week tegen dat zielige gedoe aan kijken als ze Naat kwijt is en moet iedereen weer zielig met haar mee doen.
Terwijl ze zelf nog nooit iemand getroost heeft die zijn maatje kwijt was.
okequote:Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet best dat ik wat fout doe. Mijn streams gaan niet via Mediaplayer dus ik heb daar geen punaise. En bij dubbelklikken op videoscherm blijven die lijntjes staan. Laat maar even. Iig bedankt![]()
Ja dat hoop ik ook. Glaasje draaien, nee want Dido wil niet. Pff ga toch weg mens! Daarbij ook dat vreselijk gezeik als ze genomineerd is. Hoe durven ze haar te nomineren! Ik snap helemaal dat Lieske chagrijnig is. Ik zou ook niet goed worden van die mensen. Vind Joost, Ingrid en Lieske nog het meeste te pruimen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,word eens tijd dat de Queen gaat voelen hoe het is om weg te gaan of een maatje te verliezen.
Hoop echt dat Dido gaat ,anders moeten we een week tegen dat zielige gedoe aan kijken als ze Naat kwijt is en moet iedereen weer zielig met haar mee doen.
Terwijl ze zelf nog nooit iemand getroost heeft die zijn maatje kwijt was.
gniffelquote:Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet best dat ik wat fout doe. Mijn streams gaan niet via Mediaplayer dus ik heb daar geen punaise. En bij dubbelklikken op videoscherm blijven die lijntjes staan. Laat maar even. Iig bedankt![]()
Daar heb ik op geklikt tot ik een ons woog, maar reageert nietquote:Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef odie22 het volgende:
Daar waar mijn muis pijltje staat
[afbeelding]
Nee als Dido weg gaat komt er tenminste weer wat actie. Roel en Nathalie kei over de zeik. Ingrid en Lieske blij. Leuke groepsveranderingquote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever dat Natte Lie eerst weggaat. Denk dat je meer gezeik hebt als Dido weggaat aangezien die verbonden is met Roel en NatteLie.
Als je daarop geklikt hebt , moet je even een paar seconden wachten , en je muis niet bewegen , dan zie je je scherm volledig wordenquote:Op zondag 4 december 2005 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb ik op geklikt tot ik een ons woog, maar reageert niet![]()
Je was net te laat met je opmerking was net thuis van een leuk sinterklaasfeestje.quote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
ja het was je weer gelukt.
Heb je nog een Lieske-scheurkalender gekregen of zo, met de mooiste spreekwoord-verhaspelingen?![]()
ja en dan krijg je een groepsverandering dat die NatteLie naar de vrouwen toetrekt en Joost naar Roelquote:Op zondag 4 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee als Dido weg gaat komt er tenminste weer wat actie. Roel en Nathalie kei over de zeik. Ingrid en Lieske blij. Leuke groepsverandering
Dido drukt echt teveel een stempel op de stemming en wat er wel en niet gebeurd. Haalt alle spontaniteit uit het huis....quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Glaasje draaien, nee want Dido wil niet. Pff ga toch weg mens! Daarbij ook dat vreselijk gezeik als ze genomineerd is. Hoe durven ze haar te nomineren! Ik snap helemaal dat Lieske chagrijnig is. Ik zou ook niet goed worden van die mensen. Vind Joost, Ingrid en Lieske nog het meeste te pruimen.
Ja zou echt het beste zijn,anders krijgen we alleen maar meer drama en dan heeft ze Roel ook nog.quote:Op zondag 4 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee als Dido weg gaat komt er tenminste weer wat actie. Roel en Nathalie kei over de zeik. Ingrid en Lieske blij. Leuke groepsverandering
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is het een 2de Robquote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dido drukt echt teveel een stempel op de stemming en wat er wel en niet gebeurd. Haalt alle spontaniteit uit het huis....
heel jammer want ik vond haar echt de leukste in het huis....![]()
De punaise zegt: Zoek het maar uitquote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als je daarop geklikt hebt , moet je even een paar seconden wachten , en je muis niet bewegen , dan zie je je scherm volledig worden
Ik ben half om. Het blijft het liefst Lieske, maar als het NatteLie of Dido is maakt het me eigenlijk ook geen flikker uit.quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
OK ik ben ook om: Dido moet het huis uit.
maar daarna Nattelie!
Jammer , maar daar zit toch je probleempje hoor , kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De punaise zegt: Zoek het maar uit![]()
Waarom poetst iedereen z'n tanden, zijn ze nu alweer moe?!
Dat kost Ingrid een nominatie,vind Didi niet leuk zo.quote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef odie22 het volgende:
Roel denkt echt , wat de fuck doet ingrid hier nou ????
quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Sjet het volgende:
Het wordt tijd dat BB weer eens met een ploegendienstenweekopdracht komt..... Verdomd, wat een leuk scrabblewoord![]()
Ik denk juist dat Nathalie dan meer naar Joost toe trekt en Roel wat meer alleen komt te staan. Wil de reacties wel eens zien als Dido moet gaan.quote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja en dan krijg je een groepsverandering dat die NatteLie naar de vrouwen toetrekt en Joost naar Roel
Je meent hetquote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
blijf erbij dat ik totaal anti lieske ben
Goed zo,Lieske brengt geen verandering .quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben half om. Het blijft het liefst Lieske, maar als het NatteLie of Dido is maakt het me eigenlijk ook geen flikker uit.
blijf erbij dat ik totaal anti lieske ben
Ik snap überhaupt niet dat ze het nog niet doorhebben allemaal.quote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Typisch dat Dido en/ of Roel niet gewoon zegt/ zeggen: we zouden het fijn vinden vannacht samen een slaapkamer te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |