abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32819138
wat laat die Joost zich gebruiken door Dido
pi_32819151
Jolientje
pi_32819154
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef Sjet het volgende:
Kan best zijn Manu, dat Roel verliefd is [ik heb werkelijk geen idee of het echt zo is] maar je kan je afvragen hoe goed het is om dat zo te veranderen.... ik zou weinig respect voor zo'n vriendje hebben en als het een huisgenoot van me was zou ik me scheel ergeren aan zo'n meeloper.
Voor queen Dido zal het wel het einde zijn....
Volgens mij is Roel in het "dagelijkse leven" best wel cool, maar door die onzin met Queen Dido
is hij echt op het verkeerde been gezet. Het begint al aardig af te koelen en als de bom gaat bartsen, dan barst hij goed.

let op mijn woorden: Alleen zo kan hij nog winnen.

Toch?
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:34:32 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819161
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Lintworm?
Oeps, verspreking
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 4 december 2005 @ 21:34:46 #105
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819167
Oh, de punaise. Dan krijg ik dit:

[img]http://http://www.filedump.nl/plaatjes/bad.jpg[/img]
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32819171
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:35:31 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819188
Een Lieske douche-foto zonder tieten.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_32819190
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  zondag 4 december 2005 @ 21:35:48 #109
1464 ART
FOK!member
pi_32819197
Roel is alweer uit de gratie bij Dido vanwege geestengepraat?
Het wordt steeds erger...
Volgens mij is ze ook echt blij met die verstooracties van Nathalie en Joost.
Helaas voor Roel. Die komt van een zeer koude verliefde kermis thuis. Maar ik geloof dat hij zich dat vannacht al realiseerde in de jacuzzi.
Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 4 december 2005 @ 21:36:20 #110
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819208
Sorry, verkeerd. Dit is mét punaise.

pi_32819218
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, de punaise. Dan krijg ik dit:

[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/bad.jpg]afbeelding[/url]]
In je mediaspeler , rechtsbovenin , 3e icoontje van rechts,die staat bij jouw ingedrukt , moet je er 1 keer op drukken , dan heb je voledig scherm
Jolientje
  zondag 4 december 2005 @ 21:36:53 #112
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819230
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Oeps, verspreking
Regenworm, bedoel je
pi_32819247
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:37:47 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819255
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
OMFG

Heeft iemand nog meegekregen waarom Joost eigenlijk dat bespottelijke mutsje de hele tijd op heeft, ín huis? Heeft Dido gezegd dat dit cool stond of zo?
pi_32819285
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef Gert het volgende:

[..]

OMFG

Heeft iemand nog meegekregen waarom Joost eigenlijk dat bespottelijke mutsje de hele tijd op heeft, ín huis? Heeft Dido gezegd dat dit cool stond of zo?
Er is geen gel meer in huis.
pi_32819297
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef ART het volgende:
Roel is alweer uit de gratie bij Dido vanwege geestengepraat?
Het wordt steeds erger...
Volgens mij is ze ook echt blij met die verstooracties van Nathalie en Joost.
Helaas voor Roel. Die komt van een zeer koude verliefde kermis thuis. Maar ik geloof dat hij zich dat vannacht al realiseerde in de jacuzzi.
I hope so.
Er moet even iets gebeuren om voor Roel de dikke vette streep er onder te zetten.

Als wij het zien en BB volgt Fok:

Kom op BB, be gentle en help eens een handje
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:39:28 #117
128220 Peter6000
pi_32819303
quote:

[..]

OMFG
Nee, nog erger

Het is uit ludiek protest dat hij geen gel krijgt van BB
  zondag 4 december 2005 @ 21:39:45 #118
1464 ART
FOK!member
pi_32819312
quote:

[..]

OMFG

Heeft Dido gezegd dat dit cool stond of zo?
Onder meer ja. Vannacht. Ze vond Joost helemaal te gek met dat mutsje en zou in het dagelijks leven haar vriendinnen aanstoten en zeggen: 'dàt is een leuke jongen'.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32819335
quote:

[..]

OMFG

Zijn gel is op, hij krijgt van BB geen nieuwe voorraad en daarom draagt hij uit protest iets op zijn hoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Muerte op 04-12-2005 21:43:02 (typo) ]
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  zondag 4 december 2005 @ 21:40:30 #120
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32819336
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:26 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Nu pas, daar heb je nog lang over gedaan dan
Ja ik schakel net in en heb werkelijk een paar minuten vol afschuw naar die 3 zitten kijken voordat ik het kon opbrengen om iets te typen.
Ik vraag me werkelijk af wat Roel in Dido ziet. Hoe zij soms doet alsof hij totaal niet bestaat. Ze wordt steeds vervelender en ik heb het gevoel dat we het ergste nog niet hebben gezien.
Wat Joost en Nathalie betreft,
Nathalie draaft zo erg door in haar ambitie om de geheime opdracht te halen waardoor ik eerder de indruk krijg dat zij Roel en Dido werkelijk uit mekaar wil drijven of stiekem misschien zelfs verliefd op Dido is.
Joost vond ik voor het eerst positief nadat Menno het huis uit was en hij meer met Rob begon op te trekken. Hij gedroeg zich veel volwassener. Maar het was helaas, zoals het nu blijkt, maar van korte duur. De vervelende clown is back in business.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  zondag 4 december 2005 @ 21:41:25 #121
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32819360
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef ART het volgende:

[..]

Onder meer ja. Vannacht. Ze vond Joost helemaal te gek met dat mutsje en zou in het dagelijks leven haar vriendinnen aanstoten en zeggen: 'dàt is een leuke jongen'.
HAHAHAHA. Je kunt 'm een complete make-over geven, een smoking aantrekken etc. maar hij blijft lelijk. Ja sorry.
pi_32819376
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:38 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Er is geen gel meer in huis.
En Dido zei gisteren in bed tegen natte Lie: Joost is cool met die muts, plukken er onderuit en de bril van Lieske. Vandaag heeft hij dit aardig volgehouden, maar of hij hiervan op de hoogte is weet ik niet.
pi_32819450
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:40 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ja ik schakel net in en heb werkelijk een paar minuten vol afschuw naar die 3 zitten kijken voordat ik het kon opbrengen om iets te typen.
Ik vraag me werkelijk af wat Roel in Dido ziet. Hoe zij soms doet alsof hij totaal niet bestaat. Ze wordt steeds vervelender en ik heb het gevoel dat we het ergste nog niet hebben gezien.
Wat Joost en Nathalie betreft,
Nathalie draaft zo erg door in haar ambitie om de geheime opdracht te halen waardoor ik eerder de indruk krijg dat zij Roel en Dido werkelijk uit mekaar wil drijven of stiekem misschien zelfs verliefd op Dido is.
Joost vond ik voor het eerst positief nadat Menno het huis uit was en hij meer met Rob begon op te trekken. Hij gedroeg zich veel volwassener. Maar het was helaas, zoals het nu blijkt, maar van korte duur. De vervelende clown is back in business.
Prettig om te lezen dat andere mensen het ook zien.
  Moderator zondag 4 december 2005 @ 21:45:17 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32819492
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het is uit ludiek protest dat hij geen gel krijgt van BB
Ooo ja, tuurlijk. Lachen zeg. Die malle Joost ook weer hè.
  zondag 4 december 2005 @ 21:45:31 #125
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32819496
Dit is een sc dus ik kan en mag off topic posten

Bij deze spammmm van de buren:

BB Servival afkickspel

• Om de dag worden 1 of 2 weddenschappen over BB afgesloten. Tussen 0:00 en 23:59. Er lopen dus weddenschappen terwijl er ook weddenschappen afgesloten worden. Dit ivm de nog korte looptijd van BB
• Het spel eindigt met de finale van BB. De laatste weddenschap staat vast en luidt: Wie wint BB5? De winnaars van deze weddenschap winnen 50 punten, de verliezers verliezen 50 punten
• De weddenschap gaat in na 23:59 op de dag dat deze afgesloten is
• Er worden maximaal 2 weddenschappen per dag afgesloten
• Alle users die meedoen beginnen met 200 punten
• Als een weddenschap door niemand aangenomen wordt dan krijgt de starter van de weddenschap 10 punten in mindering
• Alle users mogen in elke weddenschap meedoen, zowel voor als tegen de weddenschap
• Degenen die de weddenschap winnen krijgen 5 punten erbij
• De starter van de weddenschap krijgt naast 5 punten ook het aantal punten gelijk aan het aantal users die de weddenschap verloren
• De starter van de weddenschap krijgt bij verlies 10 punten in mindering
• Er zullen tijdens het spel nog op enkele momenten `opdrachten` komen.

Een voorbeeld:

User a start de weddenschap: “Wedden dat Dido binnen 24 uur zegt :”ik ben er klaar mee””.

Scenario’s:
1) Niemand neemt de weddenschap binnen 24 uur aan, user a verliest 10 punten
2) 5 users gaan mee in de weddenschap, en 6 users wedden ertegen ( dido zegt het niet). Dido zegt binnen 24 uur “ik ben er klaar mee”. De 5 users die in de weddenschap mee gingen krijgen allen 5 punten. De users die tegen de weddenschap in gingen krijgen 5 punten in mindering. User a krijgt 5 punten + 6 users die verliezen = 5+6 punten.
3) User a verliest de weddenschap, krijgt 10 punten in mindering. Degenen die met de weddenschap mee gingen krijgen alleen 5 punten in mindering. De 6 users die tegen de weddenschap in gingen krijgen allen 5 punten erbij.

Inschrijven Voor maandag 23:59 !!!!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')