quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:01 schreef Christine het volgende:
Vraagje... Welke codecs moet ik installeren om de filmpjes te kunnen zien? Ik heb wel geluid.
Hopelijk gaan ze zich nog tegen elkaar keren!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben benieuwd naar davide en ariel, die 2 stralen gelukkigheid uit!
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze zich nog tegen elkaar keren!De ultieme bitchfight!
![]()
dit is een davide topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:37 schreef caradoc het volgende:
Gabriel is een klootzak die levend verbrand moet worden op het podium. Goed ... dat gaat wellicht een beetje te ver, maar die gast is zo arrogant dat zijn hoofd dit alleen al uitstraald.
nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is een davide topic
oh, ik keek even verkeerdquote:
En hij ook in de topictitel voorkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, ik keek even verkeerdomdat het daarboven even over davide ging.
Nee, gelukkig niet. Ik heb bij voorbaat al een hekel ( ik ga vrienden maken hier, let maar opquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef Funkytrip het volgende:
Hij heeft een zelfverzekerde uitstraling en dat is dodelijk in Nederland, want hier geldt: zelfverzekerd=arrogant. Meiden zullen ongetwijfeld op hem stemmen, maar hij zal worden uitgekotst door het mannelijk publiek. De Fok! opmerkingen tijdens zijn auditie bevestigden dit.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand uit zijn hoofd de volgorde? of is de OP de volgorde?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef BVO het volgende:
Optreedvolgorde:
Clarissa
Esther
RECLAME
Gabriel
Angelique
Marscha
Dàvide
Renske
RECLAME
Aäron