Jij bent niks anders dan een ordinaire trema-voortrekker.quote:
Hahaha mijn eerste tv-opname ervaring is meteen rijp voor een blamagequote:Op zondag 4 december 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
De mensen thuis kregen het 5 sec na jou ook te weten.
Oh jaquote:Op zondag 4 december 2005 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
21!
Donequote:Op zondag 4 december 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Geheel willekeurig muts
Oh en wie fikst even een [poll]Workshops 2 in mekaar![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 18:15 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Hahaha mijn eerste tv-opname ervaring is meteen rijp voor een blamage
Ik had geen idee dat het allemaal live was.
Ik ook, was ook blij dat ik naar deze workshop ben geweest en niet naar een van de anderenquote:Op maandag 5 december 2005 17:03 schreef Svensational het volgende:
Nou, dat valt wel mee hoor. Ik vond het uitzicht op afgelopen zaterdag beter...
Evenwichtig!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef BVO het volgende:
Optreedvolgorde:
Clarissa
Esther
RECLAME
Gabriel
Angelique
Marscha
Dàvide
Renske
RECLAME
Aäron
Ariel
Jaaaa maar jij bent er live bijgeweest dus dat telt nietquote:Op maandag 5 december 2005 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
Dat ligt aan jou denk ik.
Die speelt manager van KUS.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:18 schreef Jessica24 het volgende:
waar is edwin eigenlijk?
geen idee..... ik weet ook niet meer waar ik het gelezen had.....quote:Op woensdag 7 december 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
ze heeft toch nooit gezegd dat ze Italiaans is?!
en als ik Hariette had geheten, had ik ook m'n naam veranderd
Ik meen me te herinneren dat ze zei dat zij een passie voor Italië had ofzo. Was iets als "Hij komt uit Italië en ik houd ervan" oid (refererend aan Davide)quote:Op woensdag 7 december 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
Ze zong Spaans bij haar auditie, kende blijkbaar ook Italiaans gezien haar duet met Dàvide, maar verder heeft ze nooit gezegd buitenlands te zijn hoor geloof ik.
Ze komt uit NL, maar geeft les in het circus aan kinderen... Daar zijn een heleboel nationaliteiten en daarom spreekt ze italiaans, spaans en nog een heleboel meer.... (zie audities)quote:Op woensdag 7 december 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
Ze zong Spaans bij haar auditie, kende blijkbaar ook Italiaans gezien haar duet met Dàvide, maar verder heeft ze nooit gezegd buitenlands te zijn hoor geloof ik.
Italië is ookquote:Op woensdag 7 december 2005 23:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik meen me te herinneren dat ze zei dat zij een passie voor Italië had ofzo.
oh men! ik heb je toegevoegd op msn (adres uit je profiel)quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:23 schreef youvehadyourfun het volgende:
@ charmed_angel: ik las op het Idolsforum (geloof ik) dat Ariel gewoon hartstikke Hollands is, ze heet ook helemaal geen Ariel maar iets van Harriette offzoiets (weet niet meer, maar iets heel Hollands iig) Ze reageerde daar zelf op en bevestigde het..... Beetje ons lopen neppen dus....![]()
Heel toevallig dat Ariel en Aäron als laatste moetenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef BVO het volgende:
Optreedvolgorde:
Clarissa
Esther
RECLAME
Gabriel
Angelique
Marscha
Dàvide
Renske
RECLAME
Aäron
Ariel
Nee idd, alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef roze-meisje het volgende:
ik hoop toch niet dat gabriel de kwijlebal doorgaat![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef roze-meisje het volgende:
ik hoop toch niet dat gabrielDàvide de kwijlebal doorgaat![]()
Davide, Ariël, Gabriel en Clarissa gaan door. Denk ik.quote:Op zondag 4 december 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
Voor de volledigheid:
Aäron
Ariël
Angelique
Renske
Marscha
Davide
Clarissa
Gabriel
Esther
Alleen Ariël spreekt me echt aan, de rest doet me niet zoveel.
IdolsProno Workshopronde 2 en 3!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Davide, Ariël, Gabriel en Clarissa gaan door. Denk ik.
De uitkomst daaruit trouwens is dat volgens de 27 voorspellers Aäron, Ariël, Dàvide en Clarissa de finale halenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
IdolsProno Workshopronde 2 en 3!!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:01 schreef Christine het volgende:
Vraagje... Welke codecs moet ik installeren om de filmpjes te kunnen zien? Ik heb wel geluid.
Hopelijk gaan ze zich nog tegen elkaar keren!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben benieuwd naar davide en ariel, die 2 stralen gelukkigheid uit!
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze zich nog tegen elkaar keren!De ultieme bitchfight!
![]()
dit is een davide topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:37 schreef caradoc het volgende:
Gabriel is een klootzak die levend verbrand moet worden op het podium. Goed ... dat gaat wellicht een beetje te ver, maar die gast is zo arrogant dat zijn hoofd dit alleen al uitstraald.
nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is een davide topic
oh, ik keek even verkeerdquote:
En hij ook in de topictitel voorkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, ik keek even verkeerdomdat het daarboven even over davide ging.
Nee, gelukkig niet. Ik heb bij voorbaat al een hekel ( ik ga vrienden maken hier, let maar opquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef Funkytrip het volgende:
Hij heeft een zelfverzekerde uitstraling en dat is dodelijk in Nederland, want hier geldt: zelfverzekerd=arrogant. Meiden zullen ongetwijfeld op hem stemmen, maar hij zal worden uitgekotst door het mannelijk publiek. De Fok! opmerkingen tijdens zijn auditie bevestigden dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |