Nee idd, alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef roze-meisje het volgende:
ik hoop toch niet dat gabriel de kwijlebal doorgaat![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef roze-meisje het volgende:
ik hoop toch niet dat gabrielDàvide de kwijlebal doorgaat![]()
Davide, Ariël, Gabriel en Clarissa gaan door. Denk ik.quote:Op zondag 4 december 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
Voor de volledigheid:
Aäron
Ariël
Angelique
Renske
Marscha
Davide
Clarissa
Gabriel
Esther
Alleen Ariël spreekt me echt aan, de rest doet me niet zoveel.
IdolsProno Workshopronde 2 en 3!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Davide, Ariël, Gabriel en Clarissa gaan door. Denk ik.
De uitkomst daaruit trouwens is dat volgens de 27 voorspellers Aäron, Ariël, Dàvide en Clarissa de finale halenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
IdolsProno Workshopronde 2 en 3!!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:01 schreef Christine het volgende:
Vraagje... Welke codecs moet ik installeren om de filmpjes te kunnen zien? Ik heb wel geluid.
Hopelijk gaan ze zich nog tegen elkaar keren!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben benieuwd naar davide en ariel, die 2 stralen gelukkigheid uit!
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze zich nog tegen elkaar keren!De ultieme bitchfight!
![]()
dit is een davide topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:37 schreef caradoc het volgende:
Gabriel is een klootzak die levend verbrand moet worden op het podium. Goed ... dat gaat wellicht een beetje te ver, maar die gast is zo arrogant dat zijn hoofd dit alleen al uitstraald.
nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is een davide topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |